Материалдар / Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көптаңбалы сандарда бір таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін одан әрі кеңейту. Көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін ажыратуға үйрету. Оқушылардың алған білімдерін және есептеу дағдыларын дамыту. Ойлау қабілеттерін дамытып, есепті дұрыс шығаруға дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
754
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері.

Сабақтың мақсаты: Көптаңбалы сандарда бір таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін одан әрі кеңейту. Көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін ажыратуға үйрету.

Оқушылардың алған білімдерін және есептеу дағдыларын дамыту. Ойлау қабілеттерін дамытып, есепті дұрыс шығаруға дағдыландыру.

Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, топта талдау, жинақтау.

Сабақтың түрі: сұрақ-жауап

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушы зиінін сабаққа аудару

  • Балалар қазір қандай сабақ?

  • Матеметика

  • Ендеше «Матеметика» деген сөздегі дыбыстарды сөйлетейік.

М- миға шабуыл

А- ақылдасу

Т- танымымызды кеңейту

Е- еңбектену

М- мүмкіндігімізді кеңейту

А- ақпарат алу

Т- түсіндіру

И- икем қалыптастыру

К- көп ойлану

А- ақылды бала болу

  1. Қызығушылықты ояту

2.1 Өткенді пысықтау.

А) «Миға шабуыл» (ауызша есептеу)

Сабаққа кім келеді?

қ

12*2

а

60*5



р

70*100

н

6300/7

о

500*3

т

240/80

24

1500

90

300

24

3

300

700










ә) Ойды аяқта (танымды кеңейту)

2) топтан екі оқушы шығып жазбаша көбейту мен бөлдің орындалу тәртібін түсіндіреді.

1425*1 428644/2

2.2 Ой шақыру (еңбектену)

Оқулықағы есеп, мысалдар талдап орындалады.

Мысал 2 (өз беттерімен)

Есеп 3,4,5 тақтада



Мысал 6 (өз беттерімен)

7 (ауызша)

2.3 Білімдіге бес сауал.

Барлық қабырғасы тең тіктөртбұрыш. Бұл шаршы .

«ия», «жоқ»

Үш төбесі үш қабырғасы бар көп бұрыш. Бұл шаршы.

«ия», «жоқ»

Сыйымдылықтың өлшем бірлігі бұл- кг.

«ия», «жоқ»

Екі жағы нүктемен тұйықталған түзудің бөлігі. Бұл- кесінді.

«ия», «жоқ»

2.4. Логикаға кезек келді.

- Бұрыш жоқ фигура-

- Топ торғай ұшып келіп, бұтаққа қонды. Егер торғайлар бұтаққа бір-бірден қонса, бір торғай артық, ал екі-екіден қонса, бір бұтақ артық қалады.Торғай нешеу, бұтақ нешеу (4 торғай, 3 бұтақ)

Үш түйеқұс ұшып келе жатқанда біреуін аңшы атып алады. Неше түйеқұс қалды (Ұшпайды)





  1. Толғаныс

Топшама толтырады

Бүгінгі сабақта___________________________________ үйрендім.

Бүгінгі сабақта___________________________________ қызықты болды.

Бүгінгі сабақта___________________________________ қиын болды.

Бағалау.

Үйге тапсырма.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!