Пән: Әдебиеттік
оқу
Орта мерзімді жоспар
бөлімі:
Жақсыдан үйрен, жаманнан
жирен
Күні:06.10.20
Сынып: 3
«а»
|
Мектеп: «М. О. Әуезов
атындағы орта мектеп»
КММ
Мұғалімнің аты-жөні:
Сайфолланова Сәуле
Кенжебекқызы
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Жақсылық жасау –
борышың
Баланың айласы.
Ыбырай Алтынсарин
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.4 Тыңдарманның назарын
аударту.
3.1.4.2 –сөйлеу
барысында иллюстрациялар,көрнекіліктер, фотосуреттер
қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар: сөйлеу кезінде иллюстрацияны сәйкестендіре
алады.
Көптеген оқушылар:
негізгі ойды
анықтайды.
Кейбір оқушылар:
шығарма бойынша көрнекіліктер мен фотосуреттерді
қолданып, дәлелдейді.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
сөйлеу кезінде иллюстрацияны
сәйкестендіре алады.
-
негізгі ойды
анықтайды.
-
шығарма бойынша көрнекіліктер
мен фотосуреттерді қолданып, дәлелдейді.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып,
еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу,
ынтымақтастық.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Дүниетану, қазақ
тілі.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интернет-ресурстар,
дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты
іздеу;
|
Ресурстар
|
Топқа бөлуге арналған парақшалар, жұмыс
дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар.,
постер, кері байланыс парағы т.б
|
Бастапқы
білім
|
Жақсы деген немене,
жаман деген немене?
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Сәлемдесу»
ойыны:
Қазір біз сендермен ойын
ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі
берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер
бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі
амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен…
өкшемен… арқамен.
Сабақ
ережесі:
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру (ұжымда)
«Қарлы кесек»
әдісі арқылы үй жұмысын
сұрау.
Ойқозғау.
Жақсылық жасау
дегенді қалай түсінесің? Отбасы, табиғат, мектеп үшін қандай
жақсылық жасай аласың.
|
Ақ
қағаз
|
Сабақтың
ортасы
|
Сергіту
сәті
(би)
Тақырыпты
болжау.
Оқылым.Жақсылыққа жамандық бар ма?
Осы сұраққа жауап іздей отырып оқы. «Баланың
айласы»
Сөздікпен
жұмыс:
Төре (төрелiк) – бұл жерде:
шешiм.
Жүгінді – бағынды,
айтқанына көнді.
Әйдік –
үлкен.
Жұптық
жұмыс.. Оқулықта берілген мәліметті
пайдаланып, әңгіменің авторы туралы
әңгімеле.
Жақсылыққа жамандық бар ма?
Бұл сұраққа мәтін кейіпкерлері қалай жауап берген? Суретке қарап,
әңгімеле.
Дескриптор:
сөйлеу кезінде иллюстрацияны
сәйкестендіре алады.
негізгі ойды
анықтайды.
шығарма бойынша көрнекіліктер
мен фотосуреттерді қолданып,
дәлелдейді.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
https://www.youtube.com/watch?v=wXU9KHKB47w
оқулық
45 –
бет
|
Сабақтың
соңы
|
Жұптық жұмыс. Мәтіндегі
баланың іс- әрекетіне баға
бер.
– Өз бойыңда осындай
тапқырлық сәт болды ма?
Өмірден мысал
келтір.
Жақсылыққа
жамандық:
Жамандыққа
жақсылық:
Жақсылыққа
жақсылық:
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір
тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Кері
байланысы.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері
байланыс орнату.
Оқушылар
дың бірін-бірі, өзін өзі
бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын
әділ бағалауға үйрету.
|