Материалдар / Жаппай саяси қуғын-сүргін және оның зардаптары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаппай саяси қуғын-сүргін және оның зардаптары

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
612
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 9


Мерзімі:


Тақырыбы:

§22-23. Жаппай саяси қуғын-сүргін және оның зардаптары.

Мақсаты:

XXғасырда біздің қазақтай көп қырылып,жаппай қуғындалып, көпатылғанхалықжербетіндекемде-кем. Оныңащыақиқатекендігініздеубарысындакөзжеткізу.Алғанбілімдітерендету, дамыту, мұғалімніңкөмегінсізоқыпүйрену.Еліміздіңталайқырылып, талайқиыншылықтыбасынанөткеріпжеткенінтүсіндіру.

Күтілетін нәтиже:

Терминдермен  жұмыс  жасап, анықтамасын бере алады, жылдарды ажыратып, нақты болған оқиға уақытын біледі, саяси қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдерін  көрсете алады, ұлы адамдардың  өмірбаянынан  мағлұмат келтіре отырып, оларға баға бере алады, саяси қуғын –сүргіннің  сипатын, барысын, нәтижесін   түсіндіре алады, жазалау лагерлері туралы  мағлұматтармен  жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді

Бағалау критерийлері:

Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау


Әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқыту, СТО стратегиялары, ауызша баяндау, сұрақ- жауап, «Бинго» ойыны


Сабақтың барысы:

Кезеңі

Уақыты

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе




2 минут


Сәлемдесу

Түгендеу

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Оқушылар оқу құралдарын дайындайды



Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін ауызша мадақтау

АКТ

стикерлер

2 минут

Оқушыларды топқа бөлу

Қазақ зиялыларының есімімен

Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады

Мадақтау

Тақырыпқа байланысты суреттер

Таныстырылым


6 минут

Үй тапсырмасын сұрау

І топ: Созақ көтерілісі

ІІ топ: Жетісу көтерілісі

ІІІ топ: Ақтөбе, Қостанай, Қызылорда көтерілісі

Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді

Мадақтау арқылы ынталандыру

АКТ

Буклет

Негізгі бөлім


16 минут










4 минут

Джигсо әдісі

  • І топ: 1930 ж.ж. жаппай саяси қуғын-сүргін. 150-151 бет.

  • ІІ топ: Қазақстандағы саяси қуғын-сүргіннің зардаптары. 151-152 бет.

  • ІІІ топ. Қазақ АКСР-інің одақтас республика болып қайта құрылуы 152-153 бет

Тақырып бойынша әр топ қысқаша көрініс көрсетеді


Сәйкестендіру тесті

  1. 1936-1938ж.ж.

25833 адам партиядан шығарылды

  1. 3 млн 777 мың адам

Ату жазасына кесілген

  1. 2 млн 369 мың адам

25 жылға түрмелерге қамалған

  1. 180 015 адам

Жер аударылды

  1. 1937ж. 26 наурыз

Қазақ КСР-нің құрылуы

  1. 1940ж.

2580 ірі кәсіпорын жұмыс істеді


Оқушы орындау керек

Мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушылар шығармашылық қабілеттерін көрсетеді



Жылдамдық танытады

Белсенді топты мадақтау

Қазақстанның саяси картасы

А4 форматтағы қағаздар

5 минут

«Бинго» тапсырмалары

Репрессия

Тоталитарлы жүйе

АЛЖИР


Карлаг


Бинго

Степлаг

Авторитаризм


Ассимиляция

Конституция


  1. Конституция – мемлекеттің құрылысын, оның билік етуші органдарының құрылымы мен ұйымдастыру қағидасын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін, сайлау жүйесін анықтайтын негізгі заң.

  2. Авторитаризм – қоғамның барлық жақтарын өзіне бағындырған, демократиялық қағидаларды жоятын, жеке адамның шексіз билігі орнаған саяси билік жүйесі.

  3. Репрессия – мемлекет огандары қолданатын азаматтардың құқықтарына нұқсан келтіру, жазалау.

  4. Ассимиляция – саны аз, саяси-әлеуметтік ахуалы төмен халықтың өзінен басым халықтың құрамына біртіндеп сіңісіп кетуі.

  5. Тоталитарлық жүйе–қоғам өмірінің барлық саласы мемлекеттің бақылауында болып, адам бостандықтары мен конституциялық құқықтары жойылған билік жүйесі.

  6. АЛЖИР – Сталиндік тоталитарлық жүйе кезінде «халық жаулары» саналып, саяси қуғын-сүргінге ұшыраған мемлекет және қоғам қайраткерлері мен қарапайым адамдардың әйелдері мен қыздары жазықсыз жазасын өтеген Ақмола облысындағы лагерь.

  7. Карлаг – Қарағанды лагері.

  8. Степлаг – Жезқазған маңында (Кеңгір) болған лагерь атауы.

Қазақстанның саяси картасымен жұмыс

Дәптермен жұмыс, кестені толтырады

Оқушылар тыңдайды, жауап береді

«Бинго» жариялайды

Бағалау парағы

9 сыныптың Қазақстан тарихы оқулығы


Қазақстан Республикасының саяси картасы


Интерактивті тақта

Қорытынды


10 минут

Жиынтық бағалау

Рефлексия жасау

Үйге тапсырма

Топ басшысы бағалайды

Рефлексия


Бағалау


Критерилер арқылы


Интерактвті тақта
















  1. 1873-1938 жылдары өмір сүрді. 2. «Алаш» партиясы басшыларының бірі.



3.Ақын, түркітанушы ғалым, педагог-ағартушы.



4. Публицист, лингвист, қазақ әдебиетінің негізін салушы.



5. «Қазақ» газетінің редакторы. 6.Торғай орыс-қазақ училищесінде ұстаздық етті.



7.Орынбор мұғалімдер семинариясында оқыды. 8. «Ана тілі бойынша оқу құралын» жазды.



9.1929 жылы ешбір негізсіз тұтқындалып, түрмеде отырды, соңынан Архангельскіге жер аударды.



1.1894-1938 жылдары өмір сүрген. 2.Ташкенттегі мұғалімдер семинариясын үздік бітірген.



3.1918-1919ж.ж. «Бірлік туы» және «Ақ жол» газетінің редакторы болған.

4.Түркістандағы аштыққа ұшыраушыларға көмек комиссиясының ұйымдастырушысы.



5.1924-1925ж.ж. Қазақ өлкелік комитетінің хатшысы.



6.Түркістан уездік атқару комитетінің мүшесі. 8.«Шолпан» журналының негізін салушы.



7.Сырдария революциялық комитетінің төрағасы



1.1883-1939ж.ж. өмір сүрген. 2.дәрігер, ғалым, публицист.



3.1917-1919ж.ж «Алаш» партиясының мүшесі. 4.1930ж. Воронеж қаласына жер аударылған.



5. «Шернияз шешен», «Қазақ халық әдебиеті» атты тарихи еңбектері жарық көрген.



6.«Жануарлар», «Адамның тән тірлігі», «Оқушылардың саулығын сақтау» еңбектердің авторы

7.1926-1930ж.ж Қазақ мемлкеттік университетінің проректоры, доценті болған.



8.Санкт-Петербург Императорлық әскери академиясыналтын медальмен 1909ж. бітірген.



9.Баспа және ғылыми мекемелер жөніндегі мемлкеттік комитет төрағасы қызметін атқарған.

.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!