Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп:

    Күні:


    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    «Жақсы» деген – немене? «Жаман» деген – немене?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде

    сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

    4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының

    өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Сюжеттің дамуын болжап, себебін түсіндіре

    алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады.

    Көптеген оқушылар: Кейіпкерлердің іс-әрекетінің дұрыс бұрыстығын ажырата алады.

    Кейбір оқушылар: Өз бойындағы жақсы және жағымсыз

    қылықтарды атай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезі:

    Психологиялық дайындық

    Жақсылықтан үйреніп,

    Боламыз біз жақсы адам.

    Жамандықтан жиреніп,

    Үлгі аламыз жақсыдан.

    Кіріспе:

    «Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие беру керек, тәрбиесіз берілген білім – азаматтың қас жауы. Ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» деген ұлы ғұлама Әл - Фараби.

    Автор : Ертеде бір адам ғұламаға келіп.

    - Баланы неше жастан бастап тәрбиелеген дұрыс? – деп сұрапты. Ғұлама: - Балаңыз қаншада? – деп өзіне сұрақ қояды.

    - Бес - ақ ай толды, - дейді анау.

    Автор: Сонда ғұлама басын шайқап:

    Ғұлама: - Бес айға кешіккен екенсіз, - деген екен.

    Автор: Халық арасына кең тарылған бұл аңыздың айтпағы баршаға түсінікті.

    Яғни, баланы туған сәтінен бастап тәрбиелеу керек. Демек, бала тәрбиесінің негізін құятын ең алдымен – ата - ана.

    Жаңа топ құру.

    І – топ. Жақсылық

    ІІ – топ. Жамандық

    ІІІ – Адалдық

    Топ жетекшілері қысқаша мәлімет береді

    Тәуелсіздігімізге 30 жыл

    Эмир

    Тәуелсіздік бізге оңай келмеді.

    Жұртым менің не қиындық көрмеді?

    Жылап тұрып аналарым бұл жолда,

    Сан перзентін қара жерге жерледі

    Тәуелсіздік бізге оңай келмеді

    Асау аттай өз тізгінін бермеді.

    Қазағымның алтын басын иілтіп,

    Талай дұшпан төрімізге төрледі.

    Назлы:

    Мерекең құтты болсын егемен ел,

    Терезең барлық елмен тең ерен ел.

    Бабалар мәңгі бақи арман еткен,

    Теңдікті бостандықты иеленгендер.

    Расул:

    Бостандық құтты болсын ерікті ел

    Айдын көл, көк майсалы, көрікті жер

    Бостандықты аңсаған батырлардың

    Әруағына бас ұрып, тәу еткен жер.


    Дина Нұпейісқызына 160 жыл

    Фатима:

    Дина Нүрпейісова (1861-1955 жж) Дина Нүрпейіс келіні Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданына қарасты, Бекетай құмы деген жерде дүниеге келген. Ол тоғыз жасының өзінде-ақ Дәулеткерей, Мүсірәлі, Әлікей, Түркеш,сияқты күйшілердің күйлерін нақышына келтіре орындап «Домбырашы қыз» атанған.

    Күйлері

    Наз:Домалпа,Қосалқа,Ана бұйрығы,Сегізінші март,Жігер,Шынар

    Әбдіқожа

    Ыбырай Алтынсарин 180 жыл

    Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Затобол ауданында дүниеге келеді. Шын аты Ибраһим

    Эльнұр

    Сауатты болса екен деп қазақ халқын,
    Білімге бастап беріп, жолды салды.
    Тәлімді, тәрбиелі еңбегімен,
    Ыбырайдан өшпестей мұра қалды.

    Мәрт

    1841—1889 ағартушы-педагог

    жазушы этнограф

    фольклоршы қоғам қайраткері

    алғаш мектеп ашқан адам

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Shape2


    Адалдық

    деген

    немене?

    Ақ ниет

    жан-дүниенің кіршіксіз таза

    әрдайым шынайы

    тура әрі әділ болу

    уәде мен аманатқа беріктік

    ар алдында таза болу


    Автор туралы мәлімет.

    Бердібек Соқпақбаев(1924-1991) балалар жазушысы.

    Алматы облысы Нарынқол ауданы Қостөбе ауылында дүниеге келген. «Он алты жасар чемпион», «Балалық шаққа саяхат», «Менің атым Қожа», «Жекпе жек» ,т.б.халыққа кеңінен танымал шығармалардың авторы.

    «Менің атым Қожа» киносынан үзінді көрсету.

    Қожаның жасаған қылықтары жақсы ма, әлде жаман ба?

    «Менің атым Қожа» шығармасының авторы кім?

    Бердібек Соқпақбаев.

    Сабақтың тақырыбы:

    «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?


    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.














    Сабақтың ортасы

    Оқулықтағы 74 бетті ашып мәтінді оқимыз

    Екі топ мәтінді бөліп оқиды.

    1-Топ

    Түсініп оқы «Шал мен бала»

    Болжау әдісі бойынша оқушылар мәтіннің бір бөлігін тыңдайды.

    2- топ «Болжа» айдары

    О қушылар оқылған мәтінде келтірілген, өз болжамдарына негіз

    болған ойларға сүйене отырып, өз болжамдарын дәлелдеп айтады.

    «Түсіндір» айдары

    І – топ. Жақсылық

    1. Мәулен қарияға неліктен көмектескендігі туралы

    өз ойларын айту.

    а) Мәулен өз кінәсін мойындағандықтан көмектесті.

    ә) Сашаның атасы болғандықтан көмектесті.

    б) Мәулен кімге де болса көмектесер еді.

    ІІ – топ. Жамандық

    2. Қарияның Мәуленді «көргендінің аты көргенді-ау» дегенін

    қалай түсінесіңдер?

    ІІІ – Адалдық

    3. «Көргендінің аты көргенді-ау!» Мәулен осы сөзге лайықты деп ойлайсыңдар ба? Не себепті.

    Сөздік жұмысы

    Көргенділік – тәрбиелілік

    Қорыну – жасқану

    Бейтаныс – таныс емес, бөтен

    І – топ. Жақсылық

    Суреттің арасынан жақсы іс – әрекетті таңдап, себебін түсіндіру

    ІІ – топ. Жамандық

    Қандай іс – әрекет жаман деп ойлайсың?

    Жақсы бала деген атқа лайық болу үшін не істеу керек?

    Достарына ақыл –кеңес беру.

    ІІІ – Адалдық

    Жақсы әдеттерді жаман әдеттерден ажырата алу. Орнына орналастыру.


    Мақал мәтел

    Мақалдың басын айтып соңын балалар айтады

    1-топ

    Жақсыдан қашпа, ...........

    Жақсыға сөз батады, ..........
    Жақсыға - шарапат,..............

    2-топ

    Жақсыны халық мақтар,.........

    Жақсы өз басынан көреді,.........

    Жақсыға шаң жуымас,.........

    3-топ

    Жақсыға айтсаң, білер,.......

    Жақсылың ағаш басында,......,

    Жақсы аттан жығылса,..........


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Белсенді оқу тапсырмала

    ры.






    Сабақтың соңы

    Демек, адам бойында жақсы - жаман қасиеттер болады екен. Ал біз жақсы қасиеттерді ананың ақ сүтімен, бал тілінен бойымызға сіңіреміз. Жақсы бала осы қасиеттерді үйреніп, ұнамсыз қылықтардан аулақ болуға тырысады.

    «Блум түймедағы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау.

    Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.

    1. Қарапайым сұрақтар. Әңгіме несімен ұнады?

    2. Анықтаушы сұрақ. Әңгімеде жағымсыз кейіпкер бар ма?

    3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен Мәулен атаны үйіне дейін шығарып салды?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дүйсенбі Элмира
    27 Қазан 2021
    764
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Жақсы» деген – немене? «Жаман» деген – немене?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Жақсы» деген – немене? «Жаман» деген – немене?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп:

    Күні:


    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    «Жақсы» деген – немене? «Жаман» деген – немене?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде

    сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

    4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының

    өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Сюжеттің дамуын болжап, себебін түсіндіре

    алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады.

    Көптеген оқушылар: Кейіпкерлердің іс-әрекетінің дұрыс бұрыстығын ажырата алады.

    Кейбір оқушылар: Өз бойындағы жақсы және жағымсыз

    қылықтарды атай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезі:

    Психологиялық дайындық

    Жақсылықтан үйреніп,

    Боламыз біз жақсы адам.

    Жамандықтан жиреніп,

    Үлгі аламыз жақсыдан.

    Кіріспе:

    «Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие беру керек, тәрбиесіз берілген білім – азаматтың қас жауы. Ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» деген ұлы ғұлама Әл - Фараби.

    Автор : Ертеде бір адам ғұламаға келіп.

    - Баланы неше жастан бастап тәрбиелеген дұрыс? – деп сұрапты. Ғұлама: - Балаңыз қаншада? – деп өзіне сұрақ қояды.

    - Бес - ақ ай толды, - дейді анау.

    Автор: Сонда ғұлама басын шайқап:

    Ғұлама: - Бес айға кешіккен екенсіз, - деген екен.

    Автор: Халық арасына кең тарылған бұл аңыздың айтпағы баршаға түсінікті.

    Яғни, баланы туған сәтінен бастап тәрбиелеу керек. Демек, бала тәрбиесінің негізін құятын ең алдымен – ата - ана.

    Жаңа топ құру.

    І – топ. Жақсылық

    ІІ – топ. Жамандық

    ІІІ – Адалдық

    Топ жетекшілері қысқаша мәлімет береді

    Тәуелсіздігімізге 30 жыл

    Эмир

    Тәуелсіздік бізге оңай келмеді.

    Жұртым менің не қиындық көрмеді?

    Жылап тұрып аналарым бұл жолда,

    Сан перзентін қара жерге жерледі

    Тәуелсіздік бізге оңай келмеді

    Асау аттай өз тізгінін бермеді.

    Қазағымның алтын басын иілтіп,

    Талай дұшпан төрімізге төрледі.

    Назлы:

    Мерекең құтты болсын егемен ел,

    Терезең барлық елмен тең ерен ел.

    Бабалар мәңгі бақи арман еткен,

    Теңдікті бостандықты иеленгендер.

    Расул:

    Бостандық құтты болсын ерікті ел

    Айдын көл, көк майсалы, көрікті жер

    Бостандықты аңсаған батырлардың

    Әруағына бас ұрып, тәу еткен жер.


    Дина Нұпейісқызына 160 жыл

    Фатима:

    Дина Нүрпейісова (1861-1955 жж) Дина Нүрпейіс келіні Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданына қарасты, Бекетай құмы деген жерде дүниеге келген. Ол тоғыз жасының өзінде-ақ Дәулеткерей, Мүсірәлі, Әлікей, Түркеш,сияқты күйшілердің күйлерін нақышына келтіре орындап «Домбырашы қыз» атанған.

    Күйлері

    Наз:Домалпа,Қосалқа,Ана бұйрығы,Сегізінші март,Жігер,Шынар

    Әбдіқожа

    Ыбырай Алтынсарин 180 жыл

    Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Затобол ауданында дүниеге келеді. Шын аты Ибраһим

    Эльнұр

    Сауатты болса екен деп қазақ халқын,
    Білімге бастап беріп, жолды салды.
    Тәлімді, тәрбиелі еңбегімен,
    Ыбырайдан өшпестей мұра қалды.

    Мәрт

    1841—1889 ағартушы-педагог

    жазушы этнограф

    фольклоршы қоғам қайраткері

    алғаш мектеп ашқан адам

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Shape2


    Адалдық

    деген

    немене?

    Ақ ниет

    жан-дүниенің кіршіксіз таза

    әрдайым шынайы

    тура әрі әділ болу

    уәде мен аманатқа беріктік

    ар алдында таза болу


    Автор туралы мәлімет.

    Бердібек Соқпақбаев(1924-1991) балалар жазушысы.

    Алматы облысы Нарынқол ауданы Қостөбе ауылында дүниеге келген. «Он алты жасар чемпион», «Балалық шаққа саяхат», «Менің атым Қожа», «Жекпе жек» ,т.б.халыққа кеңінен танымал шығармалардың авторы.

    «Менің атым Қожа» киносынан үзінді көрсету.

    Қожаның жасаған қылықтары жақсы ма, әлде жаман ба?

    «Менің атым Қожа» шығармасының авторы кім?

    Бердібек Соқпақбаев.

    Сабақтың тақырыбы:

    «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?


    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.














    Сабақтың ортасы

    Оқулықтағы 74 бетті ашып мәтінді оқимыз

    Екі топ мәтінді бөліп оқиды.

    1-Топ

    Түсініп оқы «Шал мен бала»

    Болжау әдісі бойынша оқушылар мәтіннің бір бөлігін тыңдайды.

    2- топ «Болжа» айдары

    О қушылар оқылған мәтінде келтірілген, өз болжамдарына негіз

    болған ойларға сүйене отырып, өз болжамдарын дәлелдеп айтады.

    «Түсіндір» айдары

    І – топ. Жақсылық

    1. Мәулен қарияға неліктен көмектескендігі туралы

    өз ойларын айту.

    а) Мәулен өз кінәсін мойындағандықтан көмектесті.

    ә) Сашаның атасы болғандықтан көмектесті.

    б) Мәулен кімге де болса көмектесер еді.

    ІІ – топ. Жамандық

    2. Қарияның Мәуленді «көргендінің аты көргенді-ау» дегенін

    қалай түсінесіңдер?

    ІІІ – Адалдық

    3. «Көргендінің аты көргенді-ау!» Мәулен осы сөзге лайықты деп ойлайсыңдар ба? Не себепті.

    Сөздік жұмысы

    Көргенділік – тәрбиелілік

    Қорыну – жасқану

    Бейтаныс – таныс емес, бөтен

    І – топ. Жақсылық

    Суреттің арасынан жақсы іс – әрекетті таңдап, себебін түсіндіру

    ІІ – топ. Жамандық

    Қандай іс – әрекет жаман деп ойлайсың?

    Жақсы бала деген атқа лайық болу үшін не істеу керек?

    Достарына ақыл –кеңес беру.

    ІІІ – Адалдық

    Жақсы әдеттерді жаман әдеттерден ажырата алу. Орнына орналастыру.


    Мақал мәтел

    Мақалдың басын айтып соңын балалар айтады

    1-топ

    Жақсыдан қашпа, ...........

    Жақсыға сөз батады, ..........
    Жақсыға - шарапат,..............

    2-топ

    Жақсыны халық мақтар,.........

    Жақсы өз басынан көреді,.........

    Жақсыға шаң жуымас,.........

    3-топ

    Жақсыға айтсаң, білер,.......

    Жақсылың ағаш басында,......,

    Жақсы аттан жығылса,..........


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Белсенді оқу тапсырмала

    ры.






    Сабақтың соңы

    Демек, адам бойында жақсы - жаман қасиеттер болады екен. Ал біз жақсы қасиеттерді ананың ақ сүтімен, бал тілінен бойымызға сіңіреміз. Жақсы бала осы қасиеттерді үйреніп, ұнамсыз қылықтардан аулақ болуға тырысады.

    «Блум түймедағы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау.

    Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.

    1. Қарапайым сұрақтар. Әңгіме несімен ұнады?

    2. Анықтаушы сұрақ. Әңгімеде жағымсыз кейіпкер бар ма?

    3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен Мәулен атаны үйіне дейін шығарып салды?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    27.10.2021
    764
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дүйсенбі Элмира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации