«Мағынаны танып
білу»
Интербелсенді
тақтада «Жануарлардағы қан айналым
мүшелері» сурет көрсетіледі.
Дискриптор:
Білім алушылармен
бірге сабақтың мақсаты, одан күтілетін нәтиже
анықталады.
«Джигсо»
әдісі
Оқушыларды Smart
бейдж арқылы үш топқа бөлу, мәтінді
беру.
Оқушылар берілген мәтінді
бірлесіп, талқылайды.
1-Тапсырма
«Жануарлардағы қан айналым
мүшелері» не жататынын анықтап,
жазыңыз.
2-Тапсырма
«Заттар тасымалына
қатысатын мүшелерді» суреттен көрсетіп, кестеде
сәйкестендіріңіз.
3-
Тапсырма
«Омыртқалылар мен
омыртқасыздардағы қан айналым мүшелерінің» моделін ермексаздан
әзірлеңіз, салыстырыңыз.
Топта бес рөлді:
көшбасшы, баяндамашы, хатшы, таймкипер және бақылаушыларды
анықтау.
Білім алушылар
берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр
топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын
жүргізеді. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін
атқарады.
Әр топтың
баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер
жасайды
Оқушылар қандай
жағдайда түсінгендігін білдіріп бағдаршам арқылы
бағалап,
көрсетеді.
М: Қаншалықты түсінген,
түсінбеген жерін, жіберген қателерін кестеге
толтыру.
О: Кестені
толтырады.
Не
үйрендім?
|
Не қиын
болды?
|
Түсінбеген
жерім
|
|
|
|
Қ.Б: Топ жұмысын бағалау
кестесі
М: Бақылаушының бақылау
парағы
№
|
Бағалау
өлшемдері
|
Көшбасшы
|
Хатшы
|
Баяндамашы
|
Таймкипер
|
Бақылаушы
|
1
|
Өз міндетін
атқарады
|
|
|
|
|
|
2
|
Мәтінді талдап,
қатемен жұмыс жасауы
|
|
|
|
|
|
3
|
Өз үлесін топ
жұмысына қосуы
|
|
|
|
|
|
Дискриптор:
-
білім алушылар
берілген мәтінді оқиды;
-
топпен бірлесе
отырып, талқылайды;
-
әр топтың
бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын
жүргізеді;
-
әр оқушы өзіне
жүктелген рөлдің міндеттерін
атқарады;
-
әр топтың
баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер
жасайды;
топ пікірлері
тыңдалады;
-
әр топтың
баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер
жасайды;
-
оқушылар қандай
жағдайда түсінгендігін білдіріп бағдаршам арқылы бағалап,
көрсетеді.
топ пікірлері
тыңдалады.
О: Бақылаушылардың бірін-бірі
бағалауы
Мұғалімнің бағалауы:
кері байланыс, мадақтау арқылы
(ынталандыру)
Қ.Б: бағалау
парағы
|