Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:Жазықтықтағы тікбұрышты
координаталар жүйесі
Күні:
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
8
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы60
Мәтін есептерді
шығару
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
8.1.3.20
координаталармен
берілген қарапайым есептерді шығару ;
Сабақтың мақсаты
Екі нүктенің арақашықтығының
формуласын қолданып есептеу.
Берілген координаталары
бойынша есеп құрастыру.
Екі нүктенің арақашықтығын
есептеудің геометриялық жолдарын
қарастыру.
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
ҚБ:"Екі жұлдыз бір
тілек"әдісі сыныптастарды бағалау
үрдісінде оқушылардан екі жұлдыз бір тілек айту
сұралады.
(Ж)3 тапсырма:«Семантикалық карта» әдісібойынша әрбір оқушы жеке
жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып , жұппен талдайды, тақырыптың
түсіну деңгейін арттыруға
бағытталады.
Оқушылар
координаталық жазықтықта кесіндінің орналасуына қарай орта
координаталар туралы ойларын кестедегі сызбаны салыстыра отырып
жазады.
Оқушылардың
белсенділіген байланысты
бағаланады.
Презентация
Сабақтың
ортвсы
«Элективті
тест»әдісі арқылы Kahoot
бағдарламасына кіріп оқушылар сұрақтарға жауап береді. Бұл әдіс
оқушылар өзінің үйрену деңгейін анықтап, алған білімін ары қарай
дамытуға бағытталады.Тақырыпқа байланысты
сұрақтар:
1. Кесіндінің ортасы деген
не?
2. Кесіндінің ортасын қандай формуламен
анықтайды?
3. Кесіндінің белгісіз бір шеткі нүктелерінің координатасын
қалай табады?
4.Екі санның арифметикалық ортасын қалай
табамыз?
5.Берілген табандары
арқылы трапецияның орта сызығын қалай
табады?
«Өзара және өзін-өзі бағалау» тәсіліарқылы жұптарғы оқушылар бағалау критерийлеріне
жеткендігін анықтап нені жақсарту керектігін біледі, бір бірімен ой
бөлісіп, жауаптарын салыстырып, бір-бірін
бағалайды.
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз