Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы






    Бөлім: Тарих тағылымы

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

    Сабақ мақсаттары

    Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасына құрылымдық талдау жасау, мазмұнын терең түсіну, шығарманың жанрлық табиғатын тану.

    Бағалау критерийлері

    • композициялық құрылымына талдау жасайды;

    • сөздердің мағынасын ашады;

    • мазмұнын терең түсінеді.

    • жанрлық табиғатын таниды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Тілдік

    мақсат

    Пән лексикасы және терминология

    Авторлық идея, өмір шындығы, композиция

    Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

    Менің ойымша...;

    Салыстыра қарғанда...;

    Өмірмен байланыстыратын болсам...;

    Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

    Алдыңғы білім

    Жәркен Бөдешұлы шығармашылығы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы





    І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

    Қызығушылықты ояту. «Тұлғаны таны». https://www.youtube.com/watch?v=oyuHkvVl2p8

    Оқушылар оқулықтан автор туралы мәліметпен танысып, ИНСЕРТ кестесі арқылы түсінеді.

    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


    Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

    «Тұлғаны таны» әдісімен ИНСЕРТ кестесі арқылы автор өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет алады.







    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі


    10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

    https://www.youtube.com/watch?v=oyuHkvVl2p8






    Сабақтың

    ортасы



















    Мағынаны тану. Ой шақыру.

    • Жалғыздық деген не? Жалғыздық кімге жарасады?

    Мұғалім түсіндірмесі:

    1-тапсырма. Оқушыларға « Жалғыз» поэмасы таратылады. Оқушылар поэманың негізгі идеясын, мақсатын анықтап, түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды. Поэма үзіндісіндегі қарамен берілген жолдарды талдап, түсіндіріңіз.

    Дескрипторлар:

    • Өлеңнің негізгі идеясын анықтайды;

    • Мақсатын анықтайды;

    • Сөздердің мағынасын ашады.

    ҚБ

    2-тапсырма. «Жалғыздық» поэмасының құрылымдық ерекшелігін анықтаңыз, үзінділерді ретімен орналастырыңыз.

    Шығарма жолдары

    Реттілігі

    Шабытты шақ, оқыс шақ. Қарашаңырақ Қағаны –

    Мырқасымұлы Нұрланжан үйренсең де от ұстап -

    сен де, жалғыз, дарасың.

    Уға, балға толтырған, жырдың күміс шарасын.

    Көк түріктің әуенін асқақтатқан әспеттеп,

    Рухына кетердей, топырақ түгіл тас көктеп.

    Медетбек тегі Темірхан, сен де мендей, жалғызсың.


    Жалғыздықтың азабын тартқан жалғыз мен бе екем:

    Күйші Құрманғазыға кілтсіз “Кісен аштырып” –

    Күңіренген Қорқытқа тірідей көр қаздырған –

    “Торайғырды” тағалап, ерке “Аққуға” наз қылған –

    Домбырам, сен де жалғызсың.

    Қобызым, сен де жалғызсың.


    Жалғыздықтың тозағын, тартқан жалғыз мен емес.

    Жалғыздар бірақ, көп емес.

    Ақындары Апаштың, шеттерінен қызыл шоқ,

    жел үрсе маздап жанады.


    Қарға бойлы Есенбай, Дүйсенбайдың тумасы –

    Өлеңнің сұңғақ ағашы, Жәркеннің жалғыз ағасы –

    Айналаңа қарашы? Тұғырындай бүркіттің,

    Сен де мендей бір түпсің.


    “Фариза қыз, Фариза қыз,

    өмірде ақындардың бәрі жалғыз”.

    Жалғыз, жалғыз, жалғыздарым-ай,

    рухани балмұздағым-ай!

    Балмұздағымды, жалғыздарымды жарға қамалап –

    Сары уайымға салғызба, Құдай!


    Дескриптор:

    • өлеңнің құрылымын анықтайды;

    • ерекшелігін көрсетеді;

    • үзінділердің ретін көрсетеді.

    ҚБ

    3-тапсырма.

    Поэмадан алынған үзінділерді қара сөзге айналдырып, өз ойларын қосып, өңдеп жазады.


    Дескрипторлар:

    • Үзінділерді қисынды қолданады;

    • Қара сөзге айналдырады;

    • Өзіндік ойын қосады.


    Бағалау

    Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бір-бірін дескрипторлар бойынша бағалайды.

    Оқушыларға ойшақыру сұрақтарына жауап береді.





    Поэма туралы түсінік қалыптастырады.












    Оқушыларға « Жалғыз» поэмасы таратылады. Оқушылар поэманың негізгі идеясын, мақсатын анықтап, түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды. Поэма үзіндісіндегі қарамен берілген жолдарды талдап, түсіндіріңіз.








    «Жалғыздық» поэмасының құрылымдық ерекшелігін анықтаңыз, үзінділерді ретімен орналастырыңыз.












































    Поэмадан алынған үзінділерді қара сөзге айналдырып, өз ойларын қосып, өңдеп жазады.















    ҚБ















    ҚБ









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    .
    22 Сәуір 2024
    793
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жарқын Бәдешұлы "Жалғыз" поэмасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жарқын Бәдешұлы "Жалғыз" поэмасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы






    Бөлім: Тарих тағылымы

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

    Сабақ мақсаттары

    Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасына құрылымдық талдау жасау, мазмұнын терең түсіну, шығарманың жанрлық табиғатын тану.

    Бағалау критерийлері

    • композициялық құрылымына талдау жасайды;

    • сөздердің мағынасын ашады;

    • мазмұнын терең түсінеді.

    • жанрлық табиғатын таниды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Тілдік

    мақсат

    Пән лексикасы және терминология

    Авторлық идея, өмір шындығы, композиция

    Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

    Менің ойымша...;

    Салыстыра қарғанда...;

    Өмірмен байланыстыратын болсам...;

    Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

    Алдыңғы білім

    Жәркен Бөдешұлы шығармашылығы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы





    І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

    Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

    Қызығушылықты ояту. «Тұлғаны таны». https://www.youtube.com/watch?v=oyuHkvVl2p8

    Оқушылар оқулықтан автор туралы мәліметпен танысып, ИНСЕРТ кестесі арқылы түсінеді.

    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


    Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

    «Тұлғаны таны» әдісімен ИНСЕРТ кестесі арқылы автор өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет алады.







    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі


    10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

    https://www.youtube.com/watch?v=oyuHkvVl2p8






    Сабақтың

    ортасы



















    Мағынаны тану. Ой шақыру.

    • Жалғыздық деген не? Жалғыздық кімге жарасады?

    Мұғалім түсіндірмесі:

    1-тапсырма. Оқушыларға « Жалғыз» поэмасы таратылады. Оқушылар поэманың негізгі идеясын, мақсатын анықтап, түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды. Поэма үзіндісіндегі қарамен берілген жолдарды талдап, түсіндіріңіз.

    Дескрипторлар:

    • Өлеңнің негізгі идеясын анықтайды;

    • Мақсатын анықтайды;

    • Сөздердің мағынасын ашады.

    ҚБ

    2-тапсырма. «Жалғыздық» поэмасының құрылымдық ерекшелігін анықтаңыз, үзінділерді ретімен орналастырыңыз.

    Шығарма жолдары

    Реттілігі

    Шабытты шақ, оқыс шақ. Қарашаңырақ Қағаны –

    Мырқасымұлы Нұрланжан үйренсең де от ұстап -

    сен де, жалғыз, дарасың.

    Уға, балға толтырған, жырдың күміс шарасын.

    Көк түріктің әуенін асқақтатқан әспеттеп,

    Рухына кетердей, топырақ түгіл тас көктеп.

    Медетбек тегі Темірхан, сен де мендей, жалғызсың.


    Жалғыздықтың азабын тартқан жалғыз мен бе екем:

    Күйші Құрманғазыға кілтсіз “Кісен аштырып” –

    Күңіренген Қорқытқа тірідей көр қаздырған –

    “Торайғырды” тағалап, ерке “Аққуға” наз қылған –

    Домбырам, сен де жалғызсың.

    Қобызым, сен де жалғызсың.


    Жалғыздықтың тозағын, тартқан жалғыз мен емес.

    Жалғыздар бірақ, көп емес.

    Ақындары Апаштың, шеттерінен қызыл шоқ,

    жел үрсе маздап жанады.


    Қарға бойлы Есенбай, Дүйсенбайдың тумасы –

    Өлеңнің сұңғақ ағашы, Жәркеннің жалғыз ағасы –

    Айналаңа қарашы? Тұғырындай бүркіттің,

    Сен де мендей бір түпсің.


    “Фариза қыз, Фариза қыз,

    өмірде ақындардың бәрі жалғыз”.

    Жалғыз, жалғыз, жалғыздарым-ай,

    рухани балмұздағым-ай!

    Балмұздағымды, жалғыздарымды жарға қамалап –

    Сары уайымға салғызба, Құдай!


    Дескриптор:

    • өлеңнің құрылымын анықтайды;

    • ерекшелігін көрсетеді;

    • үзінділердің ретін көрсетеді.

    ҚБ

    3-тапсырма.

    Поэмадан алынған үзінділерді қара сөзге айналдырып, өз ойларын қосып, өңдеп жазады.


    Дескрипторлар:

    • Үзінділерді қисынды қолданады;

    • Қара сөзге айналдырады;

    • Өзіндік ойын қосады.


    Бағалау

    Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бір-бірін дескрипторлар бойынша бағалайды.

    Оқушыларға ойшақыру сұрақтарына жауап береді.





    Поэма туралы түсінік қалыптастырады.












    Оқушыларға « Жалғыз» поэмасы таратылады. Оқушылар поэманың негізгі идеясын, мақсатын анықтап, түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды. Поэма үзіндісіндегі қарамен берілген жолдарды талдап, түсіндіріңіз.








    «Жалғыздық» поэмасының құрылымдық ерекшелігін анықтаңыз, үзінділерді ретімен орналастырыңыз.












































    Поэмадан алынған үзінділерді қара сөзге айналдырып, өз ойларын қосып, өңдеп жазады.















    ҚБ















    ҚБ









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 10 сынып
    22.04.2024
    793
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    .
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации