САБАҚ: 7 бөлім 3
сабақ
Жемістер мен
көкөністер
|
Мектеп: «Подлесная негізгі мектебі»
КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні; Тюлеева Алтын
Казиевна
|
СЫНЫП:
1
|
Қатысқандар:15
|
Қатыспағандар:2
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
А 1.2.5.1 Қысқа фильдер мен
тыңдалым материалдарының сюжетін өз сөзімен
сипаттау
А 1.2.1.1 Танысу, өзі туралы
айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және тіркестерін
қолдану
Т.Қ. 1.5.2.2 Мұғалімнің көмегімен
ә,ө,ү,ұ,і,ң,қ,ғ,һ әріптері кездесетін сөздерді анықтау және
жазу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
Берілген фильмді, тыңдалым материалды тыңдай
алады
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
|
Берілген фильмді, тыңдалым материалды тыңдай
алады, сюжетін
сипаттайды
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Тыңдалым материалын мақсатты тыңдайды, ойды
түртіп алады, сюжетті өз сөзімен
сипаттайды
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқушылар орындай
алады:
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
|
Алма, алмұрт, шие, өрік,
картоп, қияр, қызанақ
|
Диалог құруға шығарма
жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
|
Алма қызыл, алмұрт жұмсақ,
шиені ал.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар
|
Не себепті .......деп
ойлайсың?
|
Неліктен жемістер мен
көкөністер пайдалы?
|
Ишара алма үлкен, алмұрт
дәмді
|
|
Алдыңғы
оқу:
|
тағамдар
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері:
|
Формативті бағалау
жүргізу.
Мадақтау
Ресурстар
Суреттер, бейне
материал
|
Басы
|
Ұйымдастыру
сәті:
Мұғалім сөзі:
-Сәлеметсіздер ме!
Қайырлы күн,балалар
!Күніміз сәтті болсын!
«Шаттық шеңбер»
арқылы оқушылар қол ұстасып бір-біріне сәттілік
тілейді.
Ризамын, ризамын,
ризамын өмірге.
Ризамын, ризамын,
ризамын бүгінге.
Дыбыстық
жаттығулар
Ар-ар-
анар
Ма-ма
–алма
Біз-біз-
сәбіз
Же-же-
жеміс
«Ыстық орындық» әдісі арқылы
үй тапсырмасын тексеру.
|
Бағалау
парағы
|
Ортасы
|
Жаңа
тақырып: Миға
шабуыл
Жұмбақтар арқылы
сабақтың тақырыбын
анықтау
-
Іші
толған шәрбат
Дәмі қандай
айбат
Үзесің бірден
жүзін
Оның
аты……
/жүзім/
-
Әрі қызыл, әрі
тәтті,
Татқан жанды
таңырқатты. /алма/
-
Көкпеңбек еді
көктемде
Қызарды күз жеткенде.
/қызанақ/
-
Қалың киім
ұнатады
Шешіндірсең жылатады.
/пияз немесе
жуа/
-
Жер астында темір
қазық. /сәбіз/
-
Әр желінің асты толған
көк қоян,
Жаз болғанда көк қоянды
жеп қоям. /қияр/
қияр
жүзім
алма
Жемістер мен көкөністер
қызынақ
сәбіз
пияз
Осылардың бәрін бір
сөзбен айтқанда жемістер мен көкөністер
дейміз.
Балалар бүгінгі
тақырыбымыз «Жемістер мен
көкөністер»
1 – тапсырма.
Жаңа сөздермен жұмыс. Бейне материал арқылы жаңа
сөздермен танысу.
Алма -
яблоко
Сәбіз -
морковь
Қияр
-огурец
Қызанақ –
помидор
Жүзім –
виноград
Пияз
–лук
Шие
–вишня
Банан -
банан
Жемістер бақшада яғни ағашта, ал
көкөністер бақта өседі. Жемістер мен көкөністердің құрамында
көптеген дәрумендер бар. Жалпы жемістер мен көкөністер біріншіден
дәрумен берсе, екіншіден тағам ретінде, ал үшіншіден дастарханға
сән ретінде қоя аламыз.
2 тапсырма
Жұптық жұмыс
Түсініксіз
сөздерді анықтау, мағынасын түсіндіру.(«Телеграф
стратегиясы»)
3 – тапсырма
сөздермен сөз тіркестерін
құрастыру
-
«Денотатты
граф» тәсілі арқылы жұмыс
жасау.
Сөз. Алма, сәбіз,
қияр
2.Сөз
тіркесі.Алма қызыл.Сәбіз сары. Қияр
жасыл.
3.Сөйлем. Мен алма жеймін. Сәбіз бізге
пайдалы. Үлкен жасыл қияр.
Сергіту
сәті
Пісіп тұрған төрт
алмұрт,
Қызығатын көрген жұрт.
Екі алмұртты бұтақтан
Алып жеді Мұратқан
Қанша қалды алмұрттан.
5
тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті
дыбысты қойып жазып, жіңішке сөздердің астын
сыз.
Алм...рт, өр...к, ж...зім,
орамжапыра..., д...мді, ...ызылша, т...тті, ...ияр, қ...лпынай,
ас...абақ.
|
|
Соңы
|
Жинақтау:
Айтылым: Бүгінгі
сабақта болған суреттерді жинақтап,
ата.
Бағалау; кері
байланыс
Рефлексия
(сабақтың соңында
көңіл-күйлерін білдіретін смайликтер суретін
салу)
.1Түсінбедім,
білмедім.2.Түсіндім, білдім 3. Онша
емес
Үй тапсырмасы: Жаңа
сөздерін білу.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –
оқушыға
мейлінше
қолдау
көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыға
тапсырманы
қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс –
Денсаулық жəне
қауіпсіздік,
АКТ-менбайланыс.
Құндылықтарменбайланыс
(тəрбиеэлементі).
|
|
|
|
Рефлексия Сабақтың
мақсаты
мен
оқу
міндеттері
орындалды
ма?
Бүгін
оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
Жоспарланған
саралаужақсы
іскеастыма?
(тапсырмалар
сəйкесболдыма?)
Уақыттықалай
пайдаландым?
Жоспарыма
қандайөзгеріс
енгіздімжəне
неге?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол
жақта
берілген сұрақтарға
жауап беріңіз
|
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі
нəрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)
1:
2:
Қандай екі нəрсе
немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқыту
мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде
келесі
сабағыма қажет болуы
мүмкін қандай ақпарат
білдім?
1:
2:
|