“Суреттер
сөйлейді” әдісі:
Берілген жануарларды
талдай отырып отырып омыртқасыздар немесе омыртқалылар өкілі
екендігін ажыратады,тип белгілерін санмен
атайды.
1 2
3
4 5 7
7 8
9
Бағалау
критерий: Омыртқасыздар және
омыртқалылар типін суретке қарап бөліп
жазады.
Дескриптор:
- шаянтәріздес санын
анықтайды;
- өрмекшітәріздес
санын анықтайды;
- жорғалаушылар
санын анықтайды;
- қосмекенділер
санын анықтайды;
- құстар санын
анықтайды;
- балықтар санын
анықтайды
КБ:екі жұлдыз ,
бір тілек
Оқушылардың дұрыс
тапқан сандарын екі жұлдыз, бір тілек арқылы
бағалайды.
Тапсырма: “ Балмұздақ таяқшасы”
әдісі
Мәтіннен
меңгергенін анықтау мақсатында Балмұздақ
таяқшасы әдісі
қолданылды.
Оқушының аты
жазылған таяқшаны суырып, ойлау дағдысының деңгейі бойынша сұрақ
қойылады. Білмеген жағдайда келесі оқушы
толықтырады.
-
Желілер типінің
кластарын атаңдар.
-
Буынаяқтылар типінің
класын анықтандар.
-
Буынаяқтылар туралы
не білесіңдер? Неліктен осылай
атайды?
-
Буынаяқтылардың
денесі неше бөліктен тұрады?
-
Буынаяқтылартипіне
жататын омыртқасыздардың үш класын
атаңдар.
-
Буынаяқтылар
өкілдерінің қандай ерекшеліктері болатынын
түсіндіңдер.
-
Бассүйектілердің
негізгі бес класын анықтаңдар. Олардың сыртқы ерекшеліктерін
қарастырыңдар.
Бағалау
критерий:
Буынаяқтылар,
желілер, бассүйектілер класы сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
-желілер типінің
кластарын атайды;
- буынаяқтылар
өкілдерінің ерешеліктерін
атады;
-бассүйектілердің
негізгі бес класын
анықтайды.
КБ: Оқушылар бірін-
бірі “От
шашу” арқылы
бағалайды.”
Тапсырма: “Бес саусақ
әдісі”
Жұпта берілген
буынаяқтылар мен бассүйектілер кластары өкілдерінің макеттерін
демонстрациялап, сипаттама
береді.
Бірінші саусақ: Тип
өкілі
Екінші саусақ:
Класы
Үшінші саусақ:
Қозғалу мүшелері
Төртінші саусақ:
Дене бөліктері
Бесінші саусақ:
Негізгі ерекшеліктері
Бағалау
критерийлері:
Буынаяқтылар мен
бассүйектілер кластарының өкілдерін
ажыратады;
Буынаяқтылар мен
бассүйектілер типіне тән белгілерді
сипаттайды.
Дескриптор:
Берілген
буынаяқтылар мен бассүйектілер кластарының өкілдерін
ажыратады;
Берілген
бассүйектілер өкілдерін ажырата
алады;
Берілген типке тән
белгілерді сипаттап бере
алады.
КБ: Әрбір жұп бірін- бірі смайлик
арқылы бағалайды.
Кері байланыс:
“БББ” . Оқушылар стикерге бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін
жазады.
“Б”-
Білемін
“Б”- Білгім
келеді
“Б”-
Білдім
Бағалау- Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Топтық жұмыс
барысында оқушылар “тілектер қатары” әдісі арқылы
бағалайды.
Жеке жұмыс барысында
оқушылар “Шапалақ ” әдісі арқылы
бағалайды.
Оқушылар сұраққа
жауап беру кезінде бірін- бірі от шашу арқылы
бағалайды.
Жұптық жұмыс
барысында , жануарлар макеттерін демонстрациялауда әрбір жұп
бірін-бірі смайлик арқылы
бағалайды.
|