Жасушаның химиялық құрамы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жасушаның химиялық құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасушаның химиялық құрамына қандай элементтер кіретінін талдау, жүйелеу, оның құрамындағы бейорганикалық заттардың маңыздылығын сараптау, мысалдар келтіріп, басқа пәндермен байланыстыра алу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп: Бақыршық орта мектебі КММ

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Караулова Гулден Ануарқызы

Сынып

Барлығы - Қатысқандар - Қатыспағандар -

Сабақтың тақырыбы:

Жасушаның химиялық құрамы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Жасушаның химиялық құрамына қандай элементтер кіретінін талдау, жүйелеу, оның құрамындағы бейорганикалық заттардың маңыздылығын сараптау, мысалдар келтіріп, басқа пәндермен байланыстыра алу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Жасушаның құрамына қанша элемент кіретінін, қандай элементтер екенін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Жасуша құрамындағы элементтер қандай топтарға бөлінетінін және әр топтың элементтерін ажырата алады


Кейбір оқушылар: Химиялық элементтердің жасушадағы кездесетін жерлерімен атқаратын қызметтерін түсіндіре алады

Бағалау критерийі

1.Жасуша құрамындағы элементтерді білу.

2. Элементтердің пайдасы мен зиянын ажырата алу

3.Жасушаның бейорганикалық заттарының нақты қызметін білу


Тілдік мақсаттар

Оқушылар ... істей алады

(оқылым); Әр топтың элементтерін бөліп жаза алады, сипаттама бере алады


(айтылым);  Макро элементерді айта алады


(тыңдалым), ультрамикроэлементтерді тыңдайды


(жазылым) микроэлементерді жазады


Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған тармақтар:

, өйткені ....  Жасушаның химиялық құрамы

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

..... неліктен Макроэлементтер, микроэлементтер, ультрамикроэлементтер

Жазылым бойынша ұсыныстар:

..... Олардың биологиялық маңызы

Құндылықтарға баулу


Жасушаның құрамына қанша элемент кіретінін, қандай элементтер екенін біледі

Пәнаралық байланыс


химия

Алдыңғы білім


Жасуша тірі ағзаның өлшем бірлігі


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


1. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

Тақырыпқа байланысты мақсатты бірге ойластырып, тұжырымдайды

1. Дәптерлерінен үй тапсырмасын тексеру

2. Өтілген тапсырманы естеріне түсіру

«Ретімен орналастыр» Жасуша теориясы

1. Жасушалар бөліну арқылы көбейеді

2Жасуша-барлық тірі организмдердің ең кіші өлшем бірлігі

3. Жасушаның құрылымдық бірлігіне цитоплазма, жасуша мембранасынан тұрады

4. Организмдердің жасуша құрылысының ұқсас болуы өсімдіктермен жануарлардың шығу тегінің бір екендігі дәлел болып табылады

5. Әртүрлі организмнің жасуша құрылысы,құрылымы, химиялық құрылымы, химиялық құрылымы, зат алмасу, және тіршілік әрекеттері жөнінде ұқсас

Оқулық

Сабақтың ортасы


Бейнесабақ тыңдату

а) Жаңа ұғымдарға анықтама бер.

- биоэлементтер;

-макроэлементтер;

-микроэлементтер

Жаңа тақырыпты меңгеруге бағыттайтын сұрақтар беру

1. Жасуша құрамында қандай химиялық элементтер болады

2. Химиялық элементердің неше пайызы жасушада болады?

1топ Макроэлементтер

2топ Микроэлементтер

3топ Су молекуласы, қасиеттері

4топ Минералды тұздар

1 тапсырма:

Элемент

Оның рөлі


Оң ион. Тұз құрамында 0,9 конц. қан құрамында болады.


Теріс ион. Қышқыл құрамында қарын сөлінде болады

2 тапсырма

Элементтер

Жасушадағы қызметі

натрий


Калий


3 тапсырма Сұрақ-жауап

1 Ауа, су, жер қыртысында қай элемент көп болады

2 Аталған элементтердің қайсысы тірі жүйелер құрамында өте көп мөлшерде болады?

3 Жер қыртысында едәуір мөлшерде, ал тіршілікте мардымсыыз мөлшерде қай элемент болады?Ол қалай неліктен деп ойлайсыңдар?

Қорытындылау: Роунд-робин арқылы пысықтап шығу


Плакат, маркер.


Жұмыс дәптерлері


Оқулық.


Сабақтың соңы

Кері байланыс 3 минут

«Бесбармақ» арқылы кері байланыс жасалады

Үй тапсырмасын беру

Оқу, конспектілеу, сұрақтарға жауап беру

Оқушыларды белсенділігіне қарай бағалау


Кеспе қағаздар

Қосымша ақпарат



Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Тапсырма- -

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?






Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарларынан ауытқулар болды ма және неліктен?










Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2020
418
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі