Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану Тақырыбы: Табиғат физикасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні:жаратылыстану Мектеп: ҰМЖ бөлімі: 5. Табиғат физикасы Мұғалім: Күні: Қатысқандар саны: 24 Сынып: 1 Қатыспағандар саны: 0 |
||
Сабақ тақырыбы |
Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не? 5.3. Дыбыс |
|
Оқу мақсаттары |
1.5.3.2. Дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату 1.1.2.2. Көрсетілген экспериментті түсіндіру |
|
Сабақ мақсаттары |
|
|
Бағалау критерийлері |
Табиғи дыбыс көздерін таниды және жасанды дыбыс көздерінен ажырата алады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Дыбыс,дыбыс көздері,табиғи дыбыс көздері,ультрадыбыс, инфрадыбыс |
Диалог: - Күнделікті өмірде қандай дыбыстарды естіп жүрміз? - Бұл дыбыстардың қайсысы табиғи нысандардан шығады? |
Құндылықтарды дарыту |
жауапкершілікке, өзара бір-бірін құрметтеуге, ынтымақтастыққа, ашықтыққа баулу. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу – дыбыстар ережесін сұрауда, жануарлар мен жәндіктер дауысын салуда |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ресурстары: https://www.youtube.com/watch?v=mgIVmc8Xrd4 https://www.youtube.com/watch?v=DyquJxqrUuQ https://www.youtube.com/watch?v=v5kklbesHL8 https://www.youtube.com/watch?v=5lCRsLjMeso Аудиожазба |
|
Бастапқы білім |
Дыбыстың айтылатынын, естілетінін, оны ұстай алмайтынымызды біледі. Табиғи нысандарды біледі. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 5мин |
Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Табиғи дыбыстар» ширату жаттығуы. Мақсаты: таным аймағын кеңейту. Нұсқау: Балалар үстел үстіндегі суреттерді таңдап алады да, шеңбер құрып тұрады. Аудиожазбадан естіген дауыстарға сай оқушылар ортадағы орындыққа отырып, суреттер бойынша аттарын атап шығады. Келесі дауыс естілгенде соған қатысты оқушылар тез-тез орындыққа жайғасуы тиіс. Мысалы: дәрігер, мұғалім, бала, ата, өрт сөндіруші, аспаз -адамның күлкісі мен баланың жылағанын естігенде; - арыстан, түлкі, түйе, жылқы, қасқыр, ит - жануарлардың даусы шыққанда; - қарлығаш, қарға, тоқылдақ, сауысқан, аққу, бүркіт – құстардың даусы шыққанда; - қар, жаңбыр, найзағай, боран, бұршақ,су – күннің күркіреген даусы мен бұлақ суының сылдырын естігенде. Топқа бөліну, топ басшысын сайлау. 1-топ: Табиғат құбылыстары 2-топ: Құстар 3-топ: Жануарлар 4-топ: Адамдар Топ ережелерін еске салу. Бағалауды ескерту:Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парақшасы арқылы; мұғалімнің бағалауы- смайликтер беру арқылы. Жұмбақты оқыту, шешу: Естиміз, бірақ көре алмаймыз, Айтамыз, бірақ жаза алмаймыз. Ол не? «Ортадағы қаламсап» әдісі
Біз дыбыстарды не арқылы естиміз? Күнделікті өмірде қандай дыбыстарды естіп жүрміз? Бұл дыбыстардың қайсысы табиғи нысандардан шығады? - Ендеше, бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ? - Бүгінгі сабағымызда дыбыстың табиғи көздерімен танысамыз және оларды жасанды дыбыс көздерінен ажырататын боламыз. |
Суреттер Аудиожазбалар Топ аттары Бағалау парақшасы Смайликтер таныстырылым |
||||
Сабақтың ортасы 5минут 2минут 1минут 1минут 10минут 1минут 4минут 2минут 4минут |
(Т) Суретпен жұмыс Оқушылар назарын оқулықтағы суретке аудару. Тапсырма: 1. Сурет мазмұнына сай келетін тақырып таңдау 2. Суреттегі табиғи нысандарды атау 3. Шағын әңгіме құрау Бағалау критерийлері:
ҚБ: Топтар бір-бірін бағалайды. Топ басшысы бағалау парақшасын толтырады. (Ұ) «Дыбыстарға еліктеу» ойыны Мақсаты: Оқушылар табиғи дыбыс көздеріне табиғи нысандар жататыны туралы шешімге келеді.Табиғи нысандардан шыққан дыбыстар табиғи дыбыстарға жататынын біледі. Пәнаралық байланыс барысында қызығушылықтары артады.
Саралау тапсырмасы:
Мыс: Ит қалай ырылдайды? (ыр-ыр-рррр) Жылан т.с.с. (таба алмаса суреттер арқылы қолдау жасау)
ҚБ: смайликтер арқылы бағалау ( МК)Сызба Дыбыс көздері
табиғи жасанды Есте сақта! Табиғи дыбыс көздеріне табиғат құбылыстарының, адам және жан-жануарлардың дыбыстары жатады. Оларды табиғи дыбыстар деп атайды.
Зерттеу жұмысы. Ойлан, жұптас, бөліс!
Дескрипторлар:
ҚБ: топ басшысы бағалау парақшасын толтырады және топтар бір-бірін бағалайды. Сергіту сәті: «Табиғи нысандар биі» (ЖЖ) Берілген интернет ресурсынан бейнекөрсетілімді қарап, тыңдай отырып, кестені толтыру:
Дескрипторлар: -табиғи дыбыс көздерін анықтайды, жазады. -жасанды дыбыс көздерін анықтайды, жазады. (ҚБ) Берілген жұмыс уақыты аяқталған соң, жұптар бір-бірімен кестелерімен алмасады. Бірлесе қарай отырып, жұптар бір-бірін бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 1күлген смайлик беріледі. (Ж)Дәптермен жұмыс Табиғи дыбыс көздерінің суретін қоршау
Дескриптор: Табиғи дыбыс көздерін табады, бояйды. ҚБ: Мұғалімнің бағалауы-смайлик арқылы «Керек дерек» айдары - Балалар, сендер әлемде адам естімейтін дыбыстар болатынын білесіздер ме? Олар: ультрадыбыстар және инфрадыбыстар. Саралау тапсырмасы(қабілетті оқушыларға): интернет желісінен гугледен осы сөздер туралы мәлімет қарау, негізгі 3 сөзді түртіп алу. МК: тірек-сызба Адамдар арнайы құралдар арқылы естиді
Ультрадыбыстар
Медицинада қолданылады жарғанат, дельфин, ит, жәндіктер ести алады
Адам құлағы қабылдамайды Медуза, су шаяны жақсы қабылдайды
Инфрадыбыстар
Адам ағзасына кері әсері бар Жер сілкінісі, қатты дауыл, цунами толқынынан пайда болады ҚБ: мұғалімнің бағалауы-смайликтер арқылы |
Оқулық Сурет (таныстырылым)
суреттер
сызба
дәптер
бейнекөрсетілім https://www.youtube.com/watch?v=mgIVmc8Xrd4, https://www.youtube.com/watch?v=DyquJxqrUuQ, https://www.youtube.com/watch?v=v5kklbesHL8, https://www.youtube.com/watch?v=5lCRsLjMeso.
Дәптер
Оқулық
Ноутбук, интернет желісі
Тірек-сызбалар
|
||||
Сабақтың соңы 4минут
1минут |
Қорыту: «Қара жәшік» ойыны
ҚБ:мұғалімнің бағалауы смайликтер арқылы
Рефлексия «БББ кестесі» (ауызша) |
Теледидар макеті, микрофон
|
||||
Саралау-оқушыларға қалай қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма: Дәптердің 56-бетімен жұмыс. Табиғи дыбыс көздерін белгіле.5айырмашылықты тап, ѵ белгісін сал.
|
Топ басшылары өз тобының мүшелерін бағалау парақшасы бойынша бағалайды. Бағалау парақшасына жапсырылған смайликтер бойынша қорытынды пікірін білдіреді.
өте жақсы жақсы орташа
Топтар критерий бойынша ауызша бағалайды;
Мұғалімнің бағалауы-смайликтер арқылы;
Жұптық бағалау: смайликтер арқылы;
Оқушылар сабақ бойына өз жинаған смайликтерін санап,саралап, өзін-өзі бағалайды. |
Сергіту сәті: «Табиғи нысандар биі» Зерттеу жұмысы алдында оқушылардың аллергиясы жоқтығын анықтау |
||||
Сабақ бойынша рефлексия
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанға берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1.Оқушыларды зерттеу жұмысы барысында дыбыс көздерін анықтап, түрін ажыратуы, яғни алған білімдерін өмірде қолдана білуге машықтануы.. 2.Ойлан, жұптас, бөліс. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1.Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу 2.Белсенді оқу әрекеті Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |