Материалдар / Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2020
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

7.2 Заттардың тасымалы Мұғалімнің аты-жөні:


Күні: Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жануарлардағы қан айналым мүшелері (жауынқұрты, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.6 Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Заттар тасымалына қатысатын мүшелерді атау.

Көпшілігі: Заттар тасымалына қатысатын мүшелерді көрсету, сәйкестендіру.

Кейбіреуі: Омыртқалылар мен омыртқасыздардағы қан айналым мүшелерінің моделін әзірлеу, салыстыру.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушы істеуге дағдыланған: Заттар тасымалына қатысатын мүшелерді атайды.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

  • заттар тасымалына қатысатын мүшелерді көрсетеді;

  • сәйкестендіреді;

Кейбіреуі істеуге қабілетті: Омыртқалылар мен омыртқасыздардағы қан айналым мүшелерінің моделін жасай алады.

Бағалау критерийі

Заттар тасымалына қатысатын мүшелерді атай алады.

Тасымалға қатысатын мүшелерді көрсетіп, сәйкестендіре алады.

Омыртқалылар мен омыртқасыздардағы қан айналым мүшелерінің моделін әзірлеп, салыстыра алады.

Тілдік мақсаттар


Пән бойынша оқыту мақсаты:Оқушылар заттар тасымалына қатысатын мүшелерді анықтап таба біледі.

Оқытудың тілдік мақсаты:

Оқушылар омыртқалылар мен омыртқасыздардағы қан айналым мүшелерін атап, түсіндіреді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Жүрек, қан айналым мүшелері, қан тамырлары, көмірқышқыл газы, оттегі.

Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтасы:

Жәндіктерде қан оттек пен көмірқышқыл газын мүлде тасымалдамайды. Неліктен жәндіктерде қан оттек пен көмірқышқыл газын мүлде тасымалдамайды? Жәндіктерде қан қандай заттарды тасиды?

Құндылықтарға баулу

Оқушылардың ғылыми дүниетанымын байытып, табиғатты аялауға, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Химия. Көмірқышқыл газы -органикалық заттардың шіруі, жануы және жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы кезінде түзіледі.

Алдыңғы білім


Ксилема және флоэманың элементтерінің құрылысын еске түсіру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы














Оқушылармен сәлемдесу. Назарын аудару үшін «Сұрақтар» ойынын ойнату.

  1. Ксилема қандай заттарды және қай бағытта өткізеді?

  2. Флоэма қандай заттарды және қай бағытта өткізеді?

  3. Оқулық мәтіні пайдаланып, ксилема мен флоэманың өткізгіш элементтернің құрылысы мен қызметінің өзара байланысын талдаңдар?

  4. Ксилема мен флоэманың қызметі тоқтап қалды деп ойласақ, онда өсімдіктерде өзгеріс қай ретпен жүреді?

  5. Өткізгіш элементтердің маңызына баға беріңдер?

Дискриптор:

Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.

ҚБ: «Баспалдақ» арқылы бағалау.








Сұрақтар әдісі.

Сабақтың ортасы












































«Мағынаны танып білу»

Интербелсенді тақтада «Жануарлардағы қан айналым мүшелері» сурет көрсетіледі.

Дискриптор:

Білім алушылармен бірге сабақтың мақсаты, одан күтілетін нәтиже анықталады.


«Джигсо» әдісі

Оқушыларды Smart бейдж арқылы үш топқа бөлу, мәтінді беру.

Оқушылар берілген мәтінді бірлесіп, талқылайды.

1-Тапсырма

«Жануарлардағы қан айналым мүшелері» не жататынын анықтап, жазыңыз.

2-Тапсырма

«Заттар тасымалына қатысатын мүшелерді» суреттен көрсетіп, кестеде сәйкестендіріңіз.

3- Тапсырма

«Омыртқалылар мен омыртқасыздардағы қан айналым мүшелерінің» моделін ермексаздан әзірлеңіз, салыстырыңыз.

Топта бес рөлді: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, таймкипер және бақылаушыларды анықтау.

Білім алушылар берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Әр топтың баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер жасайды

Оқушылар қандай жағдайда түсінгендігін білдіріп бағдаршам арқылы бағалап, көрсетеді.

М: Қаншалықты түсінген, түсінбеген жерін, жіберген қателерін кестеге толтыру.

О: Кестені толтырады.

Не үйрендім?

Не қиын болды?

Түсінбеген жерім




Қ.Б: Топ жұмысын бағалау кестесі

М: Бақылаушының бақылау парағы

Бағалау өлшемдері

Көшбасшы

Хатшы

Баяндамашы

Таймкипер

Бақылаушы

1

Өз міндетін атқарады






2

Мәтінді талдап, қатемен жұмыс жасауы






3

Өз үлесін топ жұмысына қосуы







Дискриптор:

  • білім алушылар берілген мәтінді оқиды;

  • топпен бірлесе отырып, талқылайды;

  • әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді;

  • әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады;

  • әр топтың баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер жасайды;

топ пікірлері тыңдалады;

  • әр топтың баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер жасайды;

  • оқушылар қандай жағдайда түсінгендігін білдіріп бағдаршам арқылы бағалап, көрсетеді.

топ пікірлері тыңдалады.

  • қаншалықты түсінген, түсінбеген жерін, жіберген қателерін кестеге толтырады.


О: Бақылаушылардың бірін-бірі бағалауы

Мұғалімнің бағалауы: кері байланыс, мадақтау арқылы (ынталандыру)

Қ.Б: бағалау парағы


https://yandex.kz









Smart бейдж

Мәтін

















Бақылау парағы







Бағдаршам

Picture 15

Сабақтың соңы





М:Рефлексия.Берілген кестеге толтыру

Не білдім?


Нені үйрендім?

Нені толық түсінбедім?


Немен жұмыс жалғастыру керек?






О: Оқушылар рефлексия сұрақтарына жауап береді.

ҚБ: мадақтау арқылы



Кесте


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!