Материалдар / «Жаңа технологияларды сабақтасыру арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін жетілдіру»

«Жаңа технологияларды сабақтасыру арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін жетілдіру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ағылшын тілін оқытудың әр түрлі деңгейлеріне сәйкес оқытудың жаңа технологияларын, ақпараттық және компьютерлік жүйелер арқылы ізденіс жұмыстарын жандандыра түсу және орыс тілі сабағындағы өз беттерінше жұмыстар жүргізудің мәселелеріне көңіл бөлген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2020
391
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады














Coaching lesson: «Vocabulary Mousetrap»














Teacher: Venera Tuyakova















Speaker: Good morning! My name is Venera. I am a teacher of English of Blagoveshenka Secondary School. I would like to present my coaching lesson and its key features. The theme is «Vocabulary Mousetrap»

Мақсат: мұғалімдерге ағылшын тілі сабағында сөздерді сәтті жаттау үшін тиімді жолдарын көрсету.


Құрал-жабдықтар: Компьютер, проектор, презентация PowerPoint.


Speaker: Бұл коучинг оқушылардың сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған. Себебі, қазіргі уақытта грамматиканы білуге өте маңызды емес сияқты, ең бастысы лексика, сөздерді білу, олармен дұрыс қолдану. Мұғалім балаларға дұрыс және сауатты сөйлеуге үйрету керек.

Сондықтан мен бүгін сіздердің алдарыңызда сабағымда сөздерді жылдам және сәтті жаттау үшін жиі қолданылатын әдіс-тәсілдерімен бөліскім келіп тұр.

I hope that you will be interested, and maybe something is fa’miliar. I hope I will be useful for you.


The first strategy:

Oh class, oh yes

Музыка The first technique is… I don’t name it. Imagine that you are my Ls

  • What is this, how do you think? Your associ’ations with this object (I name it PLATE)

  • The next question for you: What kind of music is this?

  • IT’S A MAGIC PLATE. Can you see magic? It’s really magic.

R - You are going to work in groups.

I - I’ll give you one magic plate and one colour pen for each group. You should write five different words in English for the theme “Kitchen ” for each corner. Target language. When I give you a signal like this (clap) you will exchange your magic plate with other group. And translate the words into Kazakh.

C – Indira, will we work in pairs? Asel, how many magic plates will I give for each group? Gulnash, should we translate the words into Russian?

H - handouts

Бұл стратегияны мен тек ғана сөздер тексеру барысында ғана емес, грамматикалық сөйдемдерді жазуда да қолданамыз.

R – regrouping (individually, in pairs, in groups)
I – instruction (task)
C – checking (Will we work in pairs?)
H – handouts


The second strategy:

Puzzles Бірінші сыныптарда мен суретпен сөз сәйкестендіру барысында қолданамын.

Don’t forget about RICH technique.

R - You are going to work in pairs.

I - I’ll give you two puzzles for one pair. You should make the puzzles according to it’s translation. If you are ready you should give me a signal like this (finger) and I will check you up.

C – Indira, will we work with the whole class? Gulnash, should we write the words into puzzles?

H - handouts


The third strategy:

Fly swat between two Ls or one.

R - We are going to work with the whole class.

I – Говорить и показывать. I need one person. The L should stay back to blackboard. When I name the word L should show me it on the blackboard. E.g. frog, lion, tiger. Можно импровизировать: піл, жылан. Демонстрация - Modelling in other words Do the first together

C – Indira, will we work with the whole class? Gulnash, should we translate the words?

H – handouts

In this case протекает процесс «Sight words» in other words зрительное запоминание слов.


Төртінші әдіс-тәсіл: «Closed windows»

Біз бұл стратегиямен жұмыс істемейміз. Мен жай ғана таныстырайын бұнымен.


Thank you for your attention!





































Speaker: Good morning! My name is Venera. I am a teacher of English of Blagoveshenka Secondary School. I would like to present my coaching lesson and its key features. The theme is «Vocabulary Mousetrap»

Мақсат:

Speaker: Бұл коучинг оқушылардың сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған. Себебі, қазіргі уақытта грамматиканы білуге өте маңызды емес сияқты, ең бастысы лексика, сөздерді білу, олармен дұрыс қолдану. Мұғалім балаларға дұрыс және сауатты сөйлеуге үйрету керек.

Сондықтан мен бүгін сіздердің алдарыңызда сабағымда сөздерді жылдам және сәтті жаттау үшін жиі қолданылатын әдіс-тәсілдерімен бөліскім келіп тұр.

I hope that you will be interested, and maybe something is fa’miliar. I hope I will be useful for you

The first strategy:

Oh class, oh yes

Музыка The first technique is… I don’t name it. Imagine that you are my Ls

  • What is this, how do you think? Your associ’ations with this object (I name it PLATE)

  • The next question for you: What kind of music is this?

  • IT’S A MAGIC PLATE. Can you see magic? It’s really magic.

R - You are going to work in groups.

I - I’ll give you one magic plate and one colour pen for each group. You should write five different words in English for the theme “Kitchen ” for each corner. Target language. When I give you a signal like this (clap) you will exchange your magic plate with other group. And translate the words into Kazakh.

C – Indira, will we work in pairs? Asel, how many magic plates will I give for each group? Gulnash, should we translate the words into Russian?

H - handouts

Бұл стратегияны мен тек ғана сөздер тексеру барысында ғана емес, грамматикалық

сөйдемдерді жазуда да қолданамыз.

Объясняю c доски RICH

The second strategy:

Puzzles Бірінші сыныптарда мен суретпен сөз сәйкестендіру барысында қолданамын.

Don’t forget about RICH technique.

R - You are going to work in pairs.

I - I’ll give you two puzzles for one pair. You should make the puzzles according to it’s translation. If you are ready you should give me a signal like this (finger) and I will check you up.

C – Indira, will we work with the whole class? Gulnash, should we write the words into puzzles?

H - handouts

Төртінші әдіс-тәсіл: «Closed windows»

Біз бұл стратегиямен жұмыс істемейміз. Мен жай ғана таныстырайын бұнымен.

Thank you for your attention!

The third strategy:

Fly swat between two Ls or one.

R - We are going to work with the whole class.

I – Говорить и показывать. I need one person. The L should stay back to blackboard. When I name the word L should show me it on the blackboard. E.g. frog, lion, tiger. Можно импровизировать: піл, жылан. Демонстрация - Modelling in other words Do the first together

C – Indira, will we work with the whole class? Gulnash, should we translate the words?

H – handouts

In this case протекает процесс «Sight words» in other words зрительное запоминание слов.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ