Материалдар / Жеке тұлға және ұжым

Жеке тұлға және ұжым

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныптар жеке тұлға және ұжым туралы мағлұматтар алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1764
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады











9 «в»сыныбы





Пән мұғалімі: Курбанбаева Кымбат







2016 жыл Бекітемін:Күні: 27.10.2016 жыл Пәні: Адам.Қоғам.ҚұқықСыныбы: 9 «в»Тақырыбы: §7. Жеке тұлға және ұжымМақсаты: Білімділік: Оқушыларға еңбек ұжымы, ұжымдағы адамдардың қарым – қатынасы, ынтымақтастығы, мәдениеті, сыпайылық, әдептілік ұстанымдары туралы баяндауДамытушылық: Сабақ барысында оқушылардың ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін дамытуТәрбиелік: Оқушыларды өздігімен жұмыс істеуге және жауапкерлікке тәрбиелеуСабақтың әдісі: 1) сұрақ - жауап; 2) баяндау; 3) әңгімелесу; 4) ізденіс; 5 ) ойын сабағы;Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, слайд, жетондар, смайликтер, кеспе кағаздарСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:1) Амандасу2) Оқушылардың сабаққа қатысу деңгейін анықтау3) Ынта-зейіндерін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 1.Сұрақтар?1. Адамдар арасында өмір сүру дегеніміз не?2. Қарым – қатынас деп нені айтамыз?3. Қарым – қатынастың жақтарын ата?
Қарым – қатынастың жақтары,түрлеріЕкі адамның бетпе-бет қарым қатынасыРесми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасауҚоғамдық еңбекте іскерлік қатынастар,тұрмыстағы қарым –қатынас идеялар, ой, хабар алмасуКөркем өнер туындыларын қабылдау,түсіну,Бағалау,өзге адам бейнесінқалыптастыруАдамдардың өзара қарым -қатынас белсенділігі, бір –біріне әсері,ортақ мақсат үшін бірлескен әрекеттегі қарым -қатынасБайланыс құралдарын немесе БАҚ –ты пайдаланып қарым –қатынас жасауыТұрмыс саласындағы қарым -қатынас
Коммуникативті













Интерактивті













Перцептивті













Тікелей













Жанама













Ресми













Бейресми













4. Лат.Соmmunicatio – біріктіремін, байланыстырамын қарым – қатынастың қай жағы? 2.Семантикалық карта







ІІІ. Жаңа сабақ: Жаңа сабақ жоспары:1. Еңбек ұжымы2. Қарым – қатынас мәдениеті және этикет3. Ұжымдық қарым – қатынас үдерісіндегі демократиялылық4. Ұжымдағы адамдардың ынтымақтастығының өндіріс үдерісіне әсері5. Қарым – қатынастағы сыпайылық,әдептілік ұстанымдары6. Сөйлеу мәдениеті



Еңбек ұжымы – адамдардың екінші үйі.Адамның тағдыры,негізінен,ұжымдағы қызметіне,кәсіпқой ретінде орнығуына,қоғамдық қызмет үдерісінде функциялық міндетін атқаруына,өзін ұстай білуіне тәуелді.

Қарым – қатынас деп – адамдардың қызметті бірлесіп істеу қажеттігінен туындайтын,адамның өзге адаммен немесе адамдар тобымен қауышуын,өзара әрекеттесудің біртұтас стратегиясын жасап шығаруын,басқа адаммен оны қабылдау және түсіну бағытында қатынасқа келуін және сол қатынастың кері байланыс арқылы тудырған салдарын айтамыз.Қарым – қатынас мазмұнына қарай



Ресми (мекеме,кәсіпорын.т.б.) Бейресми (отбасы,көрші.т.б.)ортада еркін Ортада белгіленген заңдастырылған сипатта жүзеге асырылады.ресми сипатта жүзеге асырылады

Қоғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынастың қатысушылары,қоғамда алатын орны және бір – біріне қатысты еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда екі түрлі жағдайда болып келуі мүмкін.Қоғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынас

Еріктік қатынастар тұрғысынан Еріктік қатынастар тұрғысынан тең емес тең пікірлесушілер жүздесушілер(инженер мен инженер, директор мен (басшы мен қызметкер, оқытушы мен шәкірт,Директор, дәрігер мен дәрігер,т.б.) тұрмыста әке мен бала, аға мен іні, т.б.)

Қарым – қатынастағы демократиялылық деп - қоғамда алатын орны мен еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда тең бола алмайтын адамдардың қауышу үдерісіндегі теңдіктің қамтамасыз етілуін айтамыз.Арақашықтық дегеніміз - өзі ешкім өлшеп жатпайтын,әдетке енген,автоматты түрде сақталатын меже.Скандинавиялықтарда бұл аралық 1,2 м, орталық еуропалықтар мен британдықтар үшін 1 м екен.Ал италиялықтар жақын отырып (30-40 см) шүйіркелескенді ұнататын көрінеді. Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас вербалды және вербалды емес болып бөлінеді.Вербалды қарым – қатынас (адамдардың белгілі бір тілді қолданып қарым -қатынасқа түсуі)Вербалды емес қарым-қатынас - мимика, жест, пантомимика,таксикаЖест - адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа қол- аяқтың қимылдары арқылы көрінуі.Мимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа бет әлпетінің қимылдары арқылы көрінуі.Пантомимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сезімдері дене қалпының қозғалысынан позасы мен жүріс – тұрыстарының көрінуі.Таксикақол алысу, шапалақтау, сүю құбылыстары.Сөйлеу мәдениеті дегеніміз – қоғамдық даму үдерісінде қалыптасқан әдеби тілдің ауызша және жазбаша нормаларын меңгеріп,дидарласудың түрлі жағдайларында сөз қолданудың мақсаттары мен мазмұнын іріктей ала отырып,ойды тиянақты жеткізу ережелерінің жиынтығы.









ІV. Сабақты бекіту: 1) Сұрақтар:1. Қарым – қатынас мазмұнына қарай нешеге бөлінеді?2. Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас нешеге бөлінеді?3. Вербалды емес қарым – қатынас түрлерін ата? 4. Сөйлеу мәдениеті дегеніміз не?2)Ғажайып үштік1. Санмен сөйлеу2. Ұжымдағы қарым – қатынасты талдау3. Сараптау, қорытындылау3) Егер де мен..........1. Егер де мен ашулы болсам, онда .............. 2. Егер де мен таңқалсам,онда ................3. Егер де мен қорықсам, онда ...............4. Егер де мен қуанышты болсам, онда ..........5. Егер де мен күмәндансам, онда ..........6 . Егер менде бәрі ойдағыдай болса, онда ..........

V. Үй тапсырмасы: §7. Жеке тұлға және ұжымV.Бағалау.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ