Коучинг-сессия «Жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері»
|
күні |
23.09.2017. |
|
|
Тақырыбы: |
Жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері |
|
|
|
Жас мамандарға
заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері туралы мәліметтер алуға
жағдай жасау. өз-өзіне рефлексия жасай білуге үйрету. |
|
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 78 -бет Үлестірмелі нұсқаулық |
|
|
Оқу нәтижесі |
Жас
мамандар заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері туралы
мәліметтер алуға жағдай жасалады. |
|
|
Түйінді идеялар: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. Сабақтағы әдіс-тәсілдер байланыс, оның түрлері, әдістері. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, бағалау парақтары. |
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТСыни тұрғыдан ойлауға үйретуДиалогтік оқыту, Топтық жұмыс |
|
|
Дерек көздері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді оқыту жөніндегі нұсқаулықИнтербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері /А.Әлімов/Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|
|
Тапсырмалар: |
топтық жұмыс, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау, топтық тапсырма және қорғау, рефлексия. |
|
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (3 минут)
Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу.
|
Сәлемдесу, қатысушыларды ортаға
шақыру. |
«Суретші» Сессияға қатысушы мұғалімдер Қатысушылардың екі
адамнан жұптасуын сұрау. |
|
«Миға шабуыл» (5 минут) (жеке, топтық жұмыс) «Сөздік банкі» әдісі
|
Жас мамандардың
коучингке эмоциялық тұрғыдан дайындығын байқау. |
Коучинг сессиясына қатысушыларға- Сабақта топтық жұмысты қолданамын- Топтық жұмысты ұйымдастыра білемін- Топтық жұмыстың тиімділігі көп — Сынып ішіндегі тәртіпке кері әсерін береді — Топтық жұмыс барысында кейбір оқушылар қамтылмай қалады — Сынып ішінен көшбасшысын анықтайды т.б ойлар жазылған парақшалар беріледі. Қатысушылар өз ойларын дәлелдей отырып, тиісті банкіге салады. Жас маманның осы әдістен түйген ойы қандай екендігін түсіндіріп дәлелдей отырып айтады. |
|
«Миға шабуыл» (5 минут) (жеке, топтық жұмыс) «Сөздік банкі» әдісі
|
Жас мамандардың
коучингке эмоциялық тұрғыдан дайындығын байқау. |
Коучинг сессиясына қатысушыларға- Сабақта топтық жұмысты қолданамын- Топтық жұмысты ұйымдастыра білемін- Топтық жұмыстың тиімділігі көп — Сынып ішіндегі тәртіпке кері әсерін береді — Топтық жұмыс барысында кейбір оқушылар қамтылмай қалады — Сынып ішінен көшбасшысын анықтайды т.б ойлар жазылған парақшалар беріледі.Қатысушылар өз ойларын дәлелдей отырып, тиісті банкіге салады. Жас маманның осы әдістен түйген ойы қандай екендігін түсіндіріп дәлелдей отырып айтады. |
|
Қызығушылығын ояту. «Бірлік болмай, тірлік болмас» бейнефильм (9 минут) |
Мұғалімдерге «Бірлік болмай, тірлік болмас» тақырыбында бейнефильм көрсетіледі. Тренинг «Мен қай вагондамын» Қатысушы өз жұмысын қай вагонға орналастырғанына байланысты қорытынды шығарылады. Жұмысты бағалау үшін шапалақ ұру арқылы бір-біріне қошемет көрсетеді. |
Жас мамандарға бейнефильмді көріп болғаннан кейін парақшалар таратылады. Сол парақшаларға бейнефильмнен не түсінгендері туралы өз ойларын жазады.Жазып болған соң қолдарындағы парақшаларды тақтадағы кетіп бара жатқан пойыздың вагондарына салады.Жас маман неге сол қалтаға салғандығы туралы көрген бейнефильмнен алған әсерімен бөліседі. |
|
Топтық жұмыс (9 минут) |
Постер, кластер құруСабақта топтық жұмыстың тиімділігі Топтар бір-бірінің жұмысына баға береді. «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды. |
Топтар ақылдасып сабақта топтық жұмыстың тиімділігі жайлы пікірлеседі.Өз ойларын топпен бірге шешім қабылдай отырып постерге түсіреді және оны топ алдында қорғайды. |
|
Сергіту сәті (2 минут) |
Әуенге билеу ұсынылады. |
Тақтадан көрсетілген «Көңілді күн» биіне билейді. |
|
таныстырылым. (Слайдтар) (6 минут) |
Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы топтық жұмыстың тиімділіг жайлы, оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер беру. |
Мұғалімдер түртіп алады.Таныстырылым соңында жас маман ойымен бөліседі. |
|
Сұрақ-жауап (4 минут) «Бір сөзбен» әдісі (3 мин) |
Топтық жұмысты сабақта қолданудың тиімділігі неде?.Осы сұрақтарды оқып талқылап көрейік. |
Жас
мамандар топтық жұмыстың тиімділігіне көздері жеткендері туралы ой
қорытады. Топта талқылап,топтың бір мүшесі жауап береді. |
|
Қорытынды кезең Рефлексия |
Сабақ соңындағы кері — байланыс. «Тазалық» ойыны
түрінде алу. |
Қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері
Жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері
Коучинг-сессия «Жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері»
|
күні |
23.09.2017. |
|
|
Тақырыбы: |
Жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері |
|
|
|
Жас мамандарға
заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері туралы мәліметтер алуға
жағдай жасау. өз-өзіне рефлексия жасай білуге үйрету. |
|
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 78 -бет Үлестірмелі нұсқаулық |
|
|
Оқу нәтижесі |
Жас
мамандар заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері туралы
мәліметтер алуға жағдай жасалады. |
|
|
Түйінді идеялар: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. Сабақтағы әдіс-тәсілдер байланыс, оның түрлері, әдістері. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, бағалау парақтары. |
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТСыни тұрғыдан ойлауға үйретуДиалогтік оқыту, Топтық жұмыс |
|
|
Дерек көздері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді оқыту жөніндегі нұсқаулықИнтербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері /А.Әлімов/Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|
|
Тапсырмалар: |
топтық жұмыс, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау, топтық тапсырма және қорғау, рефлексия. |
|
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (3 минут)
Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу.
|
Сәлемдесу, қатысушыларды ортаға
шақыру. |
«Суретші» Сессияға қатысушы мұғалімдер Қатысушылардың екі
адамнан жұптасуын сұрау. |
|
«Миға шабуыл» (5 минут) (жеке, топтық жұмыс) «Сөздік банкі» әдісі
|
Жас мамандардың
коучингке эмоциялық тұрғыдан дайындығын байқау. |
Коучинг сессиясына қатысушыларға- Сабақта топтық жұмысты қолданамын- Топтық жұмысты ұйымдастыра білемін- Топтық жұмыстың тиімділігі көп — Сынып ішіндегі тәртіпке кері әсерін береді — Топтық жұмыс барысында кейбір оқушылар қамтылмай қалады — Сынып ішінен көшбасшысын анықтайды т.б ойлар жазылған парақшалар беріледі. Қатысушылар өз ойларын дәлелдей отырып, тиісті банкіге салады. Жас маманның осы әдістен түйген ойы қандай екендігін түсіндіріп дәлелдей отырып айтады. |
|
«Миға шабуыл» (5 минут) (жеке, топтық жұмыс) «Сөздік банкі» әдісі
|
Жас мамандардың
коучингке эмоциялық тұрғыдан дайындығын байқау. |
Коучинг сессиясына қатысушыларға- Сабақта топтық жұмысты қолданамын- Топтық жұмысты ұйымдастыра білемін- Топтық жұмыстың тиімділігі көп — Сынып ішіндегі тәртіпке кері әсерін береді — Топтық жұмыс барысында кейбір оқушылар қамтылмай қалады — Сынып ішінен көшбасшысын анықтайды т.б ойлар жазылған парақшалар беріледі.Қатысушылар өз ойларын дәлелдей отырып, тиісті банкіге салады. Жас маманның осы әдістен түйген ойы қандай екендігін түсіндіріп дәлелдей отырып айтады. |
|
Қызығушылығын ояту. «Бірлік болмай, тірлік болмас» бейнефильм (9 минут) |
Мұғалімдерге «Бірлік болмай, тірлік болмас» тақырыбында бейнефильм көрсетіледі. Тренинг «Мен қай вагондамын» Қатысушы өз жұмысын қай вагонға орналастырғанына байланысты қорытынды шығарылады. Жұмысты бағалау үшін шапалақ ұру арқылы бір-біріне қошемет көрсетеді. |
Жас мамандарға бейнефильмді көріп болғаннан кейін парақшалар таратылады. Сол парақшаларға бейнефильмнен не түсінгендері туралы өз ойларын жазады.Жазып болған соң қолдарындағы парақшаларды тақтадағы кетіп бара жатқан пойыздың вагондарына салады.Жас маман неге сол қалтаға салғандығы туралы көрген бейнефильмнен алған әсерімен бөліседі. |
|
Топтық жұмыс (9 минут) |
Постер, кластер құруСабақта топтық жұмыстың тиімділігі Топтар бір-бірінің жұмысына баға береді. «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды. |
Топтар ақылдасып сабақта топтық жұмыстың тиімділігі жайлы пікірлеседі.Өз ойларын топпен бірге шешім қабылдай отырып постерге түсіреді және оны топ алдында қорғайды. |
|
Сергіту сәті (2 минут) |
Әуенге билеу ұсынылады. |
Тақтадан көрсетілген «Көңілді күн» биіне билейді. |
|
таныстырылым. (Слайдтар) (6 минут) |
Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы топтық жұмыстың тиімділіг жайлы, оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер беру. |
Мұғалімдер түртіп алады.Таныстырылым соңында жас маман ойымен бөліседі. |
|
Сұрақ-жауап (4 минут) «Бір сөзбен» әдісі (3 мин) |
Топтық жұмысты сабақта қолданудың тиімділігі неде?.Осы сұрақтарды оқып талқылап көрейік. |
Жас
мамандар топтық жұмыстың тиімділігіне көздері жеткендері туралы ой
қорытады. Топта талқылап,топтың бір мүшесі жауап береді. |
|
Қорытынды кезең Рефлексия |
Сабақ соңындағы кері — байланыс. «Тазалық» ойыны
түрінде алу. |
Қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді. |
шағым қалдыра аласыз













