Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың тіршілік үшін күресі.Біз не білдік? | Мұғалімнің аты-жөні:Туребекова Л.МКүні: |
СЫНЫП: 2 «А»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау; |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы: жануарлар топтарын ажырата біледі. Оқушылардың көбісі: жануарлардың тіршілік ету ортасына бейімделу әдістерін сипаттайды. Оқушылардың кейбіреуі: жануарлардың бүркеніш реңін анықтап, ажыратады. |
Бағалау критерийі | Жануарлардың тіршілік ету ортасына бейімделу әдістерін сипаттайды. |
Тілдік мақсат | «Бүркеніш рең», «қорғану», «рең» тірек сөздерді үйренеді. Осы сөздерді қолданады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : түстер арқылы
| Үлескі (жасыл,қызыл,көк |
| ТЖ: жануарларды топтастырып, түсініктеме береді.
Дескриптор:жануарлардың топтарын анықтайды Ерекшеліктерін атайды. | Қимақағаздар, жануарлар суреттері |
Жаңа білім10 минут
| Өзі ширақ,өзі қу,Жүрген жері айқай-шу (.....) Жеміс-жидек жегенім,Балды жақсы көремін (..) Күндіз соқыр не деген?Түнде қалай көреген. (...)Білу және түсіну
-Балалар бұлжұмбақтар не жайлы?-Сонда бүгінгі сабағымыз не жайлы болмақ?
Слайд арқылы сабақтың мақсатын көрсетемін:
«Жариялау» әдісі
|
1-топ: «Қысқа дайындық»2-топ: «Тіршілікүшін күрес3-топ: «Су жануарларының қорғануы»
|
Сергіту сәті2 минут
| Жануарлардың тіршілік үшін күресі. | видеоролик |
|
| Түрлі-түстіқағаздар, желім, жануарлар суреттері |
Аяқталуы
| «Кім тапқыр» Қандай жануар? (рең, бүркенішрең)
«Біз неүйрендік?»
| Презентация
Қиақағаз толтыады. |
Бағалау
| «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды. |
|
Үйге тапсырма: Өз мысығын (күшігін) зерттеу |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?
| Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс
|
Тәжірибе орындау кезінді қорытындылауды тапсыру, топтық жұмыс барысында қосымша сұрақтар қою арқылы тапсырма беремін. | Топ аралық бағалау, мадақтауарқылы үнемікері байланыс жүргіздім | Дүниетану пәнімен байланыс сабақ бойы жүргізілді. Өнер пәнімен байланысы суреттерді қиып, жапсыру жұмысарын орындау арқылы жүргіздім.
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Сабақ негізінен жоспар бойынша өтті. Оқу мақсаттарына негізделіп алған жұмыстарымды орындадым. Сабақта оқуышлар жануарлар « тіршілік үшін» күресетінін білді.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Жануарлар түрлерінің топтасуын жақсы меңгерді. 2: Топтық жұмыс барысында тапсырманы орындап, қарым-қатынас жасай білді.
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: топтық жұмыс барысында әр оқуышының жауабын тыңдауды жоспарламай, топ арасынан бір-екі оқушының жауабын тыңдаумен шектелу.2: сабақ жүргізу барысында белгіленген уақытқа сай жұмыс істеуді басшылыққа алу.
|