Материалдар / Жас эколог үйірмесі

Жас эколог үйірмесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас эколог үйірмесі күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
13362
239 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Туризм және экология орталығы



«Келісемін» «Бекітемін» ................ ОЖББМ АТ ж Э орталығының

мектеп директоры: директоры

_____ ...................... _______ .....................









«Жас эколог» экологиялық үйірмесінің 2017-2018 оқу жылына арналған тақырыптық

күнтізбелік жоспары















Үйірме жетекшісі:.................









Түсінік хат

................. орта жалпы білім беретін мектебіндегі «Жас эколог» үйірмесінің бағдарламасы ........................ аудандық туризм және экология орталығының қосымша білім беру бағдарламасының бірі. Елімізде соңғы жылдары туындап отырған экологиялық проблемаларолардың тек қана нарықтық-экономикалық факторларға ғана емес, әлеуметтік-экологиялық факторларға да тәуелді екенін көрсетіп отыр. Ең бастысы, экологиялық проблемаларды шешуде адамдардың санасын, психологиясын өзгертумен қатар жаңаша ойлауды қалыптастыру, табиғатқа деген көзқарасты экологияландыру мәселесі тұр. Осы бағытқа орай қазіргі таңда мектебімізде 7-8 кластар арасында «Экология» үйірмесін ұйымдастыру маңызды. Экология үйірмесі аптасына 4 сағат, жылына 144 сағат немесе аптасына 0,25 сағатқа жоспарланды. Экология үйірмесіннің күнтізбелік-тақырыптық жоспарын Ә.Бисенова, Ж.Шілдебаевтың Алматы «Мектеп» 2005 бағдарламасына сүйене отырып жасақталды. Жоспар оқушылардың жас ерекшеліктері және жаратылыстау пәндерінен өтілетін тақырыптар мен байланысты құрылды.

Мақсаты: Мектеп оқушыларының өзіндік дамуын, ойлау қабілетін қалыптастырып, шығармашылық және интеллектуальдық мүмкіншілігі арқылы өзін-өзі тәрбиелеу қасиетін ашу. Азаматтық пен ұлтжандылыққа тәрбиелеу, туған өлкенің табиғатын аялауға, мәдени, рухани мұраларды танып білуге, сақтауға тарту, туған жеріміздегі танымал тұлғаларды дәріптеп, оларды үлгі тұту. Бос уақыттарын тиімді пайдаланып, салауатты өмір салтын ұстануды көздейді.

Міндеті: Әлеуметтік-педагогикалық: жеке тұлға қалыптастыру, «Кіші Отанына» деген сүйіспеншілік сезімін арттыру, өзінің туған өлкесі тарихына деген мақтаныш түйсігін, патриотизмді көтеру, мамандық таңдауға баулу (эколог, өлкетанушы, зерттеуші, жазушы, журналист т.б) Білімділік: өңірдің табиғат байлықтарын қорғау, қала мен жеке адамдар, тарихи тұлғалар туралы білімдерін кеңейту, іздестіру-зерттеу жұмысының негіздерін үйрету, өзіндік қорытынды, түйін жасауға баулу Танымдық: биогеографиялық ақпараттарды молынан қамту. Дамытушылық: туған өлкенің экологиясын, тарихын өз бетімен оқуға деген құлшынысын дамыту, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін көтеру, экологиялық жорықтар мен жарыстарға қатысу арқылы шеберліктерін шыңдау.







Жас эколог үйірмесінің жұмыс кестесі

Жылдық сағат саны

Айлық сағат саны

Апталық сағат саны

Апта күндері

сәрсенбі

сенбі

144

16

4

2

2



Жұмыс кестесі

Топ

Өткізілетін күндері

уақыты

Апта (сағ)


Жас эколог

Сәрсенбі

1530-1615

1625-1710

2

Жұма


1530-1615

1625-1710

2





Күтілетін нәтиже.

Туған өлкеміздің табиғатын, тарихын толық сезініп, танып барып өз бетінше оқудың, зерттеудің қажеттілігін білуі, зерттеуді өз бетінше жалғастыруы, танымдық белсенділігінің жоғары деңгейге көтерілуі - Патриоттық, азаматтық және интернациональдық біліктілігінің толеранттық мәдени қарым-қатынасқа көтерілуі.





















«Жас эколог» үйірмесі 144 сағат


Рет

Сабақ№


Тақырыптар аты

Барлық

сағат саны


Соның ішінде


Уақыты


Теориялық


Тәжірбиелік

I-бөлім Жалпы экология (4 сағат)

1

1-2

Кіріспе.Экология тарихы туралы түсінік

2

2


16.09.15

2

3-4

Экологиялық зерттеу әдістері

2

2


18.09.15

II-бөлім Үй ауласындағы тіршілік (4 сағат)

3

5-6

Бізді қоршаған табиғи орта. Әсімдіктер мен жануарлардың маңызы. Қорғау шаралары

2

2


23.09.15


4

7-8

Үйдегі және ауладағы өсімдіктер мен жануарларды атап, олардың әрқайсысының табиғат пен адам үшін маңызын талдау.

2


2

25.09.15


III-бөлім Адам және табиғат (6 сағат)

5

9-10

Адам мен табиғат арасындағы байланыс. Табиғат кешендері.

2

2


30.09.15


6

11-12

Атмосфераның құрамы, қажеттілігі, тазалығы.

2


2

02.10.15


7

13-14

Табиғаттағы бөгде заттар, олардың зияны.

2

2


07.10.15

ІV-бөлім Пайдалы және зиянды заттар мен ағза (8 сағат)

8

15-16

Қоқыс заттардың түрлерімен зияны.


2

2


09.10.15


9

17-18

Өндірістік, ауылшаруашылық қалдықтар.

2


2

14.10.15

10

19-20

Пайдалы және зиянды өсімдіктер мен жануарлар. Олардың табиғаттағы ролі.

2


2

16.10.15


11

21-22

Үйде, аулада, табиғатта кездесетін пайдалы және зиянды жануарлар мен құстарды анықтау

2


2

21.10.15

V-бөлім Табиғи қорлар және экология (6 сағат)

12

23-24

Табиғи қорлар және олардың адам үшін қажеттілігі

2

2


23.10.15

13

25-26

Су қорлары. Судың ластануы мен себептері. Қорғау шаралары.

2

2


28.10.15

14

27-28

Табиғат қорларын жіктей отырып, оларды қорғаудың қарапайым түрлерін таныстыру.

2


2

30.10.15


VI-бөлім Антропогендік іс-әрекеттер және табиғат (14 сағат)

15

29-30

Ауа райының озгеруі

2

2


04.11.15


16

31-32

Парниктік эффект мәселесі

2

2


06.11.15

17

33-34

Қышқылдық жауын-шашан мәселесі

2

2


11.11.15

18

35-36

Жер ресурстарын пайдалануда адамзаттығ әсері

2

2


13.11.15

19

37-38

Транспорттың қоршаған ортаға әсері

2

2


18.11.15

20

39-40

Антропогенез және оның әсері

2


2

20.11.15


21

41-42

Ядролық,радиоактивті зиянды заттар


2

2


25.11.15

VІІ-бөлім Экология және өлкетану бастауы (8 сағат)

22

43-46

Батыс Қазақстан облысының экологиялық жағдайы. Капустин Яр, Азғыр, Тайсойған т.б экологиялық апат аймақтары.

4

4


27.11.15

02.12.05


23

47-48

Өлкеміздегі жер, су аттары. Жорық кезінде туындайтын апатты жағдайлардан сақтану және алдын-алу шаралары.

2

2


04.12.15

24

49-50

Өлкеміздің зиялы қауым өкілдері, табиғат қорғаушылары. Биология , география, экология ылымдарының саңылақтары.

2

2


09.12.15

VІІІ-бөлім Іздестіру –зерттеу жұмыстары (10 сағат)


25

51-54

Туған өлке табиғатын зерттеу.Ауа су, топырақ сынамаларын алу әдістері.

4

2

2

11.12.15

18.12.15

26

55-58

Топографиялық зерттеу,жергілікті жерді бағдарлау.Кескін картамен жұмыс дағдысы.

4

2

2

23.12.15

25.12.15


27

59-60

Табиғат аясында оқушылармен серуендеу.

2


2

30.12.15

ІX-бөлім БҚО аудандары (10 сағат)

28

61-64

Аудандар географиялық орналасуы, халқы өзіне тән экологиясы

4

2

2

06.01.16

08.01.16

29

65-68

Ақжайық ауданы

4

2

2

13.01.16

15.01.16

30

69-70

БҚО әкімшілік- территориялық бөлінісі және халқы, тарихы. Экологиялық топтағы қызметтік міндеттер.

2

2


20.01.16

Х-бөлім Ғылыми-техникалық прогресс және табиғат (14 сағат)

31

71-72

Ғылыми-техникалық прогресс.

2

2


22.01.16

32

73-74

Жер шары тұрғындарының күрт көбеюі.

2

2


27.01.16

33

75-76

Азық-түлік, шикізат, энергетика проблемалары.

2

2


29.01.16

34

77-78

Табиғатқа және адамға тигізетін зардаптар.

2

2


03.02.16

35

79-80

Атом қаруын сынау, табиғаттың бүлінуі

2

2


05.02.16

36

81-82

Антропогендік факторлар, экологиялық апаттар.

2

2


10.02.16

37

83-84

Адамдардағы ауру түрлері.

2

2


12.02.16

ХІ-бөлім Антропогендік іс-әрекеттер және табиғат (14 сағат)

38

85-86

Табиғи экожүйелердің ластануы. Ауаның ластануы.

2

2


17.02.16

39

87-88

Су ресурстарының ластануы, себептері, зардаптары

2

2


19.02.16

40

89-90

Топырақтың ластануы, зардаптары.

2


2

24.02.16

41

91-92

Қоршаған ортаның химиялық ластануы.

2

2


26.02.16

42

93-94

Қоршаған ортаның физикалық ластануы.

2

2


02.03.16

43

95-96

Қоршаған ортаның биологиялық ластануы.

2

2


04.03.16

44

97-98

Қоршаған ортаның адам іс-әрекетінен ластануы

2


2

09.03.16

ХІІ-бөлім Адам денсаулығы (6 сағат)

45

99-100

Азық-түлік сапасы. Дәрумендер.

2

2


11.03.16

46

101-102

Экологиялық таза өнім. Көкөістер сапасы, құрамы.

2


2

16.03.16

47

103-104

Ауыз су сапасы мен оның тапшылығы

2

2


18.03.16

XІІІ-бөлім Жыл маусымдарына байланысты табиғаттағы өзгерістер (18 сағат)

48

105-106

Жыл маусымдары, табиғаттағы маусымдық ӛзгерістер.


2

2


23.03.16

49

107-108

Жан-жануарлар дүниесіндегі маусымдық өзгерістер.


2

2


25.03.16

50

109-110

Өсімдіктердегі маусымдық өзгерістер.

2

2


30.03.16

51

111-112

Табиғатқа саяхат кезіндегі ережелер мен сақтық шаралары. Экологиялық бақылау әдістерімен таныстыру

2

2


01.04.16

52

113-116

Жергілікті жердегі құстарды анықтау

4

2

2

06.04.16

08.04.16

53

117-118

Ауыл маңындағы орман алқаптарына құстардың ұясын ілу

2


2

13.04.16

54

119-122

Ауылдың ластанған жерлерін карта схемаға белгілеу.Жорыққа шығу

4


4

15.04.16

20.04.16

ХІV-бөлім Қоршаған ортаның сапасы және жеке адамның жауапкершілігі (22 сағат)

55

123-124

Ауа, су, топырақ тазалығын сақтаудағы жеке адамның рөлі, қорғау ережелерін сақтау.

2

2


22.04.16

56

125-126

Өсімдіктер мен жануарларды қорғаудағы жауапкершілік.

2

2


27.04.16

57

127-128

Ауланы, көшені көгалдандыру жұмыстарын ұйымдастыру.

2


2

29.04.16

58

129-130

Табиғатқа топсеруенге шығу.

2


2

04.05.16

59

131-134

Мектеп ауласында сенбіліктер ұйымдастыру

4


4

06.05.16

11.05.16

60

135-136

Ағаштар мен гүлді өсімдіктер егу жұмыстарын ұйымдастыру

2


2

13.05.16

61

137-140

Жыл бойғы білімдерін саралау .Сынақ алу

4

4


18.05.16

20.05.16

62

141-142

Жоба қорғау

2

2


25.05.16

63

143-144

Қорытынды

2

2


27.05.16

Барлығы

144

96

48












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ