Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану пәнінен 3 сынып жұмыс дәптері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс Қазақстан облысы
Ақсуат жалпы орта білім беретін мектебі
Жаратылыстану пәні бойынша
жұмыс дәптері
3 сынып
Ақсуат – 2021 жыл
Батыс Қазақстан облысы Теректі аудандық білім бөлімі кеңесінде қаралып, аудан, облыс педагогтарына таратуға ұсынылды.
Хаттама №
Құрастырушылар:
Серік Балзия Жалғасқызы – Теректі ауданы Ақсуат жалпы орта білім беретін мектебінің «Педагог - сарапшы» санатты бастауыш сынып мұғалімі
Ишаналиева Маншук Беккалиевна - Теректі ауданы Ақсуат жалпы орта білім беретін мектебінің«Педагог - сарапшы» санатты бастауыш сынып мұғалімі
Рецензент: Г.М Избасарова – Теректі ауданы Ақсуат жалпы орта білім беретін мектебінің «Педагог - зерттеуші» санатты биология пәнінің мұғалімі
Бұл әдістемелік құрал жаратылыстану пәнінен 3 - сыныптың жаңа буын оқулығы негізінде басты 8 тарау мен оның тақырыптары бойынша биологиялық диктанттар және тақырыптық тест сұрақтары мен, сурет салу, «ия ,жоқ» тұжырымдамасы,топтастыру, денгейлік тапсырмалар жиынтығынан тұрады. Әдістемелік көмекші жинақ бастауыш сынып мұғалімдері мен оқушыларға жаңа тақырыпты түсіну және қорытындылау кезінде, қалыптастырушы бағалау тапсырмасы ретінде қолдануға тиімді көмекші құрал.
КІРІСПЕ
Әрбір күні өзгеріске толы қазіргі жауапты кезенде мектеп мұғалімінің алдында тұрған келелі әрі жауапкершілігі мол міндеттердің бірі - оқушыға тиянақты да сапалы білім беру.
Қазіргі білім жүйесінің ерекшелігі - оқушыны тек біліммен қаруландырып қана қоймай, өздігінен білім алуды дамыта отырып, өз бетінше жұмыстануына қажеттілік тудыру.
«Жаратылыстану пәні бойынша жұмыс дәптері» 3 - сыныптың жаңа буын оқулығы негізінде басты 8 тарау мен оның тақырыптары бойынша биологиялық диктанттар және тақырыптық тест сұрақтары мен , сурет салу , «ия, жоқ» тұжырымдамасы, топтастыру , деңгейлік тапсырмалар жиынтығынан тұрады. Әдістемелік көмекші жинақ бастауыш сынып мұғалімдері мен оқушыларға жаңа тақырыпты түсіну және қорытындылау кезінде , қалыптастырушы бағалау тапсырмасы ретінде қолдануға тиімді көмекші құрал. Жұмыс дәптерінің тапсырмалары 3-сынып оқу бағдарламасы мен нақты оқу мақсаттарының негізінде құрылған. Әрбір мұғалімнің негізгі мақсаты – оқушыларының үлгерімін қадағалап, алған білім сапасын тексеріп отыру болып саналады.
Пәннің әр тарауын оқып болған соң, алған білімдерін бекіту, жинақтау ретінде оқушыларға биологиялық диктант немесе тест тапсырмасын орындату арқылы оқушының сол бөлімді немесе тақырыпты қаншалықты дәрежеде меңгергендігін анықтап, тексеруге мүмкіндік береді.
Оқыту және ой дамыту үшін жұмыс дәптері, оқыту әдістемесі.
Аталған әдістеме жаратылыстану пәнінен жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасын жүзеге асыру үшін жалпы білім беретін мектептің 3-сынып мұғалімдеріне, педагогикалық мамандықтағы студенттерге, сондай-ақ барлық педагогикалық қауымға арналған.
І. «Өсімдіктер»
-
Ғажайып фабрика. Фотосинтез үдерісі
1-тапсырма
Адам өсімдіктерді не үшін пайдаланады?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2- тапсырма
Тест
1.Өсімдіктерге жасыл түс беретін зат
а) оттек ә) хлорофилл б)глюкоза
2.Өсімдіктердің негізгі тыныс алу мүшесі
а)сабақ ә)тамыр б)жапырақ
3.Фотосинтез кезінде өсімдік жұтатын газ
а) оттек ә)су буы б)көмірқышқыл газы
4.Қоректік заттарға .......... не жатады?
а) су ә) оттек б)глюкоза
5.Өсімдіктер оттекті ......... көбірек бөледі
а) күндіз ә) түнде б)тәуліктің кез келген мезгілінде
3- тапсырма
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Фотосинтез үдерісі туралы не білдің?
Дескриптор
Бідім алушы:
-Фотосинтез тақырыбы бойынша білімдерін пысықтайды.
- Өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттек бөлуін біледі.
- Газдың оттек екенін түсінеді.
2. Өсімдік тіршілігіне жылу қалай әсер етеді?
1- тапсырма Өсімдіктерді тиісті орынға сәйкестендір.
Ылғал сүйгіш және су өсімдіктері |
|
Өгейшөп Бидай Жолжелкен |
Жарық сүйгіш өсімдіктер |
Беде Бақбақ Қоңырбас |
|
Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер |
Саумалдық Әйкен Қазтабан |
|
Көлеңкеге төзімді өсімдіктер |
Жантақ Сүттіген |
2- тапсырма
Суреттерге мұқият қара. Өсімдік мүшелерінің қоршаған ортаға қалай бейімделетіндігін сипаттай отырып, кестені толтыр.
Өсімдіктердің атауы |
Өсімдік мүшелерінің бейімделу ерекшеліктері |
||
тамыры |
сабағы |
жапырағы |
|
Жантақ |
|
|
|
Бидай |
|
|
|
Жүгері |
|
|
|
Бақбақ |
|
|
|
Дескриптор
Білім алушы:
- Өсімдіктердің адам өміріндегі маңыздылығын біледі.
- Өсімдіктердің алуан түрлілігін түсінеді;
- Жарықсүйгіш, көлеңкеге төзімді өсімдіктер, ылғал сүйгіш және су өсімдіктерін және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер қатарын анықтайды.
- Өсімдік бөліктерінің қоршаған ортаға бейімделу ерекшеліктерін сипаттайды
3.Өсімдік тіршілігіне жылудың әсері
1- тапсырма
Өсімдіктің бөліктеріне тампература қалай әсер ететінін түсіндіріп жаз және боя
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
Бос орынға қажетті сөздерді жаз
Өсімдік тез өсу үшін ___________ мөлшері жеткілікті болу керек. Олар жылуды __________ қызуы мен ____________ алады.
Қажетті сөздер: топырақтан, күннің, жылу
Дескриптор:
Білім алушы:
-
Өсімдіктің жер үстіндегі бөлігі жер астындағы бөлігіне қарағанда көбірек жылу алатыны туралы біледі;
-
Жоғары не төмен температура өсімдіктің өсуі мен дамуын тежейтінін сипаттайды.
4. Өсімдік тіршілігіне судың әсері
1-тапсырма
Өсімдікке су не үшін қажет?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2- тапсырма
Әр өсімдіктің ылғалды сіңіру ерекшелігі қандай? Сипаттама жазу
Ылғалды жақсы сіңіреді |
Ылғалды орташа сіңіреді |
|
Ылғалды ұнатпайды |
Дескриптор
Білім алушы:
- Өсімдіктерге су не үшін қажет екенін біледі.
- Өсімдіктердің ылғалды сіңіру ерекшелігін сипаттай алады.
5. Өсімдікке жарық, жылу мен ылғалдың әсері 1- тапсырма Өсімдікке жарық, жылу мен ылғалдың қандай әсері бар?
Жылудың әсері ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ |
|
Ылғалдың әсері ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ |
Жарықтың әсері ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ |
||
Дескриптор. Білім алушы: - Өсімдікке жылудың қандай әсері барын біледі; - Өсімдікке ылғалдың әсерін біледі; |
6. Табиғи бірлестіктің қандай түрлері болады?
1 тапсырма
Табиғат бірлестіктерінде қандай өсімдіктер өсетінін бағыттауышпен сәйкестіндір.
Орман өсімдіктері |
|
Бетеге Жусан Изен Ақ селеу |
Құрғақдала мен шөлейт |
Қоға Тұңғиық Қамыс |
|
Суқоймада өсетін өсімдіктер |
Балшытыр Айдаршөп Қоғажай Мойыл |
2-тапсырма.
Табиғи бірлестік пен жасанды бірлестіктің айырмашылығын сипаттап жаз.
Дескриптор.
Білім алушы:
- Табиғат бірлестіктерінің негізгі түрлерін ажырата алады.
- Табиғи бірлестік пен жасанды бірлестіктерді сипаттайды.
7. Табиғи бірлестіктер қалай өзгереді?
1-тапсырма.
Табиғи бірлестіктер неге өзгереді. Себебін түсіндір.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма.
Табиғи бірлестіктердің қандай түрлерін білесің топтастыр.
Дескриптор.
Білім алушы:
- Табиғи бірлестіктердің өзгеру себебін сипаттайды.
-Табиғи бірлестіктердің түрлерін біледі.
8. Өсімдік әлемінің досы мен дұшпаны. Өсімдіктерді қорғаймыз!
770 ₸ - Сатып алу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз