«Жаңа оқу жылын жағымды
бастайық!»
(ұстаздарға арналған психологиялық
ойын)
І.
Сәлемдесу:
Уақыты: 10-15 минут
Барлық қатысушылар дөңгеленіп отырады. Әр бір
қатысушы бір-екі сөзбен өзін таныстырып, бүгінгі көңіл-күйімен
бөліседі. Мысалы: «Менің атым Назым. Мен – психологпын. Бүгін
көңіл-күйім өте тамаша!»
ІІ.
Ақпараттық бөлім:
«Мектептегі психологиялық қызмет. Оның
бағыттары»
Уақыты: 25-30 минут
ІІІ. Сергіту сәті: «Қасиеттер жиыны»
ойыны.
Қажетті құралдар: доп
Уақыты: 10-15 минут
Барысы: Ұстаздар ортаға шығып, дөңгеленіп тұрады.
Жүргізуші қолына допты алып, ортаға шығады. Кез келген қатысушының
біреуіне допты лақтырып қалып, бір әріпті айтады. Допты қағып алған
ойыншы сол әріптен басталатын бір қасиетті айтады.
Мысалы:
Жүргізуші: «Ә» әрпі
Ойыншы: «Әдемі»
ІV.
Ой толғау: «Басқару әдістері немесе Сіз қандай әдіс
қолданасыз?»
Қажетті құралдар: сурет бейнеленеген және
сұрақтар жазылған карточкалар
Уақыты: 15-20 минут
Барысы: Барлық мұғалімдер 5 топқа бөлініп
отырады. Әр бір топқа алдын ала дайындалған карточкалар таратылады.
Бұл карточкаларда басқарудың әдісі бейнеленген сурет және тақырыпқа
сай сұрақтар жазылған. Әр бір топ суретке қарап, берілген сұраққа
жауап бере отырып, өз ойымен бөлісуге тиіс. Дайындыққа: 5 минут, әр
бір топқа сөйлеуге: 5 минут уақыт беріледі.
V.
«Құпия сөздер» топтық ойыны.
Қажетті құралдар: ақ қағаз, қалам,
әліпби
Уақыты: 15-20 минут
Барысы: Қатысушылар 3 топқа бірігеді. Әр бір топ
көп сандар жазылған қағаздан алады. Бұл сандардың артында жасырын
сөздер бар. Қатысушылардың міндеттері: берілген әліпбиге қарап
отырып, әр бір жасырын сөзді тауып, кейін толық сөйлемді құрап
шығу. Барлығын өте тез, шапшаң орындау керек. Орындалу уақыты
тіркеледі.
1)
18 8 27 34 36 18 21 17 36 23 24 27 23 26
14
8 23 8 14 25 36 5 36 18 3 36 16 5 8 18 1 7 1 17, 14 8
11
14
8 16 5 8 18 15 1 16 1 13 6 1 25 21 25 8 22 3 8 23
8
1
16 1 7 38.
2)
3 1 15 38 25 – 20 16 26 1 13 38 17 – 15 1 13 6 38 24 38 11 21 17 36
23 8 17 8 24, 3 1 15 38 25 – 20 16 10 1 18 18 38 19 14 27 13
36.
3)
3 1 15 38 25 14 21 3 8 16 8 14 24 12 42 15 25 38. 20 18
38
28
24 25 1 26 6 1 25 38 23 38 24 15 1 18 24 1 13 38 18 15 20 16 7 1
18
24
38 23 6 12 3 8 23 8 7 36. 3 36 23 1 15 8 5 8 23 24 36
11
11
8 13 36 18 36 19 36 11 7 36 3 1 24 15 1 18 2 23 24 8 16 8 23 5
8
1
26 7 1 23 24 1 19 38 11, 20 16 21 11 36 14 8 16 8 7 36 7 8, 10 2
13
6 1
18 1 12 38 6 38 19 38 11 6 1 15 20 18 1 7 38.
Кілті:
1)
Не үшін өмір сүру керектігін білген адам, кез келген қалайға төтеп
бере алады.
2)
Бақыт – ол уайым-қайғысыз өмір емес, бақыт – ол жанның
күйі.
3)
Бақыт көбелек сияқты. Оны ұстауға тырысқан сайын қолдан сырғи
береді. Бірақ егер сіз зейініңізді басқа нәрселерге аударсаңыз, ол
өзі келеді де, жәй ғана иығыңызға қонады.
VІ.
«Ұстаз тұлғасы» психологиялық тренинг.
Қажетті құралдар: карточкалар
Уақыты: 15 минут
Барысы: Ортаға белгілі бір бейнедегі ұстаз
сипаттамасы жазылған (айталық: «ұстаз - лидер» т.с.с.) карточкалар
бар үлкен қорап қойылады. Әр бір қатысушы қолын созып, кездейсоқ
бір карточканы алады. Мұғалім өз карточкасындағы берілгенді
ым-ишара арқылы білдіруге тиіс. Ал қалған ойыншылар ол қандай
қасиетті көрсетіп тұрғанын анықтаулары қажет.
VІІ. «Жасырын хат, ойлан тап!»
Қажетті құралдар: ватман, түрлі түсті
фломастерлер, қарындаштар, өшіргіш, сызғыш
Уақыты: 20 минут
Барысы: Қатысушылар 3 топқа бірігіп
отырады.
Жүргізуші: Ерте-ерте-ертеде . . . әлі адамдардар
әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған екен.
Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз
қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды
жеткізіңіздер. Әр бір топқа белгілі бір сөйлемдер
беріледі:
«Бүгін маған сағат кешкі 6-да телефон соқшы» -
1-ші топқа арналған хат;
«Бүгін жұмыстан кейін кинотеатрға барайық» - 2-ші
топқа арналған хат;
«Жексенбі күні сағат 15.00-де менің туған күніме
кел» - 3-ші топқа арналған хат.
Ұстаздар өздеріне берілген тапсырманы ватманға
сурет арқылы салып, өзара алмасады. Келесі топтың қатысушылары,
суретте берілген сөздерді анықтаулары қажет.
Рефлексия:
Шырақ жағылып, бірінші тұрған ұтазға беріледі. Ол
бүгінгі психологиялық сабақ туралы өз ойын, алған әсерін 3 сөзбен
ғана білдіріп, шырақты келесі мұғалімге береді. Шырақ барлығының
қолынан өткеннен кейін, жүргізуші шырақты өз қолына алып, барлық
қатысушыларға алғысын білдіреді.