Материалдар / Жазғы сауықтыру лагері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жазғы сауықтыру лагері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазғы демалыс сауықтыру лагері
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін:

Мектеп директоры:

Г.А.Садырбаева _____

«Мектеп жанындағы шағын орталығы бар Злиха Тамшыбай атындағы орта мектебі» КММ-нің мектеп алаңы лагерінің күн тәртібі.

(17.06.2024-28.06.2024)

мерзімі

уақыт

іс -шаралар

жауаптылар

1

2

3

4

5

17.06.2024 ж


09:00-09:15

09:15-09:30

9:30-10:00

10:30-11:30

11:30-12:00

«Алтын балалық шақ»

Балаларды қабылдау

Таңертеңгілік жаттығу

Тимбилдинг

Лагерьдің ашылу салтанаты

Тоғызқұмалақ ойыны

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.

1

2


3

4

18.06.2024 ж


09:00-09:15

09:15-09:30

09:30-10:00

10:00-10:10

10:10-12:00

«National day»

Балаларды қабылдау

Таңертеңгілік жаттығу

Ән сайыс «Ұлттық әндер» (караоке)

Үзіліс

Ұлттық спорттық ойындар

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.


1

2

19.06.2024 ж


09:00-09:15

09:15-12:00

«Мұражайға саяхат»

Балаларды қабылдау

І. Жансүгіров мұражайына саяхат

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.


1

2

3

4

20.06.2024 ж


09:00-09:15

09:15-09:30

09:30-10:30

10:30-12:00

«Спорт денсаулық күні!»

Балаларды қабылдау

Таңертеңгілік жаттығу

Ұлттық спорттық ойындар

«Волейбол» топтық спорт сайысы

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.


1

2


21.06.2024ж


09:00-09:15

09:30-12:00


«Бояулар күні»

Балаларды қабылдау

Таңертеңгілік жаттығу

Плакатқа сурет салу сайыс

«Сүйікті менің отаным» сурет салу

Бояу Fest

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.


1

2

24.06.2024 ж


09:00-09:15

09:15-12:00

«Пикник»

Балаларды қабылдау

«Саябаққа саяхат»

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.

1

2

25.06.2024 ж




09:00-09:15

09:15-09:30

09:30-10:30


10:30-12:00

«Тимбилдинг»

Балаларды қабылдау

Таңертеңгілік жаттығу

Тимбилдинг «Кішкентай көңілді-адамдар!»

"Mi Battle" интеллектуалды командалық сайыс


Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.


1

2

3

4


5

26.06.2024ж


09:00-09:15

09:15-09:30

09:30-10.15

10:15-11:30


11:30-12:00

«Үйірмеден қорытынды»

Балаларды қабылдау

Таңертеңгілік жаттығу

Психологиялық тренинг

«Шебер қолдар» үйірмесінің жұмыстары

Балаларды марапаттау

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.



1

2

3

27.06.2024 ж


09:00-09:15

09:15-10:15

10:15-12:00

«Бояулар күні»

Балаларды қабылдау

Таңертеңгілік жаттығу

Қағаздан ою - өрнек қию, қағаздан құрақ құрастыру

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.

1

2


28.06.2024 ж



09.00-09.15

09:15-09:30

09.30-12:00



«Лагердің жабылу салтанаты»

Балаларды қабылдау

Таңертеңгілік жаттығу

«Көңілді жаз»

(лагердің жабылуына

концерттік бағдарлама)

Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.




Жауаптылар: Телтай Ж.

Қашқынбай Т.

Мерзетбекова С.

Бабатаева Г.
































Алматы облысы Жамбыл ауданы

«Қайназар ауылындағы №2 орта мектебі» КММ









Сынып сағаты


Тақырыбы: « Менің Елім-Мәңгілік Ел!»

»










Тәрбиеші: Алибекова С.С.
















Тақырыбы: Менің Елім-Мәңгілік ел!

Мақсаты: Елімізде тұратын ұлттар мен ұлыстардың арасындағы достық пен ынтымақты дәріптеу, Қазақстанға деген патриоттық сезімін ояту. Өзара жағымды қарым – қатынасты дамыту, Отанына адал қызмет етуге «Мәңгілік ел» қасиетті ұғым екеніне көз жеткізу, болашаққа сеніммен қадам басу, жас ұрпақты отаншылдыққа, адамгершілікке елжандылыққа тәрбиелеу.


Көрнекілігі: Қазақ елі суреттері, Қазақстан Республикасының рәміздері: Туы, Елтаңбасы, Әнұраны, Н.Ә Назарбаевтың суреті, видеороликтер, шарлар, нақыл  сөздер, кітаптар көрмесі.


Барысы:

1-жүргізуші:

Мәңгілік Ел ата-бабаларымыздың сан мың жылдан бергі асыл арманы. Ол арман –әлем елдерімен терезесі тең қатынас құратын, әлем картасынан ойып тұрып орын алатын тәуелсіз  мемлекет атану еді.

- біз армандарды ақиқатқа айналдырдық мәңгілік елдің іргетасын қаладық.

- біз үшін болашағымызға бағдар ететін , ұлтты ұйыстырып, ұлы мақсаттарға жетелейтін идея бар.

- ол-Мәңгілік Ел идеясы

- Қазақтың мәңгілік ғұмыры ұрпақтың мәңгілік болашағын баянды етуге арналады

- ендігі ұрпақ-мәңгілік қазақтың перзенті

- Мәңгілік Ел ұғымын ұлтымыздың ұлы бағдары-«Қазақстан-2050» стратегиясының түп қазығы

- Мәңгілік Ел болу біздің өз қолымызда

         Таң қалдырған Қазақстан бар әлемді

         Берекелі кең байтақ,  жалпақ елді

         Қазастан адымдап бара берді

         Көрінер көкжиектен далам енді

         Кім танымас айтсаңшы айтыңдаршы

         Қазақстан егемен менің елімді

         Кім танымас тербелген тал бесікті

         Болашаққа айқара аштық  кең есікті

         Барша ел аузын ашып тамсанумен

         Қандай ғана егемен ел десіпті

 

2-жүргізуші:

2014 жылдың 17 қантарында Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың кезекті халыққа жолдауын: «Бір жыл бұрын мен еліміздің 2050 жылға дейінгі дамуының жаңа саяси бағдарын жария еттім. Басты мақсат-Қазақстанның ең дамыған 30 мемлекеттің қатарына қосылуы. Ол –«Мәңгілік Қазақстан» жобасы, ел тарихындағы біз аяқ басатын жаңа дәуірдің  кемел келбеті», — деп бастады. Бұл орайда елең еткізген жаңалық –тұңғыш мемлекеттік ресми идеология , яғни «Мәңгілік Ел» идеясының жариялануы, бұл ҚР ұлттық идеясынан келген түйын –тұжырым . Мәңгілік Ел отандастардың бірегей тарихи мақсаты мен қаһармандық ұраны десек қателеспейміз. Аталған идея қазақ елінің ғасырлар бойы армандаған  мақсаты ғана емес, Тәуелсіздік жолындағы жанқиярлық еңбегі мен тынымсыз шығармашылығының нәтижелері арқылы қол жеткен асу.
 Ән: «Атамекен»


1 - жүргізуші: Ассамблея деп ауыз ашқаннан көз алдыңа еліміздегі тыныштық, этносаралық жарастық, конфессияаралық келісім келеді. Бір құдіреттің күшімен осынау сөз Қазақстанда барлық бейбіт өмірді, тұрақты тіршілікті жасап тұрғандай болып көрінеді. Біз 25 жыл бойы соған үйреніп, соған әбден сеніп алдық. Өткен 25 жылда Қазақстан қоғамының ішкі ықпалдасуының, қоғамдық келісім мен ел бірлігін нығайтудың біртұтас мемлекеттік және қоғамдық жүйесі толығымен қалыптасты.

2 - жүргізуші: Ел ішінде мұқият талқыланып, Елбасы мақұлдаған «Ел бірлігі доктринасы» бейбітшілік пен қоғамдық келісімді нығайтудың «Бір ел - бір тағдыр», «Тегі басқа – теңдігі бір», «Ұлт рухының дамуы» сияқты басты қағидаларын айқындап берді. Елбасының өкімімен бекітілген Қазақстан халқы ассамблеясы туралы ережелер оның мәртебесі мен құзіреттерін, сондай - ақ, Ел бірлігі саласындағы мемлекеттік саясатын жүзеге асыруға қатысу тәртібін бекітті.
Өткен жылы Елбасының Өкімімен Президент жанындағы «Қоғамдық келісім республикалық мемлекеттік мекемесі құрылды.

Қорынтынды: Міне оқушылар біздің елімізбен мақтанамыз. Бұл еркіндік оңайлықпен келген жоқ. Қазақ елі еркіндікке жету үшін қаншама қиын – қыстау кезеңдері бастап кешірді. Мыңдаған жылдық тарихы бар. Қазақстан тәуелсіздік алды.Тәуелсіздікке  қол  жеткізгеннен гөрі, оны ұстап тұру әлдеқайда қиын.Бұл – әлем кеңістігінде ғұмыр кешкен талай халықтың басынан өткен тарихи шындық.- «Мәңгілік  Қазақстан» жобасы, ел тарихындағы біз аяқ басатын жаңа дәуірдің кемел келбеті. Елбасының «Мәңгілік ел» идеясы баршамызды бір мақсатқа, ортақ мүддеге жұмылдыратын ұранға  айналуы  тиіс. Осыдан әрқайсымыз ой түйіп Тұңғыш Президентіміз айтқандай Қазақ елінің мәңгілік  болуына аянбай  еңбек  етуіміз  керек. Елбасы  белгілеп  берген «Қазақстан - 2050» стратериясы ұлттық  ұлы бағдары. Мәңгілік  ел  біздің  өз  қолымызда. Ол үшін  өзімізді   үнемі  қамшылап, ұдайы  алға  ұмтылу  керек.


Алматы облысы

Жамбыл ауданы

Қайназар орта мектебі











Тақырыбы:

Ішек-қарын және ішек құрты ауруларының алдын алу



Дәрігер Кандышева Г














Жаз 2017 жыл



Ішек-қарын және ішек құрты ауруларының алдын алу

«Ішек инфекциясы» туралы түсінік. Ас қорыту органдары жүйесінің қызметі асқазанға және ішекке микроорганизмдердің түсуінен бұзылуы мүмкін. Олар ішектің кілегейлі жақтауларына орнығып, паразиттік өмір кешеді. Осыдан барып оларды «ішек инфекциялары» деп атайды. Бұған дизентерия, іш сүзегі, холера, полиомиелит, Боткин сырқаты және т. б. жатады. Ішек инфекцияларының қоздырғыштары кілегейлі қабықшаны бүлдіріп қана қоймай, өзінің өмір сүру өнімдері (токсиндер) арқылы адамды улайды.

Дизентерия. Аурудың қоздырғыштары — бактериялар (бацилалы дизентерия), кейде — қарапайым бір клеткалылар — дизентерия амебасы (амебиаз). Инфекцияның көзі — ауру кісі немесе бактериялы жәндік: су және тамақ арқылы тарайды. Жасырын кезеңі 1 күннен 7 күнге дейін. Ауру шұғыл басталады: әлсіздік, жоғары температура (38—39°), ішек бұрап ауырады, алғашқы кезде іш жиі-жиі .сұйық болып, кейіннен қан араласып өтеді.

Соңғы кезде балаларда дизентерия жеңіл түрде кездесуде, бірақ дұрыс емдеу жүргізілмесе немесе витамин жетіспеушілік пен организмнің арып-ашығандығын ескермей емдеу жүргізілсе ол да аурудың созылмалы түріне ұласып кетуі мүмкін.

Сырқат адам жұқпалы аурулар ауруханасына жөнелтіледі, онымен қарым-қатынас жасаған кісіні өзгелерден бөлектейді. Бөлме, аурудың заттары, ыдыс-аяғы мен көрпе-төсегі мұқият дәріленеді. Аурумен бірге болған, сондай-ақ асхана мен буфет қызметкерлеріне жеті күн бойы егжей-тегжейлі дәрігерлік бақылау қойылады және нәжістеріне лабораториялық анализ жүргізіледі. Бұл кезде ыдыс- аяқты мейлінше мұқият жуып қайнату және қолдың тазалығына тамақ алдында және әжетханадан соң ерекше көңіл бөлу керек.

Аурудан айыққан соң балалар мектепке нәжістің бактериологиялық анализі дұрыс болған жағдайда ғана жіберіледі.

Амебиаз біздің елімізде өте сирек кездеседі. Бұрын ол біршама кең тараған болатын (Астрахань губерниясы, Кубань). Алайда оның қоздырғыштары ыстық жақтардан көкөністер арқылы келуі мүмкін. Сондықтан оларды сатылымға тек карантиннен соң ғана жібереді. Карантин 7 күнге созылады.

Аурудың маусымды (июньнен октябрьге дейін) болатын себебі бұл кезде шыбындар өте көп болады, жеміс-жидек, көкөніс көп пайдаланылады, оның үстіне санитарлық қағидалар сақтала бермейді. Сондықтан шыбындармен күрес, әжетханаларды, жуынды шұңқырларын, қоқыс жәшіктерін дәрілеудің аса маңызы бар.

Іш сүзегі. Аурудың қоздырғышы - тек қана адамдарға жұғатын таяқша тәрізді микроб. Инфекция көзі — ауру адам, немесе бактерия тасымалдаушы. Микробтың енетін жері ас қорыту жолы. Ауру сырқат адаммен тікелей қарым қатынас жасағанда, оның заттары мен ыдыс аяғы, су мен тамақ арқылы жұғады. Жасырын кезең орта есеппен 14 күнге созылады, (7-25), ауру бірте- бірте өрбиді, диагноз қоздырғыш табылғанда ғана анықталады. Сырқаттанғандар ауруханаға жатқызылады.

Іш сүзегінің алдын алу — ауруды ерте анықтап, оларды ауруханаға жатқызудан, мерзімді дәрілеуден, топырақ пен суды ластаудан қорғаудан, тамақ өнімдеріне санитарлық бақылау қоюдан, жеке бас гигиенасын мұқият сақтаудан тұрады.

Іш сүзегімен ауырған адаммен бірге болған балалар мен ересектер тексерілуге тиіс. Іш сүзегіне қарсы егу ауру қаупі өте жоғары болған жағдайда ғана жасалады. 7-ден 14 жасқа дейінгі балаларға іш сүзегінің моновакцинасы, ал 15 жастан жоғарыларға тифозды паратифозды столбняк вакцинасы салынады. Ауырып айыққандарда тұрақты табиғи иммунитет қалыптасады. Аурудың қайталануы сирек. Іш сүзегінен ауырып тұрған балалар толық айыққаннан кейін нәжіс пен несеп екі қайтара тексерілген соң ғана коллективке жіберіледі. Оларға жақсы күтім, құнарлы, витамині мол тамақ қажет. Аурудың алдын алуға жұртшылықпен өткізілетін санитарлық-оқу ағарту жұмысының алатын маңызы айрықша. Бұл жұмысты санитарлық эпидемиялық станция ұйымдастырады.

Холера (тырысқақ). Аурудың қоздырғышы — холера вибрионы — сыртқы ортаға мейлінше төзімді: нәжісте 150, майдың бетінде — 30, көкөністерде — 8 күнге дейін өмір сүреді, төмен температурадан қорықпайды, алайда кептіру кезінде және күн сәулесінің әсерінен тез жойылып кетеді. Организмге ауыз қуысы арқылы сумен, тамақпен және микробы бар заттар арқылы жұғады.

Холера — өте жұқпалы, аса қатерлі сырқат. Ол 2—3 күндік жасырын кезеңнен соң, ал кейде бірнеше сағаттан соң басталады. Жүрекқан тамырлары жүйесінде үлкен өзгерістер байқалады, бірақ әсіресе ащы ішек қатты зақымданады. Ауру кезінде іш өте жиі өтеді (тәулігіне 40-ретке дейін), нәтижесінде организм сусызданып адам кенеттен өліп кетеді.

Аурудан сақтану үшін ең бастысы іш ауруларының алдын алатын өте мұқият санитарлық гигиеналық шаралар жүргізілуі керек (тазалық, дезинфекция, дезинсекция), әсіресе, холераға қарсы бактериофаг егу моно және поливалентті вакцина жасау ұтымды. Холерадан қайтыс болған өліктер инфекцияның көзі болып қала береді, сондықтан оларды өртеп немесе ішіне әк салынған, мықтап бекітілген табытпен көмеді.

Полиомиелит. Жедел инфекциялы паралич немесе полиомиелит үш түрлі вирустардың әсерінен болады. Вирустардың түсетін жері ішек жолы. Жасырын кезеңі 2 ден 35 күнге дейін созылады. Аурулармен қарым қатынаста болған балалар коллективке 20 күннен соң жіберіледі. Ауру шұғыл басталып, температура көтеріледі (38—39°), бас қатты ауырады, лоқсу басталады, адам өзін ауыр сезінеді. 3—4 тәулікте температура төмендейді, көп жағдайда аяқ-қолдың бір жақты, арагідік екі жақты семіп қалуы байқалады, себебі вирус жұлынның алдыңғы мүйізін зақымдайды. Емдеудің тиімді жолы табылған жоқ, сондықтан көп аурулар өмір бойы мүгедек болып қалады.

Сақтанудың жалпы шаралары басқа ішек ауруларындағы сияқты. Полиомиелиттің өзгерген вирустарының үш типін тазалау және іріктеу жолымен алынған вакцина тиімді келеді (Сейбин, АҚШ).

СССР-де тірі, бірақ әлсіретілген вакцина арқылы белсенді иммунитет қалыптастыру жоғары тиімділікпен жүргізілуде. Бұл тәсілді совет ғалымдары А. А. Смородинцев пен П. М. Чумаков жасап шығарған. Қазіргі кезде мектеп жасына дейінгі балаларға міндетті түрде егу жасалады. Бұл полиомиелитпен ауыруды Совет Одағының көптеген аймақтарында жоюға немесе күрт төмендетуге мүмкіндік берді.

Боткин сырқаты (сары ауру). Эпидемиялы (жұқпалы) гепатит — оның инфекциялы табиғатын ашқан орыс дәрігері Боткиннің атымен аталады. Қоздырғышы — сүзілгіш вирус — бауырды зақымдайды. Инфекция көзі – ауру адам. Ауру ауыз қуысы арқылы жұғады. Жасырын кезең 14 тен 50 күнге дейін (кейде 2—6 айға дейін) созылады. Бұл кезде ауру әлсіреп, шаршайды, тәбеті жоғалады, қабырғаның асты ауырады. Біраз күндерден соң несеп қоңыр сары тартады (қара қошқыл сыра түсіндей), ал нәжіс түссізденеді (сұр мақта тәрізді). Бірнеше күннен соң көздің кілегейлі қабығы мен тері лимон түсіндей сарғаяды. Ауырғандардың барлығы ауруханаға жатқызылады. Аурулармен бірге болған, бірақ ауырмаған мектеп жасына дейінгі балаларға гамма-глобулин егіледі.

Аурудың алдын алу: ауырғандарды ертерек анықтау және бөлектеу, дәрілеу, су және азық-түліктерді инфекция түсуден сақтау.

Айықкан балаларды ауруханадан шыққан соң кем дегенде 10 күнге дейін коллективке жіберуге болмайды. Аурудан айыққан балаларға 6 айлық диспансерлік бақылау қойылады, бір жылға дейін бауырға әсер ететін ішек құрттарына қарсы қолданылатын препараттарды беруге болмайды. Бұдан өзге, оларды дене шынықтыру сабағы мен спорт үйірмелері жұмысынан босатады.

Боткин сырқатымен ауырғандардың (ересектер немесе балалар) донор болуға (қан бөлуге) қақысы жоқ. Карантин - 45 күн, гамма-глобулин егілгенде — 21 күн.

Ішек құрт ауруларының алдын алу

Гельминтоздар — бұл аурулардың үлкен бір тобы. Оны туындататын құрттардың — гельминттердің 150-ден астам түрі бар. Гельминттер ішек-қарын жолдары арқылы жұғады. Олар адамдарды, жануарларды, өсімдіктерді зақымдайды. Адамдарға әдетте құрттың бір түрі, кейде 2 немесе 3 түрі қосыла өмір сүруі байқалады.

Гельминтоздарды екі тірі организмнің — паразит пен оның иесінің күрделі өзара қарым қатынасы деп қарастыру қалыптасқан. Әрбір ішек құрт ауруларының аты латынша атау мен қосымшадан құралып сырқаттың атын береді. Мысалы, аскарида — аскаридоз, власоглов - трихоцефаллез, трихипелла — трихипеллоз, теннинді -тенниндоз және т. с. с.

Барлық гельминттер адам организмінде паразиттік өмір кеше отырып, ондағы нәрлі шырындарды сору және өзінің керексіз заттарын шығару арқылы зиянын тигізеді. Олар сондай-ақ жүрек қан тамырлары жүйесінің қызметін әлсіретеді, қан азаюына жағдай туғызады және басқа ауруларды өрбітеді.

Аурудың өтуі қоздырғыш гельминттің түріне, организмнің қай жеріне орныққанына (көбіне ішек жолында), организмнің жалпы жай-күйіне, тұрмыс жағдайларына және сырқат кісінің ауруға деген қарым-қатынасына байланысты.






























Қайназар ауылындағы орта мектебіндегі

«Ақ қайың» тобының оқушыларының келгенін тіркеу тізімі


Оқушылардың

аты-жөні

03.07

04.07.

05.07.

10.07.

11.07.

12.07.

13.07.

14.07.

1

Аманаева Арай









2

Абдиганиева Назерке









3

Амангелдиева Жаннур









4

Балтахожа Зарина









5

Дарьябаева Аружан









6

Дәулеткелді Диас









7

Жамғырбаев Бексұлтан









8

Кобейсинова Жайна









9

Қолдас Азамат









10

Косуаков Мирбек









11

Өркенқызы Ақмарал









12

Сапарали Бағнұр









13

Сахаба Жансая









14

Утесинова Ақбота









15

Яқып Қуаныш









16

Азаматұлы Абылай









17

Бодыған Ұлжан









18

Болат Бағжан









19

Джеткербаева Айгүл









20

Жандосқызы Айша









21

Зинелова Жансая









22

Кенгишиликов Ринат









23

Қуандық Асхат









24

Мұхаметұлы Батырбек









25

Мейрамбек Ақерке









26

Нысанбаев Талғат









27

Ұзақбай Нұржайна









28

Ширинбай Адина









29

Боранбай Нұрай









30

Болат Балқиза










Топ жетекші: Алибекова С.С


Қайназар ауылындағы орта мектебі

Жазғы демалыс «Балдырған» сауықтыру орталығына қатысатын «Ақ қайың» тобының тізімі


Оқушының

аты-жөні

Туған к.а.ж

Ұлты

Мекен-жайы


1

Аманаева Арай

20.01.2008

қазақ

Болашақ № 23

2

Абдиганиева Назерке

01.09.2007

қазақ

Алматы №31

3

Амангелдиева Жаннур

09.12.2008

қазақ

Қонаев №141-А

4

Балтахожа Зарина

27.12.2007

қазақ

Сарыбай би №143

5

Дарьябаева Аружан

15.12.2008

қазақ

Батыс № 24

6

Дәулеткелді Диас

15.02.2008

қазақ

Жастар №78

7

Жамғырбаев Бексұлтан

13.02.2008

қазақ

Заречная №10

8

Кобейсинова Жайна

17.02.2008

қазақ

Мектеп № 94

9

Қолдас Азамат

03.05.2008

қазақ

Алматы №73

10

Косуаков Мирбек

07.04.2007

қазақ

Сарыбай би №307

11

Өркенқызы Ақмарал

24.07.2008

қазақ

Оңғарбай № 39

12

Сұлтан Бағнұр

18.02.2008

қазақ

Мектеп №12 А

13

Сахаба Жансая

28.01.2008

қазақ

Орталық №20/А

14

Утесинова Ақбота

22.05.2008

қазақ

Сарыбай би №109

15

Яқып Қуаныш

27.02.2008

қазақ

Орталық № 49

16

Азаматұлы Абылай

15.07.2008

қазақ

Орталық №30

17

Бодыған Ұлжан

31.12.2008

қазақ

Мектеп №5

18

Болат Бағжан

12.06.2007

қазақ

Астана №46

19

Джеткербаева Айгүл

02.10.2007

қазақ

Оңғарбай №40/1

20

Жандосқызы Айша

28.07.2008

қазақ

Ақдала №338

21

Зинелова Жансая

06.07.2007

қазақ

Бейбітшілік №121

22

Кенгишиликов Ринат

28.11.2007

қазақ

Ұзынағаш №51

23

Қуандық Асхат

05.11.2007

қазақ

Астана №39

24

Мұхаметұлы Батырбек

28.03.2008

қазақ

Оңғарбай №79

25

Мейрамбек Ақерке

13.12.2008

қазақ

Мектеп №16/1

26

Нысанбаев Талғат

06.09.2007

қазақ

Бейбітшілік №121

27

Ұзақбай Нұржайна

24.11.2008

қазақ

Орталық №33

28

Ширинбай Адина

05.05.2008

қазақ

Астана №41

29

Боранбай Нұрай

14.08.2008

қазақ

Мектеп №15

30

Болат Балқиза

11.04.2008

қазақ

Ұзынағаш 20/А




Топ жетекшілері: Алибекова С.С



Техника қауіпсіздік ережесі


  1. Сыныптағы бөлмелерде т.б. жұмыс істегенде электр шамын қалай болса солай жазуға болмайды.

  2. Терезені ашып төменге қарау, бір-бірін итеруге болмайды.

  3. Жұмысқа қажетті құралдарды дұрыс пайдалану.

  4. Құрлыста қауіпті ережелерін сақтау.

  5. Баспалдақтан түсіп, шыққанда бірін-бірі итермеу.

  6. Шыны, әйнек заттармен жұмыс істегенде сақтық шараларын қатаң сақтау.

  7. Резина арқылы бірін-бірі атуға және жарылыс беретін заттарды пайдаланбау.

  8. Көшеде жүру ережесін естен шығармау.

  9. Сыныптағы бөлмелерде т.б. жұмыс істегенде электр шамын қалай болса солай жазуға болмайды.

10. Терезені ашып төменге қарау, бір-бірін итеруге болмайды.































Қайназар ауылындағы №2 орта мектебінің

директоры ___________________

«Балдырған» демалыс сауықтыру

орталығының тәрбиешілерінен









Сұраныс


ІҮ ауысым тәрбиешілері мен психологтың және медбикенің

жауапкершілігімен ІҮ кезең оқушыларын Ұзынағаш саябағына

топ серуенге апаруға рұқсат беруіңізді сұраймыз.





Күні: 04.07.2017 жыл

Психолог: Надырова А.

Медбике: Кандышева Г.С.

Тәрбиешілер: Алибекова С.С. .























Қайназар ауылындағы №2 орта мектебінің

директоры _______________________

«Балдырған» демалыс сауықтыру

орталығының тәрбиешілерінен









Сұраныс


ІІ ауысым тәрбиешілері мен психологтың және медбикенің

жауапкершілігімен ІІ кезең оқушыларын Қайназар ауылындағы

табиғат аясына топ серуенге апаруға рұқсат беруіңізді сұраймыз.







Күні: 10.07.2017 жыл


Психолог: Надырова А.

Медбике: Кандышева Г.С.

Тәрбиешілер: Алибекова С.С.




















Қайназар ауылындағы №2 орта мектебінің

директоры ___________________________

«Балдырған» демалыс сауықтыру

орталығының тәрбиешілерінен










Сұраныс


ІІ ауысым тәрбиешілері мен психологтың және медбикенің

жауапкершілігімен ІІ кезең оқушыларын Ұзынағаш ауылындағы

аудандық кітапханаға апаруға рұқсат беруіңізді сұраймыз.







Күні: 11.07.2017 жыл


Психолог: Надырова А.

Медбике: Кандышева Г.С.

Тәрбиешілер: Алибекова С.С.




















Қайназар ауылындағы №2 орта мектебінің

директоры ______________________

«Балдырған» демалыс сауықтыру

орталығының тәрбиешілерінен










Сұраныс


ІІ ауысым тәрбиешілері мен психологтың және медбикенің

жауапкершілігімен ІІ кезең оқушыларын Ұзынағаш ауылындағы

өрт сөндірушілер орталығына апаруға рұқсат беруіңізді сұраймыз.








Күні: 14.07.2017 жыл


Психолог: Надырова А.

Медбике: Кандышева Г.С.

Тәрбиешілер: Алибекова С.С.




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!