Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 9-бөлім. Күні: 31.01.2024 ж

    Мұғaлiмнiң aты-жөнi: Темиржанова А.Н.

    Мектеп: №16 ЖОББМ КММ

    Сынып: 8 Қaтысқaндaр: Қaтыспaғaндaр:

    Сaбaқ тaқырыбы

    Қозы Көрпеш – Баян сұлу

    Сабақтаіскеасатыноқумақсаты (оқубағдараламасынансілтеме)

    8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу

    Көркем әдебиеттің негізгі жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында теориялық түсінік беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп оқу. 

    Бағалаукритерийі

    Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын негізге алып жазады;

    Жазба жұмысында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады.

    Жырдағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы кеңейеді. 
    Топта бірлесіп жұмыс істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше белсене орындауына мүмкіншілік беріледі. 

    Тілдікмақсаттар

    жаһандану, глобализация, үдеріс, ғаламдану

    Құндылықтар

    Өзіне және өзгеге құрмет көрсету, топтық жұмыстарда ынтымақтастық қарым-қатынас орнату, жүктелген жауапкершілікті сезіну.Ұлттық құндылықтарды меңгерту (салт-дәстүрлер)

    Жаһандықазаматтыққатәрбиелеу

    Әлемдікжаһанданутуралымәлімет беру.

    АКТ дағдысынқолдану

    Таныстырылымслайды, аудиомәтін, мульфильм

    Өмірменбайланыс

    Қоғамдаболыпжатқанғылыми-техникалықпрогресстікүнделіктіөмірдепайдалану.

    Пәнаралықбайланыс

    Тарих (оқиға кезеңі) , география (жер-су аттары)

    Алдыңғыбілім

    Шешіндікөнер

    Сабақ барысы

    Жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Дерек көздер

    Сабақтың басы






    Қызығушылықты ояту. Қозы мен Баян туралы әнді тыңдату.

    http://www.youtube.com/watch?v=pJ3k2tEJlcM

    Сұрақтар: -Ән не туралы? Қандай әсер алдыңыздар?

    Қозы мен Баян есімдерін естігенде ойымызға не келді?Ойымызды 2 мин. жазамыз. Ойымызға келген сөзді тізбектеп жаза береміз.

    Топтастыру.Суреттер арқылы топтасады.

    Қозы мен Баян туралы әнді тыңдайды.



    Сұрақтарға жауап береді.









    Суретер арқылы топтасады.

    ҚБ

    Бас бармақ.


























    http://www.youtube.com/watch?v=pJ3k2tEJlcM


    Сабақтың ортасы








































































































































    Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру

    - Cимвол дегеніміз не?

    -Кейіптеу дегеніміз не?

    Кіріспе бөлім

    Символ - суреткер сомдаған кермек туындының түпнегізін төркіндеттіретін аса мәнді өзектердің бірлігінен, тектестігінен туындайтын деректі бейне. Төмендегі суреттерде махаббаттың символы суреттелгенін мұғалім түсіндіреді.



    Қозы Көрпеш — Баян Сұлу — XIII-XIV ғасырлардан бастап жырланып, XIX ғасырдың ортасында қағазға түскен қазақ халқының лиро-эпостық жыры. Поэма Сыбанбай, Бекбау, Жанақ, Шөже ақындардың орындауында ауызша таралған. 20-ға жуық нұсқасының ішінен ең белгілісі - Жанақтың нұсқасы. Алғаш ел арасынан жинап, хатқа түсіргендер: Г.Саблуков (1830), Ғ.Дербісалин (1834), А.Фролов (1841), Шоқан Уәлиханов (1856). Жырдың мазмұнын М.Путинцев орыс тіліне аударып бастырды (1856), кейін В.Радлов "Түркі тайпаларының халық әдебиеті үлгілері" жинағының 3-томына еңгізді (1870).



    Кейіптеу– әр түрлі жануарларды, табиғат құбылыстарын немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін көркемдік тәсіл. Қазақ халқының бірқатар эпостықжырларында атқа тіл бітіп, адамша ойлап, сезетіндей етіп бейнеленеді. Ертегілер мен сықақ-мысалдарда қасқыр, түлкі, қоян,тағы басқа жануарлар адам кейпінде суреттеледі. Жазба әдебиетте кейіптеудің жаңа үлгілері мол ұшырасады. Мысалы, Абайдың “Қыс” атты өлеңінде қыс мезгілі мейірімсіз, түсі суық, қатал шал кейпінде бейнеленген.

    Мұғалім кейіптеуді түсіндіру үшін «Қыс» өлеңін оқиды. Оқушылар өлеңнің мазмұны бойынша сурет салады. Мұғалім Осы тапсырма арқылы кейіптеуді түсіндіреді де, символ мен кейіптеуді салыстырады.

    «Қыс» өлеңі

    Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,

    Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.

    Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,

    Басқан жері сықырлап, келіп қалды.

    Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,

    Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.

    Негізгі тапсырма.«Махаббат пен достықтың символы ретінде нені ұсынар едің?» тақырыбында шағын эссе жазыңыз.

    Көлемі 90 сөз.

    Сызбадағы жоспарға назар аударайық



    7 6 5 4 3 2 1

    Әңгіменің басталуы

    Қарабай мен Сарыбай аңға шығуымен

    Әңгіменің дамуы

    Екі бай балаларын айттырады

    Әңгіменің байланысуы

    Сарыбайдың дүние салуы

    Әңгіменің шиленісі

    Қарабайдың көшіп кетуі

    Шарықтау шегі

    Қарабай Қодармен уәделесуі

    Әңгіменің шешімі

    Қозының Баянды іздеп келуі

    Қорытынды

    Ғашықтардың қосыла алмаулары



    1. Жырдың басты тақырыбы не?

    2. Жырда қазақ халқының қандай салт-дәстүрі орын алған ?

    3. Өз елімен көшіп бара жатқанда кім қоштасып, зарланған, оқулықтан тауып оқу.

    3.«Кім? Қашан? Қайда?» ойыны.

    Жырдан үзінділер келтірмін, оқушылар қай кейіпкердің қашан, қайда айтқанын айтады.

    «» тобына

    1. – Қареке-ау, хан болыпсыз, сізді көрдік,

    Жасы үлкен бай екенсіз, сәлем бердік...

    Сарекем дүние салып кеткеннен соң

    Біз биыл құдіретпен не көрмедік?!...

    1. – Ханым-ай, ақ сұңқарым , сені көрдім,

    Мен шошындым түсімнен бүгінгі күн,

    Ежелден хан-қарашы адам едік,

    Хан ием жолыққалы сізге келдік....

    1. Қыз берсең, сен атасың, мен баламын,

    Не қылып тең құрбымнан кем қаламын?

    Асыраған қызыңды мен алмаймын,

    Жалғыз қызың баянды мен аламын...

    1. Қодекең естіп білді осы халді,

    Іші күйіп, кәпірдің басы айналды,

    Артын түйсе, қапталы быт-шыт болып,

    Бармақ етін тісімен жұлып алды...

    «Шпағат» тобына.

    1. Бір жерег Қозы аттан түседі енді,

    Бір киім тазшаның реңін берді.

    Аягөзді құлдилап келе жатса,

    Өзенде қой жайлаған таз кездей келді...

    1. Сол Айбас, тоқтамады тағы шапты,

    Мәнісін тамам жолдың оймен тапты.

    Қыздың берген мейізі түсіп қалып,

    «Мейәзек» деп тау атын қоя сапты...

    1. – А, тазша , олай болса, мал сойғаның,

    Құдайым дүниесіне сен тойғаның.

    Сенің сәлдең басыңнаң жерге түссе,

    Бес уақыт намазға бас қойғаның....

    1. Сол күндегі жандардан Қодар епті,

    Уағда қылған сертіне анық жетті,

    Жан аямай қимылды қылып-қылып,

    Неғылсада Бетпақтан алып өтті...

    Дұрыс жыуапқа жұлдызшалар беріледі.



    Ой шақыру әдісіне қатысады



    Сұрақтарға жауап береді.

    Символ деген сөзбен танысады.























    Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырымен танысады



























    Кейіптеу деген сөзбен танысады.

    Бағалау критерийі:

    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Оқушы

    Шығарманың (өлеңдер, әңгімелер, баллада, повесть) мазмұнын, негізг

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Темиржанова Армангуль Насыровна
    31 Қаңтар 2024
    427
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаңа сабақ "Қозы Көрпеш-Баян сұлу"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаңа сабақ "Қозы Көрпеш-Баян сұлу"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 9-бөлім. Күні: 31.01.2024 ж Мұғaлiмнiң aты-жөнi: Темиржанова А.Н. Мектеп: №16 ЖОББМ КММ Сынып: 8 Қaтысқaндaр: Қaтыспaғaндaр: Сaбaқ тaқырыбы Қозы Көрпеш – Баян сұлу Сабақтаіскеасатыноқумақсаты (оқубағдараламасынансілтеме) 8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу. Сабақтың мақсаты Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу Көркем әдебиеттің негізгі жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында теориялық түсінік беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп оқу. Бағалаукритерийі Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын негізге алып жазады; Жазба жұмысында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады. Жырдағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы кеңейеді. Топта бірлесіп жұмыс істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 9-бөлім. Күні: 31.01.2024 ж

    Мұғaлiмнiң aты-жөнi: Темиржанова А.Н.

    Мектеп: №16 ЖОББМ КММ

    Сынып: 8 Қaтысқaндaр: Қaтыспaғaндaр:

    Сaбaқ тaқырыбы

    Қозы Көрпеш – Баян сұлу

    Сабақтаіскеасатыноқумақсаты (оқубағдараламасынансілтеме)

    8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу

    Көркем әдебиеттің негізгі жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында теориялық түсінік беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп оқу. 

    Бағалаукритерийі

    Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын негізге алып жазады;

    Жазба жұмысында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады.

    Жырдағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы кеңейеді. 
    Топта бірлесіп жұмыс істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше белсене орындауына мүмкіншілік беріледі. 

    Тілдікмақсаттар

    жаһандану, глобализация, үдеріс, ғаламдану

    Құндылықтар

    Өзіне және өзгеге құрмет көрсету, топтық жұмыстарда ынтымақтастық қарым-қатынас орнату, жүктелген жауапкершілікті сезіну.Ұлттық құндылықтарды меңгерту (салт-дәстүрлер)

    Жаһандықазаматтыққатәрбиелеу

    Әлемдікжаһанданутуралымәлімет беру.

    АКТ дағдысынқолдану

    Таныстырылымслайды, аудиомәтін, мульфильм

    Өмірменбайланыс

    Қоғамдаболыпжатқанғылыми-техникалықпрогресстікүнделіктіөмірдепайдалану.

    Пәнаралықбайланыс

    Тарих (оқиға кезеңі) , география (жер-су аттары)

    Алдыңғыбілім

    Шешіндікөнер

    Сабақ барысы

    Жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Дерек көздер

    Сабақтың басы






    Қызығушылықты ояту. Қозы мен Баян туралы әнді тыңдату.

    http://www.youtube.com/watch?v=pJ3k2tEJlcM

    Сұрақтар: -Ән не туралы? Қандай әсер алдыңыздар?

    Қозы мен Баян есімдерін естігенде ойымызға не келді?Ойымызды 2 мин. жазамыз. Ойымызға келген сөзді тізбектеп жаза береміз.

    Топтастыру.Суреттер арқылы топтасады.

    Қозы мен Баян туралы әнді тыңдайды.



    Сұрақтарға жауап береді.









    Суретер арқылы топтасады.

    ҚБ

    Бас бармақ.


























    http://www.youtube.com/watch?v=pJ3k2tEJlcM


    Сабақтың ортасы








































































































































    Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру

    - Cимвол дегеніміз не?

    -Кейіптеу дегеніміз не?

    Кіріспе бөлім

    Символ - суреткер сомдаған кермек туындының түпнегізін төркіндеттіретін аса мәнді өзектердің бірлігінен, тектестігінен туындайтын деректі бейне. Төмендегі суреттерде махаббаттың символы суреттелгенін мұғалім түсіндіреді.



    Қозы Көрпеш — Баян Сұлу — XIII-XIV ғасырлардан бастап жырланып, XIX ғасырдың ортасында қағазға түскен қазақ халқының лиро-эпостық жыры. Поэма Сыбанбай, Бекбау, Жанақ, Шөже ақындардың орындауында ауызша таралған. 20-ға жуық нұсқасының ішінен ең белгілісі - Жанақтың нұсқасы. Алғаш ел арасынан жинап, хатқа түсіргендер: Г.Саблуков (1830), Ғ.Дербісалин (1834), А.Фролов (1841), Шоқан Уәлиханов (1856). Жырдың мазмұнын М.Путинцев орыс тіліне аударып бастырды (1856), кейін В.Радлов "Түркі тайпаларының халық әдебиеті үлгілері" жинағының 3-томына еңгізді (1870).



    Кейіптеу– әр түрлі жануарларды, табиғат құбылыстарын немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін көркемдік тәсіл. Қазақ халқының бірқатар эпостықжырларында атқа тіл бітіп, адамша ойлап, сезетіндей етіп бейнеленеді. Ертегілер мен сықақ-мысалдарда қасқыр, түлкі, қоян,тағы басқа жануарлар адам кейпінде суреттеледі. Жазба әдебиетте кейіптеудің жаңа үлгілері мол ұшырасады. Мысалы, Абайдың “Қыс” атты өлеңінде қыс мезгілі мейірімсіз, түсі суық, қатал шал кейпінде бейнеленген.

    Мұғалім кейіптеуді түсіндіру үшін «Қыс» өлеңін оқиды. Оқушылар өлеңнің мазмұны бойынша сурет салады. Мұғалім Осы тапсырма арқылы кейіптеуді түсіндіреді де, символ мен кейіптеуді салыстырады.

    «Қыс» өлеңі

    Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,

    Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.

    Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,

    Басқан жері сықырлап, келіп қалды.

    Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,

    Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.

    Негізгі тапсырма.«Махаббат пен достықтың символы ретінде нені ұсынар едің?» тақырыбында шағын эссе жазыңыз.

    Көлемі 90 сөз.

    Сызбадағы жоспарға назар аударайық



    7 6 5 4 3 2 1

    Әңгіменің басталуы

    Қарабай мен Сарыбай аңға шығуымен

    Әңгіменің дамуы

    Екі бай балаларын айттырады

    Әңгіменің байланысуы

    Сарыбайдың дүние салуы

    Әңгіменің шиленісі

    Қарабайдың көшіп кетуі

    Шарықтау шегі

    Қарабай Қодармен уәделесуі

    Әңгіменің шешімі

    Қозының Баянды іздеп келуі

    Қорытынды

    Ғашықтардың қосыла алмаулары



    1. Жырдың басты тақырыбы не?

    2. Жырда қазақ халқының қандай салт-дәстүрі орын алған ?

    3. Өз елімен көшіп бара жатқанда кім қоштасып, зарланған, оқулықтан тауып оқу.

    3.«Кім? Қашан? Қайда?» ойыны.

    Жырдан үзінділер келтірмін, оқушылар қай кейіпкердің қашан, қайда айтқанын айтады.

    «» тобына

    1. – Қареке-ау, хан болыпсыз, сізді көрдік,

    Жасы үлкен бай екенсіз, сәлем бердік...

    Сарекем дүние салып кеткеннен соң

    Біз биыл құдіретпен не көрмедік?!...

    1. – Ханым-ай, ақ сұңқарым , сені көрдім,

    Мен шошындым түсімнен бүгінгі күн,

    Ежелден хан-қарашы адам едік,

    Хан ием жолыққалы сізге келдік....

    1. Қыз берсең, сен атасың, мен баламын,

    Не қылып тең құрбымнан кем қаламын?

    Асыраған қызыңды мен алмаймын,

    Жалғыз қызың баянды мен аламын...

    1. Қодекең естіп білді осы халді,

    Іші күйіп, кәпірдің басы айналды,

    Артын түйсе, қапталы быт-шыт болып,

    Бармақ етін тісімен жұлып алды...

    «Шпағат» тобына.

    1. Бір жерег Қозы аттан түседі енді,

    Бір киім тазшаның реңін берді.

    Аягөзді құлдилап келе жатса,

    Өзенде қой жайлаған таз кездей келді...

    1. Сол Айбас, тоқтамады тағы шапты,

    Мәнісін тамам жолдың оймен тапты.

    Қыздың берген мейізі түсіп қалып,

    «Мейәзек» деп тау атын қоя сапты...

    1. – А, тазша , олай болса, мал сойғаның,

    Құдайым дүниесіне сен тойғаның.

    Сенің сәлдең басыңнаң жерге түссе,

    Бес уақыт намазға бас қойғаның....

    1. Сол күндегі жандардан Қодар епті,

    Уағда қылған сертіне анық жетті,

    Жан аямай қимылды қылып-қылып,

    Неғылсада Бетпақтан алып өтті...

    Дұрыс жыуапқа жұлдызшалар беріледі.



    Ой шақыру әдісіне қатысады



    Сұрақтарға жауап береді.

    Символ деген сөзбен танысады.























    Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырымен танысады



























    Кейіптеу деген сөзбен танысады.

    Бағалау критерийі:

    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Оқушы

    Шығарманың (өлеңдер, әңгімелер, баллада, повесть) мазмұнын, негізг

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    31.01.2024
    427
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Темиржанова Армангуль Насыровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации