Материалдар / Жансыз табиғатұа не жатады? Жаратылыстану ҚМЖ

Жансыз табиғатұа не жатады? Жаратылыстану ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж жаратылыстану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2020
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді: ________

Білім беру саласы: «Таным»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану

ТАҚЫРЫБЫ: Жансыз табиғатқа не жатады?

Мектеп/МҰ: Н.Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығы

Күні: 02.12.2020

Педагогтың аты- жөні: Бөрдіке Ақерке

СЫНЫП-ТОП: 0 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ-ның мақсаты

0.2.1.2. Күнделікті өмірдегі жансыз табиғат денелері мен заттарының қолданылу аясын атау.

Күтілетін нәтиже

Барлық балалар:

бақылауға қатыса алады;

жансыз табиғат туралы мағлұмат алады;

жансыз табиғатқа не жататынын атай алады;

күнделікті өмірдегі жансыз табиғат денелері мен заттарының қолданылу аясын атай алады.

Көпшілік балалар:

жансыз табиғаттың қасиеттерін анықтай алады;

жансыз табиғаттың табиғаттағы маңызын анықтай алады;

практикалық жұмысты орындай алады.

Кейбір балалар:

бақылау үдерісінде күнделікті өмірдегі жансыз табиғат денелері мен заттарының қолданылу аясы туралы талқылай алады және қорытынды шығара алады.

Тілдік мақсат

Дағдыларды дамыту: бақылау үдерісінде сұрақ қоя білу, болжамдар айту, ұғымдарға анықтама беру, жүйелеу, бақылау, қорытындылау және ойша тұжырым жасау.

Көптілділік: жансыз табиғат – неживая природа – inanimate nature

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері. Табиғат, жансыз табиғат, жансыз заттар мен денелерді бақылау.

Талқылауға арналған сұрақтар.

Жансыз табиғат дегеніміз не?

Жансыз табиғаттың пайдасы қандай?

Жансыз заттарды жанды заттардан қалай ажыратамыз?

Жансыз заттар мен денелерді адамдар не үшін қолданады?

Жансыз заттардан не жасауға болады?

Алдынғы оқыту

Су мен ауаның қасиеті мен маңызы туралы ұғымдар; қарапайым бақылау дағдылары.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

I. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.

0-2 мин.


(Ұ) Шаттық шеңбері.

Армысың, ардақты Аспан ата,

Армысың, мейірімді Жер ана.

Армысың, шуақты Алтын Күн,

Күліп шықты күн бүгін,

Қайырлы таң, қайырлы күн

Қуанатын күн бүгін.


II. Өмірлік тәжірибені

маңыздандыру.


Мақсатты болжам.

3–5 мин.
















ҰОҚ-ның ортасы 3.Тақырып бойынша жұмыс

6 – 27 мин.•


(Ұ) Табиғаттың не екенін еске түсірейікші (табиғат – жансыз және

Мақсатты болжам. Жансыз табиғат түрлері бейнеленген суреттерге назар аударту. (Ұ) Табиғаттың не екенін еске түсірейікші. (Табиғат – жанды және жансыз денелерден тұратын бізді қоршаған әлем)

Бүгін біз сендермен табиғаттың бір бөлшегі жансыз табиғат туралы түсінік алатын боламыз. Балалар, жансыз табиғат дегеніміз не? Қалай ойлайсыңдар?

Мақсатты болжам. Жансыз табиғат түрлері бейнеленген суреттерге назар аударту. Балалар, суретте нені көріп тұрмыз? (Су, құм, тас, топырақ, күн, ауа, аспан т.б.)

(Ұ) Балалар ҰОҚ-да әңгіме не жайында болатындығын тақырып аясындағы сурет бойынша болжамдайды. ҰОҚ-ның соңында қол жеткізетін мақсат айқындалады. (Оған рефлексия кезеңінде қайтып оралады).

(Ұ) Өзекті мәселелер. Балалар, сонымен жансыз табиғатқа анықтама беріп өтейік.

Жансыз табиғат деп – өсіп-өнбейтін, көбеймейтін, бірақ тіршілік иелеріне елеулі пайдалы денелер мен заттарды айтамыз.

(Ұ) Бейнебаян көрсету: «Табиғат» <iframe width="493" height="277" src="https://www.youtube.com/ embed/0ssLjkBEYyw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Балалар, бейнебаяннан нені тамашаладыңдар?

Дұрыс, табиғаттың бейнесі.

Қандай табиғат бейнеленген екен?

Жансыз және жанды табиғат.

Жансыз табиғаттың жанды табиғаттан айырмашылығы қандай екен?

(Ұ) Өзекті мәселе.

Тәжірибе жасау:

1-тәжірибе: 2-тапсырма бойынша жансыз табиғатқа жатпайтын денені табады. «Жанды заттар мен жансыз заттарды салыстыру»

Жанды табиғат ретінде өсімдік пен тасты салыстыру. Балалар өсімдікке су құйып, күтім жасағанда оның әдемі болып өсетінін анықтайды. Ал тасқа су құйса да, өсіп-өнбейтіні туралы тұжырым жасайды.

2-тәжірибе: 2-тапсырма: «Су сұйық, ал құм сусымалы»

Енді стақанға құм салу. Ол да стақанның пішініндей. Сонда құм сұйық зат болғаны ма?

Осыны тексеріп көз жеткізу.

Суды жалпақ табаққа төгу, су жайылып кетті.

Су – сұйық зат.

Құмды төккенде, ол үйіліп қалды.

Құмның сұйық емес, сусымалы зат екенін анықтау. Су мен құм әртүрлі заттар екен. Құм – сусымалы зат.

Су – сұйық зат.

3-тәжірибе: 4-тапсырма: «Құм суда ериді ме?»

Бір стақанға су құйып құмды салу, келесі ыдысқа қант салу. Екі ыдысты да араластыру. Нәтижесінде қанттың суда еритінін және құмның суда ерімей, түбінде тұнып қалатынын анықтау. Балалар құмның суда ерімейтіні туралы тұжырым жасайды.

Тәжірибе – бұл табиғат құбылыстары мен заттарды танып-білудің әдіс- тәсілдері.

Қалыптастырушы бағалау: көңіл күй пікірлері.

Бейне үзінді көрсету: «Тас пен құм» туралы аңыз-әңгіме

(Ұ) «Байқағыштық» деген жаңа ұғым бойынша жұмыс. Жансыз табиғат денелеріне серуен кезінде табиғат аясында бақылау жа- сату:

нысандардың, құбылыстардың ерекшеліктерінің барлығын байқау ептілігі;

елеусіз заттардың өзін байқау шеберлігі. Арнайы аспаптарды қолдана білу іскерлігі;

сұрақтарды қоя білуі;

бақылау қорытындылары бойынша өз ойларын жеткізе білуі;

бақылаулар бойынша қорытындылар жасай білуі.

(Ұ) Өзекті мәселелер.

Жансыз табиғаттарға не жатады? Неге оларды жансыз дейміз? Жансыз табиғаттың қандай пайдасы бар?

ҚОрытынДы: Жансыз табиғат өспейді, өнбейді. Бірақ жанды табиғат денелеріне әсері мол. Мысалы, өсімдіктер топырақсыз көбеймейді. Бүкіл тірі денелер сусыз өмір сүре алмайды.

(Ө) «МЕН БАҚЫЛАП ҮЙРЕНЕМІН» практикалық жұмысы. Педагог жоспар бойынша жұмыс істеуді ұсынады:Балаларға жанды және жансыз денелердің айырмашылығын анықтату үшін тәжірибе жасау ұсынылады.

Топырақтың түсі қандай?

Топырақта өсімдіктер өсу үшін не қажет?

Сусыз, топырақсыз, күннің жарығынсыз гүлдер өсе ала ма?

Қалай ойлайсың, гүл қандай топырақта жақсы өседі?

Құнарлы топырақ дегеніміз не?

Ал, енді гүлге су құйып көр.

Су қайда сіңіп кетті?

Қалай ойлайсың, жансыз табиғат пен жанды табиғат бір-бірімен тығыз байланысты ма? Неліктен? Бақылау нәтижелері бойынша бірлескен қорытынды шығарылады: Жанды табиғат пен жансыз табиғат бір-бірімен тығыз байланысты.

(Ұ, Ө) Әліппе-дәптердегі 1-тапсырманы орындайды.

Әліппе-дәптердегі 36-37-беттердегі сурет.













Жансыз табиғат бей- неленген суреттер. Тас, құм, су, топырақ, т.б.
























Әліппе-дәптер, құм, су, ыдыстар, қант.


















Үнтаспа.


































Әліппе дәптер


ҰОҚ-ның соңы

IV. ҰОҚ-ның қорытындысы.

Рефлексия.

28-30 мин.

(Ө) Қалыптастырушы бағалау.

Қалыптастырушы бағалау өз жұмысыңды бағалаудан тұрады. Балалардың өз жұмысын бағалауын, зымыранды кез келген түсті қарындашпен бояуын сұраңыз: 1 (бір) деңгей – ештеңе түсінбедім. 1 және 2 (екі) деңгейлер – түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын. 1, 2 және 3 (үш) деңгейлер – бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын.

Әліппе-дәптер, түрлі

түсті қарындаштар





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ