Материалдар / Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
6.2.5.3 масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу 6.2.5.4 географиялық координаттарды анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
3948
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 6 «А» Мектеп: «Ленин орта мектебі» КММ




Оқу ісі жөніндегі меңгерушісі:Самуратова Д. Н.________

САБАҚ: Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Пән мұғалімі: Ахмет М. А. Күні:
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)6.2.5.3 масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу6.2.5.4 географиялық координаттарды анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Қауіпсіздік ережелерімен, қауіпсіздік белгілерімен танысады.


Кейбір оқушылар:


Зерттеу жұмыстарын жоспар бойынша жасауды үйренеді.
Бағалау критерийі
  • Масштаб түрлерін меңгеру
  • Масштаб арқылы ара қашықтықты есептеулер жүргізу.
  • Карта мен глобуста бейнеленген сызықтармен танысу.
  • Географиялық координаталар арқылы мекен-жайды табу
  • Тілдік мақсаттарКартадан географилық нысандарды өлшеу үшін не істеу керегін біледі. Карта масштабын білу мен оқудың маңызын түсіндіреді. Түйінді сөздерге анықтама береді. Кез келген нысанның географиялық орнын қалай анықтауды біледі. Картадан табады, ол үшін қандай білім керектігін сипааттайды.
    Құндылықтарға баулуТұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау
    Ресурстар мен көрнекіліктерГеографиялық карта, оқулық, сызғыш
    Тірек сөздермасштаб, сызықтық масштаб, атаулы масштаб, паралель, меридин, градус торы, полюс экватор, градустық торымен, ендік және бойлық
    Әдіс-тәсілдерАуызша жауап
    МодульдерОқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау
    Пәнаралық байланысФизика, химия, география, технология
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар мен көрнекіліктер
    Сабақтың басы мен ортасы 3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі1. Сыныпты түгелдеу2. Үй жұмысын талқылауӨткен сабақты еске түсіре отыра масштаб ұғымының анықтамасын табу:Географиялық картада қандай масштаб түрлері кездеседі?Топографиялық карталар қандай масштабта жасалынады?Масштаб қандай географиялық аспаптарда кездеседі?1: 12 000 деген масштабты қалай түсіндіресіз?

    Масштаб дегеніміз сонымен Масштаб – сызбада, планда, картада бейнеленген кезде заттың нақты өлшемі неше есе кішірейтілгені немесе ұлғайтылғаны көрсететін сан.

    Масштаб сонымен, Сандық 1:2000 000Оқушылардың назарын 67-беттегі «Есіңде болсын!» деген ескерпеге аудару: Демек, атаулы масштабта 1 см-де неше см бар екені беріліп, оны км айналдыру қажет болады.

    Сызықтық масштабпен 67-беттегі мәтін арқылы танысады.

    1-Тапсырма. Атаулы масштабқа айналдыр1. 1:3 000 0002. 1:420 0003. 1: 12 000 0002-тапсырма. сандық масштабқа айналдыр1. 1 см-де – 15 км2. 1 см-де – 25 км 3. 1 см-де – 4 км 3-тапсырма. картада А нүктесі мен Б ара қашықтығы 3,7 см, карта масштабы 1:750 000 болса, А, Б нүктелерінің ара қашықтығы неше км?4-карта. Атластан ара қашықтығын есептеу. 1-оқушы.Алматы-Астана-Павлодар2-оқушы. Ақтөбе-Орал-Қызылорда

    Жер шарының ойша жасалған паралель, меридин, градус торы, полюс экватор, градустық торымен, ендік және бойлықпен таныса келе:

    Астана , Алматы, Көкшетау қалаларының координатасын анықтау.

    Үй тапсырмасы: 1-2 тапсырма.Тараз, Шымкент, Петропавл қалаларының координатасын есептеу.















    Ауызша жауап



















    Оқулықпен жұмыс











    Өзіндік жұмыс

















    6-сынып атласы, 30-31 бет















    Атлас «Казахской ССР» 12-13 бет

    68-бет
    Сабақтың соңы 4 минут



    1 минут1 минут
    Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутТопбасшылары бағалау парақтарын жинап береді. Сабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны»



    стикерлер




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ