Сабақтың
басы
08.00-08.02
2
мин
08.02-08.04
2
мин
08.04-08.05
1
мин
08.05-08.08
3
мин
|
Сәлемдесу, түгендеу,
көңіл-күйлеріне назар аудару.
Психологиялық ахуал орнату:
«Эмоция» жатығуы.
«Шаршадым – «УҺ!»
дедім.
Ренжідім – «ТуҺ!»
дедім.
Қорқтым - «Ой!»
дедім.
Өкіндім – «Ах!»
дедім.
Шарасыз – «Ех!»
дедім.
Таңырқап – «О!»
дедім.
Кейідім – «И!»
дедім.
Біліп ап – «Е!»
дедім.
Қуанып – «Ха-ха-ха!» дедім.» -
өлең жолдарының желісі негізінде оқушылардың көңіл- күйлерін
көтеріп, жағымды психологиялық ахуал
орнатамын.
Тақырыпты
ашу:
«Миға
шабуыл»әдісі арқылы оқушылардың
өздерін тақырыпты ашуға
итермелеймін.
?
А Ә Б
В
Сұрақ:
-
А суретінен не көріп
отырсыздар?(Ағза
суреті)
-
Ағза неден
тұрады?
(Мүшеден)
-
Мүше нелерден
құралған?
(Ұлпалардан)
-
Қалай ойлайсыздар, Ұлпалар
неден құралған ?
Жауап: «ЖАСУША»
Яғни, бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы:«Жасуша – тірі ағзалардың
құрылымдық негізгі өлшем
бірлігі»
Топқа
бөлу:
«Кім жылдам»
ойыны, «Пазл» құрастыру ойыны
арқылы
-
Оқушыларға прокариот және
эукариот жасушалар суреті 12 қиынды пазл элементтері
таратылады.
-
Қиындылардан пазл құрастырып,
шыққан сурет бойынша оқушылар «Прокариот» және «Эукариот» деген екі
топқа бөлініп отырады.
-
ҚБ: Бірінші болып пазл құрастырған
топ мүшелеріне «Шапалақ» әдісі арқлы қошемет
білдереді.
Алдыңғы
білім:
-Құрастырылған пазлдарының
артында берілген тапсырма бойынша ой
бөліседі.
Тапсырма:Топ атауларыңызға сәйкес
7-сыныпта алған білімдеріңіз негізіндеой
бөлісіңіздер.
ҚБ: Мұғалімнің әр түрлі
мақсаттарға арналған ауызша кері байланысы
|
«Эмоция» жатығуы.
Пазлға қажетті кеспе
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
08.08-08.15
7
мин
08.15-08.18
3
мин
08.18-08.21
3
мин+2мин
08.21-08.23
08.23-08.27
4
мин
08.27-08.28
1
мин
08.28-08.33
5
мин
08.33-08.35
2
мин
|
Оқу мақсатымен
таныстыру
(СЖ),(ТЖ)
Тапсырма№1 «Борт журналы»
әдісімен жүзеге асады. Саралау тәсілі
«Дереккөздер»Оқушылардың ақпаратпен жұмыс
істеу дағдыларын дамыту мақсатында.
Мәтінмен
танысу:
-
Топтарға «Жасуша – тірі
ағзалардың құрылымдық негізгі өлшем бірлігі. Прокариот және
эукариот жасушалардың құрылысы: ядроның болуы және орналасуы,
жасуша қабырғасы, жасуша мембранасы, пластидтер, митохондрия,
жасуша вакуолі, рибосомалар.» мәтінімен танысу үшін(оқулықтан)
немесересурс таратылады. Мәтінмен таныса
отырып «Борт
журналы» кестесін
толтырады.
-
«Прокариоттар» және
«Эукариоттар» жасушаларының органойдтарының ерекшеліктеріне қарай
салыстырыңыздар.
|
Прокариоттар
|
Эукариоттар
|
Берілген тақырып бойынша
бұрыннан білетініміз.
|
|
|
Мәтінді оқып жаңадан
білгенім
|
|
|
Болжамдар
|
|
|
Тың
ақпарат
|
|
|
ҚБ:«Жасыл қалам»
әдісітоптық жұмыс кезінде
бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, белгі қою үшін жасыл түсті қалам
баріледі. Бағалауға келгенде жазбадан гөрі, оқушылардың жазған
ескертулеріне көбірек көңіл бөлулерін сұраймын. Топ болып өз
жауаптары және қарсылас топтың ескертулері жайлы ойларымен
бөліседі.
(Ж) Тапсырма
№2Саралау
тәсілі«Қарқын»
«Прокариоттар» және
«Эукариоттар» жасушаларының органойдтарының
ерекшеліктерін және ұқсастықтарын анықтап,
Венн диаграммасы арқылы салыстырыңыз, жауабыңызды түсіндіріңіз
.
Прокариот
Ұқсастықтары Эукариот
жасушасының
жасушасының
ерекшелігі
ерекшелігі
Жауабыңызды
түсіндіріңіз:_______________________________________
_________________________________________________
__________________________________________________
Дескриптор
Білім
алушы_
-
Прокариот жасушасының
ерекшелігін анықтайды.
-
Эукариот жасушасының
ерекшелігін анықтайды.
-
Прокариот және эукариот
жасушаларының ұқсасқықтарын анықтайды.
ҚБ:
«Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау.Топ
мүшелерінің әрбіріне жететіндей топ ортасына қызыл, жасыл, сары
түстегі шеңбер пішіндегі кеспеқағаздар
қойылады.Дұрыс жауап нұсқасы интер
белсенді пернетақтадан көрсетіледі, соның
негізінде бағдаршам түстерін
көтеріп өздерін бағалайды.
Қызыл түс
– түсінбеймін
Сары түс
– толық сенімді
емеспін
Жасыл түс
– барлығы
түсінікті
(Жж) Тапсырма№3«Суретке жан
бітіру» әдісі оқушыларды ресурс
бойынша жан-жақты мағлұмат жинақтай білу дағдыларын қалыптастыру
мақсатында.
1. а) Сурет негізінде
«Прокариот» ұғымына анықтама
беріңіз:-__________________________________________________
ә) Сурет негізінде
«Эурокариот» ұғымына анықтама
беріңіз:________________________________________________
2. Ұғымдарға берген
анықтамаңызға дәлел болатын мысалдар
келтіріңіз:_________________________________________
А суреті Ә
суреті
ҚБ: «Мадақтау
сендвичі» Жұппен жұмыс кезінде жұптар
арасында ынтымақтастықты нығайту, кемшіліктерін түзету мақсатында,
жұп болып жұмыс істеген екі
оқушы бір-бірін бағалайды
1 бөлік
– позитивті коментарий, не
ұнады....
2 бөлік
– сындарлы сын, не нәрсені
жақсарту керек.....
3 бөлік
– келешекке арналған коментарии:
маған ұнады, бірақ келесі жолы...
(БС) Тапсырма№4«515»
әдісі.Тілдік дағдыларын
қалыптастыру, бір- бірінің ойларын толықтыру, мәтін бойынша
білімдерін бір жүйеге келтіру, қорытынды білімін бақылау
мақсатында.
5
минут ішінде әр оқушы сабақ
үдерісінде меңгерген 15 жаңа
терминдәптерлернежазады, сынып болып
глосарий құрастырады.
ҚБ: «Жапондық
бағалау» әдісі. Оқушыларға орындалған
тапсырма нәтижелерін өзара тексеруді
ұсынамын
Дұрыс, Толықтырамын, Менің
сұрағым
келісемін! басқа қосарым бар.
бар.
|
Оқулық, қосымша
ресурстар
«Борт
журналы» кестесі
Жасыл
қалам
Интербел-сенді
пернетақта
№2
тапсырма
Венн
диаграмма
кестесі
Қызыл, жасыл, сары түстегі
шеңбер пішіндегі кеспе қағаздар
Интербел-сенді
пернетақта
№3 тапсырма және мүмкін болатын
жауап.
Интербел-сенді
пернетақта
№4
тапсырма «Жапондық бағалау»
әдісінің үлгісі
|