Жалпы
мақсаты
|
Жасанды интеллект,
сараптама жүйелері туралы мәлімет беру, оны өмірде пайдалана алуға
үйрету, оқушы алған білімі өзінің дамуына әсер ету, өмірде,
достарымен қарым-қатынаста қолдана алу, ой-өрісін
дамыту.
|
|
Сабақтың маңыздылығы
не?
-оқушылар не
алады?
-бұрынғы білімін қалай
пайдалана алады?
-өмірден алған
тәжірибесінің әсері?
-сабақтың
болашақта оқушыға қандай пайдасы
бар?
|
- оқушыларды ой қозғау
арқылы тақырыпқа әкелу
- тақырып жайлы бұрынғы
білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын
табу
- тәжірибені теориямен
байланыстыра алады
|
|
Мағынаны ажыра-ту
сатысы (жаңа ақпарат)
-оқушыларды белсене
қатыстыру
-стратегияларды жүйелі
қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал
қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай
білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
-оқушылармен бірлесіп
жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана
білу
-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
|
ІІ. Мағынаны
тану
Жаңа тақырып
бойыншапостер құру (барлық топтарға бірдей ортақ
тапсырма
Сараптама жүйесі,
жасанды интеллект
‘’’Сараптамалық жүйе’’’
(Экспертная система; expert system) — жасанды интеллект әдістері
мен пайдаланушы ұсынатын деректер негізінде жағдайды ұқсастыруға,
диагноз қоюға, болжам жасауға, шешімді өзгертуге, әрекетті
таңдауға, ұсыныс беруге қабілетті білімдерді
қамтитын программалық және аппараттық құралдардың
жүйесі.Сараптамалық жүйе,
әдетте, кейбір пән саласына (мысалы , жүрек-қан тамырлары
ауруларына диагноз қою мен емдеудің сараптау жүйесі) бейімделеді
және осы саладан білімді алуға, жинақтауға, түзету енгізуге,
белгілі білімдерден жаңа білім тудыруға, осы білімдердің негізінде
практикалық мәселерді шешу мен шешу барысын түсіндіруге қабілетті
болады. Мәліметтер базасы,
сақталған деректер, заңдылық пен ережеден
басқа сараптамалық жүйеге программа-шешім шығарғыштар,
жоспарлау міндетін орындаушылар, мәселе шешуді іздестіру, толық
және айқын емес білімдерден логикалық қорытынды шығару механизмі
кіреді. Сараптамалық жүйені
жасау сараптамалық жүйенің
түпнұсқасын — алғашқы нұсқасын даярлаудан басталады. Содан кейін
оны ұзақ уақыт көп кезеңді сынақтан өткізіп
жетілдіреді.Сараптамалық жүйені
программалауға негізінен Лисп,Пролог, Си тілдері
қолданылады.
Жасанды
интеллект (ЖИ, ағылш. Artificial
intelligence, AI) — интеллектуалды компьютерлік
бағдарламалар мен машиналар жасау технологиясы әрі ғылым.Жасанды
интеллект (artificial intelligence) - автоматты жүйелердің
(компьютер т.Б) адам интеллектісінің бөлек бір функцияларын
атқаруын айтады.Оның типтік бағдарламалау тілі пролог (PROLOG)
.
Бұл саланың техниканың дамуына үлкен әсері бар, негізінен логикалық
ойлауды негіз етеді, шахмат ойындары, тұрлы бас қатыру қиындары
және експерт жүйелер, теөремәләрді дәлелдеу, құл темір жасау сияқты
көптеген салаларды қамтиды.
"Жасанды интеллект"
терминінің пайда болуы
"Жасанды интеллект"
сөзін алғаш рет 1956 жылы Дартмут
университетінде өткен конференциясының
преамбуласында Джон
Маккарти қолданған. Маккартиге сәйкес "жасанды интеллектіні"
зерттеушілер нақты проблеманы шешу үшін адамдарда байқалмайтын
интеллектіні зерттеуіне болады.
Өзінің анықтамасын
түсіндіру барысында: "Әзірше біз бүтіндей қандай есептеуіш
процедураларды интеллектуалды деп айта алатынмызды білмейміз. Сол
себептіинтеллект сөзін
әлемде мақсатқа жету үшін қолдандылатын әдістердің есептеуіш
бөлігін ғана түсініп жүрміз".
Сонымен қатар,
интеллект тек қана биологиялық феномен деген де көзқарастар
бар.
Сергіту
сәті
|
|
Толғаныс
(рефлексия)
-сабақта үйренгендерін
бекіту, қолдану жолдарын беру
-жаңадан үйренгенін
пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап
шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін
тексеру
|
ІІІ. Ой
қорытынды
1. Жасанды интеллекттің не
екенін білдік, енді әр топ өздерің болашақтағы кез келген
технологиясын ойлап тауып, флипчартқа
түсіру.
2. Қорғау
|
|