Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақ барысын ұйымдастыру және өткізу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар № 21
Пән: Қазақ әдебиеті |
«Жарма технология колледжі»КММ |
||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кожебаева Сымбат Касымжановна |
||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
Бөлім |
Прозадағы көркем ой |
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ж. Аймауытов «Ақбілек» романы. Бірінші бөлім |
||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
10.1.1.1 Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын, мазмұнын терең түсіну, кейіпкерлер жүйесін анықтайды. |
||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық білім алушылар: Шығарманы сюжеттік-композициялық құрылысына талдайды, идеялық мазмұнын түсінеді, кейіпкерлерді мінездейді |
||||||||||||||||
|
Білім алушылардың басым бөлігі: Шығарманың композициялық құрылысына талдайды, идеялық мазмұнын түсіне отырып бас кейіпкерді мінездейді |
||||||||||||||||
|
Кейбір білім алушылар: Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы басты және басқа да кейіпкерлерін сипаттай отырып, іс-әрекетері туралы өзіндік пікірлерін қалыптастырады, идеясын ашады |
||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
-әдеби шығарманы сюжеттік-композициялық құрылысына талдайды -сюжеттік-композициясы арқылы мазмұның терің түсінеді -кейіпкерлер жүйесін анықтап, мінездей отырып, іс-әрекеттері туралы өзіндік пікірін қалыптастырады. |
||||||||||||||||
Құндылықтар |
Ана мен бала махаббатын сыйлауға, қайырымдылыққа, төзімділікке баулу. |
||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: адамның жақсы, жаман қасиеттері, ашкөздік, тойымсыздық, қанағатсыздық,т.с.с. Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша....; себебі......; Оны мен былай дәлелдеймін..... Қорыта келе,...... |
||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Ж.Аймауытов өмірі мен шығармашылығы туралы мектептегі білім |
||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Дереккөздер |
|||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин 10мин |
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін оқушылармен бірге талқылау. Ж. Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы Ой қозғау. (Барық білімалушыларға арналады) Нені білеміз? Ой толғау (Белсенділігі төмен оқушыларға Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығынан сұрақтар қойылады) Нені білдік? |
Оқушының ойы тыңдалады |
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10мин
10 мин
8 мин |
Мағынаны тану. Аудиокітап-«Ақбілек» романының 1 бөлімінен үзінді 1 тапсырма. «Уақыт тізбегі» кестесі арқылы романды композициялық құрылысына талдау/ жұптық жұмыс а) Шығарманың басталуы: Мамырбай ауылына бандының шабуылы ә) Шығарманың шиеленісі: Ақбілекті бандының алып кетуіне Мұқаш себепші болды б) Шарықтау шегі: Ақ әскер жансауғалап қашып, Ақбілекті қосқа тастап кетті в) Шешімі: Ақбілектің жан-дүниесі
Бағалау критерий: Шығарманы жұптаса отырып композициялық құрылымға талдайды. Дескриптор: - Шығармадағы эпизодтарды композициялық құрылымына жіктейді. - Шығарманың сюжеттік дамуын «Уақыт-орын-оқиға» бірлігін сақтайды Қ/Б «Бір сөйлемде барлығын айтып беру» әдісі. Оқушылардан тыңдалған шығарма бойынша «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалай?» деген сұрақтарға жауап беретін бір-ақ сөйлем құруларын ұсынады. Кері байланыс. Сюжеттік композицияны дұрыс тізбектеген жұптардың өз ойларын жеткізуді өтінемін, өз жұбымен бірлесе жұмыс атқарғаның бағалайды . Қ/Б қатысқан белсенді білім алушыларды + белгісін атап өтемін. 2-тапсырма Басты кейіпкерге мінездеме берейік -Басты кейіпкерлер кім? -Ақбілекке мінездеме бер -Жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді ата (Кейбір білім алушылар Қарамұрт офицер мен Бекболатқа мінездеме береді, Ақбілектің анасын суреттейді) Бағалау критериі: Көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды Дескриптор:. Шығарманың мазмұның түсінеді Мәтінге қатысты пікір білдіреді Басты кейіпкерлерді мінездейді, сипаттайды Жағымды және жағымсыз кейіпкерлер іс-әрекеттері туралы өзіндік пікірін қалыптастырады. Қ/Б INSERT стратегиясы бойынша кестені толтыру
Кері байланыс: Жаңа материалмен танысқаның, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды. Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Сергіту сәті. Қыздарға байланысты мақал-мәтелдер айтады
3. Пікірталас ұйымдастыру 1.Ақбілекке қарап бұрынғы қазақ қыздары қандай болды деп ойлайсыңдар? 2.Қазіргі қазақ қыздары қандай? 3.Романда ақын қандай мәселені көтереді? Дескриптор: -Оқушылар диалогқа түсіп, өз ойларымен бөліседі -сыни пікір айтады
|
«Уақыт тізбегі» кестесі «Бір сөйлемде барлығын айтып беру» әдісі.
INSERT стратегиясы бойынша кестені толтыру |
|||||||||||||||
Сабақтың соңы
4мин |
Кері байланыс. Рефлексия. Мендік пікір
Туралы білім алушылар сабақ барысында шығарма жайлы өз ойларын білдіреді. |
|
|||||||||||||||
Қосымша мағлұматтар |
|||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері ТҚЕ ережеге сай
сақтау.Денсаулық сақтау педагогикасын сақтау. |
|||||||||||||||
Ой қозғау. (Барық білімалушыларға арналады) Нені білеміз?деген сұрақ қойсам, Ой толғау сәтінде (Белсенділігі төмен оқушыларға Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығынан сұрақтар қойылады) Нені білдік? Деген сұрақтармен сабаққа қатысу белсенділігін арттырамын.
Білім деңгей жоғары білім алушылар бас кейіпкерге ғана мінездеме беріп қоймай, сонымен қатар Қарамұрт офицер мен Бекболатқа мінездеме береді, Ақбілектің анасын суреттейді. Жағымды және жағымсыз кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдау арқылы өзіндік пікірін қалыптастырады
|
Ұйымдастыру сәтінде оқушының ойы тыңдалады. «Бір сөйлемде барлығын айтып беру» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға жауаптарды есепке аламын. INSERT стратегиясы бойынша толтырылған кестені талдаймын. Пікірталас кезіндегі белсенді білім алушыларды белгілеймін «Мендік пікір» рефлексиясы қолданылады |
Қазақстан тарихы-роман ХІХ ғ басындағы қазақ әйелінің өмірін басты идея деп ала отыра, салт-дәстүрі мен тіршілігі романда суреттелген. Ақтар мен қызылдардың шапқыншылығының қазақ даласына тигізген қасіреті бейнеленген. |
|||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттарышынайыма? Бүгіноқушыларнебілді? Сыныптағыахуалқандайболды? Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма? Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Мен өзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжәненеліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |