Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жақсылық жан жадыратады
Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі тану пән мүғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
427
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзiн-өзi тану сабағы
Мектеп «№5 А. Байтұрсынов ЖОМ» КММ. Мерзiм:6. 11.2017ж Сабақ № 9-10Тақырып: Жақсылық жан жадыратады Құндылық: Дұрыс әрекетҚасиеттер: басқалар туралы жамандық ойламау. өзіне-өзі сену, отбасындағы, мектептегі парызын орындауМұғалiм: Абаева Н. Т. Сынып: 9 «Ә» Оқушылар саны:24
Пайдаланылған әдебиеттер:
Мектеп «№5 А. Байтұрсынов ЖОМ» КММ. Мерзiм:6. 11.2017ж Сабақ № 9-10Тақырып: Жақсылық жан жадыратады Құндылық: Дұрыс әрекетҚасиеттер: басқалар туралы жамандық ойламау. өзіне-өзі сену, отбасындағы, мектептегі парызын орындауМұғалiм: Абаева Н. Т. Сынып: 9 «Ә» Оқушылар саны:24
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жақсылық жан жадырататынын дұрыс әрекет құндылығы арқылы мәнін ашуМіндеттері: - оқушыларды басқалар туралы жамандық ойламау керектігін түсіндіру; - әр оқушының бойында өзіне-өзі сену қасиеттерінің дамытуына ықпал ету; -оқушыларды отбасындағы, мектептегі парызын орындауға тәрбиелеу.Сабақ барысы: Сабақтағы 5 «Т»-ны сақтауҰйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. | Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер) |
Сабақ барысын талқылау: | |
Дәйексөз.Биік төбеге шықсаң,Көзің ашылады.Жақсымен сөйлессең,Көңілің ашылады. М. Әлімбаев. | |
Әңгiмелеу (сұхбат). Мұғалімнің сыйы Аңыз әңгіме Жақсылық пен Жамандық Ертеде Данышпан ата өз ұрпағын сынау үшін адамның оң иығына жақсылықты, сол иығына жамандықты отырғызып қойыпты. Адам бір іс жасарда жақсылық “істе” десе, жамандық “істеме” деп сыбырлайды екен. Сөйтіп адамның бойында қай қасиет басым екенін байқамаққа оны сапарға аттандырыпты. Адам біраз жол жүріп, өзен жағасымен шаршап келе жатса, судың жағасына шығып қалған балықты көреді.Балық секіріп суға жете алмай жатыр екен. Жақсылық жаны ашып:- Адам, ана балыққа көмектесіп жібер, - десе, Жамандық:- Қой, жөніңе жүре бер, уақытыңды алма, - дейді.Адам балықтан әрірек асып барып, мойнын бұрып қарайды. Балық шарасыздан көзі жәутеңдеп, көмек сұрағандай болады. Адам шыдай алмай кері бұрылып барып, балықты суға салып жібереді. Балық ризашылығын білдіріп, суда ойнақшып, секіріп, құйрығын бұлғақтатып суға сүңгіп кетеді. Адам одан әрі жүре береді. Бір теректің қасынан өтіп бара жатып, шыр – шыр еткен дауысты естіп тұра қалады. Қараса, кішкене ғана торғайдың балапаны ұясынан құлап қалған екен. Еңкейіп енді көтерейін деп жатса, Жамандық:Осы торғайдың балапанына бола жолдан қалмақпысың? Оны көтеріп ұясына салу үшін, теректің басына шығу керек. Мерт болсаң қайтесің? Өзің далада ит – құсқа жем боласың ғой, - дейді. Адам ойланып тұрып қалады. Осы сәтте Жақсылық:- Ей, адамзаттың баласы, сен әлсіздерге қорған болып, қол ұшыңды беру үшін жаратылғансың. Мына бейшара балапанды ұясына сала кет. Шарапаты тиеді, - дейді.Адам тағы да шыдай алмай балапанды алып, теректің басына өрмелеп шығып, ұясына салып кетеді. Балапан шиқ – шиқ етіп, қанатын қағып, разы болады. Адам демалып алмақшы болып отыра бергенде, аяғының астында бидайдың дәнін әрең сүйреп бара жатқан құмырсқаны көзі шалады. Құмырсқа дәннің о жақ, бұ жағына шығып, қозғауға ыңғайлы ретін таба алмай, ісі өнбей келеді екен. Адам әуелі жамандықтың айтуымен құмырсқаны дәнінен айырып тастағысы келіп оқталады да, шыр – пыр болған Жақсылықтың сөзіне құлақ түрді. Ол:- Әй, адам – ау, қалай ғана адамдығыңнан айнып кетуге әзір тұрасың. Бұл құмырсқа өзінен үлкен дәнді сүйреп, машақаттанып келе жатқанда, қол ұшыңды көрсетіп жолына салып жіберудің орнына, оны қызықтап, ермек қылғың келгені қалай? Одан да еңбек етуді осы кіп – кішкене тіршілік иесінен үйренбейсің бе? – деп налыған екен.Адам өз ойынан ұялып, райынан қайтады. Сөйтіп Данышпан ата ұрпағын алдына шақырып алып:- Міне, балам, жамандыққа ерсең жаман боласың, жақсылыққа ерсең жақсы боласың. Мен саған үш сын бердім, үшеуінен де өттің, разымын. Енді осылай адамдығыңнан айнымай, айналаңа қамқор болып, жамандыққа жоламай, жақсылыққа жолдас бол, - деп батасын береді.Содан бері адам баласы жақсылықпен мұратына жетіп келеді екен.1. Данышпан ата не үшін өз ұрпағын сынайды?2. «Жамандыққа ерсең жаман боласың, жақсылыққа ерсең жақсы боласың» деген ой туралы қандай пікір айта аласыңдар?3. Неліктен адам Жақсылықтың айтқандарын орындады деп ойлайсыңдар?4. Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады? 5. Жақсылық жасау адамның міндеті ме, әлде парызы ма?Конец формы 6. Аңыз әңгімедегідей жағдай сіздердің де бастарыңыздан өтті ме?7. Жақсылық жасау адамның несіне байланысты?8. Аңыз әңгімеден қандай ой түйдіңдер? | |
Соңғы тыныштық сәтi. Баяу әуен ойнатылады.Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 |
Пайдаланылған әдебиеттер:
- «Өзін-өзі тану» пәнінің Қазақстан Республикасы жалпы орта білім беру мемлекеттік стандарты. Алматы 2010
- «Өзін-өзі тану» 9-сынып оқушыларына арналған «Бөбек» Алматы 2010
- «Өзін-өзі тану» оқулығы 9-сынып «Бөбек» Алматы, 2010 жыл.
- «Өзін-өзі тану» мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал. 9-сынып «Бөбек» Алматы, 2010
- «Өзін-өзі тану, Самопознание» KZ 1-2 бет
- «Өзін-өзі тану» оқушыларға арналған дәптері «Бөбек» Алматы 2010
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)