Материалдар / Жасанды интеллект мұғалімді алмастыра ала ма? Эссе
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жасанды интеллект мұғалімді алмастыра ала ма? Эссе

Материал туралы қысқаша түсінік
Педаготерді аттестациялау Педагогтің қызмет нәтижесін кешенді талдамалық жинақтаудағы эссе Тақырыбы "Жасанды интеллект мұғалімді алмастыра ала ма?"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
128
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жасанды интеллект мұғалімді алмастыра ала ма?


Жасанды интеллекттің адамзат өміріне қалай әсер ететіні, жасанды интеллект дамуының салдары қандай болатыны қоғамды алаңдатады. Жасанды интеллект өздігінен пайда болған жоқ, оны адамдар өздері жасайды.

Ал жасанды интеллект мұғалімді ауыстыра алады ма?

Жасанды интеллектпен ауыстыру мүмкіндігі тақырыбы көптеген пікірталас пен келіспеушілік тудырады. Кейбіреулер ЖИ-нің мұғалімді толығымен алмастыратын мүмкіндігі бар деп есептесе, басқалары адам мұғалімінің рөлін технологиямен алмастыруға болмайды деп санайды. Бұл мәселенің екі жағын да қарастырайық.

Мұғалімдерді жасанды интеллектпен ауыстыруды жақтаушылар әдетте бірнеше негізгі дәлелдерді көрсетеді. Біріншіден, олар ЖИ ақпарат пен білімді жеткізуде тиімдірек болуы мүмкін екенін атап өтеді. ЖИ әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне, оқу қарқынына және оқу мәнеріне қарай оқуды жекелей алады. Бұл тиімдірек оқуға және оқушылардың жетістіктерін жақсартуға әкелуі мүмкін.

Екіншіден, мұғалімді ЖИ -мен ауыстыруды жақтаушылар технологияға кез келген уақытта және кез келген жерде қол жеткізуге болатынын айтады. Бұл оқушылар мұғалімнің кестесіне немесе сабақ кестесіне тәуелді болмай, өз қарқыны мен уақытында оқи алады дегенді білдіреді.

Бұған қоса, кейбіреулер ЖИ оқушының жетістігін бағалауда және болжауда объективті болуы мүмкін деп санайды.Олардың,пікірінше, ЖИ әрбір оқушының жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін анықтау үшін алгоритмдер мен деректерді пайдалана алады.

Дегенмен, жасанды интеллект мұғалімді толығымен алмастыра алмайды. Оқытудың адамдық аспектісі маңызды, оны ЖИ толық атқара алмайды. Мұғалім оқушылардың тәрбиесі мен біліміне елеулі әсер ете алатын бірегей байланыстар мен қарым-қатынастарды құра отырып, оларды шабыттандырып, ынталандырып, оларға адами құндылықтарды бере алады.

Сонымен қатар, мұғалімдер оқушылардың әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын дамытуда маңызды рөл атқарады, оны технологиямен алмастыру қиын. Оқыту тек ақпаратты берумен ғана шектеліп қалмай, жеке тұлғаны қалыптастыруды, ынтымақтастық дағдыларын және эмпатияны дамытуды да қамтитынын есте ұстаған жөн. Дана Абай айтқандай: «Ұстазсыз шәкірт – тұл, шәкіртсіз ұстаз тұл».

Қорытындылай келе, жасанды интеллект білім беруде қуатты құрал бола алғанымен, мұғалімнің рөлін толығымен алмастыру қазіргі уақытта екіталай болып көрінеді. Бәлкім, білім берудің озық технологиясы болуы мүмкін, мұнда мұғалімдер оны оқушыларын жақсырақ қолдау және шабыттандыратын құрал ретінде ғана пайдаланады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!