Алғашқы
кезең
|
Жақсы кітап — жан
азығы. Кітапты сүйіп дәріптемеген адам жақсы бола алмайды. Кітапқа
ең жақын досым, ақылшым деп қарау керек. Кітапты жазушы — халқы
үшін, жастармен балалар үшін жазады. Егер окымаса, жазудың да,
еңбектенудің де қажеті жоқ.
«Біздің заманда
кино, теледидар, театр, радио да бар, кітап оқуға уақыт жестпейді»,
— деген қате пікірлер де кездеседі. Ол дұрыс емес. Әрқайсысының
өзінің орны бар. Кино да, теледидар да кітаптай бола алмайды,
сырласа алмайды. Оқушы жас күнінен бастап оқуға қүнығуы керек.
Әйтпеген күнде кітап оқу қиын болады. Аспай-саспай, әуел кітаптың
ырғағына түсіп, жаттығып, оқиға ішіне кіре оқымаса, ауыр тиеді. Әр
кітаптың өзінің ырғағы сол ырғақты тауып оқу қүнығудан туады.
Балалар әуелі ертегі кітаптардан бастап қызыға оқыса, біртіндеп
қүмартып оқуды жақсы көріп алады. (З.Шашкин.).
-Жақсы кітап деген
не?Оны сендер қалай
ойлайсыңдар?
Әр оқушы оқыған
кітаптары жайлы өз ойларын ортаға
салады.
|
Ортаңғы
кезең
|
Абайдың қара сөзімен
таныстыру
Абайдың 1 (бірінші) қара
сөзі
Бұл жасқа келгенше жақсы
өткіздік пе, жаман өткіздік пе, әйтеуір бірталай өмірімізді
өткіздік: алыстық, жұлыстық, айтыстық, тартыстық – әурешілікті
көре-көре келдік. Енді жер ортасы жасқа келдік: қажыдық, жалықтық;
қылып жүрген ісіміздің баянсызын, байлаусызын көрдік, бәрі қоршылық
екенін білдік. Ал, енді қалған өмірімізді қайтіп, не қылып
өткіземіз? Соны таба алмай өзім де қайранмын.(Оқушыларға тыңдатып
мағынасын сұрау)
|