Материалдар / Жер және өмір
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жер және өмір

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары мұғалімдерге тәжірибе алмасу бағытында ұсынылып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

5. Адам. Жер. Ғалам

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

5.1 В Жер және өмір

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.2.3.1 Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау


Сабақ мақсаттары

Жер қабықтары мен оның құрамдас бөліктерін біледі.

Жер қабықтарының құрамдас бөліктерін ажыратады.

Жер қабықтарының негізгі ерекшеліктеріне мысал келтіріп,дәлелдейді.

Бағалау критерийлері

Қолдану

Жер қабықтарын сипаттайды.

Жер қабықтарының құрамдас бөліктерін атап айтады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән терминология: атмосфера,гидросфера,биосфера,литосфера

Диалог үшін пайдалы баянды сөйлемдер:

-Жерде не себепті тіршілік ....................................бар.?

-Жер қабықтарын ....................................ата?

-Неліктен Жерді қорғауымыз керек..................................?

Құндылықтарды дарыту


Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.

Пәнаралық байланыстар

Физика пәнімен болашақ энергиясы, өнеркәсіптің, ғаламторды пайдалану туралы, химия пәнімен өнеркәсіп өндірісінің болашағында, биология пәнімен денсаулықты сақтаудағы салауатты өмір салтының маңызы туралы мәлімет алуда байланыстыра алады.

Бастапқы білім


«Жаратылыстану» пәнінің бағдарламасынан оқушылар аса маңызды ғылыми жаңалықтар және олардың адамның күнделікті өміріне әсері

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Амандасу

Ынтымақтастық сферасын құру

Оқушыларды топқа бөлу Жер қабықтары арқылы /атмосфера,гидросфера,биосфера,литосфера/

СЖ Миға шабуыл

Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылаңыз:

Өздеріңіз суырған тірек сөздер туралы не білесіңіздер?

Жер құрылысындағы өзгерістер неге әкелуі мүмкін?

Табиғатта қандай өзгерістер болып отырады?

Бейнефильм «Су айналымы» көрсету

Оқушы ойын тыңдау

Оқу мақсатымен танысу



Атмосфера

гидросфера,

биосфера,

литосфера


Сабақтың ортасы

5 минут





15 минут














10 минут












7 мин


ТЖ Мәтін беріледі Жұптас,ойлан, бөліс

1 топ Атмосфера қабығы /қағазбен желпу/

2 топ Гидросфера қабығы /Су/ беру

3 топ Биосфера қабығы /Гүл/ беру

4 топ Литосфера қабығы /топырақ/ беру

Желпеуіш әдісі арқылы мәтінді қорытынды жасайды, желпеуішке сұрақ жазып, келесі топпен алмасады, келесі топ жауап береді.

ҚБ Екі жұлдыз, бір тілек

Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады:

  1. Топтағы ынтымақтастық сақталған

  2. Барлық топ мүшелерінің белсенділігі

  3. Тақырыптың жаңа идеямен ашылуы

  4. Уақыттың сақталуы

ДЖ тапсырма көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз

................................... жердің ауа қабығы

................................... жердің су қабығы

...................................жердің тіршілік қабығы

...................................жердің сыртқы қатты қабығы

Дескриптор Білім алушы:

Жердің ауа қабығын жазады

Жердің су қабығын жазады

Жердің тіршілік қабығын жазады

Жердің қатты қабығын жазады

ДЖ тапсырма:Жер қабықтарының құрамдас бөліктерін жазыңыз және сипаттаңыз

Биосфераның құрамдас бөлігі.................................

Атмосфераның құрамдас бөлігі..............................

Гидорсфераның құрамдас бөлігі.............................

Литосфераның құрамдас бөлігі..............................

Дескриптор Білім алушы:

Биосфераның құрамдас бөліктерін сипаттайды

Атмосфераның құрамдас бөліктерін сипаттайды

Литосфераның құрамдас бөліктерін сипаттайды

Гидросфераның құрамдас бөліктерін сипаттайды

ҚБ басбармақ әдісі

ТЖ тапсырма Семантикалық картаны толтыр?

Қабық

бөліктері

Атмосфера

Гидросфера

Литосфера

Биосфера

Озон





Мантия





Тропосфера





Тірі ағзалар





мұхит





Дескриптор Білім алушы:

Жер қабықтарының құрамдас бөліктерін белгіледі

Жер қабықтарының өзіне тән бөліктерін ажыратты.

ҚБ Мұғалім мадақтамасы

https://www.youtube.com/watch?v=DS0gjUQrMhY&index=8&list=PLLvf0rO_bj8V0awTSgTmC-BYplNl_gsa_





https://www.googlesciencefair.com/springboard/ru/







http://www.ideen2020.de/en/60/health/

Сабақтың соңы

3 мин


Кері байланыс

 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

2. «Балалы үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?

3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?

4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?

5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы.

Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Рефлексия парағы

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталу

Сабақтың құрылымы оқушылардың жас ерекшелігіне сай құрылды. Сабақ кезінде оқушылардың оқу жағдылары ескерілді.

ДЖ;ТЖ саралау тапсырмалары жүзеге асып, дескрипторлар арқылы бағалау болды.


- оқушыларға әр түрлі сұрақтар беру арқылы ой қозғау жүргізу;

-өз бетімен іздену дағдыларын дамыту барысындағы іс- әрекеттерін бақылау;

-бағалау критерий бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды;

-топпен жұмыс барысындағы іс әрекеттерін бақылау.

топтық, жұмыс кезінде бір-бірінің ойын сыйлап, құрметпен қарауға тәрбиелеу. Іс-қозғалыс кезіңде денсаулықты сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!