Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жер және өмір
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары мұғалімдерге тәжірибе алмасу бағытында ұсынылып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Қараша 2018
398
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: 5. Адам. Жер. Ғалам | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | 5.1 В Жер және өмір | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.2.3.1 Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау | |
Сабақ мақсаттары | Жер қабықтары мен оның құрамдас бөліктерін біледі.Жер қабықтарының құрамдас бөліктерін ажыратады.Жер қабықтарының негізгі ерекшеліктеріне мысал келтіріп,дәлелдейді. | |
Бағалау критерийлері | ҚолдануЖер қабықтарын сипаттайды.Жер қабықтарының құрамдас бөліктерін атап айтады. | |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән терминология: атмосфера,гидросфера,биосфера,литосфераДиалог үшін пайдалы баянды сөйлемдер:-Жерде не себепті тіршілік ....................................бар.?-Жер қабықтарын ....................................ата?-Неліктен Жерді қорғауымыз керек..................................? | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу. | |
Пәнаралық байланыстар | Физика пәнімен болашақ энергиясы, өнеркәсіптің, ғаламторды пайдалану туралы, химия пәнімен өнеркәсіп өндірісінің болашағында, биология пәнімен денсаулықты сақтаудағы салауатты өмір салтының маңызы туралы мәлімет алуда байланыстыра алады. | |
Бастапқы білім | «Жаратылыстану» пәнінің бағдарламасынан оқушылар аса маңызды ғылыми жаңалықтар және олардың адамның күнделікті өміріне әсері | |
Сабақбарысы | ||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | АмандасуЫнтымақтастық сферасын құруОқушыларды топқа бөлу Жер қабықтары арқылы /атмосфера,гидросфера,биосфера,литосфера/СЖ Миға шабуыл Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылаңыз:Өздеріңіз суырған тірек сөздер туралы не білесіңіздер?Жер құрылысындағы өзгерістер неге әкелуі мүмкін?Табиғатта қандай өзгерістер болып отырады?Бейнефильм «Су айналымы» көрсетуОқушы ойын тыңдауОқу мақсатымен танысу | Атмосферагидросфера,биосфера,литосфера |
Сабақтың ортасы 5 минут 15 минут 10 минут 7 мин | ТЖ Мәтін беріледі Жұптас,ойлан, бөліс1 топ Атмосфера қабығы /қағазбен желпу/2 топ Гидросфера қабығы /Су/ беру3 топ Биосфера қабығы /Гүл/ беру4 топ Литосфера қабығы /топырақ/ беруЖелпеуіш әдісі арқылы мәтінді қорытынды жасайды, желпеуішке сұрақ жазып, келесі топпен алмасады, келесі топ жауап береді.ҚБ Екі жұлдыз, бір тілек Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады: | |
Сабақтың соңы3 мин | Кері байланыс 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?2. «Балалы үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? | Рефлексия парағы |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталу |
Сабақтың құрылымы оқушылардың жас ерекшелігіне сай құрылды. Сабақ кезінде оқушылардың оқу жағдылары ескерілді.ДЖ;ТЖ саралау тапсырмалары жүзеге асып, дескрипторлар арқылы бағалау болды. | - оқушыларға әр түрлі сұрақтар беру арқылы ой қозғау жүргізу;-өз бетімен іздену дағдыларын дамыту барысындағы іс- әрекеттерін бақылау;-бағалау критерий бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды;-топпен жұмыс барысындағы іс әрекеттерін бақылау. | топтық, жұмыс кезінде бір-бірінің ойын сыйлап, құрметпен қарауға тәрбиелеу. Іс-қозғалыс кезіңде денсаулықты сақтау. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)