Материалдар / Жануар және өсімдік жасушаларының компоненттерінің қызметтері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануар және өсімдік жасушаларының компоненттерінің қызметтері

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2020
656
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:

9.1А Жасушалық биология

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Мижигова Молдир

Сынып:9

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Жануар және өсімдік жасушаларының компоненттерінің қызметтері


Оқыту мақсаты

Жануар және өсімдік жасушаларының компонеттерінің негізгі қызметтерін сипаттау


Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: жануар және өсімдік жасушаларының айырмашылықтарын көрсетеді;

Оқушылардың көбісі орындай алады:суретте жануар және өсімдік жасушаларының компоненттерін көрсете алады;

Кейбір оқушылар:жануар және өсімдік жасушаларының барлық компоненттерінің қызметтерін сипаттай алады.

Бағалау критерийлері

  1. Жасушалардың негізгі компонеттерің біледі, жасуша органоидтарын анықтау үшін білімдерін қолданады.

  2. Оқулықтағы ақпаратты қолданып, жасуша компонеттерін олардың қызметтерімен байланыстыруға арналған кестені толтырады.

  3. Кестеде әрбір компонеттерінің (немесе органоид) атауын, қызметтерің суреттерін атайды (жасушада бар болса да, болмаса да).

  4. Келесі органоидтарды сипаттайды: ядро, цитоплазма, жасуша мембранасы, жасуша қабықшасы, вакуоль, хлоропласт және митохондрия.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақ басы


1-3 мин

Амандасу, ынтымақтастық атмосферасын құру;

Сабақ тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

салемдеседі


Сабақ ортасы


4-5 мин

















6-13 мин










(I)Оқушылардың алдынғы білімдерін саралау үшін, оларға мини тақталарды қолдануды ұсыныңыз. Ол үшін мұғалім терминдердің сипаттамаларын атайды, ал оқушылар терминді анықтап мини тақтаға жазып, мұғалімге көрсетеді. (Мини-тақта: ламинированная А4 парағы)

Сипаттамалар:

- Тірі ағзалардың құрылымдық бірлігі (жасуша);

- Өсімдіктерге жасыл түс беретін зат (Хлорофилл);

- Жасушаның энергетикалық станциясы (Митохондриялар);


(Т) Жасушаның органоидтарының жіктелуін түсіндіруі (Слайд 7).

. Әрбір жасуша түріне негізгі органоидтар туралы ақпарат және сурттері мен қызметтері жазылған мысалдар болуы керек.

Тапсырма үшін дескрипторлар:

- Жасуша түрін көрсетеді (жануар/өсімдік);

- Осы жасушаның органоидтарының суретін салады;

- Органоидтардың қызметін сипаттайды.

(Ақпараттық парақ. Қосымша 1).


(E)Алдын ала дайындалған жануар және өсімдік жасушаларының қалыпты микропрепараттарын қолданып, оларды қарастырыңыз.

(I) Оқушыларға жасуша органоидтарын қызметтерімен сәйкестендіретін тапсырма беріңіз.

Дескрипторлар:

- Жасуша органоидтарының құрылысын біледі.

- Жасуша органоидтарының қызметтерін сипаттайды.

*Уәжі жоғары оқушыларға қосымша тапсырманы ұсыныңыз.

Дескрипторлар:

1) Жануар және өсімдік жасушасын ажырата алады.

2) Жануар және өсімдік жасушасының органоидтарының орналасу орнын біледі.

(Қосымша 3-4)

(I, f) Оқушылардың түсінгені мен білетіндігін саралау үшін «Шындық/Өтірік» сауалнамасын қою арқылы саралаңыз.(Қосымша 5).



оқушылар терминді анықтап мини тақтаға жазып, мұғалімге көрсетеді


(Р) Оқушалар жануар және өсімдік жасушаларын зерттеп, «Жасуша» тақыры бойынша концепт – карта жасайды















Оқушылар жасуша түрін эталонмен салыстыра отырып анықтау қажет. (Қосымша 2).



сайкестендіреді

Презентация

Ақпараттық парақтар


Сабақ соңы

39-40 мин

Рефлексия «Синквейн». Оқушылар

1- жол: бір сөз– негізгі идея

2- жол: екі сын есім– негізгі ой

3- жол: үш етістік– тақырып бойынша

4- жол: тақырыпқа қатысты пікірді көрсететін жол

5- жол: тақырыпты көрсететін сөздер жазады. Мұғалім тыңдайды, бағасын береді, пікірін айтады.

Сабақты қорытындылау.

Үй жұмысы туралы айту. Жасушаның органоидтарының қызметі мен құрылысы бойынша 3 жұмбақ жасап келу.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!