Сабақтың
тақырыбы
|
Жасушалық құрылымдар:
плазмалық мембрана, цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы
және лизосомалар, митохондриялар, пластидтер, қозғалыс
органоидтері, олардың құрылысы мен атқаратын қызметтері; жасушалық
қосындылар.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
(2
минут)
|
Сабақ амандасып, сынып
оқушыларын түгелдеуден басталады.
Сабақ мақсатын тұжырымдауға
ойларын білдіреді
|
Оқушылар амандасып,
кезекші мәлімет береді. Оқушылар бір-біріне жылы лебіз
білдіреді
Жаттығу
жасайды
Сабақ мақсатын бірге
құрады
|
|
Қызығушылық
ты
ояту
(3
минут)
Жаңа тақырыптың
мазмұны
Мағынаны
тану
(15
минут)
|
Үй тапсырмасын сұрау
мақсатында
Білу.
Түсіну.
«Құпия
зат» ойыны арқылы тапсырма
беріледі
1топ:
Көмірсулар
2топ:
Липидтер
3топ:
Нәруыздар
4топ: «Сұраққа
жауап»
Жаңа тақырыпты меңгеруге
бағыттау сұрақтарын қою
Жасуша құрылысын
атаңдар?
Ондағы органоидтардың қызметін
білеміз бе?
1 топ: Жасуша жарғақшасы,
Цитоплазма, ЭПТ
2 топ: Гольджи жиынтығы,
Лизосома, митохондрия
3 топ: Рибосома, пластидтер,
вакуоль
4 топ: Жасуша орталығы,
цитоқаңқа, қозғалу органоидтары
Талдау
Қолдану
1-тапсырма Сәйкестігің
тап
1
тапсырма
Органоид
|
Атқаратын
қыз
|
Жарғақша
|
Нәруыз биосинтезін іске
асырады
|
Лизосома
|
Жасушалар қозғалысын іске
асырады
|
|
|
2-тапсырма Қатесін
тап
Т - А А - -
-Т
А- Т Г - -
Ц
Г- Ц Т - - - А
Т- Г Ц--- А
Г- Ц А-- Т
3
тапсырма
Жарғақшасыз
орг
|
Біржар
орг
|
Қосжар
орг
|
|
|
|
1 Жарғақша 2 Центриол 3
Лейкопласт 4 Лизосома 5 Ядро
6 ЭПТ 7 Талшық,
кірпікшелер
8 Голь жиын 9
Хлоропласт
10 Митохон 11 Рибосома 12
Пластид 13 Хромопласт Вакуоль
|
Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша берілген тапсырма бойынша жауапқа сұрақ
дайындайды
Бір –біріне
көмек бере отырып, сұрақ дайындайды
Оқушылар
мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға
жазады.
«а»
нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен
осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде
қалай қатысатынын болжауға 5 минут
беріледі.
«б»
нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке
түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын
құру және жазу ұсынылады.
Оқушылар осы тапсырма бойынша
келесі сұрақтарға жау беруге
ұмтылады
1.Нуклеин қышқылдары дегеніміз
не?
2.ДНҚ, РНҚ құрылысы,
қызметі
3. АТФ оның жасушадағы
рөлі
1
саты: Оқушыларға берілген
тақырып бойынша ойлану және не біледі және не ойлайтынын жазу
ұсынылады;
2
саты: Ақпаратпен
алмасу.
Берілген
тапсырма бойынша жұмыс жасайды , қателікпен жұмыс
жүргізеді
Бір-біріне көмек бере отырып, сабақты толықтырып
отырады
|
Стикер арқылы
бағалау
Өзін-өзі
бағалау
Фактілерді
баяндайды Мадақтау
1(3шапалақ)
Форматив баға сумматив бағаға
айналады
|
Қорытындылау
|
Үйге
тапсырма:
І
қатар: плазмалық мембрана,
цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және
лизосомалар;
ІІ қатар: митохондриялар,
пластидтер, қозғалыс органоидтері;
ІІІ қатар: жасушалық
қосындылар.
«Стоп кадр» әдісімен
бекіту.
|