Қысқа мерзімді жоспар
|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Сынып: 9 |
Мерзімі: |
|||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
§22-23. Жаппай саяси қуғын-сүргін және оның зардаптары. |
||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
XXғасырда біздің қазақтай көп қырылып,жаппай қуғындалып, көпатылғанхалықжербетіндекемде-кем. Оныңащыақиқатекендігініздеубарысындакөзжеткізу.Алғанбілімдітерендету, дамыту, мұғалімніңкөмегінсізоқыпүйрену.Еліміздіңталайқырылып, талайқиыншылықтыбасынанөткеріпжеткенінтүсіндіру. |
||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Терминдермен жұмыс жасап, анықтамасын бере алады, жылдарды ажыратып, нақты болған оқиға уақытын біледі, саяси қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдерін көрсете алады, ұлы адамдардың өмірбаянынан мағлұмат келтіре отырып, оларға баға бере алады, саяси қуғын –сүргіннің сипатын, барысын, нәтижесін түсіндіре алады, жазалау лагерлері туралы мағлұматтармен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау |
||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер: |
Диалогтық оқыту, СТО стратегиялары, ауызша баяндау, сұрақ- жауап, «Бинго» ойыны |
||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||
|
Кезеңі |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Кіріспе |
2 минут |
Сәлемдесу Түгендеу Оқушылардың зейінін сабаққа аудару |
Оқушылар оқу құралдарын дайындайды |
Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін ауызша мадақтау |
АКТ стикерлер |
||||||||||||
|
2 минут |
Оқушыларды топқа бөлу Қазақ зиялыларының есімімен |
Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады |
Мадақтау |
Тақырыпқа байланысты суреттер |
|||||||||||||
|
Таныстырылым |
6 минут |
Үй тапсырмасын сұрау І топ: Созақ көтерілісі ІІ топ: Жетісу көтерілісі ІІІ топ: Ақтөбе, Қостанай, Қызылорда көтерілісі |
Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді |
Мадақтау арқылы ынталандыру |
АКТ Буклет |
||||||||||||
|
Негізгі бөлім |
16 минут 4 минут |
Джигсо әдісі
Тақырып бойынша әр топ қысқаша көрініс көрсетеді Сәйкестендіру тесті
|
Оқушы орындау керек Мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар шығармашылық қабілеттерін көрсетеді
Жылдамдық танытады |
Белсенді топты мадақтау |
Қазақстанның саяси картасы А4 форматтағы қағаздар |
||||||||||||
|
5 минут |
«Бинго» тапсырмалары
|
Қазақстанның саяси картасымен жұмыс Дәптермен жұмыс, кестені толтырады Оқушылар тыңдайды, жауап береді «Бинго» жариялайды |
Бағалау парағы |
9 сыныптың Қазақстан тарихы оқулығы
Қазақстан Республикасының саяси картасы
Интерактивті тақта |
|||||||||||||
|
Қорытынды
|
10 минут |
Жиынтық бағалау Рефлексия жасау Үйге тапсырма |
Топ басшысы бағалайды Рефлексия
|
Бағалау
Критерилер арқылы
|
Интерактвті тақта
|
||||||||||||
-
1873-1938 жылдары өмір сүрді. 2. «Алаш» партиясы басшыларының бірі.
3.Ақын, түркітанушы ғалым, педагог-ағартушы.
4. Публицист, лингвист, қазақ әдебиетінің негізін салушы.
5. «Қазақ» газетінің редакторы. 6.Торғай орыс-қазақ училищесінде ұстаздық етті.
7.Орынбор мұғалімдер семинариясында оқыды. 8. «Ана тілі бойынша оқу құралын» жазды.
9.1929 жылы ешбір негізсіз тұтқындалып, түрмеде отырды, соңынан Архангельскіге жер аударды.
1.1894-1938 жылдары өмір сүрген. 2.Ташкенттегі мұғалімдер семинариясын үздік бітірген.
3.1918-1919ж.ж. «Бірлік туы» және «Ақ жол» газетінің редакторы болған.
4.Түркістандағы аштыққа ұшыраушыларға көмек комиссиясының ұйымдастырушысы.
5.1924-1925ж.ж. Қазақ өлкелік комитетінің хатшысы.
6.Түркістан уездік атқару комитетінің мүшесі. 8.«Шолпан» журналының негізін салушы.
7.Сырдария революциялық комитетінің төрағасы
1.1883-1939ж.ж. өмір сүрген. 2.дәрігер, ғалым, публицист.
3.1917-1919ж.ж «Алаш» партиясының мүшесі. 4.1930ж. Воронеж қаласына жер аударылған.
5. «Шернияз шешен», «Қазақ халық әдебиеті» атты тарихи еңбектері жарық көрген.
6.«Жануарлар», «Адамның тән тірлігі», «Оқушылардың саулығын сақтау» еңбектердің авторы
7.1926-1930ж.ж Қазақ мемлкеттік университетінің проректоры, доценті болған.
8.Санкт-Петербург Императорлық әскери академиясыналтын медальмен 1909ж. бітірген.
9.Баспа және ғылыми мекемелер жөніндегі мемлкеттік комитет төрағасы қызметін атқарған.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаппай саяси қуғын-сүргін және оның зардаптары
Жаппай саяси қуғын-сүргін және оның зардаптары
Қысқа мерзімді жоспар
|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Сынып: 9 |
Мерзімі: |
|||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
§22-23. Жаппай саяси қуғын-сүргін және оның зардаптары. |
||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
XXғасырда біздің қазақтай көп қырылып,жаппай қуғындалып, көпатылғанхалықжербетіндекемде-кем. Оныңащыақиқатекендігініздеубарысындакөзжеткізу.Алғанбілімдітерендету, дамыту, мұғалімніңкөмегінсізоқыпүйрену.Еліміздіңталайқырылып, талайқиыншылықтыбасынанөткеріпжеткенінтүсіндіру. |
||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Терминдермен жұмыс жасап, анықтамасын бере алады, жылдарды ажыратып, нақты болған оқиға уақытын біледі, саяси қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдерін көрсете алады, ұлы адамдардың өмірбаянынан мағлұмат келтіре отырып, оларға баға бере алады, саяси қуғын –сүргіннің сипатын, барысын, нәтижесін түсіндіре алады, жазалау лагерлері туралы мағлұматтармен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау |
||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер: |
Диалогтық оқыту, СТО стратегиялары, ауызша баяндау, сұрақ- жауап, «Бинго» ойыны |
||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||
|
Кезеңі |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Кіріспе |
2 минут |
Сәлемдесу Түгендеу Оқушылардың зейінін сабаққа аудару |
Оқушылар оқу құралдарын дайындайды |
Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін ауызша мадақтау |
АКТ стикерлер |
||||||||||||
|
2 минут |
Оқушыларды топқа бөлу Қазақ зиялыларының есімімен |
Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады |
Мадақтау |
Тақырыпқа байланысты суреттер |
|||||||||||||
|
Таныстырылым |
6 минут |
Үй тапсырмасын сұрау І топ: Созақ көтерілісі ІІ топ: Жетісу көтерілісі ІІІ топ: Ақтөбе, Қостанай, Қызылорда көтерілісі |
Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді |
Мадақтау арқылы ынталандыру |
АКТ Буклет |
||||||||||||
|
Негізгі бөлім |
16 минут 4 минут |
Джигсо әдісі
Тақырып бойынша әр топ қысқаша көрініс көрсетеді Сәйкестендіру тесті
|
Оқушы орындау керек Мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар шығармашылық қабілеттерін көрсетеді
Жылдамдық танытады |
Белсенді топты мадақтау |
Қазақстанның саяси картасы А4 форматтағы қағаздар |
||||||||||||
|
5 минут |
«Бинго» тапсырмалары
|
Қазақстанның саяси картасымен жұмыс Дәптермен жұмыс, кестені толтырады Оқушылар тыңдайды, жауап береді «Бинго» жариялайды |
Бағалау парағы |
9 сыныптың Қазақстан тарихы оқулығы
Қазақстан Республикасының саяси картасы
Интерактивті тақта |
|||||||||||||
|
Қорытынды
|
10 минут |
Жиынтық бағалау Рефлексия жасау Үйге тапсырма |
Топ басшысы бағалайды Рефлексия
|
Бағалау
Критерилер арқылы
|
Интерактвті тақта
|
||||||||||||
-
1873-1938 жылдары өмір сүрді. 2. «Алаш» партиясы басшыларының бірі.
3.Ақын, түркітанушы ғалым, педагог-ағартушы.
4. Публицист, лингвист, қазақ әдебиетінің негізін салушы.
5. «Қазақ» газетінің редакторы. 6.Торғай орыс-қазақ училищесінде ұстаздық етті.
7.Орынбор мұғалімдер семинариясында оқыды. 8. «Ана тілі бойынша оқу құралын» жазды.
9.1929 жылы ешбір негізсіз тұтқындалып, түрмеде отырды, соңынан Архангельскіге жер аударды.
1.1894-1938 жылдары өмір сүрген. 2.Ташкенттегі мұғалімдер семинариясын үздік бітірген.
3.1918-1919ж.ж. «Бірлік туы» және «Ақ жол» газетінің редакторы болған.
4.Түркістандағы аштыққа ұшыраушыларға көмек комиссиясының ұйымдастырушысы.
5.1924-1925ж.ж. Қазақ өлкелік комитетінің хатшысы.
6.Түркістан уездік атқару комитетінің мүшесі. 8.«Шолпан» журналының негізін салушы.
7.Сырдария революциялық комитетінің төрағасы
1.1883-1939ж.ж. өмір сүрген. 2.дәрігер, ғалым, публицист.
3.1917-1919ж.ж «Алаш» партиясының мүшесі. 4.1930ж. Воронеж қаласына жер аударылған.
5. «Шернияз шешен», «Қазақ халық әдебиеті» атты тарихи еңбектері жарық көрген.
6.«Жануарлар», «Адамның тән тірлігі», «Оқушылардың саулығын сақтау» еңбектердің авторы
7.1926-1930ж.ж Қазақ мемлкеттік университетінің проректоры, доценті болған.
8.Санкт-Петербург Императорлық әскери академиясыналтын медальмен 1909ж. бітірген.
9.Баспа және ғылыми мекемелер жөніндегі мемлкеттік комитет төрағасы қызметін атқарған.
шағым қалдыра аласыз













