ШҚО, Ұлан ауданы, «Р.Мәрсеков
атындағы орта мектебі» КММ
Тарих және география мұғалімі
Ахметова нарзангуль Айтбаевна.
|
Коучинг тақырыбы:
|
«Жас мұғалімнің жұмысындағы қиындықтарды шешу
жолдары»
|
Мақсаты:
|
-
Жас
мұғалімнің кәсіби қызметіндегі қиындықтарды
анықтау;
-
теріс әсер ететін факторларды
қарастыру;
-
оларды жою жолдарын табу.
|
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
|
-
Жас
мұғалімнің кәсіби қызметіндегі қиындықтарды
анықтау;
-
теріс әсер ететін факторларды
қарастыру;
-
оларды жою жолдарын табу.
|
Негізгі идеялар:
|
-
«Жұмыстағы қиындықтар»
деген түсінікті біліп, сол қиындықтарды жою
қадамдарын жасай алады;
-
кәсіби шеберліктері өседі, шыңдалады:
-
жаңа идеялар тауып жұмыс
жасайды.
|
Әдіс-тәсілдер
|
«Австралиялық
жауын»,
«Бірге
талдаймыз»,
«Ассоциация»
әдістері
|
Құрал-жабдықтар:
|
Компьютер, тақта, үлестірмелі
материал
|
Коучинг барысы:
|
Өткізу кезеңдері
|
Уақыты (мин)
|
Кезеңдер мазмұны
|
Қатысушылардың әрекеті
|
Ресурстар
|
Топқа бөлу кабиентке кіргенде өтіп
кетеді.
Ауа райы суреттеріне сәйкес
«Болашақ», «Ұлағат», «Қолдаушы» топтарына
топтастырылады.
|
Қызығушылығын ояту.
|
1
|
Кіріспе
|
Сәлемдесу.
«Шапалақ су бұрқағы»
әдісі
Жас мұғалімнің кәсіби
қызметіндегі қиындықтарды анықтап,
теріс әсер ететін факторларды
қарастырып
оларды жою жолдарын табуға
тырысамыз.
Мақсаты: аудиторияда жылы, мейірімді атмосфераны
орнату.
|
|
Миға шабул
|
1
|
Ассоциация жасау.
|
«Қиындықтар»
деген сөзді естігенде сіздердің ойларыңызға бірден не келеді?
(ассоциация)
Бүгін біз не жайлы айтамыз деп ойлайсыздар?
|
Стикерге
жазу
|
Кәсіби қызметінің басында жас мұғалім көптеген
қиындықтарға тап болады, олар тәжірибесі бар мұғалімге ұсақ-түйек
болып көрінеді. Сабақтың уақытын дұрыс есептей алмау, сабақтың
кезеңдерінің реттілігін қисынды түрде құру, материалды
түсіндірудегі қиындықтар, әріптестермен өзара түсіністіктің болмауы
- бұл бастаушы мұғалімді күтіп тұрған мәселелердің толық тізімі
емес. Барлық адамдар бір-бірінен ерекшеленеді. Олар
айналасындағыларды қабылдауымен, айналасында болып жатқан
оқиғаларға деген көзқарасымен ерекшеленеді. Бір адамға жаңа ұжымда,
жаңа жұмыста өзін сенімді сезіну үшін аз уақыт қажет, ал екінші
адамға, керісінше, бұл уақыт әлдеқайда көп қажет. Бірақ, қалай
болғанда да, мекемеге алғаш рет келген барлық мұғалімдер
проблемаларға тап болады және өмірдің жаңа жағдайларына бейімделу
үшін бейімделу кезеңі қажет. Сіз біздің мектепке алғаш келген кезде
сізге не болғанын еске түсіруге тырысайық.
|
Топтық жұмыс
|
8
4
|
Топтарға тапсырма «Бірге талдаймыз
әдісі»
|
1)
Мен осы мектепке бірінші рет келгенде не нәрсеге назар
аудардым?
2)
Бұл кезде мен қандай сезімдерді бастан өткердім?
3)
Мен мұның бәрі туралы не ойладым?
4) Менің алғашқы идеяларым қазір қалай өзгерді
және менің мектеп пен ұжым туралы түсінігіме әріптестерімнің
қайсысы әсер етті?
|
|
|
10
6
|
Топтар жұмысы. «Ассоциация»
әдісі
|
|
ПОСТЕР
ПРЕЗЕНТАЦИЯ
|
Сергіту сәті.
|
1
|
«Австралиялық
жауын»
|
Сіздер менің қимылымды бірінен соң бірі
қайталайсыздар. Сонда ауа-райына байланысты дыбыс
шығады.
|
|
Оқушы туралы білімнің
жеткіліксіздігі - жас
мұғалімнің қателіктерінің бірі.
Мұғалім оқушыларының жеке ерекшеліктерін білмей,
сәттілікке сене алмайды.
Мектепте екі-үш апта өз бетінше жұмыс істеген,
бірақ оның оқушылары әлі күнге дейін қабылдамаса,
мұғалім сыныптың алдында беделін
жоғалтады.
Керісінше, оқушылардың аты-жөні
бойынша,
жауап бергенде олардың реакциясы мен
эмоционаларын бақылайтын
мұғалім мықты ұстаз
болғанына күмән болуы мүмкін бе?
|
|
8
4
|
«Оқушының сипаттамасы» жаттығуы
|
Мақсаты: оқушыны қабылдау кезінде қателіктердің
алдын алу.
Топтарға бір баланың суреті,
ерекше ескертулерімен береді. Мысалы Серікұлы Жансерік – 7А
сыныптың үздік оқушысы.
Бұл жаттығу бізге оқушы
туралы өз пікірімізді қалыптастыруға, басқалардың, мүмкін
бұрмаланған көзқарастардың, пікірлердің негізінде болмауға
үйретеді.
|
Оқушының
суреті.
|
|
5
2
|
«Мүсін» жаттығуы
|
Екі топ. Біреуі өзін — өзі бағалайтын адамның
мүсінін «мүсіндеуі» керек, екіншісі-өзін-өзі бағаламайтын адам.
Фигура қатысушылардың бірінен мүсінделеді, оған барлық топ мүшелері
қажетті позаны береді, оған мимика жасайды. Әрбір топ мүсінді
сипаттайтын, оның не және қалай білдіретінін айтатын экскурсоводты
таңдайды. Экскурсанттар (екінші топтың мүшелері) келісуі немесе
келіспеуі, өз түзетулерін енгізуі мүмкін.
|
|
Рефлексия
|
1
|
«Бөлмедегі заттар»
|
Сынып бөлмесіндегі заттар орындық, парта, тақта,
қағаз, қалам, фламастер ролін еніп қатысушылар рефлексия жасайды.
Мысалы, «Мен орындықпын. Бүгін маған тыныштық болмады. Ары бері
мені қозғады. Сапаны арттыруда туындайтын кедергілерді анықтадық...
»
|
|