Материалдар / Жергілікті жерді бағдарлау 2 - сынып

Жергілікті жерді бағдарлау 2 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
1879
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:Оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Күні: 04.04.2018 жылПәні: Дүниетану Сынып: 2 «Б»Мектеп: «Береке орта мектебі» КММҚатысқандар: 21Қатыпағандар: 0
Сабақтың тақырыбыЖергілікті жерді бағдарлау
Ортақ тақырыпҚоршаған орта
Бағдарламаның бөліміне сілтеме 2.1. Жергілікті жерді бағдарлау
Жалпы мақсаты2.2.1.1. Тұсбағардың көмегімен көкжиектің тұстарын анықтау
Күтілетін нәтижелерОқушылар:
  • Мұғалімнің жоспары,тапсырмалары, оқулықтың және жұмыс дәптерінің нұсқаулығымен әрекет етеді;
  • Мұғалімнің бағыттауы бойынша оқулықтың мәтіні және суреттерінен қажетті ақпаратты алады;
  • «бағдарлау» түсінігімен танысады, тұсбағдар бойынша бағдарлаудың тәсілдерін қарастырады;
  • Сабақта қол жеткізген жетістіктеріне ой қорытады;
  • Сөздік қорын Солтүстік С, Оқтүстік О, Шығыс Ш , Батыс Б сөздерімен толықтырады.
  • Жетістік өлшемдері.Оқушы мақсатына жетеді, егер:
  • Мұғалімнің жоспары, тапсырмалары, оқулықтың және жұмыс дәптерінің нұсқаулығымен өзіндік әрекет ете алса;
  • Оқулықтың мәтіні және суреттерінен қажетті ақпаратты ала алса;
  • Бағдарлау түсінігін және ненің көмегімен кеңістікте орналасқан жеріңді анықтауға болатынын айта алса;
  • Сабақтың оқу міндетін түсіне алса және орындай алса;
  • Сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорыта алса;
  • Жұптық және топтық жұмысқа белсенді қатыса алса
  • Оқушы оқытудың мақсатына жетуге тырысады, егер:
  • Мұғалімнің жоспары, тапсырмалары, оқулықтың және жұмыс дәптерінің нұсқаулығымен өзіндік әрекет етсе;
  • Мұғалімнің бағыттауымен оқулықтың мәтіні және суреттерінен қажетті ақпаратты алса;
  • Бағдарлаудың не екенін, тұсбағдар және жергілікті белгілер бойынша бағдарланудың тәсілдерін атап берсе;
  • Сабақтың оқу міндетін түсінсе және орындауға тырысса , сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорытса.
  • Оқытудың әдістері мен тәсілдеріӘңгіме құру, оқулық және дәптермен жұмыс, жұптық жұ-мыс, өзіндік жұмыс, дидактикалық ойын.
    Көрнекі құралдарМұғалімге: интерактивті тақта, тақырып бойынша суреттер топтық жұмыс үшін тапсырмалар.Оқушыға: оқулық , жұмыс дәтері
    Кілттік сөздер және ой-пікірлерТұсбағдар, көкжиек бағыттары, бағдарлау.
    Сабақтың барысы
    Уақыт Сабақтың өту кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    2 минҰйымдастыру Жағымды көңіл күй қалыптас-тыруМұғалім сабақта жағымды орта қалыптастырады.Қуан, шаттан!Қуан, шаттан!Қуанатын күн бүгін,Баршаңызға қайырлы күн!Күліп шықты күн бүгін! Оқушылар мұғалімнің соңынан қайталайды
    4 минСабақтың мақсатын қоюТоптағы жұмыстың ережелерін талқылайды. Қозғалысқа келтіретін тапсырма. «Кім жылдам?» Тапсырманы орындап, сөз құрастырыңдар.



  • Қалай ойлайсыңдар , біз қайда аттанамыз? Қандай мақсатпен?
  • Саяхаттау үшін не қажет?
  • Арқақоржынды аламын,Сәттілік, үмітті саламын.Достарымды ертіп ап,Білімімді шықдап ап,Саяхатқа шығамын.
  • Бүгін біз сендермен қызыққа толы саяхатқа аттанамыз. Ал саяхатымыз-дың бастамасын ежелгі грек аңызынан бастаймыз.
  • Аңыз дегеніміз не?
  • Аңыз – табиғат құбылыстары және қоғам-ның пайда болуы туралы ежелгі халық ертегісі. Мұғлімнің әңгімесі. Баяғы бір заманда Крит аралында, көк теңіз шайып жатқан жағалауда Минос деген патша өмір сүріпті. Оның әдемі әрі ақылды Ариадна деген қызы болыпты. Оның жер игілігіне үлкен ақ сарай салынады. Ол сарайдың басқа сарайлардан бір ерекшелігі – кірген адам шыға алмайтын етіп жасалған шытырман дәлізі – лабиринті болыпты.
  • Лабиринт дегеніміз не?
  • Лабиринт – ертедегі Грекия мен Египетте салынатын, күрделі орналасқан және шырмалған дәліздері бар құрылыс.
  • Сол лабиринттің ортасында Мино-
  • тавр деген айдаһар тұрыпты. Әрбір тоғыз жыл сайын 7 жас жігіт пен 7 жас қыз лабиринт ішіне баруға мәжбүр болатын.
    Топта жұмыс істеудің ережелерін естеріне түсіреді және атайды.





    Әр топ конверттегі тапсырманы алып, тапсырманы орындай-ды

























    Жауап береді, тыңдайды. Өздерінің пікірлерін білдіреді











    12 минЖаңа білімді меңгеруОқулықты ашып мәтінді кезекпен оқимыз.Оылған мәліметке «Сұрақ қой» әдісі. Сұрақтар: «Неге?» «Қай?» «Қанша?» «Не?» және т.б сөдерден тұры керек. Мұғалім маңызы бар сұрақтарды белгілейді және оларға бірден жауап беруге оқушыларға ұсыныс жасайды. Бұл әдіспен жаңа ғана оқылған мәліметтерді түсінгені тексеріледі.Оқушылар оқулықтың мәтінін оқып, суреттерді қатыстырып, тапсырмаларды орындайды. Оқушыға қойылатын сұрақтардың үлгілері:
  • Қамал дегеніміз не?
  • Саудагерлер мен шеберлер қайда тұрды?
  • Зергерлер қандай бұйымдар жасады?
  • және т.б.
    3 минЖаңа тақырыпты түсінуді тексеруМұғалім: Ұлы Жібек жолының сауда керуендері өтетін жолының бойында неге ежелгі қалалар пайда болған?

    Мұғалім: Сендерге қазір экскурсия жетекшісі рөлінде ойнауларыңа тура келеді. Бірақ сенің тыңдаушың бір ғана адам болады, ол – сенің парталас сыныптасың. Ежелгі қалаға экскурсия (танымжорық) жүргізіңдер: қаланың көрінісі қандай, онда кімдер тұрады, шеберлер қандай бұйымдар дайындайды. ( «Мен – экскурсия жетекшісімін» әдісі)







    Сергіту сәтіМұғалім:Оңға түзу тұр.Солға түзу тұр.Алға бір адым,Артқа бір адым.Оңға бұрылып,Солға бұрылып,Жоғары-төмен қарайықОрнымызды табайықМұғалім: Ежелгі қаланың тұрғыны қазіргі қалада болды деп елестетіңдер . Оны бәрінен бұрын не таңғалдырар еді?
    Оқушылар:
  • Керуеншілерге ұзақ жолда демалуға тоқта, түйелерін тынықтыру керек болды. Бұндай жерлерде керуен-сарайлар салынып, саудагерлер тауарларын сақтайтын:
  • Мұнда сауда керуендері аялдап, жергілікті тұрғындар мен саудагерлер арасында сауда-саттық (тауар айыртастау) басталатын;
  • Бұл орындарға адамдар келіп қоныстана бастады. Олар саудамен, қолөнермен, жеер өңдеумен айналысты. Осындай жолмен қала пайда бола бастаған.


  • Оқушылар өлең жолдарындағы қозғалыстарды қайталайды.













    Оқушылардың жауаптары әртүрлі.





    8 минЖаңа тақырыпты бекіту«Оқушы дәптеріндегі» тапсырмаларды орындаймыз.
  • Ежелгі қала қандай бөліктерге бөлінгенін жаз
  • Ежелгі қала мен қазіргі қаланы салыстыр. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тап.
  • Парталас сыныптастарыңмен тапсырманы орындауда өзара тексеру жүргізіңдер.
    Оқушылар «Оқушы дәптеріндегі» тапсырмаларды орындайды.
    5 минРефлексия Қорытындылау Сабақтың мазмұнын бағала. «Жеделхат» - сабақ аяқталғаннан кейін әр оқушыға жеделхат бланкісін толтыру ұсынылады және келесі нұсқаулықты назарларыңа ұсынамын: «Сен өткен сабақ туралы не ойлайсың? Нені үйрендің? Не ұнады? Не түсініксіз болды? Маған қысқаша жолдау жазыңыздар. Мен алдағы уақытта сендердің йларыңды ескеруім керек»

    2 минҮй тапсырмасы«Оқушы дәптеріндегі» 3 – тапсырманы орындаңдарОқушылар күнделіктеріне тапсырманы жазады.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ