Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ЖБ 2-тоқсан қазақ әдебиеті 10-сынып ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
8.11 |
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.1.1.1. әдеби
шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық
мазмұнын түсіну; |
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды. |
құндылықтарға баулу |
үлкенге ізет, кішіге құрмет сияқты қасиеттерге ие шығармашыл азаматты тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ; 2 топ; 3 топ. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақар: 1.Медеу Сәрсеке кім? 2.Медеу Сәрсеке қай жерде туып өсті? 3.Жазушы қай жерде білім алып, қызмет істеді? |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Мұғалім оқушыларға Медеу Сәрсекенің өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесін түсіндіреді. |
Ұжымдық жұмыс: Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесін талдайды. |
Дескриптор: -Оқушылар ойларын айтады; -Роман-эссені талқылайды. Жалпы-3 балл. |
Оқулық 10-сынып |
Топтық жұмыс |
Роман-эсседе көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан қарастырып, «Қаныш Сәтбаев кім?» деген сұрақты «Рөлдегі оқушылар» әдісімен топтарға бөлініп, тақы рып бойынша талдап көруіне нұсқау береді. |
1-топ: Із қуушы - кейіпкерлердің ізін қуады. 2-топ: Кейіпкерді сипаттаушы - кейіпкерлердің мінезін, сыртқы тұлғасын сипаттайды. 3-топ: Бейнелеуші-суреттеуші - оқиғаларға байланысты шығарма- лардан суреттер салады. 4-топ: Жазушы -романдағы маңызды деген мәселе төңірегінде хат, хабарлама, шағын эссе жазады. 5-топ: Дәнекер - роман мазмұнын қазіргі қоғаммен байланыстырады. |
Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Мәселелерді талқылайды. -Тапсырмалар-ды орындайды. -Жаңа ақпараттарды талқылайды. Жалпы-4 балл |
Оқулық 10-сынып |
Жұптық жұмыс |
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
Роман-эссенің бөлімдеріне ат қойып, баяндалатын оқиғаға өз пікірлерін білдіреді. |
Дескриптор: -Роман-эссенің бөлімдеріне ат қояды; -Өз пікірлерін ортаға салады. Жалпы-3 балл |
Оқулық 10-сынып Жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
10.11 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Романның көркемдік ерекшелігі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.1.3.1 көркем
шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды және даралайды. |
құндылықтарға баулу |
үлкенге ізет, кішіге құрмет сияқты қасиеттерге ие шығармашыл азаматты тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру. |
Мұғалімнің нұсқауы бойынша оқушылар екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тоқыма жіп
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1. Қаламгер қандай туындыларды дүниеге келтірді? 2.Романның түпкі мағынасы қандай? 3.Роман-эссенің тақырыбы неліктен «Қаныш Сәтбаев» деп аталады? |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды. |
Басты кейіпкер - Қаныш Сәтбаевтың роман-эсседе көрсетілген еңбектерін бірнеше бағытта талдайды. Мәселен: геологиялық, тарихи, мәдени еңбектері тұрғысынан. |
Дескриптор: -Роман-эссені мұқият оқиды. -Топтық талқылау жасайды. Жалпы-3 балл |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
Жеке жұмыс «Түртіп алу» әдісі. |
Роман-эсседен негізгі ұғымдарды табуға нұсқау береді. Дәптерлеріне жаздырады. Әрқайсысының романнан түйген ойын сұрайды. |
«Түртіп алу» әдісі арқылы негізгі ұғымдарды дәптеріне жазып алады. |
Дескриптор: -Роман-эссенің мағынасын талдайды. Жалпы- 4 балл |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
Жұптық жұмыс |
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді, қадағалайды, бағыт-бағдар береді. |
Уинстон Черчилль Қаныштан:«Қазақтардың бәрі сіздей алып па?» - деп сұраса керек. Сонда Қаныш аға: «О, жоқ, халқым менен де биік!» - деп жауап берген екен. Ғалым не жайында айтқан? Оқушылар бір-бірімен ойталқы жасайды. |
Дескриптор: -Сұрақтың мағынасын түсінеді. -Ойталқы жасайды. -Пікір алмасады. Жалпы-3 балл |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
15.11 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
«Сібір шамшырағында» бөлімі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу |
Сабақтың мақсаты: |
Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіреді. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I -Үшбұрыштар тобы II - Дөңгелектер тобы III -Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Фигуралар салынған конверт |
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне өздері сұрақ қояды. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқушыларға эссе жаздырады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді. |
«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесін ғаламдық мәселермен ұштастыра отырып, эссе жазады. |
Дескриптор: -Эссе жазады. -Ой алмасады. -Пікірлерін толықтырады. Жалпы - 6 балл. |
10-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
Топтық жұмыс |
Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды. |
3 топ болып, бір-бірімен кішігірім жарыс ұйымдастырады. Сұрақтар қояды. |
Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Сұрақтар қояды. -Жарысады. Жалпы - 4 балл. |
10-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
17.11 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Оқу жылдарындағы сәттер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;. |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар әдеби шығарманың композициясын талдап, сипаттап береді. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру |
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тоқыма жіп
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1. Роман-эссе неліктен «Қаныш Сәтбаев» деп аталған? 2. Роман сюжеті қандай? 3. «Қаныш Сәтбаев» романының негізгі сюжетін құрайтын басты оқиғалар қандай деп ойлайсың? Оларды ата. |
Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауы н қадағалайды. |
Роман-эсседегі кейіпкерлерді атайды. Олардың образын салыстырып, дәптерлеріне жазады. |
Дескриптор: -Топқа бөлінеді. - Образын салыстырады. -Топта жұмыс жасайды. Жалпы - 4 балл |
10-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері. |
Жұптық жұмыс |
Мұғалім оқушыларға жұптық жұмыс ұсынады. Қадағалайды. |
Оқушылар тапсырманы жұп болып орындайды. Жұптық жұмыс байқалады. |
Дескриптор: -Жұппен жұмыс жасайды. -Пікір алмасады. Жалпы - 6 балл |
10-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
22.11 |
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Оқу жылдарындағы сәттер № 1 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20минут |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; 10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс жазады. |
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
|
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1. Роман-эссе деген не? 2. Роман-эссенің оқиғасы қай жерде болған? |
Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин
|
Тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Нұсқау береді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар «Қаныш Сәтбаев» романын өмірлік шындықпен үйлестіре отырып, эссе жазады. Пікір алмасады. |
Дескриптор: -Шағын эссе жазады. -Пікір алмасады. Жалпы-10 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
24.11 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлытау жотасында |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;. |
Сабақтың мақсаты: |
Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Фигуралар салынған конверт |
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1. Неліктен роман «Қаныш Сәтбаев» деп атал ған? 2. Ғалымның аты не себепті бірнеше елмен байланысты? |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
Мұғалім оқушыларға тақырыпты түсіндіреді. Жаңа ақпараттан хабардар етеді. |
Қаныш Сәтбаевпен бірге оқыған көрнекті қайраткерлердің ұлт келешегі үшін атқарған ерен еңбегін дәлелдер арқылы сипаттап жазады. |
Дескриптор: -Топтық талқылау жасайды. -Бір-бірімен пікір алмасады. -Сипаттау мәтінін жазады. Жалпы-6 балл |
Кітап |
Жеке жұмыс |
«Түртіп алу» әдісі арқылы оқулықтағы мәтінді оқуға нұсқау береді. |
«Қаныш Сәтбаев» романын оқиды. Жұмыс дәптерлеріне негізгі ұғымның анықтамасын жазып алады. |
Дескриптор: - Романды оқиды. - Жұмыс дәптерлеріне негізгі ұғымның анықтамасын жазып алады. Жалпы – 4 балл |
Оқулық, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. . |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
29.11 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлытау жотасында |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу. |
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдайды. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру |
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Тоқыма жіп
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1.Роман-эссенің кейіпкерлерін атайды. Олардың образын салыстырыңдар. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Мұғалім шығарма туралы барлық ақпаратты оқушыларға айтып, таныстырады. Өзара талқылайды. |
Оқушылар шығармадан алған әсерлерін түйіндейді. Пікір алмасады. Кері байланыс орнатады. |
Дескриптор: -Әсерін түйіндейді. -Өзара ойталқы жасайды. Жалпы - 5 балл |
Кітап 10-сынып оқулығы |
Топтық жұмыс
|
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
Романды оқып, берілген уақыт ішінде тапсырмаларды орындайды. |
Дескриптор: -Романды оқиды, түсінеді. -Сұрақтарға жауап береді. -Тапсырмаларды орындайды. Жалпы- 5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
1.12 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Зобалаң жылдар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу. |
Сабақтың мақсаты: |
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалайды. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1. «Қаһарман тұлға» дегенді қалай түсінесің? 2.Жазушы бұл атқа лайық па? |
Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Мұғалім оқушыларға әдеби сын жазудың жолдарын айтып, үйретеді. Мысал келтіреді. Кері байланыс орнатады. Өзара пікір алмасады. |
Оқушылар шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазады. |
Дескриптор: -Әдеби сын жазады. -Кері байланыс орнатады. -Өзара пікір алмасады. Жалпы-5 балл |
оқулық |
Топтық жұмыс |
Факт пен негізге мысал келтіріп, оқушыларға таныстырады. |
Романның тарихи шындыққа құрылғанына 3 дәлел келтіріп, бұларды 3 факті мен негіздейді. |
Дескриптор: -Өзара пікір алмасады. -Дәлел келтіреді. -Фактпен негіздейді. Жалпы-5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. . |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
6.12 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Зобалаң жылдар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
Сабақтың мақсаты: |
Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Фигуралар салынған конверт |
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1. Медеу Сәрсеке қандай салаларда білім алды? 2. Медеу Сәрсекенің әдебиетке келуіне не себеп болды? 3. Ғылым саласына қандай үлес қосты? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді және өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы мен және мақсатымен танысады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды.. |
Топтық жұмыс: Роман-эссенің кейіпкерлерін салыстырып, талдау жасайды. |
Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Белсенділік танытады. -Талдау жасайды. Жалпы – 5 балл |
|
Жұптық жұмыс. |
Мұғалім оқушыларға нөлдік тапсырма береді. Қадағалайды. Бағалайды. |
Оқушылар рөлге бөлініп, белгілі бір мәтінді оқиды. Қабілеттерін сынап көреді. |
Дескриптор: -Мәтінді оқиды. -Рөлдік тапсырманы орындайды. -Қабілеттерін сынайды. Жалпы – 5 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
8.12 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Алатау баурайында |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға береді. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда жүзеге асырылады.
|
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
шаттық шеңбері |
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1.Қаныш Сәтбаев деген кім? 2. Қ.Сәтбаев туралы не білесіңдер? 3. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің түпкі мағынасы қандай? |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Мұғалім оқушыларды сабақ туралы жаңа мәліметтермен таныстырады. |
Оқушылар мұғалімнің сөзін мұқият тыңдайды. Сұрақтарын қояды. Мұғаліммен кері байланыс орнатады. |
Дескриптор: -Өзара талқылау, талдау жасайды. Жалпы-3 балл |
Оқулық |
Жұптық жұмыс |
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
Роман-эсседегі басты кейіпкерлерді анықтайды. Образдарын салыстырып жазады. |
Дескриптор: -Дәптерге тапсырманы жазады. -Кейіпкерлерді анықтайды. Жалпы-7 балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Қазақтың Қанышы |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
13.12 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Алатау баурайында №2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау-20 минут (шығарма) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;. |
Сабақтың мақсаты: |
Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Фигуралар салынған конверт |
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің сюжеті қандай кезеңге байланысты құрылған? 2. Қаныш Сәтбаев туралы тағы да қандай шығармаларды білесің? |
Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
«FILA кестесін толтыру» әдісі бойынша тапсырманы орындатады. Мұғалім оқушылардың тапсырманы орындауын қадағалайды. Кері байланыс орнатады. |
Шығармада көтерілген мәселелерді «FILA кестесін толтыру» әдісі бойынша ұлттық мүдде тұрғысынан талқылайды. F (Дерек) – шығармадан негізгі кейіпкерлер бейнесін ашатын деректер; I (Пікір) – кейіпкерлер туралы өздеріңнің ой-пікірлерің; L (Сұрақ) – кейіпкерлердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар қою; A (Іс-әрекет) – автордың кейіпкерлерді суреттеудегі қолданған тәсілі. |
Дескриптор: -Әдісті пайдаланады. -Кейіпкерлерді талқылайды. Жалпы - 5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, құлаққап. |
Жұптық жұмыс |
Мұғалім тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
Роман-эсседегі ақыл-өсиетке, парасатты ойға құрылған сөйлемдерді дәптеріне көшіріп жазады. |
Дескриптор: -Мәтінді мұқият түсінеді. -Қажетті сөйлемдерді көшіріп жазады. Жалпы - 5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Фигуралар салынған конверт |
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақтар: 1.Оқушылар өздері бір-біріне сұрақтар қояды. Бөлімді аяқтау мақсатында сұрақтар қояды. |
Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
Мұғалім оқушылардың тапсырманы орындауын қадағалайды. Кері байланыс орнатады. |
Оқушылар ел мен жер тағдыры туралы өз ойын түйіндеп, эссе жазады. |
Дескриптор: -Өз ойын түйіндейді. -Эссе жазады. Жалпы - 5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, құлаққап. |
Жұптық жұмыс |
Тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
Мәтін бойынша кейіпкерлерге шолу жасайды. Кейіпкерлерді сипаттайды. Ерекшеліктерін атайды. |
Дескриптор: -Кейіпкерлерге шолу жасайды. -Сипаттайды. -Ерекшеліктерін атайды. Жалпы - 5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|