Сабақтың
тақырыбы: The parts of the
body
Сабақтың
мақсаты:
а. Балаларды өз дене мүшелері
туралы үш тілде айтуға үйрету
ә. Сөздік қорларын байыту,есте
сақтау қабілеттерін дамыту
б. Балаларды мәдени гигиеналық
дағдыларын байыту
Сабақтың түрі: жаңа
сабақ
Көрнекілігі: Слайд,
демонстрациялық материалдар, оқулық, жұмыс
дәптер
Пәнаралық байланыс: бейнелеу
өнеріғ дүниетану
Қос тілдік
компонент:
Дыбыспен жұмыс: «а» «а»
«а»
Іс әрекеттер
кезеңі:
Process
of the
lesson
Teacher is
reaction
Pupil is
reaction
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Мұғалім балаларға сурет алып
келеді.
Суреттерді балаларға
таратады.
ІІ. «Дұрыс ата !»
ойыны
Балалар суреттерге қарап ,
жетіспейтін дене мүшелерін өз ана тілінде атайды. Мұғалім балалар
атаған дене мүшелерін үш тілде атайды. Дене мүшелері: бас,көз,
құлақ, мұрын, ауыз,дене, қол, аяқ, саусақтар. Балалар
қайталайды.
ІІІ. «Менің дене мүшелерім»
әңгімелеу алгоритмі
ІV. «Тілмаш» сөздік
ойыны
Балалар тақырып бойынша
аталған сөздерді үш тілге аударады.
Тілмаш допты лақтырып, сөз
атайды балалар допты қайтарып сөз аудармасын
айтады.
V. Сергіту
сәті
Он саусақ екі
қолда
Он башпай екі
аяқта
Екі құлақ, екі
көз
Мұрын жалғыз
бірақта
Бірге
шапалақта!
Десять пальцев на
руках
Десять пальцев на
ногах
Один нос, два
рука
Один нос два
глаза
Хлопаем два
раза!
I’ ve got ten little
fingers
I’ve got ten little
toes
I’ve got two
ears
I’ve got two
eyes
And just one little
nose!
VI. Жұмыс дәптерімен
жұмыс
VII. Қорытынды: Мұғалім
балалардан бүгін қандай жаңа сһөздермен танысқанын, не үйренгенін
сұрайды.
Балалармен үш тілде
қоштасады.