|
Мектебі |
«Ынталы» жалпы білім беретін мектебі КММ |
|||||
|
Педагог |
Шерипбаев Бимурат Онгарович |
|||||
|
Бөлім |
Жеңіл атлетика |
|||||
|
Күні |
16.09.2022 жыл |
|||||
|
Сынып |
6 «Ә» |
13 (ұл) ---13 (қыз) |
Қатысушылар саны. |
Қатыспағандар саны |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жүгіру секіру реттілігі. Бір орыннан ұзындыққа секіру. |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындайды, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсынады және көрсетеді |
|||||
|
Бағалау критерииі |
Негізгіқимыл-қозғалысжаттығуларының байланысын анықтайды. |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
||
|
Басы 10 мин |
Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері. Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде 5 .Жылдамдыққа жүгіру 6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. 7.Ж.Д.Ж. орнында. |
Оқушылар берілген жаттығуларды орындайды |
Қол шапалақ |
|
||
|
Ортасы -25 мин |
Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы
|
Оқушылар түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру Оқушылары қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсетеді. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін көрсетеді |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау |
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
Талқылауға арналған сұрақтар:
Неліктен екенін айта аласыңдар ма? Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру себебін айта аласыздар ма? Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады..
Кері байланыс Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Рефлексия |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жеңіл атлетика
Жеңіл атлетика
|
Мектебі |
«Ынталы» жалпы білім беретін мектебі КММ |
|||||
|
Педагог |
Шерипбаев Бимурат Онгарович |
|||||
|
Бөлім |
Жеңіл атлетика |
|||||
|
Күні |
16.09.2022 жыл |
|||||
|
Сынып |
6 «Ә» |
13 (ұл) ---13 (қыз) |
Қатысушылар саны. |
Қатыспағандар саны |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жүгіру секіру реттілігі. Бір орыннан ұзындыққа секіру. |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындайды, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсынады және көрсетеді |
|||||
|
Бағалау критерииі |
Негізгіқимыл-қозғалысжаттығуларының байланысын анықтайды. |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
||
|
Басы 10 мин |
Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері. Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде 5 .Жылдамдыққа жүгіру 6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. 7.Ж.Д.Ж. орнында. |
Оқушылар берілген жаттығуларды орындайды |
Қол шапалақ |
|
||
|
Ортасы -25 мин |
Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы
|
Оқушылар түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру Оқушылары қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсетеді. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін көрсетеді |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау |
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
Талқылауға арналған сұрақтар:
Неліктен екенін айта аласыңдар ма? Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру себебін айта аласыздар ма? Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады..
Кері байланыс Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Рефлексия |
|
||
шағым қалдыра аласыз













