Жазықтықтағы координаталар әдісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі


Күні:

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы 60

Мәтін есептерді шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.20

координаталармен берілген қарапайым есептерді шығару ;

Сабақтың мақсаты

  1. Екі нүктенің арақашықтығының формуласын қолданып есептеу.

  2. Берілген координаталары бойынша есеп құрастыру.

Екі нүктенің арақашықтығын есептеудің геометриялық жолдарын қарастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

ҚБ: "Екі жұлдыз бір тілек" әдісі сыныптастарды бағалау үрдісінде оқушылардан екі жұлдыз бір тілек айту сұралады.

(Ж) 3 тапсырма: «Семантикалық карта» әдісі бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып , жұппен талдайды, тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға бағытталады.


Оқушылар координаталық жазықтықта кесіндінің орналасуына қарай орта координаталар туралы ойларын кестедегі сызбаны салыстыра отырып жазады.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Презентация

Сабақтың ортвсы

«Элективті тест» әдісі арқылы Kahoot бағдарламасына кіріп оқушылар сұрақтарға жауап береді. Бұл әдіс оқушылар өзінің үйрену деңгейін анықтап, алған білімін ары қарай дамытуға бағытталады. Тақырыпқа байланысты сұрақтар:

1. Кесіндінің ортасы деген не?

2. Кесіндінің ортасын қандай формуламен анықтайды?

3. Кесіндінің белгісіз бір шеткі нүктелерінің координатасын қалай табады?

4.Екі санның арифметикалық ортасын қалай табамыз?

5.Берілген табандары арқылы трапецияның орта сызығын қалай табады?

.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99


Сабақтың аяғы

Қосу, алу,қызықты» кестесін толтыру:

Қосу

Мен үшін құнды болған мәлімет...

Алу

Сәтсіз болған нәрсе....

Қызықты

Мен үшін қызық...



«Өзара және өзін-өзі бағалау» тәсілі арқылы жұптарғы оқушылар бағалау критерийлеріне жеткендігін анықтап нені жақсарту керектігін біледі, бір бірімен ой бөлісіп, жауаптарын салыстырып, бір-бірін бағалайды.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.04.2024
337
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі