Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жас эколог үйірмесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Туризм және экология орталығы
«Келісемін» «Бекітемін» ................ ОЖББМ АТ ж Э орталығының
мектеп директоры: директоры
_____ ...................... _______ .....................
«Жас эколог» экологиялық үйірмесінің 2017-2018 оқу жылына арналған тақырыптық
күнтізбелік жоспары
Үйірме жетекшісі:.................
Түсінік хат
................. орта жалпы білім беретін мектебіндегі «Жас эколог» үйірмесінің бағдарламасы ........................ аудандық туризм және экология орталығының қосымша білім беру бағдарламасының бірі. Елімізде соңғы жылдары туындап отырған экологиялық проблемаларолардың тек қана нарықтық-экономикалық факторларға ғана емес, әлеуметтік-экологиялық факторларға да тәуелді екенін көрсетіп отыр. Ең бастысы, экологиялық проблемаларды шешуде адамдардың санасын, психологиясын өзгертумен қатар жаңаша ойлауды қалыптастыру, табиғатқа деген көзқарасты экологияландыру мәселесі тұр. Осы бағытқа орай қазіргі таңда мектебімізде 7-8 кластар арасында «Экология» үйірмесін ұйымдастыру маңызды. Экология үйірмесі аптасына 4 сағат, жылына 144 сағат немесе аптасына 0,25 сағатқа жоспарланды. Экология үйірмесіннің күнтізбелік-тақырыптық жоспарын Ә.Бисенова, Ж.Шілдебаевтың Алматы «Мектеп» 2005 бағдарламасына сүйене отырып жасақталды. Жоспар оқушылардың жас ерекшеліктері және жаратылыстау пәндерінен өтілетін тақырыптар мен байланысты құрылды.
Мақсаты: Мектеп оқушыларының өзіндік дамуын, ойлау қабілетін қалыптастырып, шығармашылық және интеллектуальдық мүмкіншілігі арқылы өзін-өзі тәрбиелеу қасиетін ашу. Азаматтық пен ұлтжандылыққа тәрбиелеу, туған өлкенің табиғатын аялауға, мәдени, рухани мұраларды танып білуге, сақтауға тарту, туған жеріміздегі танымал тұлғаларды дәріптеп, оларды үлгі тұту. Бос уақыттарын тиімді пайдаланып, салауатты өмір салтын ұстануды көздейді.
Міндеті: Әлеуметтік-педагогикалық: жеке тұлға қалыптастыру, «Кіші Отанына» деген сүйіспеншілік сезімін арттыру, өзінің туған өлкесі тарихына деген мақтаныш түйсігін, патриотизмді көтеру, мамандық таңдауға баулу (эколог, өлкетанушы, зерттеуші, жазушы, журналист т.б) Білімділік: өңірдің табиғат байлықтарын қорғау, қала мен жеке адамдар, тарихи тұлғалар туралы білімдерін кеңейту, іздестіру-зерттеу жұмысының негіздерін үйрету, өзіндік қорытынды, түйін жасауға баулу Танымдық: биогеографиялық ақпараттарды молынан қамту. Дамытушылық: туған өлкенің экологиясын, тарихын өз бетімен оқуға деген құлшынысын дамыту, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін көтеру, экологиялық жорықтар мен жарыстарға қатысу арқылы шеберліктерін шыңдау.
Жас эколог үйірмесінің жұмыс кестесі
Жылдық сағат саны |
Айлық сағат саны |
Апталық сағат саны |
Апта күндері |
|
сәрсенбі |
сенбі |
|||
144 |
16 |
4 |
2 |
2 |
Жұмыс кестесі
Топ |
Өткізілетін күндері |
уақыты |
Апта (сағ)
|
Жас эколог |
Сәрсенбі |
1530-1615 1625-1710 |
2 |
Жұма
|
1530-1615 1625-1710 |
2 |
Күтілетін нәтиже.
Туған өлкеміздің табиғатын, тарихын толық сезініп, танып барып өз бетінше оқудың, зерттеудің қажеттілігін білуі, зерттеуді өз бетінше жалғастыруы, танымдық белсенділігінің жоғары деңгейге көтерілуі - Патриоттық, азаматтық және интернациональдық біліктілігінің толеранттық мәдени қарым-қатынасқа көтерілуі.
«Жас эколог» үйірмесі 144 сағат
|
|||||||
Рет№ |
Сабақ№ |
Тақырыптар аты |
Барлық сағат саны
|
Соның ішінде |
Уақыты |
||
Теориялық |
Тәжірбиелік |
||||||
I-бөлім Жалпы экология (4 сағат) |
|||||||
1 |
1-2 |
Кіріспе.Экология тарихы туралы түсінік |
2 |
2 |
|
16.09.15 |
|
2 |
3-4 |
Экологиялық зерттеу әдістері |
2 |
2 |
|
18.09.15 |
|
II-бөлім Үй ауласындағы тіршілік (4 сағат) |
|||||||
3 |
5-6 |
Бізді қоршаған табиғи орта. Әсімдіктер мен жануарлардың маңызы. Қорғау шаралары |
2 |
2 |
|
23.09.15
|
|
4 |
7-8 |
Үйдегі және ауладағы өсімдіктер мен жануарларды атап, олардың әрқайсысының табиғат пен адам үшін маңызын талдау. |
2 |
|
2 |
25.09.15
|
|
III-бөлім Адам және табиғат (6 сағат) |
|||||||
5 |
9-10 |
Адам мен табиғат арасындағы байланыс. Табиғат кешендері. |
2 |
2 |
|
30.09.15
|
|
6 |
11-12 |
Атмосфераның құрамы, қажеттілігі, тазалығы. |
2 |
|
2 |
02.10.15
|
|
7 |
13-14 |
Табиғаттағы бөгде заттар, олардың зияны. |
2 |
2 |
|
07.10.15 |
|
ІV-бөлім Пайдалы және зиянды заттар мен ағза (8 сағат) |
|||||||
8 |
15-16 |
Қоқыс заттардың түрлерімен зияны. |
2 |
2 |
|
09.10.15
|
|
9 |
17-18 |
Өндірістік, ауылшаруашылық қалдықтар. |
2 |
|
2 |
14.10.15 |
|
10 |
19-20 |
Пайдалы және зиянды өсімдіктер мен жануарлар. Олардың табиғаттағы ролі. |
2 |
|
2 |
16.10.15
|
|
11 |
21-22 |
Үйде, аулада, табиғатта кездесетін пайдалы және зиянды жануарлар мен құстарды анықтау |
2 |
|
2 |
21.10.15 |
|
V-бөлім Табиғи қорлар және экология (6 сағат) |
|||||||
12 |
23-24 |
Табиғи қорлар және олардың адам үшін қажеттілігі |
2 |
2 |
|
23.10.15 |
|
13 |
25-26 |
Су қорлары. Судың ластануы мен себептері. Қорғау шаралары. |
2 |
2 |
|
28.10.15 |
|
14 |
27-28 |
Табиғат қорларын жіктей отырып, оларды қорғаудың қарапайым түрлерін таныстыру. |
2 |
|
2 |
30.10.15 |
|
VI-бөлім Антропогендік іс-әрекеттер және табиғат (14 сағат) |
|||||||
15 |
29-30 |
Ауа райының озгеруі |
2 |
2 |
|
04.11.15
|
|
16 |
31-32 |
Парниктік эффект мәселесі |
2 |
2 |
|
06.11.15 |
|
17 |
33-34 |
Қышқылдық жауын-шашан мәселесі |
2 |
2 |
|
11.11.15 |
|
18 |
35-36 |
Жер ресурстарын пайдалануда адамзаттығ әсері |
2 |
2 |
|
13.11.15 |
|
19 |
37-38 |
Транспорттың қоршаған ортаға әсері |
2 |
2 |
|
18.11.15 |
|
20 |
39-40 |
Антропогенез және оның әсері |
2 |
|
2 |
20.11.15
|
|
21 |
41-42 |
Ядролық,радиоактивті зиянды заттар |
2 |
2 |
|
25.11.15 |
|
VІІ-бөлім Экология және өлкетану бастауы (8 сағат) |
|||||||
22 |
43-46 |
Батыс Қазақстан облысының экологиялық жағдайы. Капустин Яр, Азғыр, Тайсойған т.б экологиялық апат аймақтары. |
4 |
4 |
|
27.11.15 02.12.05
|
|
23 |
47-48 |
Өлкеміздегі жер, су аттары. Жорық кезінде туындайтын апатты жағдайлардан сақтану және алдын-алу шаралары. |
2 |
2 |
|
04.12.15 |
|
24 |
49-50 |
Өлкеміздің зиялы қауым өкілдері, табиғат қорғаушылары. Биология , география, экология ылымдарының саңылақтары. |
2 |
2 |
|
09.12.15 |
|
VІІІ-бөлім Іздестіру –зерттеу жұмыстары (10 сағат)
|
|||||||
25 |
51-54 |
Туған өлке табиғатын зерттеу.Ауа су, топырақ сынамаларын алу әдістері. |
4 |
2 |
2 |
11.12.15 18.12.15 |
|
26 |
55-58 |
Топографиялық зерттеу,жергілікті жерді бағдарлау.Кескін картамен жұмыс дағдысы. |
4 |
2 |
2 |
23.12.15 25.12.15
|
|
27 |
59-60 |
Табиғат аясында оқушылармен серуендеу. |
2 |
|
2 |
30.12.15 |
|
ІX-бөлім БҚО аудандары (10 сағат) |
|||||||
28 |
61-64 |
Аудандар географиялық орналасуы, халқы өзіне тән экологиясы |
4 |
2 |
2 |
06.01.16 08.01.16 |
|
29 |
65-68 |
Ақжайық ауданы |
4 |
2 |
2 |
13.01.16 15.01.16 |
|
30 |
69-70 |
БҚО әкімшілік- территориялық бөлінісі және халқы, тарихы. Экологиялық топтағы қызметтік міндеттер. |
2 |
2 |
|
20.01.16 |
|
Х-бөлім Ғылыми-техникалық прогресс және табиғат (14 сағат) |
|||||||
31 |
71-72 |
Ғылыми-техникалық прогресс. |
2 |
2 |
|
22.01.16 |
|
32 |
73-74 |
Жер шары тұрғындарының күрт көбеюі. |
2 |
2 |
|
27.01.16 |
|
33 |
75-76 |
Азық-түлік, шикізат, энергетика проблемалары. |
2 |
2 |
|
29.01.16 |
|
34 |
77-78 |
Табиғатқа және адамға тигізетін зардаптар. |
2 |
2 |
|
03.02.16 |
|
35 |
79-80 |
Атом қаруын сынау, табиғаттың бүлінуі |
2 |
2 |
|
05.02.16 |
|
36 |
81-82 |
Антропогендік факторлар, экологиялық апаттар. |
2 |
2 |
|
10.02.16 |
|
37 |
83-84 |
Адамдардағы ауру түрлері. |
2 |
2 |
|
12.02.16 |
|
ХІ-бөлім Антропогендік іс-әрекеттер және табиғат (14 сағат) |
|||||||
38 |
85-86 |
Табиғи экожүйелердің ластануы. Ауаның ластануы. |
2 |
2 |
|
17.02.16 |
|
39 |
87-88 |
Су ресурстарының ластануы, себептері, зардаптары |
2 |
2 |
|
19.02.16 |
|
40 |
89-90 |
Топырақтың ластануы, зардаптары. |
2 |
|
2 |
24.02.16 |
|
41 |
91-92 |
Қоршаған ортаның химиялық ластануы. |
2 |
2 |
|
26.02.16 |
|
42 |
93-94 |
Қоршаған ортаның физикалық ластануы. |
2 |
2 |
|
02.03.16 |
|
43 |
95-96 |
Қоршаған ортаның биологиялық ластануы. |
2 |
2 |
|
04.03.16 |
|
44 |
97-98 |
Қоршаған ортаның адам іс-әрекетінен ластануы |
2 |
|
2 |
09.03.16 |
|
ХІІ-бөлім Адам денсаулығы (6 сағат) |
|||||||
45 |
99-100 |
Азық-түлік сапасы. Дәрумендер. |
2 |
2 |
|
11.03.16 |
|
46 |
101-102 |
Экологиялық таза өнім. Көкөістер сапасы, құрамы. |
2 |
|
2 |
16.03.16 |
|
47 |
103-104 |
Ауыз су сапасы мен оның тапшылығы |
2 |
2 |
|
18.03.16 |
|
XІІІ-бөлім Жыл маусымдарына байланысты табиғаттағы өзгерістер (18 сағат) |
|||||||
48 |
105-106 |
Жыл маусымдары, табиғаттағы маусымдық ӛзгерістер. |
2 |
2 |
|
23.03.16 |
|
49 |
107-108 |
Жан-жануарлар дүниесіндегі маусымдық өзгерістер. |
2 |
2 |
|
25.03.16 |
|
50 |
109-110 |
Өсімдіктердегі маусымдық өзгерістер. |
2 |
2 |
|
30.03.16 |
|
51 |
111-112 |
Табиғатқа саяхат кезіндегі ережелер мен сақтық шаралары. Экологиялық бақылау әдістерімен таныстыру |
2 |
2 |
|
01.04.16 |
|
52 |
113-116 |
Жергілікті жердегі құстарды анықтау |
4 |
2 |
2 |
06.04.16 08.04.16 |
|
53 |
117-118 |
Ауыл маңындағы орман алқаптарына құстардың ұясын ілу |
2 |
|
2 |
13.04.16 |
|
54 |
119-122 |
Ауылдың ластанған жерлерін карта схемаға белгілеу.Жорыққа шығу |
4 |
|
4 |
15.04.16 20.04.16 |
|
ХІV-бөлім Қоршаған ортаның сапасы және жеке адамның жауапкершілігі (22 сағат) |
|||||||
55 |
123-124 |
Ауа, су, топырақ тазалығын сақтаудағы жеке адамның рөлі, қорғау ережелерін сақтау. |
2 |
2 |
|
22.04.16 |
|
56 |
125-126 |
Өсімдіктер мен жануарларды қорғаудағы жауапкершілік. |
2 |
2 |
|
27.04.16 |
|
57 |
127-128 |
Ауланы, көшені көгалдандыру жұмыстарын ұйымдастыру. |
2 |
|
2 |
29.04.16 |
|
58 |
129-130 |
Табиғатқа топсеруенге шығу. |
2 |
|
2 |
04.05.16 |
|
59 |
131-134 |
Мектеп ауласында сенбіліктер ұйымдастыру |
4 |
|
4 |
06.05.16 11.05.16 |
|
60 |
135-136 |
Ағаштар мен гүлді өсімдіктер егу жұмыстарын ұйымдастыру |
2 |
|
2 |
13.05.16 |
|
61 |
137-140 |
Жыл бойғы білімдерін саралау .Сынақ алу |
4 |
4 |
|
18.05.16 20.05.16 |
|
62 |
141-142 |
Жоба қорғау |
2 |
2 |
|
25.05.16 |
|
63 |
143-144 |
Қорытынды |
2 |
2 |
|
27.05.16 |
|
Барлығы |
144 |
96 |
48 |
|