Психологиялық
сәт: Ормандағы аюдың жемістері көп
екен.
Теріп-теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
Алған жемістеріне сәйкес топқа
бөлінеді.(Алма,өрік,алхоры)
ІІ. Бастапқы
білім.
«Басбармақ»
әдісі Заттарды көрсетіп
отыру.Балалар тірі ағза болса, басбармақ арқылы көрсетіп
отырады.
-Тірі және өлі табиғаттың
қандай айырмашылығы бар?
-Өсімдік қалай
тамақтанады?
«Өсімдік мүшелері» тақырыбына
бейнефильм көрсету.
1-тапсырма.«Топтас,ойлан,бөліс» әдісі арқылы топпен
талдау
Оқулықтағы өсімдік бөліктері
бейнеленген суреттерге қарау. Оқушылардан бұл өсімдіктерді бұрын
қай жерден көргенін және оның бөліктерін атап көрсетулерін сұрау
Олар әр суретті мұқият қарап, әр мүшенің атауын оқып және тыңдап,
оның ерекшеліктері мен орналасуын есте сақтайды. Шағын топта
бір-біріне өсімдік бөліктеріне қатысты сұрақ
қояды
2-тапсырма. Топтық
жұмыс;
1-топ. Постерге өсімдік
бөліктерін ретімен жапсырады.
2-топ. Өсімдік бөліктерін
аттарымен сәйкестендіреді.
3-топ.Өсімдіктің суретін
салады.Аттарын жазады.
Дескриптор;
Өсімдіктердің қандай
бөліктерден тұратынын білді.
Суретте көрсетілген өсімдік
бөліктерін (тамыр, сабақ, жеміс, тұқым) танып,
ажыратты.
Өсімдік бөліктерінің аттарын
жазды.
Өсімдік суретінде барлық
бөліктерін салды.
Сергіту
сәті
Алдымнан жел еседі,(Қолдарын
желпиді)
Тербеледі
ағаштар.(тербеледі)
Кіп-кішкентай
ағаштар,(отырады)
Үлкен болып өседі.(қолдарын
биікке созады)
-Ағаштар қандай болады,кәне
көрсетіңдер.
-Ағашта не
өседі?
3-тапсырма.
Шағын тәжірибелік жұмыс
жүргізу. Осы жұмыстың барысында
оқушылар “Барлық өсімдіктердің бөліктері бірдей ме? Өсімдік неден
өсіп шығады?” деген сұрақтарға жауап
береді.
Зерттейік. Шағын тәжірибелік жұмыс
жүргізу.Жұмыс барысында оқушылар “Тұқым қалай өнеді?” деген сұраққа
жауап береді. Бұл жұмыстың нәтижелері біраз уақыт күтуді қажет
етеді. Сондықтан мұғалім алдын ала тәжірибе жасап, осы сабақта
нәтижелерін көрсету. Кейін оқушылар өз жұмысының нәтижелерін
мұғалімнің нәтижесімен салыстырады.
Әр топқа қажетті заттар
беріледі: үрмебұршақ, кішігірім құтылар, мақта, су, стақан
.
Оқушыларға мынадай
нұсқаулар беру:
Шағын ыдысты
алыңыз.
Түбіне мақта
салыңыз.
Мақта ылғалданатындай, бірақ
тұқымдардың бетін жаппайтындай етіп, аздап су
құйыңыз.
Егер тұқымдардың бетін су
жауып тұрса, олар бөртеді, бірақ өнбейді, себебі су ауаның өтуіне
кедергі жасайды.
Бірнеше тұқымды мақтаның
үстіне қойыңыз да, қақпақпен жабыңыз. Қақпақта ауа өтетіндей
тесіктер болуы керек.
Тұқымды жылы жерге
қойыңыз.
Алдын ала осы екі нұсқаны
жасап қою.
Дескриптор
Өсімдік тұқымнан өнетінін
білді.
Өсімдік өнуі үшін уақыт және
жағдай қажет екенін білді.
“Тұқымдар қалай өнеді?”
зерттеуін жүргізуде оқушылар бақылады, талдау жүргізді, қорытынды
жасай алды.
Ойлан! Тұқымдардың өнуіне ылғал
қажет,сондықтан олар ылғалды мақтада өнеді. Егер мақта құрғақ
болса, тұқым өне алмайды. Егер тұқымды суға батырып қойса, олар
өнбейді, себебі тыныс алуға қажетті оттек жетіспей
қалады.
-Ал,кім бөлме өсімдігін
өсіруді біледі?-деген сұраққа жауап алу.Дұрыс жауапты
мадақтау.
Дәптермен
жұмыс.
1.Әр жеміс атауын суретпен
байланыстырып сыз.
2.Әр жемістің тұқымын
салып,боя.
Дескриптор
Әр жемістің атын білді,
суретін тапты.
Әр жемістің тұқымын салып,
бояды.
Әр жеміс тұқымының ерекшелігін
ажыратады.
Бағалау. Дәптерлерін жұппен алмасып
тексереді және«Бағдаршам»
әдісімен бағалайды
.
|