Сабақ: №19 | Мектеп: №127 ЖОМ |
Пәні: информатика |
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Кебекбаева Меруерт |
Сынып: 11 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Жергілікті желі |
Сабақ негізделген оқумақсаты | Жергілікті желі түрлерімен танысу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Жергілікті желінің түсінігін және олардың сипаттамасын біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Желілердің типологиясын, желідегі WiFi мүмкіндіктерін анықтай алады |
| Кейбір оқушылар: |
| Бумаға жалпы қолжетімділік параметрлерін енгізе білу, үйдегі WI Fi орнатуды орындай алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Жергілікті желі туралы түсінік қалыптастырады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Жергілікті желі, WiFi |
| Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.топология дегеніміз не?2.Желілік коммутатор дегеніміз не?3.Бағдарлағыш дегеніміз не?4.WiFі дегеніміз не?5.Жергілікті желілердің көмегімен шешілетін негізгі мәселлер қандай? |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| 1.Жергілікті және ғаламдық желілердің ұқсастықтары мен айырмашылықтары қандай?2.Желідегі принтерге жалпы қолжетімділікті қалай орнатуға болады?3.Желіге қосылған компьютерде қандай программалық жабдықтама болуы керек? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Топология, бағдарлағыш, желі сөзінің үш тілде аталуын білу |
Алдыңғы тақырып | Байланыс арналары.Хаттамалар Байланыс арналары.Хаттамалар |
Жоспар |
Жоспарлағануақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар |
Басталуы5 мин
5 минут «Ыстық орындық» әдісі
| Шаттық шеңберін құру«Ыстық орындық» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.
ҰйымдастыруСурет қиындылары арқылы 2 топқа бірігу.Өткенді қайталау үшін «Ыстық орындық» әдісі арқылы қорытындылаймын1.Байланыс арналары дегеніміз не?2.Желілік хаттама дегеніміз не?3.Байланыс арналарына сипаттама беріңдер4.Кедергіге тұрақтылық дегеніміз не?5.Байланыс арналарының жіктелуін айтыңдар6.Бір файлдың дестелері компьютер-қабылдағышта қалай бірігеді?7.Желіге қосылған компьютердің ІР-адресін қалай білуге болады? |
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
|
Ортасы15 минут
практикалық жұмыс10 минут
| Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Жергілікті желі».
Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ.Жергілікті желі 2-топ: жергілікті желіне баптау2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.Оқушыларға оқулықтағы практикалық тапсырманы компьютерде орындауға беремін.Оқулықтағы 239-240 бет
|
Оқулық, маркерлер,плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта
Компьютер, оқулық |
Сабақты қорытындылау5 мин | Сабақты қорытындылауда тестті дәптерлеріне орындауға беремін1-д2-а3-а4-с5-в6-а | дәптер |
Аяқталуы
5 минут
| Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: §18Бағалау.«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасау | Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар |
Қосымша ақпарат: Информатика 11-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2015 жыл |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
| Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|
|
|
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |