Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:жаратылыстану

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.6.Табиғат физикасы.

    Магниттілік.

    Мектеп: Мұхамед Салық Бабажанов ЖОББМ

    Мұғалімнің аты – жөні:Кубиева Амангул Тлековна

    Күні:

    Сынып: 1

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Магнит

    Оқу мақсаты:

    1.5.6.1 магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау;

    1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу

    Сабақмақсаты:

    Барлығы: магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтайды;

    Көпшілік:магниттік қасиеттерді атайды;

    Кейбірі:магниттік қасиеті бар денелерді қайда пайдаланатынын әңгімелейді.

    Тілдікмақсат:

    Пәнгетән лексика және терминология:

    Магнит, тарту, тебу.

    Диалогке/жазуға пайдалы сөз тіркестері:

    Берілген дененің магниттік қасиеті бар, өйткені….

    Бұл магнит, себебі...

    Мынау ... магниттік қасиеттерге ие, ал .... оның қасиеттері

    Құндылықтардыдарыту:

    Еңбек және шығармашылық– сергіту сәті

    Ынтымақтастық – саралауға арналған тапсырма (топтық жұмыста тәжірибе жасау)

    Пәнаралық байланыс:

    Дүниетану – тәжірибе жасау кезінде көз жеткізеді.

    Денешынықтыру–сергіту сәтінде қимылдайды.

    Бастапқыбілім:

    Магниттің не екенін біледі.

    Сабақтыңбарысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс - әрекет

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    1. мин.

    1.Ширату. «Жылжымалы нәтиже» әдісі.

    Мысық, асық, гүл, нан, ине, тасбақа.

    Жартылай көрінген суреттерді тауып, бастапқы әріптерінен сөз құрастыру.(Магнит)

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Магниттің қасиеттерімен танысамыз, қандай заттар магниттік қасиеттерге ие екенін білетін боламыз.


    Суреттер.

    Сабақтыңортасы

    6мин.



























    7мин.


































    10 мин












































    3мин.
















    3мин.





















    5мин.

    Жаңа сабақ. Ұжымдық жұмыс.

    2.«Визуалды сигналды пайдалану».

    Магниттіліктің пайда болуы ертеректен белгілі, алайда оны түсіндіру біраз уақыт бұрын ғана мүмкін болды. Бір аңызға сәйкес Магнус есімді қария өзінің таяғының темір ұшы қызықты тасқа тартылғанын байқайды. Соданберісолерекшетасты “Магнустасы” немесемагнитдепатапкеткендеседі.


    Барлықзаттардыңнақтымагниттікқасиеттеріболады. Темір, кобальт, никель жақсымагниттелетінматериалдарғажатады. Тұрақтымагниттіңекімагниттікполюсіболады: солтүстік (N) және оңтүстік(S). Аттасполюстербірін-бірітебеді, ал аттасемесполюстертартылады.

    Жетелеуші сұрақтар қойылады:

    -Магнит ұғымын бұрын естігендеріңіз бар ма?

    -Өмірде магнитті қалай пайдаланады екен?

    -Қандай пайдасы бар?


    (Осы жерде оқушылардың қайсысы бұрын-соңды магнитпен таныс болғанын және тәжірибе жасап көргенін анықтаймын)

    Магниттік қасиеті бар денелерді қайда пайдаланатынын әңгімелеу мақсатына жетемін.


    Оқулықпенжұмыс. (68-69 бет)

    3.Диалогқа түсу.Оқушылардың назарын суретке аударып, сұрақтар қоямын:

    — Негешненіқарапотыр?

    — Ол не туралыойланыпотыр? Жұпта талдай қойыңыздар.



    — Не болды? Барлықзаттармагниткетартылдыма? (Жоқ.)


    — Магниттердібір-бірінежақындатқанда не болады?


    Тартылама,әлдежоқ па?

    Енді Эвриканыңсуретіненазараудартып:

    — Эврика қолына не ұстап тұр? (Магниттерді.)

    — Магниттердің түсі қандай? (Бірұшы — қызыл, ал екіншісі — көк.)


    — Эврика не істемекші?

    — НеліктенЭвриканыңмагниттердіқосуғаталпынғанынанешнәтижешықпады?(Магниттертебіледі.)

    — Қандайқорытындыжасауғаболады? (Магниттердібірдейбоялғаншетіменжақындатқанда, оларбір-бірінтебеді.)

    Диалогке пайдалы сөз тіркестері:

    Берілген дененің магниттік қасиеті бар, өйткені….

    Бұл магнит, себебі...

    Мынау ... магниттік қасиеттерге ие, ал .... оның қасиеттері


    Магниттік қасиеттерді атау арқылы мақсатыма жетемін.

    ҚБ. Жұлдызша арқылы мұғалімнің бағалауы.



    4.Тапсырма және қолдау көрсету бойынша саралау.

    Зерттеу жұмысы. Магниттік қасиеттер.

    1-топ. Зерттеу жүргізу үшін табақшаға құмды сеуіп, оның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандаларды, пластмасса мен резеңкенің бөлшегін тығып қоямын. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті жүргізіп, магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып алады.

    Бұл топқа ауызша қолдау көрсетемін..


    ( Магниттік қасиетке ие денелерді көреді, атайды. Темір бұрандалар, шегелер, бұрандалар)

    Магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау мақсатына жетемін.


    2-топ. Құмыраға су құйып, оған кішкене бұрандалармен сомындарды (гайка), резеңке бөлшегін саламын. Оқушыларға құмырадағы суды төкпей, ішіндегі заттарды қалай алуға болатынын ойлануды ұсынамын. Оқушылар түрлі әдіс-тәсілдерді іздеп, ең дұрысын табады: магнитті құмыраның қабырғасына жақындатып, жүргізу керек.


    Жадынама арқылы қолдау көрсетемін.

    (Магниттік қасиетке ие денелерді магнит арқылы алуға болатынына көздері жетеді. Осы жерде құрылыста ауыр темірлерді электромагнит арқылы тасымалдайтынын айтып өтемін.)


    3-топ. Қатты қағаз бетіне ұсақ темір заттарды шашукерек, мысалы, қыстырғыштарды. Қағаздың астынан магнитті қозғалту арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын көре алады. Оқушылар осы тәжірибені қатты қағаз орнына ағаш тақтайшаны, мысалы, парта бетін қолдану арқылы жасап көре алады. Тәжірибе барысында олар: “Магниттің тартылысы ағаш тақтайшаның арғы жағына өте ала ма?” деген сұраққа жауап бере алады. Жасалған екі тәжірибені салыстырып, қорытынды шығарады.


    «Қадамдар алгоритмін» ұсыну арқылы қолдау көрсетемін.

    (Магниттің күші қағаздан, ағаштан, шыныдан, пластиктен, судан және басқа да көптеген материалдардан өтеді деген қорытынды жасай алады)


    ҚБ. «Үш шапалақ», «От шашу», «Басбармақ»арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


    4.Сергіту сәті

    Оқушыларды жұптасып, бір-біріне арқаларын тигізіп тұрады. “Сендер тебілдіңдер ме, әлде тартылдыңдар ма?” — деп сұраймын. Оқушылар “Тартыламыз!” деп жауап бере алады. Осыдан кейін оқушылар бір-біріне қарап тұрып, қолдарынан ұстап бір-бірлерін өздеріне тартуға тырысады. “Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?” деген сұраққа оқушылар “Тебілеміз!” деп жауап бере алады. “Қандайзатбасқазаттардытартааладынемесе тебе алады?” — депсұраймын. Оқушылар “Магнит” депжауапбереалады.


    (Д) Дәптермен жұмыс. (48 бет)

    5.«Сиқырлы магнит» әдісі.

    Зерттеу барысында магнитке тартылған материалдарды √ белгісімен көрсет.

    Шыны




    Пластик




    Ағаш




    Су




    Топырақ




    Қағаз


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кубиева Амангул Тлековна
    01 Наурыз 2021
    370
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаратылыстану. Магнит

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаратылыстану. Магнит

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1 сынып мұғалімдеріне және тәжірибе жасатқысы келетін педагогтарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:жаратылыстану

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.6.Табиғат физикасы.

    Магниттілік.

    Мектеп: Мұхамед Салық Бабажанов ЖОББМ

    Мұғалімнің аты – жөні:Кубиева Амангул Тлековна

    Күні:

    Сынып: 1

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Магнит

    Оқу мақсаты:

    1.5.6.1 магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау;

    1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу

    Сабақмақсаты:

    Барлығы: магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтайды;

    Көпшілік:магниттік қасиеттерді атайды;

    Кейбірі:магниттік қасиеті бар денелерді қайда пайдаланатынын әңгімелейді.

    Тілдікмақсат:

    Пәнгетән лексика және терминология:

    Магнит, тарту, тебу.

    Диалогке/жазуға пайдалы сөз тіркестері:

    Берілген дененің магниттік қасиеті бар, өйткені….

    Бұл магнит, себебі...

    Мынау ... магниттік қасиеттерге ие, ал .... оның қасиеттері

    Құндылықтардыдарыту:

    Еңбек және шығармашылық– сергіту сәті

    Ынтымақтастық – саралауға арналған тапсырма (топтық жұмыста тәжірибе жасау)

    Пәнаралық байланыс:

    Дүниетану – тәжірибе жасау кезінде көз жеткізеді.

    Денешынықтыру–сергіту сәтінде қимылдайды.

    Бастапқыбілім:

    Магниттің не екенін біледі.

    Сабақтыңбарысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс - әрекет

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    1. мин.

    1.Ширату. «Жылжымалы нәтиже» әдісі.

    Мысық, асық, гүл, нан, ине, тасбақа.

    Жартылай көрінген суреттерді тауып, бастапқы әріптерінен сөз құрастыру.(Магнит)

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Магниттің қасиеттерімен танысамыз, қандай заттар магниттік қасиеттерге ие екенін білетін боламыз.


    Суреттер.

    Сабақтыңортасы

    6мин.



























    7мин.


































    10 мин












































    3мин.
















    3мин.





















    5мин.

    Жаңа сабақ. Ұжымдық жұмыс.

    2.«Визуалды сигналды пайдалану».

    Магниттіліктің пайда болуы ертеректен белгілі, алайда оны түсіндіру біраз уақыт бұрын ғана мүмкін болды. Бір аңызға сәйкес Магнус есімді қария өзінің таяғының темір ұшы қызықты тасқа тартылғанын байқайды. Соданберісолерекшетасты “Магнустасы” немесемагнитдепатапкеткендеседі.


    Барлықзаттардыңнақтымагниттікқасиеттеріболады. Темір, кобальт, никель жақсымагниттелетінматериалдарғажатады. Тұрақтымагниттіңекімагниттікполюсіболады: солтүстік (N) және оңтүстік(S). Аттасполюстербірін-бірітебеді, ал аттасемесполюстертартылады.

    Жетелеуші сұрақтар қойылады:

    -Магнит ұғымын бұрын естігендеріңіз бар ма?

    -Өмірде магнитті қалай пайдаланады екен?

    -Қандай пайдасы бар?


    (Осы жерде оқушылардың қайсысы бұрын-соңды магнитпен таныс болғанын және тәжірибе жасап көргенін анықтаймын)

    Магниттік қасиеті бар денелерді қайда пайдаланатынын әңгімелеу мақсатына жетемін.


    Оқулықпенжұмыс. (68-69 бет)

    3.Диалогқа түсу.Оқушылардың назарын суретке аударып, сұрақтар қоямын:

    — Негешненіқарапотыр?

    — Ол не туралыойланыпотыр? Жұпта талдай қойыңыздар.



    — Не болды? Барлықзаттармагниткетартылдыма? (Жоқ.)


    — Магниттердібір-бірінежақындатқанда не болады?


    Тартылама,әлдежоқ па?

    Енді Эвриканыңсуретіненазараудартып:

    — Эврика қолына не ұстап тұр? (Магниттерді.)

    — Магниттердің түсі қандай? (Бірұшы — қызыл, ал екіншісі — көк.)


    — Эврика не істемекші?

    — НеліктенЭвриканыңмагниттердіқосуғаталпынғанынанешнәтижешықпады?(Магниттертебіледі.)

    — Қандайқорытындыжасауғаболады? (Магниттердібірдейбоялғаншетіменжақындатқанда, оларбір-бірінтебеді.)

    Диалогке пайдалы сөз тіркестері:

    Берілген дененің магниттік қасиеті бар, өйткені….

    Бұл магнит, себебі...

    Мынау ... магниттік қасиеттерге ие, ал .... оның қасиеттері


    Магниттік қасиеттерді атау арқылы мақсатыма жетемін.

    ҚБ. Жұлдызша арқылы мұғалімнің бағалауы.



    4.Тапсырма және қолдау көрсету бойынша саралау.

    Зерттеу жұмысы. Магниттік қасиеттер.

    1-топ. Зерттеу жүргізу үшін табақшаға құмды сеуіп, оның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандаларды, пластмасса мен резеңкенің бөлшегін тығып қоямын. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті жүргізіп, магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып алады.

    Бұл топқа ауызша қолдау көрсетемін..


    ( Магниттік қасиетке ие денелерді көреді, атайды. Темір бұрандалар, шегелер, бұрандалар)

    Магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау мақсатына жетемін.


    2-топ. Құмыраға су құйып, оған кішкене бұрандалармен сомындарды (гайка), резеңке бөлшегін саламын. Оқушыларға құмырадағы суды төкпей, ішіндегі заттарды қалай алуға болатынын ойлануды ұсынамын. Оқушылар түрлі әдіс-тәсілдерді іздеп, ең дұрысын табады: магнитті құмыраның қабырғасына жақындатып, жүргізу керек.


    Жадынама арқылы қолдау көрсетемін.

    (Магниттік қасиетке ие денелерді магнит арқылы алуға болатынына көздері жетеді. Осы жерде құрылыста ауыр темірлерді электромагнит арқылы тасымалдайтынын айтып өтемін.)


    3-топ. Қатты қағаз бетіне ұсақ темір заттарды шашукерек, мысалы, қыстырғыштарды. Қағаздың астынан магнитті қозғалту арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын көре алады. Оқушылар осы тәжірибені қатты қағаз орнына ағаш тақтайшаны, мысалы, парта бетін қолдану арқылы жасап көре алады. Тәжірибе барысында олар: “Магниттің тартылысы ағаш тақтайшаның арғы жағына өте ала ма?” деген сұраққа жауап бере алады. Жасалған екі тәжірибені салыстырып, қорытынды шығарады.


    «Қадамдар алгоритмін» ұсыну арқылы қолдау көрсетемін.

    (Магниттің күші қағаздан, ағаштан, шыныдан, пластиктен, судан және басқа да көптеген материалдардан өтеді деген қорытынды жасай алады)


    ҚБ. «Үш шапалақ», «От шашу», «Басбармақ»арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


    4.Сергіту сәті

    Оқушыларды жұптасып, бір-біріне арқаларын тигізіп тұрады. “Сендер тебілдіңдер ме, әлде тартылдыңдар ма?” — деп сұраймын. Оқушылар “Тартыламыз!” деп жауап бере алады. Осыдан кейін оқушылар бір-біріне қарап тұрып, қолдарынан ұстап бір-бірлерін өздеріне тартуға тырысады. “Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?” деген сұраққа оқушылар “Тебілеміз!” деп жауап бере алады. “Қандайзатбасқазаттардытартааладынемесе тебе алады?” — депсұраймын. Оқушылар “Магнит” депжауапбереалады.


    (Д) Дәптермен жұмыс. (48 бет)

    5.«Сиқырлы магнит» әдісі.

    Зерттеу барысында магнитке тартылған материалдарды √ белгісімен көрсет.

    Шыны




    Пластик




    Ағаш




    Су




    Топырақ




    Қағаз


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 1 сынып
    01.03.2021
    370
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кубиева Амангул Тлековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации