М.К
Электр
— ол
жарыққа немесе жылуға айнала алатын энергияның пайдалы
түрі.
“Электр” сөзі гректің
“электрон” — “кәріптас” деген сөзінен шыққан.
Алау
маңында. Оқушылар ерте кездегі
адамдарқандай жағдайда өмір сүргенін, үйлерін қалай жылыт қанын
естеріне түсірсін. Олар ежелгі адамдар жылыну үшін алау жақты деген
қорытынды жасаулары керек. Оқушыларға оқулықтағы бірінші суретке
қарап, сипаттап беруді ұсыныңыз. “Ерте кезде адамдар алаудың отын
тағы не үшін пайдаланып еді?” — деп сұраңыз.
(Ас әзірледі, киімдерін кептірді, оттың көмегімен
жыртқыш аңдардан қорғанды, баспаналарының ішін
жарықтандырды.)
Электр
жарығы. Бұл тапсырманы орындау
барысында оқушыларға екі суретті салыстырып, ұқсастығы мен
айырмашылығын табуды тапсырыңыз. Оқушылар жұпта екінші сурет
бойынша әңгіме немесе диалог құруы мүмкін.
Зерттейік. Оқушыларды ойландыру, ойларын
жеткізуге мүмкіндік жасау.
«Зерттеу»
әдісі
1.тап
Адамның
күнделікті өміріндегі электр қуатының маңызын
анықтайды.
Дескриптор:
1.Электр қуаты сөніп қалған
жағдайда не істейсін күндіз? Мысал келтіру.
2. Электр қуаты сөніп қалған
жағдайда не істейсін түнде? Мысал келтіру.
Видео үзінді.
45-
жұмыс парағы. Құралдар
Сен білесің
бе?
(Ұ)Ойын «Кім
тапқыр?»
Таңмен көзін
ашады,
Әлемге нұрын шашады.
/Күн/
Қызыл күлше тау
асады,
Ыстық нұрын шашады.
/Күн/
Жарығы күндей,
Таң қалдырар адамды,
Жалындап күймей,
Төбеде жанып
тұрады. /Электр жарығы/
-Балалар, жұмбақтардың шешуі не болды?
-Суреттерге назар аударыңдаршы. Бұл
не?
-Бұлардың ортақ қасиетін анықтаңдар.
/оқушылардың жауаптарын
тыңдау/
|