«Жаңа технологияларды сабақтасыру арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін жетілдіру»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Жаңа технологияларды сабақтасыру арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін жетілдіру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ағылшын тілін оқытудың әр түрлі деңгейлеріне сәйкес оқытудың жаңа технологияларын, ақпараттық және компьютерлік жүйелер арқылы ізденіс жұмыстарын жандандыра түсу және орыс тілі сабағындағы өз беттерінше жұмыстар жүргізудің мәселелеріне көңіл бөлген.
Материалдың қысқаша нұсқасы














Coaching lesson: «Vocabulary Mousetrap»














Teacher: Venera Tuyakova















Speaker: Good morning! My name is Venera. I am a teacher of English of Blagoveshenka Secondary School. I would like to present my coaching lesson and its key features. The theme is «Vocabulary Mousetrap»

Мақсат: мұғалімдерге ағылшын тілі сабағында сөздерді сәтті жаттау үшін тиімді жолдарын көрсету.


Құрал-жабдықтар: Компьютер, проектор, презентация PowerPoint.


Speaker: Бұл коучинг оқушылардың сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған. Себебі, қазіргі уақытта грамматиканы білуге өте маңызды емес сияқты, ең бастысы лексика, сөздерді білу, олармен дұрыс қолдану. Мұғалім балаларға дұрыс және сауатты сөйлеуге үйрету керек.

Сондықтан мен бүгін сіздердің алдарыңызда сабағымда сөздерді жылдам және сәтті жаттау үшін жиі қолданылатын әдіс-тәсілдерімен бөліскім келіп тұр.

I hope that you will be interested, and maybe something is fa’miliar. I hope I will be useful for you.


The first strategy:

Oh class, oh yes

Музыка The first technique is… I don’t name it. Imagine that you are my Ls

  • What is this, how do you think? Your associ’ations with this object (I name it PLATE)

  • The next question for you: What kind of music is this?

  • IT’S A MAGIC PLATE. Can you see magic? It’s really magic.

R - You are going to work in groups.

I - I’ll give you one magic plate and one colour pen for each group. You should write five different words in English for the theme “Kitchen ” for each corner. Target language. When I give you a signal like this (clap) you will exchange your magic plate with other group. And translate the words into Kazakh.

C – Indira, will we work in pairs? Asel, how many magic plates will I give for each group? Gulnash, should we translate the words into Russian?

H - handouts

Бұл стратегияны мен тек ғана сөздер тексеру барысында ғана емес, грамматикалық сөйдемдерді жазуда да қолданамыз.

R – regrouping (individually, in pairs, in groups)
I – instruction (task)
C – checking (Will we work in pairs?)
H – handouts


The second strategy:

Puzzles Бірінші сыныптарда мен суретпен сөз сәйкестендіру барысында қолданамын.

Don’t forget about RICH technique.

R - You are going to work in pairs.

I - I’ll give you two puzzles for one pair. You should make the puzzles according to it’s translation. If you are ready you should give me a signal like this (finger) and I will check you up.

C – Indira, will we work with the whole class? Gulnash, should we write the words into puzzles?

H - handouts


The third strategy:

Fly swat between two Ls or one.

R - We are going to work with the whole class.

I – Говорить и показывать. I need one person. The L should stay back to blackboard. When I name the word L should show me it on the blackboard. E.g. frog, lion, tiger. Можно импровизировать: піл, жылан. Демонстрация - Modelling in other words Do the first together

C – Indira, will we work with the whole class? Gulnash, should we translate the words?

H – handouts

In this case протекает процесс «Sight words» in other words зрительное запоминание слов.


Төртінші әдіс-тәсіл: «Closed windows»

Біз бұл стратегиямен жұмыс істемейміз. Мен жай ғана таныстырайын бұнымен.


Thank you for your attention!





































Speaker: Good morning! My name is Venera. I am a teacher of English of Blagoveshenka Secondary School. I would like to present my coaching lesson and its key features. The theme is «Vocabulary Mousetrap»

Мақсат:

Speaker: Бұл коучинг оқушылардың сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған. Себебі, қазіргі уақытта грамматиканы білуге өте маңызды емес сияқты, ең бастысы лексика, сөздерді білу, олармен дұрыс қолдану. Мұғалім балаларға дұрыс және сауатты сөйлеуге үйрету керек.

Сондықтан мен бүгін сіздердің алдарыңызда сабағымда сөздерді жылдам және сәтті жаттау үшін жиі қолданылатын әдіс-тәсілдерімен бөліскім келіп тұр.

I hope that you will be interested, and maybe something is fa’miliar. I hope I will be useful for you

The first strategy:

Oh class, oh yes

Музыка The first technique is… I don’t name it. Imagine that you are my Ls

  • What is this, how do you think? Your associ’ations with this object (I name it PLATE)

  • The next question for you: What kind of music is this?

  • IT’S A MAGIC PLATE. Can you see magic? It’s really magic.

R - You are going to work in groups.

I - I’ll give you one magic plate and one colour pen for each group. You should write five different words in English for the theme “Kitchen ” for each corner. Target language. When I give you a signal like this (clap) you will exchange your magic plate with other group. And translate the words into Kazakh.

C – Indira, will we work in pairs? Asel, how many magic plates will I give for each group? Gulnash, should we translate the words into Russian?

H - handouts

Бұл стратегияны мен тек ғана сөздер тексеру барысында ғана емес, грамматикалық

сөйдемдерді жазуда да қолданамыз.

Объясняю c доски RICH

The second strategy:

Puzzles Бірінші сыныптарда мен суретпен сөз сәйкестендіру барысында қолданамын.

Don’t forget about RICH technique.

R - You are going to work in pairs.

I - I’ll give you two puzzles for one pair. You should make the puzzles according to it’s translation. If you are ready you should give me a signal like this (finger) and I will check you up.

C – Indira, will we work with the whole class? Gulnash, should we write the words into puzzles?

H - handouts

Төртінші әдіс-тәсіл: «Closed windows»

Біз бұл стратегиямен жұмыс істемейміз. Мен жай ғана таныстырайын бұнымен.

Thank you for your attention!

The third strategy:

Fly swat between two Ls or one.

R - We are going to work with the whole class.

I – Говорить и показывать. I need one person. The L should stay back to blackboard. When I name the word L should show me it on the blackboard. E.g. frog, lion, tiger. Можно импровизировать: піл, жылан. Демонстрация - Modelling in other words Do the first together

C – Indira, will we work with the whole class? Gulnash, should we translate the words?

H – handouts

In this case протекает процесс «Sight words» in other words зрительное запоминание слов.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.10.2020
500
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі