Материалдар / Жануарлардың тіршілік үшін күресі 2-сынып

Жануарлардың тіршілік үшін күресі 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары мұғалімдерге көмек ретінде немесе әдіс алмасу ретінде қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
5048
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың тіршілік үшін күресі.Біз не білдік?Мұғалімнің аты-жөні:Туребекова Л.МКүні:
СЫНЫП: 2 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы: жануарлар топтарын ажырата біледі. Оқушылардың көбісі: жануарлардың тіршілік ету ортасына бейімделу әдістерін сипаттайды. Оқушылардың кейбіреуі: жануарлардың бүркеніш реңін анықтап, ажыратады.
Бағалау критерийіЖануарлардың тіршілік ету ортасына бейімделу әдістерін сипаттайды.
Тілдік мақсат«Бүркеніш рең», «қорғану», «рең» тірек сөздерді үйренеді. Осы сөздерді қолданады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Басталуы5 минут

Сәлемдесу. Топқа бөлемін : түстер арқылы

Үлескі (жасыл,қызыл,көк


ТЖ: жануарларды топтастырып, түсініктеме береді.

Дескриптор:жануарлардың топтарын анықтайды Ерекшеліктерін атайды.
Қимақағаздар, жануарлар суреттері
Жаңа білім10 минут







Өзі ширақ,өзі қу,Жүрген жері айқай-шу (.....) Жеміс-жидек жегенім,Балды жақсы көремін (..) Күндіз соқыр не деген?Түнде қалай көреген. (...)Білу және түсіну

-Балалар бұлжұмбақтар не жайлы?-Сонда бүгінгі сабағымыз не жайлы болмақ?

Слайд арқылы сабақтың мақсатын көрсетемін:



«Жариялау» әдісі











































1-топ: «Қысқа дайындық»2-топ: «Тіршілікүшін күрес3-топ: «Су жануарларының қорғануы»

Сергіту сәті2 минут

Жануарлардың тіршілік үшін күресі.видеоролик




Түрлі-түстіқағаздар, желім, жануарлар суреттері
Аяқталуы

«Кім тапқыр» Қандай жануар? (рең, бүркенішрең)

«Біз неүйрендік?»



Презентация







Қиақағаз толтыады.
Бағалау







«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.

Үйге тапсырма: Өз мысығын (күшігін) зерттеу
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?







Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс

Тәжірибе орындау кезінді қорытындылауды тапсыру, топтық жұмыс барысында қосымша сұрақтар қою арқылы тапсырма беремін.Топ аралық бағалау, мадақтауарқылы үнемікері байланыс жүргіздімДүниетану пәнімен байланыс сабақ бойы жүргізілді. Өнер пәнімен байланысы суреттерді қиып, жапсыру жұмысарын орындау арқылы жүргіздім.

РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?Сабақ негізінен жоспар бойынша өтті. Оқу мақсаттарына негізделіп алған жұмыстарымды орындадым. Сабақта оқуышлар жануарлар « тіршілік үшін» күресетінін білді.





Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Жануарлар түрлерінің топтасуын жақсы меңгерді. 2: Топтық жұмыс барысында тапсырманы орындап, қарым-қатынас жасай білді.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: топтық жұмыс барысында әр оқуышының жауабын тыңдауды жоспарламай, топ арасынан бір-екі оқушының жауабын тыңдаумен шектелу.2: сабақ жүргізу барысында белгіленген уақытқа сай жұмыс істеуді басшылыққа алу.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ