Басы 10 мин
|
Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ
барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.
Кеңістікте топпен жүгіргенде
неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?
орташа қалыпта жүгіру , алаңның
оң жағынан сол жағына қарай .
1 . Екі қол жоғарыда аяқтың
ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.
2. Жеңіл жүгіріске көшу
.
3.аяқты артқа , қолға жеткізе
жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ
қырымен адымдап жүгіру екі қол белде
5 .Жылдамдыққа
жүгіру
6. қолды екі жақтан тыныс ала
көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.
7.Ж.Д.Ж. орнында.
|
Оқушылар берілген жаттығуларды
орындайды
|
Қол шапалақ
|
|
Ортасы -25 мин
|
Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру
техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету
арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез
жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын
көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді
Қысқа қашықтыққа жүгіру
техникасы
-
-
«Сөреге» деген бұйрық
берілгенде сөре сызығына келіп, бір-бір жарым қадам санап алып,
қолды сөре сызығынының үстіне және итеретін аяқты алдыңғы ұшына
қойып, итермейтін аяқтың тізесі, итеретін аяқтың табанының орта
тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде болады, салмақ қолға
түседі.
-
«Жүгір» деген бұйрықта бар
екпіні мен аяқты жылдам басып, қолды алға-артқа сермеп
жүгіреді.
-
Оқушыларды уақытты есепке алып
қысқа қашықтыққа жүгірту.
|
Оқушылар түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын
жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну
және көрсету
қозғалу дағдылары секіру, лақтыру,
жүгіру
Оқушылары қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсетеді.
Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік,
төзімділік, батылдық қасиеттерін көрсетеді
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
|
|
Сабақтың соңы 10 мин
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-
Жүгіру неше кезеңнен
тұрады және әр кезеңнің ережесі?
-
Жүгіру кезінде қандай
қасиеттер дамиды?
-
Жүгіру кезінде
тепе-теңдікті сақтау маңызды ма?
Неліктен екенін айта
аласыңдар ма?
Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру
себебін айта аласыздар ма?
Оқушылар бір-бірінің орындаған
жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады..
Кері
байланыс
Оқушылардың өз
тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет
тәсілдері, қарым-қатынас).
Оқушылар
стикерге мына сұрақтарға жауап жазады:
1. Маған
сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы
өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі
тақтаға жапсырады.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Рефлексия
|
|