Материалдар / Жаратылыстану Тақырыбы: Электр
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану Тақырыбы: Электр

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылытану пәнінен жасалаған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып мұғалімдеріне көмек ретінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
844
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Пән: Жаратылыстану Мектеп:№15 орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.5, 1.1 Мұғалімнің аты-жөні: Итемгенова Санимай

Күні: Қатысқандар саны:

Сынып: 1 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Электр

Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

1.5.5.1 адамадардың күнделікті өмірдегі электр энергиясының маңызын түсіндіру.

1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін көрсету.

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Күнделікті адам өміріндегі электрдің маңыздылығын таниды.

Көптеген оқушылар: Қоршаған құбылыстарында, үдерістерінде, нысандарында электрдің керек ененін анықтайды.

Кейбір оқушылар: Электр қуатын маңыздылығын біледі.

Бағалау критерийлері

1. Электр энергиясын басқа да құралдардан ажырата алады.

2. Күнделікті адам өміріндегі электрді маңыздылығын білетін болады.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер: электр, батерия

Құндылықтарды дарыту

жауапкершілікке, өзара бір-бірін құрметтеуге, ынтымақтастыққа қалыптастыру.

Пән аралық байланыстар

Дүниетану, көркем еңбек, сауат ашу

АКТ ны қолдану дағдылары

Слайд, бейнекөрніс, Интернет-ресурстары

Бастапы білім

Электр құралдарын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық дайындық

5 минут







Топқа болу

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

«Миға шабуыл» әдісі

Сыныпта алдын -ала жарықты сөндіріп, қосып тұрамын. Оқушылардың назарын өзіме аударып аламын. Оқушыларға сұрақ қоямын.

-Мен не істедім балалар?

-Ол не ?

-тоқ, свет, жарық т.б

1. Тапсырма

-Электр тоғымен жасайтын заттарды атайықшы балалар?

- Телевизор, кондиционер, холодиник деп 3 топқа бөлінді.

Сыныптағы шам










Топ аттары, суреттері арқылы

Сабақтың ортасы


Білу 3 минут
































































Сергіту сәті




Дәптермен жұмыс

М.К

Электр — ол жарыққа немесе жылуға айнала алатын энергияның пайдалы түрі.


Электр” сөзі гректің “электрон” — “кәріптас” деген сөзінен шыққан.

Алау маңында. Оқушылар ерте кездегі адамдарқандай жағдайда өмір сүргенін, үйлерін қалай жылыт­ қанын естеріне түсірсін. Олар ежелгі адамдар жылыну үшін алау жақты деген қорытынды жасаулары керек. Оқушыларға оқулықтағы бірінші суретке қарап, сипаттап беруді ұсыныңыз. “Ерте кезде адамдар­ алаудың отын тағы не үшін пайдаланып еді?” — деп сұраңыз.

(Ас әзірледі, киімдерін кептірді, оттың көмегімен жыртқыш аңдардан қорғанды, баспаналарының ішін жарықтандырды.)


Электр жарығы. Бұл тапсырманы орындау барысында оқушыларға екі суретті салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын табуды тапсырыңыз. Оқушылар жұпта екінші сурет бойынша әңгіме немесе диалог құруы мүмкін.




Зерттейік. Оқушыларды ойландыру, ойларын жеткізуге мүмкіндік жасау.

«Зерттеу» әдісі

1.тап Адамның күнделікті өміріндегі электр қуатының маңызын анықтайды.

Дескриптор:

1.Электр қуаты сөніп қалған жағдайда не істейсін күндіз? Мысал келтіру.

2. Электр қуаты сөніп қалған жағдайда не істейсін түнде? Мысал келтіру.



Видео үзінді.



45- жұмыс парағы. Құралдар


Сен білесің бе?

(Ұ)Ойын «Кім тапқыр?»

Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады. /Күн/


Қызыл күлше тау асады,

Ыстық нұрын шашады. /Күн/

Жарығы күндей,
Таң қалдырар адамды,
Жалындап күймей
,

Төбеде жанып тұрады. /Электр жарығы/


-Балалар, жұмбақтардың шешуі не болды?

-Суреттерге назар аударыңдаршы. Бұл не?

-Бұлардың ортақ қасиетін анықтаңдар.

/оқушылардың жауаптарын тыңдау/


Видолар аудио жазбалар.

Сабақтың соңы




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау корсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылар адамдардың өміріндегі электрдің маңызын біледі.




Қауіпсіздік техникасы!

Электр тоғының қауіптілігі туралы айтуды ұмытпаңыз. Ең бастысы: қауіпсіздік техникасын сақтау, үлкендерсіз еш уақытта электр құралдарын қосуға болмайды.


Сонымен қатар осы сабақта электрдің адам өміріндегі маңызы туралы және кейбір құралдардың бу арқылы жұмыс істейтіндігі жайлы бейнефильмді көр­ сетуге болады. Көріп болған соң оқушыларға электр және бу арқылы жұмыс істейтін құралдарды салыс­ тырып, ұнағанын таңдап алуын ұсыныңыз.


Сабақ бойынша рефлексия










Жалпы баға



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!