Материалдар / Жасанды жарық көздері дегеніміз не?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жасанды жарық көздері дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасанды жарық көздері дегеніміз не? 1 - сынып 1. Табиғи және жасанды жарық көздерін атайды. 2.Жасанды жарықтың қажеттілік көздерін біледі.Жасанды жарық пен табиғи жарықты ажыратады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2021
509
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Табиғат физикасы.Жарық


Мектеп:№101 мектеп

Мұғалімнің аты-жөні:Жортекеева Жұлдыз


Сынып:1 сынып Күні:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Жасанды жарық көздері дегеніміз не?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.5.2.2 Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату.

1.1.2.1 Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Барлық оқушылар жарықтың не екенін біледі және түрлерін ажырата алады.

Көптеген оқушылар:Табиғи және жасанды жарық көздерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар: Жарықтың адам өміріне пайдасы бар екенін анықтайды, қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып,бақылау жұмысын жүргізе алады.

Бағалау критерийлері

1. Табиғи және жасанды жарық көздерін атайды.

2.Жасанды жарықтың қажеттілік көздерін біледі.Жасанды жарық пен табиғи жарықты ажыратады.


Тілдік мақсаттары

Жарық.Жарық көзі.Табиғи жарық көзі.

Жарық- свет

Қолшам- фонарь

Аспашам- люстра

Шамшырақ- светильник

Құндылықтарды дарыту

Қауіпсіздік ережелерін таныстыру.Электр энергиясын пайдалану кезінде,құрал-жабдықтарды абайлап пайдалану жайлы айтылады.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, бейнелеу,орыс тілі

АКТ қолдану дағдылары


Интерактивті тақта,бейнематериал, суреттер

Алдыңғы білім

Табиғи жарық көздері жайлы біледі.

Сабақ барысы

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут







5 мин








3 мин


Ширату

Амансыңба күн!

Амансыңба әлем!

Амансыңба дос!

Амансызба ұстазым!

Бәріңізге мың сәлем!

Бейнематериал «Жарық»

Суреттерді таңдау арқылы үш топқа топтасады (Аспашам,қолшам, шамшырақ)

1- топ: Аспашам

2- топ:Қолшам

3- топ:Шамшырақ


Ой ширату

ҰЖ: «Сұрақтар шеңбері» әдісі

-Жасанды жарық көзі не үшін қажет?(суретке қара)

-Жарық көздерінің әрқайсысы не үшін қолданылатынын білесің бе?

-Шамшырақ не үшін қажет?

-Белгі беретін құрал не үшін ойлап табылды?

Жаңа сабақ тақырыбын, оқу мақсатын,күтілетін нәтижені хабарлау.








Интерактивті тақта













Сабақтың ортасы

5 мин















3 мин








2 мин




4 мин











9 мин























5 мин

Белсенді оқу ортасын құру.

Топтық жұмыс

1- топ:Жасанды жарық көздеріне ассосация жаса.


Shape2 Shape3 Shape4

Жасанды жарық




Shape5 Shape6



2-топ: Табиғи жарық көздерін тап.


3-топ : Қима суреттер арқылы табиғи және жасанды жарық көздерін топтастыр.


Қалыптастырушы бағалау: « Екі жұлдыз, бір ұсыныс»



ЖЖ Дәптермен жұмыс



Қалыптастырушы бағалау: «Көршіңді бағала» әдісі


Сергіту сәті

«Күн мен түн» ойыны



Сараланған тапсырма

«Таңдау» әдісі

1.Берілген жасанды жарық көздерінің ішінен өз үйіңе қажетті жарық көздерін белгіле.


«Shape7 Пазл» әдісі


2.Берілген қима қағаздан жасанды жарық көзін құрастыр және оның атын жаз.



«Жарық көзі» ойыны

3.Қабілеті жоғары оқушылардың қажеттілігіне тәжірбие ұсыну.

Оқушыларға қауіпсіздік ережелері ескертіледі.

Бұл тапсырма қолжетімді ресурстар арқылы жүргізіледі. Қажетті заттар: мақта,май,сіріңке,саздан жасалған ыдыс.


Бақылау


Өз ойыңмен бақылау жаса, жарықтың қай түріне жататындығын анықтап, түсіндір.


Қабілеті жоғары оқушы өз ойымен адам өмірінде жарықтың пайдасын анықтайды.

ҚБ : « Бағдаршам» әдісі


Жұптық жұмыс

«Семантикалық карта» құру

Жарық түрі

Май шам

Аспа шам

Күн

Найза-

ғай

Бала-уыз шам

Табиғи






Жасан-ды








Дескриптор:

1 Табиғи жарық көздерін біледі.

2. Жасанды жарық көздерін ажыратады.

ҚБ: Графикалық бағалау










Shape9



Shape10




















Shape11 Shape12









Мақта, май, сіріңке, ыдыс









578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!