Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану. Магнит
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.6.Табиғат физикасы. Магниттілік. |
Мектеп: Мұхамед Салық Бабажанов ЖОББМ Мұғалімнің аты – жөні:Кубиева Амангул Тлековна |
|||||||||||||||||||||||||
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Магнит |
|||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
1.5.6.1 магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау; 1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақмақсаты: |
Барлығы: магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтайды; Көпшілік:магниттік қасиеттерді атайды; Кейбірі:магниттік қасиеті бар денелерді қайда пайдаланатынын әңгімелейді. |
|||||||||||||||||||||||||
Тілдікмақсат: |
Пәнгетән лексика және терминология: Магнит, тарту, тебу. Диалогке/жазуға пайдалы сөз тіркестері: Берілген дененің магниттік қасиеті бар, өйткені…. Бұл магнит, себебі... Мынау ... магниттік қасиеттерге ие, ал .... оның қасиеттері |
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту: |
Еңбек және шығармашылық– сергіту сәті Ынтымақтастық – саралауға арналған тапсырма (топтық жұмыста тәжірибе жасау) |
|||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Дүниетану – тәжірибе жасау кезінде көз жеткізеді. Денешынықтыру–сергіту сәтінде қимылдайды. |
|||||||||||||||||||||||||
Бастапқыбілім: |
Магниттің не екенін біледі. |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңбарысы: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс - әрекет |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
1.Ширату. «Жылжымалы нәтиже» әдісі. Мысық, асық, гүл, нан, ине, тасбақа. Жартылай көрінген суреттерді тауып, бастапқы әріптерінен сөз құрастыру.(Магнит)
Сабақтың мақсатымен таныстыру. Магниттің қасиеттерімен танысамыз, қандай заттар магниттік қасиеттерге ие екенін білетін боламыз. |
Суреттер. |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңортасы 6мин.
7мин.
10 мин
3мин.
3мин.
5мин. |
Жаңа сабақ. Ұжымдық жұмыс. 2.«Визуалды сигналды пайдалану». Магниттіліктің пайда болуы ертеректен белгілі, алайда оны түсіндіру біраз уақыт бұрын ғана мүмкін болды. Бір аңызға сәйкес Магнус есімді қария өзінің таяғының темір ұшы қызықты тасқа тартылғанын байқайды. Соданберісолерекшетасты “Магнустасы” немесемагнитдепатапкеткендеседі. Барлықзаттардыңнақтымагниттікқасиеттеріболады. Темір, кобальт, никель жақсымагниттелетінматериалдарғажатады. Тұрақтымагниттіңекімагниттікполюсіболады: солтүстік (N) және оңтүстік(S). Аттасполюстербірін-бірітебеді, ал аттасемесполюстертартылады. Жетелеуші сұрақтар қойылады: -Магнит ұғымын бұрын естігендеріңіз бар ма? -Өмірде магнитті қалай пайдаланады екен? -Қандай пайдасы бар? (Осы жерде оқушылардың қайсысы бұрын-соңды магнитпен таныс болғанын және тәжірибе жасап көргенін анықтаймын) Магниттік қасиеті бар денелерді қайда пайдаланатынын әңгімелеу мақсатына жетемін. Оқулықпенжұмыс. (68-69 бет) 3.Диалогқа түсу.Оқушылардың назарын суретке аударып, сұрақтар қоямын: — Негешненіқарапотыр? — Ол не туралыойланыпотыр? Жұпта талдай қойыңыздар. — Не болды? Барлықзаттармагниткетартылдыма? (Жоқ.) — Магниттердібір-бірінежақындатқанда не болады? Тартылама,әлдежоқ па? Енді Эвриканыңсуретіненазараудартып: — Эврика қолына не ұстап тұр? (Магниттерді.) — Магниттердің түсі қандай? (Бірұшы — қызыл, ал екіншісі — көк.) — Эврика не істемекші? — НеліктенЭвриканыңмагниттердіқосуғаталпынғанынанешнәтижешықпады?(Магниттертебіледі.) — Қандайқорытындыжасауғаболады? (Магниттердібірдейбоялғаншетіменжақындатқанда, оларбір-бірінтебеді.) Диалогке пайдалы сөз тіркестері: Берілген дененің магниттік қасиеті бар, өйткені…. Бұл магнит, себебі... Мынау ... магниттік қасиеттерге ие, ал .... оның қасиеттері Магниттік қасиеттерді атау арқылы мақсатыма жетемін. ҚБ. Жұлдызша арқылы мұғалімнің бағалауы. 4.Тапсырма және қолдау көрсету бойынша саралау. Зерттеу жұмысы. Магниттік қасиеттер. 1-топ. Зерттеу жүргізу үшін табақшаға құмды сеуіп, оның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандаларды, пластмасса мен резеңкенің бөлшегін тығып қоямын. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті жүргізіп, магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып алады. Бұл топқа ауызша қолдау көрсетемін.. ( Магниттік қасиетке ие денелерді көреді, атайды. Темір бұрандалар, шегелер, бұрандалар) Магниттік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау мақсатына жетемін. 2-топ. Құмыраға су құйып, оған кішкене бұрандалармен сомындарды (гайка), резеңке бөлшегін саламын. Оқушыларға құмырадағы суды төкпей, ішіндегі заттарды қалай алуға болатынын ойлануды ұсынамын. Оқушылар түрлі әдіс-тәсілдерді іздеп, ең дұрысын табады: магнитті құмыраның қабырғасына жақындатып, жүргізу керек. Жадынама арқылы қолдау көрсетемін. (Магниттік қасиетке ие денелерді магнит арқылы алуға болатынына көздері жетеді. Осы жерде құрылыста ауыр темірлерді электромагнит арқылы тасымалдайтынын айтып өтемін.) 3-топ. Қатты қағаз бетіне ұсақ темір заттарды шашукерек, мысалы, қыстырғыштарды. Қағаздың астынан магнитті қозғалту арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын көре алады. Оқушылар осы тәжірибені қатты қағаз орнына ағаш тақтайшаны, мысалы, парта бетін қолдану арқылы жасап көре алады. Тәжірибе барысында олар: “Магниттің тартылысы ағаш тақтайшаның арғы жағына өте ала ма?” деген сұраққа жауап бере алады. Жасалған екі тәжірибені салыстырып, қорытынды шығарады. «Қадамдар алгоритмін» ұсыну арқылы қолдау көрсетемін. (Магниттің күші қағаздан, ағаштан, шыныдан, пластиктен, судан және басқа да көптеген материалдардан өтеді деген қорытынды жасай алады) ҚБ. «Үш шапалақ», «От шашу», «Басбармақ»арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. 4.Сергіту сәті Оқушыларды жұптасып, бір-біріне арқаларын тигізіп тұрады. “Сендер тебілдіңдер ме, әлде тартылдыңдар ма?” — деп сұраймын. Оқушылар “Тартыламыз!” деп жауап бере алады. Осыдан кейін оқушылар бір-біріне қарап тұрып, қолдарынан ұстап бір-бірлерін өздеріне тартуға тырысады. “Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?” деген сұраққа оқушылар “Тебілеміз!” деп жауап бере алады. “Қандайзатбасқазаттардытартааладынемесе тебе алады?” — депсұраймын. Оқушылар “Магнит” депжауапбереалады.
(Д) Дәптермен жұмыс. (48 бет) 5.«Сиқырлы магнит» әдісі. Зерттеу барысында магнитке тартылған материалдарды √ белгісімен көрсет.
|