Жарықшақты қол гранаттарын лақтыру тәсілдері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жарықшақты қол гранаттарын лақтыру тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге әдістеме
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы: Жарықшақты қол гранаттарын лақтыру тәсілдері.


Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Оқу мақсаттары

Жарықшақты қол гранаталарының құрылысы мен таныстыру лақтыру тәсілдерін оқушыларға үйрету және қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтау.

Граната түрлеріне қарай сипаттамаларын білу, негізгі бөліктерімен механизмдерінің жұмысын меңгерудегі білімін дамыту.


Бағалау критерийлері

- жарықшақты қол гранаталарының құрылысымен танысады

- лақтыру тәсілдерін үйренеді

- қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтайды

- граната түрлеріне қарай сипаттамаларын біледі

- негізгі бөліктері мен механизмдерінің жұмысын меңгереді


Алдыңғы оқу

Ескерткіштерінің тарихын біледі.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Ойсергек «Мен» тренингі. Оқушылар сабақтың мақсаты мен бағалау критерийімен танысады, 3 топқа бөлінеді.

«Ширату жаттығулары»:

1) Жарықшақты қол гранаталары неге арналған?

2) Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде және қарулануында қол гранаталарының қандай түрлері бар?

3) РГД-5 жарықшақты қол гранатасының ұрыстық қасиетін атап беріңдер?

4) Гранаттың бөліктерімен механизмдерінің жұмысы жайлы айтып беріңдер?

Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру:

  • Үйренуші болат дулыға кию керек.

  • Гранаталар мен тұтандырғыштарды оқтауда алдында тексеру керек, ақаулықтар байқалса командирге хабарлау керек.

  • Бірнеше гранаталар лақтыру кезінде алдыңғы гранат жарылғаннан соң кемінде 5 секунд өткенен кейін лақтыру керек.

  • Қол гранаталарын лақтыру ауданының радиусы кемінде 300 метр жерді қоршау керек.

  • Қорғаныстағы және танкіге қарсы гранаталарды лақтыру кезінде офицер жетекшілігі және т/б бөлімше командирі шешеді.

  • Гранаталармен тұтандырғыштар беру орны 25м қашықтықта жабдықтау керек.


ОӘК материалдары







Ортасы

Оқылым тапсырмасы бойынша:

Гранаттарды лақтыру келесі тәсілдермен жүргізіледі: лақтыру үшін оңтайлану (гранатты жарақтау және орналасу) мен гранатты лақтыру . Жаттығу сабақтарында ұрыстық гранаттарды лақтыру кезінде болат дулыға киіледі.

Гранатты жарақтау: «Гранаттарды дайындау!»пәрмені бойынша , ал ұрыста өздігінен де жүргізіледі.

Жарақтау үшін гранатты сол қолмен сөмкеден шығарып, оң қолмен металл қалпақшасын алады немесе тығынды корпус түтігінен бұрап шығарады. Содан кейін сол қолмен гранатты ұстап тұрып оны оң қолмен сөмкенің ұясынан шығарып тұтандырғышы алынады. Тұтандырғышты орталық түтікке қойып шегіне дейін бұрап енгізеді. Гранат лақтыруға дайын.

Жарықшақты қол гранаталарын лақтыру түрлі жағдайларда жүргізіледі: түрегеліп тұрып,тізерлеп тұрып, жатқан қалпында , сондай-ақ (ЖҰМ)жаяу әскердің ұрыс машинасынан, танкіден,БТР және жаяу әскер ретік қозғалыста тек шабуыл гранаттары, гранатты лақтыру кезінде оның ұшу жолында ағаш бұтақтары, қалың өскелең шөп, сым темір және т/б кедергілер болмайтындай жер таңдалады.

Гранатты лақтыру «Гранатпен –ат!» пәрмені бойынша жүргізіледі.

Жарықшақты қол гранаталарын лақтыру алдындағы іс -әрекет: ағытқыш интеркті граната корпусына басу, сақтандырғыш мұрындық ұштарын ию, сақтандырғыш мұрындықты жұлып алу .

Бір орнында тұрып граната лақтыру кезінде – нысанаға тура қарап, гранатты оң қолда , ал қаруды сол қолда ұстап тұрып, сақтандырғыш мұрындықты жұлып алады. Оң аяқты тізеден бүгіп , денені оңға бұрып, қол төменге және артқа доға бойынша гранатпен сермеу жүргізіледі, лақтыру кезінде дененің салмағын сол аяққа түсіріп, қаруды артқа ұстайды.

Тізерлеп граната лақтыруда - гранатты оң қолда , қаруды сол қолда ұстап тұрып , сақтандырғыш мұрындықты жұлып алады. Денені артқа бере және оны оңға бұрып, гранатты құлаштап, көтеріңкірей отырып, иықтың үстінен лақтырады да , қимыл соңында дереу сол аяққа еңкейеді.

Жатқан қалпында граната лақтыру- кезінде қаруды жерге қойып, гранатты оң қолға алады. Сол қолмен сақтандырғыш мұрындықты жұлып алады да, қолдарымен жерді тіреп, одан күш алып қозғалады. Оң аяқты біраз артқа беріп, сол аяқпен тізерлеп тұрады да, гранатты құлаштап лақтырады. Оң аяқты түзете , нысанаға қарай кеудені бұра алға беріп, гранатты лақтырады: қаруды алып, атысқа оңтайланады.

Гранатты ордан немесе оқпанадан лақтыру үшін – қаруды топыраққа қалқаға қойып, гранатты оң қолға алып, сақтандырғыш мұрындықты жұлып алады; оң аяқты мүмкіндігі болғанша артқа қояды. Белмен еңкейіп, екі аяқтыда сәл бүгіп , гранат ұстаған қолды, шегіне дейін кері қояды; сол қолға сүйеніп, еңсені күрт жазып гранатты нысанаға лақтырады да ізінше орға , оқпанаға жасырынады.

Гранатты лақтыру кезінде ағытқыш иінтірек ұрыстық серіппе әсерінен жанына қарай ауытқиды да, соққышқа энергияны хабарлайды. Соққыш өзі істік темірмен капсюль- тұтандырғышты жарады. Капсюль- тұтандырғыштан шыққан от баяулатқышты тұтатады және одан өтіп капсюль – детонаторға беріледі. Капсюль- детонатор жарылып, гранаттың жарылығыш зарядын жарады. Гранаттың корпус жарылып, тұтандырғыштың жарықшақтары жан –жаққа ұшырайды.


Топтық тапсырма

1-топ. «Ішіне-сыртына» әдісімен сызбаны мәтіндегі ақпаратпен толықтырады.

2-топ. Мәтін арқылы өз тұжырымдарын кластермен береді

3-топ. «ПОПС» формуласы бойынша берілген сұраққа жазбаша жауап береді.

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...»

Екінші сөйлем: «Мен оны былай түсіндіремін ...»

Үшінші сөйлем: «Оны мына мысалдармен дәлелдей аламын: ...»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мынандай қорытынды шешімге келдім: ...»

Дескрипторлар:

  • мәтінді түсініп оқиды;

  • сызбаны мәтіндегі ақпаратпен толықтырады;

  • көтерілетін мәселені болжайды;

  • жинақы мәтін жазады;

Оқушылар өзара бағалау жүргізеді. Әр топ мүшелері өз ұстанымдарын дәлелдейді.

Мұғалім кері байланыс жасайды.












«Іштей оқу» әдісі







«ПОПС» формуласы








оқулық

Соңы

Жаңа сабақты түсінгенін тексеру.

  1. Жарықшақты қол гаранатын лақтыру қалай жүргізіледі?

  2. Түрегеліп тұрып жарықшақты қол гранатты лақтыру тәсілдері қалай орындалады?

  3. Лақтыру үшін гранаттың жарақталуы туралы айтыңдар?


Рефлексия. «Плюс-Минус-Қызығамын» кестесі бойынша кері байланыс жасайды.

Плюс (+)

Сабақта қызық болған, пайдалы болар деп ұйғарылған мәселелер жазылады.

Минус (-)

Сабақта сәтсіз шыққан, пайдасы жоқ немесе шамалы болды деп ұйғарылған мәселелер жазылады.

Қызығамын (?)

«Не білгім келеді?» немесе «Бұл мен үшін қызық бола ма?» деген сұрақтарға жауап келтіріледі.


Үй тапсырмасы. Қол гранаталары және оларды лақтыру тәсілдері туралы түсінігін айтып беру.










«Плюс-Минус-Қызығамын» кестесі









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
1159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі