Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Жақсы» деген – немене? «Жаман» деген – немене?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: |
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы |
«Жақсы» деген – немене? «Жаман» деген – немене? |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Сюжеттің дамуын болжап, себебін түсіндіре алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады. Көптеген оқушылар: Кейіпкерлердің іс-әрекетінің дұрыс бұрыстығын ажырата алады. Кейбір оқушылар: Өз бойындағы жақсы және жағымсыз қылықтарды атай алады. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезі: Психологиялық дайындық Жақсылықтан үйреніп, Боламыз біз жақсы адам. Жамандықтан жиреніп, Үлгі аламыз жақсыдан. Кіріспе: «Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие беру керек, тәрбиесіз берілген білім – азаматтың қас жауы. Ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» деген ұлы ғұлама Әл - Фараби. Автор : Ертеде бір адам ғұламаға келіп. - Баланы неше жастан бастап тәрбиелеген дұрыс? – деп сұрапты. Ғұлама: - Балаңыз қаншада? – деп өзіне сұрақ қояды. - Бес - ақ ай толды, - дейді анау. Автор: Сонда ғұлама басын шайқап: Ғұлама: - Бес айға кешіккен екенсіз, - деген екен. Автор: Халық арасына кең тарылған бұл аңыздың айтпағы баршаға түсінікті. Яғни, баланы туған сәтінен бастап тәрбиелеу керек. Демек, бала тәрбиесінің негізін құятын ең алдымен – ата - ана. Жаңа топ құру. І – топ. Жақсылық ІІ – топ. Жамандық ІІІ – Адалдық Топ жетекшілері қысқаша мәлімет береді Тәуелсіздігімізге 30 жыл Эмир Тәуелсіздік бізге оңай келмеді. Жұртым менің не қиындық көрмеді? Жылап тұрып аналарым бұл жолда, Сан перзентін қара жерге жерледі Тәуелсіздік бізге оңай келмеді Асау аттай өз тізгінін бермеді. Қазағымның алтын басын иілтіп, Талай дұшпан төрімізге төрледі. Назлы: Мерекең құтты болсын егемен ел, Терезең барлық елмен тең ерен ел. Бабалар мәңгі бақи арман еткен, Теңдікті бостандықты иеленгендер. Расул: Бостандық құтты болсын ерікті ел Айдын көл, көк майсалы, көрікті жер Бостандықты аңсаған батырлардың Әруағына бас ұрып, тәу еткен жер. Дина Нұпейісқызына 160 жыл Фатима: Дина Нүрпейісова (1861-1955 жж) Дина Нүрпейіс келіні Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданына қарасты, Бекетай құмы деген жерде дүниеге келген. Ол тоғыз жасының өзінде-ақ Дәулеткерей, Мүсірәлі, Әлікей, Түркеш,сияқты күйшілердің күйлерін нақышына келтіре орындап «Домбырашы қыз» атанған. Күйлері Наз:Домалпа,Қосалқа,Ана бұйрығы,Сегізінші март,Жігер,Шынар Әбдіқожа Ыбырай Алтынсарин 180 жыл Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Затобол ауданында дүниеге келеді. Шын аты Ибраһим Эльнұр
Сауатты болса екен деп
қазақ халқын, Мәрт 1841—1889 ағартушы-педагог жазушы этнограф фольклоршы қоғам қайраткері алғаш мектеп ашқан адам Жұмыс ережесін келісу
Автор туралы мәлімет. Бердібек Соқпақбаев(1924-1991) балалар жазушысы. Алматы облысы Нарынқол ауданы Қостөбе ауылында дүниеге келген. «Он алты жасар чемпион», «Балалық шаққа саяхат», «Менің атым Қожа», «Жекпе жек» ,т.б.халыққа кеңінен танымал шығармалардың авторы. «Менің атым Қожа» киносынан үзінді көрсету. Қожаның жасаған қылықтары жақсы ма, әлде жаман ба? «Менің атым Қожа» шығармасының авторы кім? Бердібек Соқпақбаев. Сабақтың тақырыбы: «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене? |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
Сабақтың ортасы |
Оқулықтағы 74 бетті ашып мәтінді оқимыз Екі топ мәтінді бөліп оқиды. 1-Топ Түсініп оқы «Шал мен бала» Болжау әдісі бойынша оқушылар мәтіннің бір бөлігін тыңдайды. 2- топ «Болжа» айдары О қушылар оқылған мәтінде келтірілген, өз болжамдарына негіз болған ойларға сүйене отырып, өз болжамдарын дәлелдеп айтады. «Түсіндір» айдары І – топ. Жақсылық 1. Мәулен қарияға неліктен көмектескендігі туралы өз ойларын айту. а) Мәулен өз кінәсін мойындағандықтан көмектесті. ә) Сашаның атасы болғандықтан көмектесті. б) Мәулен кімге де болса көмектесер еді. ІІ – топ. Жамандық 2. Қарияның Мәуленді «көргендінің аты көргенді-ау» дегенін қалай түсінесіңдер? ІІІ – Адалдық 3. «Көргендінің аты көргенді-ау!» Мәулен осы сөзге лайықты деп ойлайсыңдар ба? Не себепті. Сөздік жұмысы Көргенділік – тәрбиелілік Қорыну – жасқану Бейтаныс – таныс емес, бөтен І – топ. Жақсылық Суреттің арасынан жақсы іс – әрекетті таңдап, себебін түсіндіру ІІ – топ. Жамандық Қандай іс – әрекет жаман деп ойлайсың? Жақсы бала деген атқа лайық болу үшін не істеу керек? Достарына ақыл –кеңес беру. ІІІ – Адалдық Жақсы әдеттерді жаман әдеттерден ажырата алу. Орнына орналастыру. Мақал мәтел Мақалдың басын айтып соңын балалар айтады 1-топ Жақсыдан қашпа, ........... Жақсыға сөз батады,
.......... 2-топ Жақсыны халық мақтар,......... Жақсы өз басынан көреді,......... Жақсыға шаң жуымас,......... 3-топ Жақсыға айтсаң, білер,....... Жақсылың ағаш басында,......, Жақсы аттан жығылса,.......... |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмала ры. |
|||
Сабақтың соңы |
Демек, адам бойында жақсы - жаман қасиеттер болады екен. Ал біз жақсы қасиеттерді ананың ақ сүтімен, бал тілінен бойымызға сіңіреміз. Жақсы бала осы қасиеттерді үйреніп, ұнамсыз қылықтардан аулақ болуға тырысады. «Блум түймедағы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау. Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі. 1. Қарапайым сұрақтар. Әңгіме несімен ұнады? 2. Анықтаушы сұрақ. Әңгімеде жағымсыз кейіпкер бар ма? 3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен Мәулен атаны үйіне дейін шығарып салды? Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |