Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 9-бөлім. Күні: 31.01.2024 ж
Мұғaлiмнiң aты-жөнi: Темиржанова А.Н.
Мектеп: №16 ЖОББМ КММ
Сынып: 8 Қaтысқaндaр: Қaтыспaғaндaр:
Сaбaқ тaқырыбы Қозы Көрпеш – Баян сұлу
Сабақтаіскеасатыноқумақсаты (оқубағдараламасынансілтеме) 8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу.
Сабақтың мақсаты Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу
Көркем әдебиеттің негізгі жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында теориялық түсінік беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп оқу.
Бағалаукритерийі Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын негізге алып жазады;
Жазба жұмысында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады.
Жырдағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы кеңейеді.
Топта бірлесіп жұмыс істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше
8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу
түрлерін қолданып жазу.
Сабақтыңмақсаты
Көркемдегіш құралдарды қолданып
жазу
Көркем әдебиеттің негізгі
жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында
теориялық түсінік
беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп
оқу.
Бағалаукритерийі
Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын
негізге алып жазады;
Жазба жұмысында символ мен
кейіптеу түрлерін қолданып жазады.
Жырдағы кейіпкерлердің
іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған
күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін
байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы
кеңейеді.
Топта бірлесіп жұмыс
істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше белсене
орындауына мүмкіншілік беріледі.
Тілдікмақсаттар
жаһандану, глобализация, үдеріс,
ғаламдану
Құндылықтар
Өзіне және өзгеге құрмет
көрсету, топтық жұмыстарда ынтымақтастық қарым-қатынас орнату,
жүктелген жауапкершілікті сезіну.Ұлттық құндылықтарды меңгерту
(салт-дәстүрлер)
Символ - суреткер сомдаған
кермек туындының түпнегізін төркіндеттіретін аса мәнді өзектердің
бірлігінен, тектестігінен туындайтын деректі бейне. Төмендегі
суреттерде махаббаттың символы суреттелгенін мұғалім
түсіндіреді.
Қозы
Көрпеш—Баян
Сұлу— XIII-XIV ғасырлардан бастап жырланып, XIX
ғасырдың ортасында қағазға түскен қазақ
халқыныңлиро-эпостық
жыры. Поэма Сыбанбай,
Бекбау,Жанақ,Шөжеақындардың орындауында ауызша таралған. 20-ға
жуық нұсқасының ішінен ең белгілісі - Жанақтың нұсқасы. Алғаш ел
арасынан жинап, хатқа түсіргендер: Г.Саблуков
(1830), Ғ.Дербісалин
(1834), А.Фролов
(1841),Шоқан
Уәлиханов(1856). Жырдың мазмұнын М.Путинцев орыс тіліне
аударып бастырды (1856), кейін В.Радлов "Түркі тайпаларының халық
әдебиеті үлгілері" жинағының 3-томына еңгізді
(1870).
Кейіптеу– әр түрлі жануарларды, табиғат құбылыстарын
немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін
көркемдік тәсіл. Қазақ халқының
бірқатар эпостықжырларында атқа тіл бітіп, адамша ойлап,
сезетіндей етіп бейнеленеді. Ертегілер мен сықақ-мысалдарда қасқыр,
түлкі, қоян,тағы басқа жануарлар адам кейпінде суреттеледі. Жазба
әдебиетте кейіптеудің жаңа үлгілері мол ұшырасады.
Мысалы, Абайдың“Қыс” атты өлеңінде қыс мезгілі мейірімсіз,
түсі суық, қатал шал кейпінде
бейнеленген.
Мұғалім кейіптеуді түсіндіру
үшін «Қыс» өлеңін оқиды. Оқушылар өлеңнің мазмұны бойынша сурет
салады. Мұғалім Осы тапсырма арқылы кейіптеуді түсіндіреді де,
символ мен кейіптеуді салыстырады.
«Қыс» өлеңі
Ақ
киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау, танымас тірі
жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі
суық,
Басқан жері сықырлап, келіп
қалды.
Дем
алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек
салды.
Негізгі
тапсырма.«Махаббат пен достықтың
символы ретінде нені ұсынар едің?» тақырыбында шағын эссе
жазыңыз.
Көлемі 90 сөз.
Сызбадағы жоспарға назар
аударайық
7 6 5 4 3 2 1
Әңгіменің басталуы
Қарабай мен Сарыбай аңға
шығуымен
Әңгіменің
дамуы
Екі бай балаларын
айттырады
Әңгіменің
байланысуы
Сарыбайдың дүние салуы
Әңгіменің шиленісі
Қарабайдың көшіп
кетуі
Шарықтау
шегі
Қарабай Қодармен уәделесуі
Әңгіменің
шешімі
Қозының Баянды іздеп келуі
Қорытынды
Ғашықтардың қосыла
алмаулары
1.
Жырдың басты тақырыбы не?
2. Жырда қазақ халқының қандай
салт-дәстүрі орын алған ?
3.
Өз елімен көшіп бара жатқанда кім қоштасып, зарланған, оқулықтан
тауып оқу.
3.«Кім? Қашан? Қайда?»
ойыны.
Жырдан үзінділер келтірмін, оқушылар қай
кейіпкердің қашан, қайда айтқанын айтады.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады