Материалдар / Жеке тұлға және ұжым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жеке тұлға және ұжым

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныптар жеке тұлға және ұжым туралы мағлұматтар алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1805
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Shape1



Shape2



9 «в»сыныбы







Пән мұғалімі: Курбанбаева Кымбат









2016 жыл



Бекітемін:

Күні: 27.10.2016 жыл Пәні: Адам.Қоғам.Құқық

Сыныбы: 9 «в»

Тақырыбы: §7. Жеке тұлға және ұжым

Мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға еңбек ұжымы, ұжымдағы адамдардың қарым – қатынасы, ынтымақтастығы, мәдениеті, сыпайылық, әдептілік ұстанымдары туралы баяндау
Дамытушылық: Сабақ барысында оқушылардың ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін дамыту

Тәрбиелік: Оқушыларды өздігімен жұмыс істеуге және жауапкерлікке тәрбиелеу

Сабақтың әдісі: 1) сұрақ - жауап; 2) баяндау; 3) әңгімелесу; 4) ізденіс; 5 ) ойын сабағы;

Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, слайд, жетондар, смайликтер, кеспе кағаздар

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

1) Амандасу

2) Оқушылардың сабаққа қатысу деңгейін анықтау

3) Ынта-зейіндерін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

1.Сұрақтар?

1. Адамдар арасында өмір сүру дегеніміз не?

2. Қарым – қатынас деп нені айтамыз?

3. Қарым – қатынастың жақтарын ата?

Қарым – қатынастың жақтары,

түрлері

Екі адамның бетпе-

бет қарым қатынасы

Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау

Қоғамдық еңбекте іскерлік қатынастар,

тұрмыстағы қарым –қатынас идеялар, ой, хабар алмасу

Көркем өнер туындыларын қабылдау,

түсіну,

Бағалау,

өзге адам бейнесін

қалыптастыру

Адамдардың өзара қарым -қатынас белсенділігі, бір –біріне әсері,ортақ мақсат үшін бірлескен әрекеттегі қарым -қатынас

Байланыс құралдарын немесе БАҚ –ты пайдаланып қарым –қатынас жасауы

Тұрмыс саласындағы қарым -қатынас

Коммуникативті








Интерактивті








Перцептивті








Тікелей








Жанама








Ресми








Бейресми








4. Лат.Соmmunicatio – біріктіремін, байланыстырамын қарым – қатынастың қай жағы?

2.Семантикалық карта





ІІІ. Жаңа сабақ:

Жаңа сабақ жоспары:

1. Еңбек ұжымы

2. Қарым – қатынас мәдениеті және этикет

3. Ұжымдық қарым – қатынас үдерісіндегі демократиялылық

4. Ұжымдағы адамдардың ынтымақтастығының өндіріс үдерісіне әсері

5. Қарым – қатынастағы сыпайылық,әдептілік ұстанымдары

6. Сөйлеу мәдениеті



Еңбек ұжымы – адамдардың екінші үйі.Адамның тағдыры,негізінен,ұжымдағы қызметіне,кәсіпқой ретінде орнығуына,қоғамдық қызмет үдерісінде функциялық міндетін атқаруына,өзін ұстай білуіне тәуелді.


Қарым – қатынас деп – адамдардың қызметті бірлесіп істеу қажеттігінен туындайтын,адамның өзге адаммен немесе адамдар тобымен қауышуын,өзара әрекеттесудің біртұтас стратегиясын жасап шығаруын,басқа адаммен оны қабылдау және түсіну бағытында қатынасқа келуін және сол қатынастың кері байланыс арқылы тудырған салдарын айтамыз.

Қарым – қатынас мазмұнына қарайShape3 Shape4





Ресми (мекеме,кәсіпорын.т.б.) Бейресми (отбасы,көрші.т.б.)ортада еркін

Ортада белгіленген заңдастырылған сипатта жүзеге асырылады.

ресми сипатта жүзеге асырылады


Қоғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынастың қатысушылары,қоғамда алатын орны және бір – біріне қатысты еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда екі түрлі жағдайда болып келуі мүмкін.

ҚShape6 Shape5 оғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынас



Еріктік қатынастар тұрғысынан Еріктік қатынастар тұрғысынан тең емес тең пікірлесушілер жүздесушілер

(инженер мен инженер, директор мен (басшы мен қызметкер, оқытушы мен шәкірт,

Директор, дәрігер мен дәрігер,т.б.) тұрмыста әке мен бала, аға мен іні, т.б.)


Қарым – қатынастағы демократиялылық деп - қоғамда алатын орны мен еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда тең бола алмайтын адамдардың қауышу үдерісіндегі теңдіктің қамтамасыз етілуін айтамыз.

Арақашықтық дегеніміз - өзі ешкім өлшеп жатпайтын,әдетке енген,автоматты түрде сақталатын меже.

Скандинавиялықтарда бұл аралық 1,2 м, орталық еуропалықтар мен британдықтар үшін 1 м екен.Ал италиялықтар жақын отырып (30-40 см) шүйіркелескенді ұнататын көрінеді.

Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас вербалды және вербалды емес болып бөлінеді.

Вербалды қарым – қатынас (адамдардың белгілі бір тілді қолданып қарым -қатынасқа түсуі)

Вербалды емес қарым-қатынас - мимика, жест, пантомимика,таксика

Жест - адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа қол- аяқтың қимылдары арқылы көрінуі.

Мимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа бет әлпетінің қимылдары арқылы көрінуі.

Пантомимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сезімдері дене қалпының қозғалысынан позасы мен жүріс – тұрыстарының көрінуі.

Таксика – қол алысу, шапалақтау, сүю құбылыстары.

Сөйлеу мәдениеті дегеніміз – қоғамдық даму үдерісінде қалыптасқан әдеби тілдің ауызша және жазбаша нормаларын меңгеріп,дидарласудың түрлі жағдайларында сөз қолданудың мақсаттары мен мазмұнын іріктей ала отырып,ойды тиянақты жеткізу ережелерінің жиынтығы.



Shape7

Сөйлеу мәдениеті





Shape8

Shape9 Shape11 Shape10

Shape14 Shape13 Shape12

Тілдік әдептің сақталуы

Әдеби тілдің жазбаша нормаларын меңгеру

Әдеби тілдің ауызша сөйлеу нормаларын меңгеру



Shape16 Shape15

Shape17 Shape18 Shape19



Shape22 Shape21 Shape20

Өз ойын анық,дәл және толық жеткізе білу

Сөздің мазмұны оны дұрыс іріктеп ала білуде

Мәнерлі тілдік құралдарды пайдалана білу



Shape24 Shape23

Shape25 Shape27 Shape26



Shape30 Shape29 Shape28

Тіл стильдерінің сақталуы

Грамматиканы білу

Екпінді дұрыс қолдана білу



Shape31

Shape32



ІV. Сабақты бекіту: 1) Сұрақтар:

1. Қарым – қатынас мазмұнына қарай нешеге бөлінеді?

2. Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас нешеге бөлінеді?

3. Вербалды емес қарым – қатынас түрлерін ата?

4. Сөйлеу мәдениеті дегеніміз не?

2)Ғажайып үштік

1. Санмен сөйлеу

2. Ұжымдағы қарым – қатынасты талдау

3. Сараптау, қорытындылау

3) Егер де мен..........

1. Егер де мен ашулы болсам, онда ..............

2. Егер де мен таңқалсам,онда ................

3. Егер де мен қорықсам, онда ...............

4. Егер де мен қуанышты болсам, онда ..........

5. Егер де мен күмәндансам, онда ..........

6 . Егер менде бәрі ойдағыдай болса, онда ..........



V. Үй тапсырмасы: §7. Жеке тұлға және ұжым

V.Бағалау.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!