Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жергілікті жерді бағдарлау 2 - сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
02 Қараша 2018
1879
23 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:Оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Күні: 04.04.2018 жылПәні: Дүниетану Сынып: 2 «Б» | Мектеп: «Береке орта мектебі» КММҚатысқандар: 21Қатыпағандар: 0 | ||
Сабақтың тақырыбы | Жергілікті жерді бағдарлау | ||
Ортақ тақырып | Қоршаған орта | ||
Бағдарламаның бөліміне сілтеме | 2.1. Жергілікті жерді бағдарлау | ||
Жалпы мақсаты | 2.2.1.1. Тұсбағардың көмегімен көкжиектің тұстарын анықтау | ||
Күтілетін нәтижелер | Оқушылар: | ||
Жетістік өлшемдері. | Оқушы мақсатына жетеді, егер: | ||
Оқытудың әдістері мен тәсілдері | Әңгіме құру, оқулық және дәптермен жұмыс, жұптық жұ-мыс, өзіндік жұмыс, дидактикалық ойын. | ||
Көрнекі құралдар | Мұғалімге: интерактивті тақта, тақырып бойынша суреттер топтық жұмыс үшін тапсырмалар.Оқушыға: оқулық , жұмыс дәтері | ||
Кілттік сөздер және ой-пікірлер | Тұсбағдар, көкжиек бағыттары, бағдарлау. | ||
Сабақтың барысы | |||
Уақыт | Сабақтың өту кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
2 мин | Ұйымдастыру Жағымды көңіл күй қалыптас-тыру | Мұғалім сабақта жағымды орта қалыптастырады.Қуан, шаттан!Қуан, шаттан!Қуанатын күн бүгін,Баршаңызға қайырлы күн!Күліп шықты күн бүгін! | Оқушылар мұғалімнің соңынан қайталайды |
4 мин | Сабақтың мақсатын қою | Топтағы жұмыстың ережелерін талқылайды. Қозғалысқа келтіретін тапсырма. «Кім жылдам?» Тапсырманы орындап, сөз құрастырыңдар. | Топта жұмыс істеудің ережелерін естеріне түсіреді және атайды. Әр топ конверттегі тапсырманы алып, тапсырманы орындай-ды Жауап береді, тыңдайды. Өздерінің пікірлерін білдіреді |
12 мин | Жаңа білімді меңгеру | Оқулықты ашып мәтінді кезекпен оқимыз.Оылған мәліметке «Сұрақ қой» әдісі. Сұрақтар: «Неге?» «Қай?» «Қанша?» «Не?» және т.б сөдерден тұры керек. Мұғалім маңызы бар сұрақтарды белгілейді және оларға бірден жауап беруге оқушыларға ұсыныс жасайды. Бұл әдіспен жаңа ғана оқылған мәліметтерді түсінгені тексеріледі. | Оқушылар оқулықтың мәтінін оқып, суреттерді қатыстырып, тапсырмаларды орындайды. Оқушыға қойылатын сұрақтардың үлгілері: |
3 мин | Жаңа тақырыпты түсінуді тексеру | Мұғалім: Ұлы Жібек жолының сауда керуендері өтетін жолының бойында неге ежелгі қалалар пайда болған? Мұғалім: Сендерге қазір экскурсия жетекшісі рөлінде ойнауларыңа тура келеді. Бірақ сенің тыңдаушың бір ғана адам болады, ол – сенің парталас сыныптасың. Ежелгі қалаға экскурсия (танымжорық) жүргізіңдер: қаланың көрінісі қандай, онда кімдер тұрады, шеберлер қандай бұйымдар дайындайды. ( «Мен – экскурсия жетекшісімін» әдісі) Сергіту сәтіМұғалім:Оңға түзу тұр.Солға түзу тұр.Алға бір адым,Артқа бір адым.Оңға бұрылып,Солға бұрылып,Жоғары-төмен қарайықОрнымызды табайықМұғалім: Ежелгі қаланың тұрғыны қазіргі қалада болды деп елестетіңдер . Оны бәрінен бұрын не таңғалдырар еді? | Оқушылар: Оқушылар өлең жолдарындағы қозғалыстарды қайталайды. Оқушылардың жауаптары әртүрлі. |
8 мин | Жаңа тақырыпты бекіту | «Оқушы дәптеріндегі» тапсырмаларды орындаймыз. | Оқушылар «Оқушы дәптеріндегі» тапсырмаларды орындайды. |
5 мин | Рефлексия Қорытындылау | Сабақтың мазмұнын бағала. «Жеделхат» - сабақ аяқталғаннан кейін әр оқушыға жеделхат бланкісін толтыру ұсынылады және келесі нұсқаулықты назарларыңа ұсынамын: «Сен өткен сабақ туралы не ойлайсың? Нені үйрендің? Не ұнады? Не түсініксіз болды? Маған қысқаша жолдау жазыңыздар. Мен алдағы уақытта сендердің йларыңды ескеруім керек» | |
2 мин | Үй тапсырмасы | «Оқушы дәптеріндегі» 3 – тапсырманы орындаңдар | Оқушылар күнделіктеріне тапсырманы жазады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)