Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жер бетін бейнелеу тәсілдері. 6 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
география пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қараша 2018
5617
10 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Ғалам. Жер. Адам | Мектеп: Ш.Уәлиханов жалпы орта мектебі | Мұғалімнің аты-жөні:Туримбетова Кулайм | |
Күні: 15.10.2018ж | Сынып: 6 «А» | Қатысқандар саны: 20 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Жер бетін бейнелеу тәсілдері | ||
Сабақ негізделген оқу мақсат (мақсаттары) | 6.2.5.5-сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау | ||
Бағалау критерийі | Оқушылар, уақыт өлшемі туралы біледі, даталардың ауысу сызығын түсінеді, еліміздің сағаттық белдеуін анықтайды, сағаттық белдеулер картасын қолданады. Жергілікті уақытты есептеу арқылы білімдерін саралайды оны күнделікті өмірде пайдаланады. | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Оқушылар сағаттық белдеулер тақырыбын пысықтай отырып, жергілікті жердің уақытын анықтайды, білімдерін дамытады. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
Кейбір оқушылар: | |||
Тілдік мақсат | Оқушылар: | ||
Құндылықтар | Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық. | ||
АКТ дағдысын қолдану | Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. | ||
Өмірмен байланыс | Климаттық өзгерістерді талқылау | ||
Пәнаралық байланыс | Физика | ||
Алдыңғы білім | 6 Т6. Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру | ||
Дерек көздер: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2013 жыл, география оқулығы.Критерийлер бойынша, топты бағалау және өзін- өзі бағалау: Кері байланыс. | |||
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) | . | ||
Топқа бөлу(2 минут) | Сағаттар бойынша: І топ ІІ топ ІІІ топ | ||
Үй тапсырмасын Білу Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы(4 минут) | 1. Талқылауға арналған тармақтар: а. Белдеулік уақыт дегеніміз не? б. Халықаралық келісім бойынша даталардың ауысу сызығы қандай градус аралығында жүргізілген. (Ратманов, Крузенштейн аралдарын картадан табу) в. Мәскеуде,Атырауда жаңа жылды неге Алматыдан кейін қарсы алады? Себебін « Сіз неліктен....екенін айта айта аласыз ба»? | Ыстық орындықОйын шарты:Тақтаның алдына орындық қойылады. Ол ыстық орындық. Оған өз еркімен немесе мұғалімнің шақыруымен бір оқушы отырады. Қалған оқушылар тақырып бойынша сұрақтар қояды. Кей жағдайда ыстық орындыққа мұғалім де отыруға болады. | |
«Сағаттық белдеулер» бейнефильмін көрсету(5 минут) | Интернет материалы. | Сағаттық белдеулер бейнефильмі бойынша, әр топ «постер» қорғайды.әр топ 3 минуттан (9 минут)Топтар бір-бірін бағдаршам бойынша бағалау. | |
Қолдану І топ (3минут) ІІ топ(3 минут) ІІІ топ(3минут) 3 минут 5 минут | Ой шақыру. І – топ: Жұптық жұмысТоптастыру.Топтастыру арқылы Қазақстан орналасқан сағаттық белдеулерді түсіндіру. | Кескін карта және оқулық атласы Беслсенді тақтадан есептеу жолдарын көрсету тлас пен глобусты пайдалану арқылы, бірінші жұппен орындап содан кейін топ ақылдаса келе, топпен орындап әр топ (9 минута) қорғайды | |
Аяқталуы (3 минут) Бағалау(2 минут) Кері байланыс:(2 минут) | Жаңа сабақты бекіту.1. Сұрақ-жауап.1. Қазақстандағы сағаттық белдеулер?2. Белдеулік уақыт?3. Декреттік уақыт?4. Жергілікті уақыт?5. Астана қандай сағаттық белдеуде жатырҮйге тапсырма: | Жүргізілген кері байланысты жинап алу Өтілген сабақтың, екі жақсы жағын айтадыжәне бір тілек білдіреді. | |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қаблеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | |
Кешенді; жұппен;Топпен жұмыс істеу арқылы.7 модульді пайдалануОқушы үніне құлақ түру арқылы кері байланыс жүгізу. | Өзін-өзі, өзгені және топты бағағалау арқылы | Географиядан қосымша материалдар. Стратегиялар. АКТ | |
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгерді ме? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? . |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)