Ой қозғау. 2
мин
Әрбір топқа тура
және түрленіп даму циклдері бейнеленген суреттер таратылады.
Оқушылар негізгі айырмашылықтарын
анықтауды сұраңыз.
Оқушылар сабақ тақырыбын
анықтап көреді.
І.
Көрсетілім: «Түрленіп
даму» тақырыбында
видеоматериал
(2
мин)
ІІ. Оқулықпен
жұмыс. Дәптермен жұмыс 7 мин
(Жж)«Қос жазба
күнделігі» стратегиясы.
Жаңа тақырыпты оқушы
өз бетінше оқиды. Мәтінді оқығанда оқушы дәптерін екіге бөліп, сол
жағын «үзінділер» деп атап, оған мәтінде өзінің назарын тоқтатқан
немесе ерекше толғандырған үзінділерді жазады. Қағаздың оң
жағы
«түсіндірме». Мұнда
үзінділердің түсіндірмелері келтіріледі. Жұпта
талқылайды
Дескрипторлар:
-
Оқушы мәтінмен толық
танысады.
-
Мәтінде кездескен
терминдер, жаңа сөздерді жазып, анықтамасын немесн түсіндірмесін
ажыратады.
ҚБ «Бағдаршам»
әдісі
(С) ІV. Тақырыпты
талқылау сұрақтары. Кубизм әдісі 3
мин
Кубикты лақтыру
арқылы 6 жүйелі сұрақтар
қойылады.
1.Жануарлардағы
онтогенез типтерінің қандай түрлері
бар?
2.Тура дамудың
ерекшелігі қандай?
3. Түрленіп даму
циклі тән жануарлардың ерекшелігін
сипатта?
4. Қандай ағзалар
тура дамиды ?Қандай ағзалар түрленіп
дамиды?
5. Толық түрленіп
даму дегеніміз не?
6. Шала түрленіп
даму дегеніміз не?
Дескриптор
-
Онтогенез типтерінің
түрлерін ажыратады.
-
Тура және түрленіп
даму циклдерін сипаттайды
-
Тура және түрленіп
дамитын тірі ағзаларға мысал келтіре
алады
ҚБ «Қол шапалақ»
әдісі
Сергіту сәті: 2
мин
«Екі қолды
жұмысқа жұмылдыру»
Оқушылар екі қолына
да қаламсап алып, бір мезгілде екі қолымен мынандай әрекеттерді
атқарады:
-
Оң қолымен бесбұрыш,
сол қолымен төртбұрыш
-
Оң қолымен шеңбер,
сол қолымен үшбұрыш салады
V.Суретпен
жұмыс. 7 мин
Барлық топқа
ортақ сурет беріледі.
І топ – А және
Б;С суреттерімен
ІІ топ – Ә
және В;С суреттерімен
ІІІ топ – Д
және Е; С суреттерімен
А деңгейлі
оқушылар: Сурет бойынша даму циклін
анықтайды
В деңгейлі
оқушылар: Даму циклін
анықтап,сипаттайды
С деңгейлі
оқушылар: Суреттегі ағзалардың даму
циклін анықтап, бір – бірімен салыстырады, осы тірі ағзалардың даму
цикілінен модель құрастыра алады.
Дескрипторлар:
-
Тірі ағзалардың даму
циклін біледі
-
Даму циклдерінің
негізгі ерекшеліктерін түсіндіре
алады
-
Тірі ағзалардың даму
циклдерін бір – бірімен модельдеу арқылы салыстыра
алады,
Бағалау критерийі
:
-
Тірі ағзалардың даму
циклін анықтайды (2 балл)
-
Даму циклдерінің
сипатын ажыратады (2 балл)
-
Берілген тірі
ағзалардың даму циклдерін бір- бірімен модельдеу арқылы салыстырды
( 1 балл)
ҚБ Сөздік
мадақтау, мақтау.
Топтар бір –
бірін және мұғалім топты
бағалайды
|