Оқу ісінің меңгерушісі: Курмашева А.А.
|
3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері. Ауа Күні: 06.12.17ж |
Мектеп: №3 Мұғалімнің аты-жөні :Нугуспанова Ш.Т. Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
|
Ауа толы айнала |
|
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2 Ауа 2.3.2.2 ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күй, түстің, иістің болуы) 2.1.2.6 тәжірибенің негізгі белгілерін (мақсат, гипотеза, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже) анықтау 2.1.2.7 Тәжірибе жүргізу және нәтижелерін кесте түрінде келтіру |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||
|
Жетістік критерилері |
сипаттай алса,тәжірибе жүзінде анықтай білсе. |
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ғаламшар, ауа, тазалық;
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы білім алу |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану |
||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
1 - сыныпта табиғат туралы өтілген білімдерін қайталау |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы
3 мин
|
I.Ұйымдастыру бөлімі Ұйымдастыру кезеңі. “Қызығушылықты ояту”
Оқушыларға желдің дыбысын тыңдату. Бұл ненің дыбысы?
-Жел дегеніміз
не? Бар ма, жоқ па, анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүрмейсің. Бұл не?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Презентация
https://www.youtube.com/watch?v=8J6EZYsvrqE |
|||||||||||
|
Сабақ ортасы 3 мин 3 мин 3 мин 5 мин 5 мин 7 мин
3 мин
|
Проблемалықсұрақ.
/Әрбір оқушы ауаның негізгі қасиеттерін жазады, және жұп бойынша тексеріледі.
Оқушылар қате жауапқа «-», дұрыс жауапқа «+» таңбасын қояды/. Тәжірибе. Оқушылар 3 топқа бөлінеді де, әрбір топқа түрлі пішіндегі шарларды береді.
(Ауаның нақты көлемі болмайды)
(Ауа барлық жерде, ол көзге көрінбейді).
Ауаның маңыздылығын анықтау.
/Оқушыларға секундомер таратылады. Оқушылар өздері уақытты есептейді/.
/Оқушы жауабы тыңдалады/
/Адам ауасыз тіршілік ете алмайды./ Қосымша материалдарды түсіндіру. Ауа қабаты бізді және біздің ғаламшарымыз – Жерді қоршап тұр. Осы қабатты атмосфера деп атайды. Ол біздің планетамыз Жерді Күннің радиациясынан қорғайды. Егер ауа қабаты жойылып кетсе, онда тіршілік жойылады. Күннің ыстық сәулесі түгел күйдіріп жібереді. Жер бетіндегі ауаның қозғалысы жел деп аталады. Жел соққанда ағаштарды шайқайды, жапырақтарды түсіреді. Ауаның құрамы: Азот-78%Оттегі-21% Көмірқышқыл газы-1% Тәжірибе жасау Балалар біз қазір түрлі тәжірибелер жасап көреміз. Ол үшін сіздер осы тәжірибе арқылы не көргендеріңді дәптерлеріңдегі парақшаға жазып отырыңыздар. №1 тәжірибе . Суретті алақаныңмен жап. Не көресің? Әрине сен ештеңе көре алмадың. Себебі: сенің алақаның мөлдір емес. Алақаныңды көтер. Қазір сурет пен сенің аралығыңда тек ауа ғана бар. Оның арасынан сен суретті анық көресің. Қорытынды жасайық. Ауа қандай екен? Ауа – мөлдір, түссіз. №2 тәжірибе. Допты екі бүйірінен қысайын. Доп сығылады, кішірейеді. Жібереқалсақ қайтадан орнына келеді. Яғни ауа сығылады. №3 тәжірибе. Допты жерге ұрып, оның секіргенін байқау. Допты секіртіп тұрған не ?Ауа. Олай болса ауа серпімді. Күнделікті өмірмен байланыстыру. Егер пештегі ағаштың , көмірдің жануын күшейту керек болса, оған ауаның мол кіретіндей ету керек. Мысалы ақырын жанып жатқан отты үрлесең ,ауа мол кіріп, жану күшейеді. Егер жанып тұрған отқа ауа жібермесең ,ол сөнеді.
Ү. Бекіту Топтық жұмыс 1-топ: Ауаның ластануы 2-топ: Ауаны қорғау 3-топ: Тазалық-денсаулық кепілі 4-топ: Ауаның қасиеттері 5-топ: 5 жолды өлең
Яғни бүгінгі тәжірибе арқылы көп нәрсе білдік осы білгенімізді кестеге толтырайық.
|
Суреттер
Постер құрастыру
Шарлар
Презентация
зерттеу жұмысына қажетті құралдар
Кесте |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
|
Шапалақтау арқылы бағалау |
|||||||||||
|
Бағалау 3 минут |
Өздерін бағалау
|
|
|||||||||||
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп-кешені» КММ
Әдебиеттік оқу
Тақырыбы: М.Мақатаев «Отан туралы»
Күні: 06.12.17ж.
Уақыты: 13.30 – 14.10
Өтетін орны: №54 кабинет
Сыныбы: 2«А»
Мұғалім: Нугуспанова Ш.Т.
Семей қаласы
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп-кешені» КММ
Жаратылыстану
Тақырыбы: «Ауа толы айнала»
Күні: 06.12.17ж.
Уақыты: 15.10 – 15.50
Өтетін орны: №54 кабинет
Сыныбы: 2«А»
Мұғалім: Нугуспанова Ш.Т.
Семей қаласы
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп-кешені» КММ
Математика
Тақырыбы: «Тәулік»
Күні: 06.12.17ж.
Уақыты: 14.15 – 14.55
Өтетін орны: №54 кабинет
Сыныбы: 2«А»
Мұғалім: Нугуспанова Ш.Т.
Семей қаласы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаратылыстану "Заттар және олардың қасиеттері" 2-сынып
Жаратылыстану "Заттар және олардың қасиеттері" 2-сынып
Оқу ісінің меңгерушісі: Курмашева А.А.
|
3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері. Ауа Күні: 06.12.17ж |
Мектеп: №3 Мұғалімнің аты-жөні :Нугуспанова Ш.Т. Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
|
Ауа толы айнала |
|
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2 Ауа 2.3.2.2 ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күй, түстің, иістің болуы) 2.1.2.6 тәжірибенің негізгі белгілерін (мақсат, гипотеза, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже) анықтау 2.1.2.7 Тәжірибе жүргізу және нәтижелерін кесте түрінде келтіру |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||
|
Жетістік критерилері |
сипаттай алса,тәжірибе жүзінде анықтай білсе. |
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ғаламшар, ауа, тазалық;
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы білім алу |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану |
||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
1 - сыныпта табиғат туралы өтілген білімдерін қайталау |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы
3 мин
|
I.Ұйымдастыру бөлімі Ұйымдастыру кезеңі. “Қызығушылықты ояту”
Оқушыларға желдің дыбысын тыңдату. Бұл ненің дыбысы?
-Жел дегеніміз
не? Бар ма, жоқ па, анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүрмейсің. Бұл не?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Презентация
https://www.youtube.com/watch?v=8J6EZYsvrqE |
|||||||||||
|
Сабақ ортасы 3 мин 3 мин 3 мин 5 мин 5 мин 7 мин
3 мин
|
Проблемалықсұрақ.
/Әрбір оқушы ауаның негізгі қасиеттерін жазады, және жұп бойынша тексеріледі.
Оқушылар қате жауапқа «-», дұрыс жауапқа «+» таңбасын қояды/. Тәжірибе. Оқушылар 3 топқа бөлінеді де, әрбір топқа түрлі пішіндегі шарларды береді.
(Ауаның нақты көлемі болмайды)
(Ауа барлық жерде, ол көзге көрінбейді).
Ауаның маңыздылығын анықтау.
/Оқушыларға секундомер таратылады. Оқушылар өздері уақытты есептейді/.
/Оқушы жауабы тыңдалады/
/Адам ауасыз тіршілік ете алмайды./ Қосымша материалдарды түсіндіру. Ауа қабаты бізді және біздің ғаламшарымыз – Жерді қоршап тұр. Осы қабатты атмосфера деп атайды. Ол біздің планетамыз Жерді Күннің радиациясынан қорғайды. Егер ауа қабаты жойылып кетсе, онда тіршілік жойылады. Күннің ыстық сәулесі түгел күйдіріп жібереді. Жер бетіндегі ауаның қозғалысы жел деп аталады. Жел соққанда ағаштарды шайқайды, жапырақтарды түсіреді. Ауаның құрамы: Азот-78%Оттегі-21% Көмірқышқыл газы-1% Тәжірибе жасау Балалар біз қазір түрлі тәжірибелер жасап көреміз. Ол үшін сіздер осы тәжірибе арқылы не көргендеріңді дәптерлеріңдегі парақшаға жазып отырыңыздар. №1 тәжірибе . Суретті алақаныңмен жап. Не көресің? Әрине сен ештеңе көре алмадың. Себебі: сенің алақаның мөлдір емес. Алақаныңды көтер. Қазір сурет пен сенің аралығыңда тек ауа ғана бар. Оның арасынан сен суретті анық көресің. Қорытынды жасайық. Ауа қандай екен? Ауа – мөлдір, түссіз. №2 тәжірибе. Допты екі бүйірінен қысайын. Доп сығылады, кішірейеді. Жібереқалсақ қайтадан орнына келеді. Яғни ауа сығылады. №3 тәжірибе. Допты жерге ұрып, оның секіргенін байқау. Допты секіртіп тұрған не ?Ауа. Олай болса ауа серпімді. Күнделікті өмірмен байланыстыру. Егер пештегі ағаштың , көмірдің жануын күшейту керек болса, оған ауаның мол кіретіндей ету керек. Мысалы ақырын жанып жатқан отты үрлесең ,ауа мол кіріп, жану күшейеді. Егер жанып тұрған отқа ауа жібермесең ,ол сөнеді.
Ү. Бекіту Топтық жұмыс 1-топ: Ауаның ластануы 2-топ: Ауаны қорғау 3-топ: Тазалық-денсаулық кепілі 4-топ: Ауаның қасиеттері 5-топ: 5 жолды өлең
Яғни бүгінгі тәжірибе арқылы көп нәрсе білдік осы білгенімізді кестеге толтырайық.
|
Суреттер
Постер құрастыру
Шарлар
Презентация
зерттеу жұмысына қажетті құралдар
Кесте |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
|
Шапалақтау арқылы бағалау |
|||||||||||
|
Бағалау 3 минут |
Өздерін бағалау
|
|
|||||||||||
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп-кешені» КММ
Әдебиеттік оқу
Тақырыбы: М.Мақатаев «Отан туралы»
Күні: 06.12.17ж.
Уақыты: 13.30 – 14.10
Өтетін орны: №54 кабинет
Сыныбы: 2«А»
Мұғалім: Нугуспанова Ш.Т.
Семей қаласы
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп-кешені» КММ
Жаратылыстану
Тақырыбы: «Ауа толы айнала»
Күні: 06.12.17ж.
Уақыты: 15.10 – 15.50
Өтетін орны: №54 кабинет
Сыныбы: 2«А»
Мұғалім: Нугуспанова Ш.Т.
Семей қаласы
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп-кешені» КММ
Математика
Тақырыбы: «Тәулік»
Күні: 06.12.17ж.
Уақыты: 14.15 – 14.55
Өтетін орны: №54 кабинет
Сыныбы: 2«А»
Мұғалім: Нугуспанова Ш.Т.
Семей қаласы
шағым қалдыра аласыз















