Белсенді оқу
ортасын құру.
Топтық
жұмыс
1-
топ:Жасанды жарық көздеріне ассосация
жаса.
Жасанды
жарық
2-топ: Табиғи жарық көздерін
тап.
3-топ : Қима суреттер арқылы табиғи және жасанды жарық
көздерін топтастыр.
Қалыптастырушы бағалау: « Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
ЖЖ Дәптермен
жұмыс
Қалыптастырушы бағалау: «Көршіңді бағала»
әдісі
Сергіту сәті
«Күн мен түн»
ойыны
Сараланған
тапсырма
«Таңдау»
әдісі
1.Берілген жасанды жарық көздерінің ішінен өз үйіңе қажетті
жарық көздерін белгіле.
« Пазл» әдісі
2.Берілген қима қағаздан
жасанды жарық көзін құрастыр және оның атын жаз.
«Жарық көзі»
ойыны
3.Қабілеті жоғары оқушылардың қажеттілігіне тәжірбие
ұсыну.
Оқушыларға қауіпсіздік ережелері
ескертіледі.
Бұл тапсырма қолжетімді
ресурстар арқылы жүргізіледі. Қажетті заттар:
мақта,май,сіріңке,саздан жасалған
ыдыс.
Бақылау
Өз ойыңмен бақылау жаса, жарықтың қай түріне жататындығын
анықтап, түсіндір.
Қабілеті жоғары оқушы өз ойымен адам өмірінде жарықтың
пайдасын анықтайды.
ҚБ : « Бағдаршам»
әдісі
Жұптық жұмыс
«Семантикалық карта»
құру
Жарық
түрі
|
Май
шам
|
Аспа
шам
|
Күн
|
Найза-
ғай
|
Бала-уыз
шам
|
Табиғи
|
|
|
|
|
|
Жасан-ды
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
1 Табиғи жарық
көздерін біледі.
2. Жасанды жарық
көздерін ажыратады.
ҚБ: Графикалық
бағалау
|