Материалдар / Жаратылыстану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану Пәні бойынша ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қырқүйек 2024
175
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Табиғат физикасы


Педагогтің

аты-жөні:

Қабидолла Назлы

Күні: 25.04.2024ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны:30

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дыбыс қаттылығы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.3.1- дыбыс қаттылығыбойынша дыбыс көздерін жіктеу.

2.1.2.5 -құрған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

Сабақтың мақсаты

Дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеуді білесің.


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

7 минут

Сәлеметсіңдерме балалар!


Біз бақытты баламыз

Биікке қанат қағамыз

Болашаққа талпынып,

Оттай лаулап жанамыз.

Мақсатымыз  - білім алу

Міндетіміз  -  еңбектену, - деп, жаратылыстану сабағын бастаймыз.

Үй жұмысын сұрау.


Қайталауға арналған сұрақтар.

  1. Адамдардың дауысы бірдей ме? Қандай еркешеліктері болады?

  2. Саған табиғаттағы қандай дыбыстар ұнайды?



Сабағымыздың тақырыбы: Дыбыс қаттылығы.

Бүгінгі сабақта:

Сенің білетінің:

-дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеуді білесің.





Мұғалімнің айткан іс-әрекетін қайталайды







1.Жоқ, адамдардың дауысы бірдей болмайды. Адамдар қатты немесе бәсең сөйлей алады. Шығатын дыбыстың қатты немесе бәсең болуы тербелістің қарқындылығы мен жиілігіне тікелей байланысты.

2. Маған табиғатта сарқырап ағып жатқан судың дыбысы ұнайды. Судың дыбысын естігенде, жаным тыныш тауып, бір демалып қаламын. Сонымен қоса құстардың сайраған үнін жақсы көремін.











Сабақтың ортасы
































































Бейнематериал мұқият қараймыз.

https://youtu.be/_bgV8eAp1tQ?si=u350X6IbaJwf5FcU


Бақылау жүргіз.

Парталас досыңның құлағына кез келген бір сөзді айт. Енді алыстау жерден дәл сол сөзді тағы қайталап айт. Не байқадың?

Қортынды жаса.


Сен түрлі дыбыс тербелістен пайда болатынын білесің. Дыбыстар қатты және бәсең болады. Мысалы, музыканы қатты немесе бәсең қоюға болады. Адам да қатты немесе бәсең сөйлей алады.

Д
ыбыстың қаттылығы тербелістің қарқындылығы мен жиілігіне байланысты болады.

Дыбыстың қаттылығы әртүрлі болады. Оны децибел (дБ) деп аталатын бірлікпен өлшейді. Дыбыстың қаттылығы сызба арқылы бейнеленеді.

Сергіту сәті: «Сымсыз телефон»

Өзіндік жұмыс.

С
ызбаға қара.Қай сызбада қатты дыбыс, қайсысында бәсең дыбыс бейнеленгенін анықта.

Жұптық жұмыс.

Д
иаграммаға қара. Әрбір баған мектепте қандай уақытқа сәйкес келетінін анықта.

Дыбыс адамға әртүрлі әсер етеді:кей дыбыстар ұнамды болады,ал шектен тыс жоғары дыбыс адам денсаулығына кері әсерін тигізеді.

Дыбыстар қаттылығы шкаласына назар аудар.

130дБ-ден жоғары болса не болады?

140-190дБ кезінде не ұшады?

100дБ кезінде не болады?

10дБ дегеніміз не?

90-95дБ кещінде қандай шу болады?

120дБ кандай ұшақ өткен кездегі дыбыс?

70дБ дегеніміз қандай шу?

0-10дБ қандай дыбыс?

Жаңа тақырыпқа қатысты бейнематериал көреді.



Күтілетін жауап.

Қорытынды: Дыбыс тербелістен пайда болады. Дыбыстар қатты және баяу болады. Дыбыстың қаттылығы тербелістің қарқындылығы мен жиілігіне байланысты болады.
















Нұсқаулық бойынша орындайды.


Күтілетін жауап:

1-сызба. Қатты дыбыс

2-сызба. Бәсең дыбыс








Күтілетін жауап.

  1. Б

  2. Ә

  3. В

  4. А
































Бесбармақ арқылы бағалау





































Оқулық














Таратпа материал

Сабақтың соңы

Қорытынды:

  • Дыбыс қаттылығын немен өлшейді?

  • Қандай дыбыс есту мүшесіне зиян келтіреді?




Рефлексия

«Бас бармақ» әдісі.

Үйге тапсырма:Дыбыс қаттылығы туралы бейнематериал түсіріп келу.

Кері байланыс жасайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!