Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Алгебра – 8 сынып

    Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы.

    Нургалиева Жанаргуль Ханатова. Математика пәінің мұғалімі.


    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : Статистика элементтері

    Сабақ тақырыбы

    Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы. (1 сабақ)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.3.3.1

    таңдама нәтижелерін жиіліктердің интервалдық кестесі арқылы беру;

    8.3.3.2

    жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру;

    Сабақ мақсаттары

    • Кездейсоқ таңдаманың көлемі, құлашы, ығыспалы қатар, жиілігі, салыстырмалы жиілігі, модасы, медианасын, ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін құруды біледі, түсінеді;

    • Жиіліктер алқабын ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін құру арқылы бере алады;

    • Жиіліктер гистограммасын интервалдық жиіліктер кестесін құру бойынша береді.

    Бағалау критерийі

    • Кездейсоқ таңдаманың көлемі, құлашы, ығыспалы қатар, жиілігі, салыстырмалы жиілігі, модасы, медианасын табады және ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін құрады;

    • Ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін құрады және оның көмегімен жиіліктер алқабын тұрғызады;

    • Таңдама нәтижесі бойынша интервалдық кестені қолданады және оның көмегімен жиіліктер гистограммасын тұрғызады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    - салыстырмалы жиіліктер және жинақтық жиіліктерді анықтау жолдарын талқылайды және түсініктеме береді;

    - жиілік кестесі, жиілік алқабы түрінде берілген жиналған мәліметтерді барлық сыныпқа презентациялайды және берілгендерді жинақтау, жөндеу бойынша ұсыныс жасайды

    Пәндік лексика және терминология:

    • Таңдама көлемі;

    • жиілік;

    • салыстырмалы жиілік;

    • статистикалық кестесі;

    • жинақтық жиіліктер кестесі;

    • берілгендерді жинақтау;

    • жиілік алқабы

    Жазуға /диалогқа қажетті сөзтіркес:

    • мәліметтерді бөлу кестесін құрастыру;

    • салыстырмалы жиілік кестеде мәліметтерді ұсыну;

    • жинақтық жиілік кестеде мәліметтерді ұсыну;

    • салыстырмалы жиілікті есептеу үшін, ... санына ...бөлу қажет

    • таңдаманың орта мәнін есептеу үшін...... бөлу қажет

    • жиіліктер алқабын тұрғызу үшін.....

    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек, шығармашылық, ынтымақтастық және өмір бойы білім алу.

    Пәнаралық байланыс

    Информатика, қазақ тілі

    Алдыңғы білім

    Сандар қатарының модасын, медианасын және арифметикалық ортасын табуды, ығыспалы қатардың жиіліктері алқабын тұрғыза, оқи біледі. Диаграммаларды салу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы



















    Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың мақсаттарымен, барысымен таныстыру, жетістік критерийлерін талқылау.

    1.«Көңіл-күйді смайликтермен жеткізу» психологиялық ахуалды жақсарту.


    1. Сыныпты топқа бөлу.

    Саралау тәсілі: «Жіктеу»/ талаптары әртүрлі оқушылар / Белсенді әдіс : Стикер. Қағаз қиындыларындағы берілген тапсырмаларды орындау арқылы (арифметикалық орта, өзгеріс ауқымы, медиана, мода) төрт топқа бөлінеді.

    1 топ: Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар:

    1,3; 0,6; 2,4; 0,5.

    2 топ: Сандардың өзгеріс ауқымын табыңдар:

    3,5; 0,8; 4,9; 0,6; 5,7

    3 топ: Сандардың модасын табыңдар:

    1,3; 1,2; 1,5; 1,3; 1,5; 1,4

    4 топ: Сандардың медианасын табыңдар:

    1,3; 0,6; 2,4; 0,5.


    ҚБ:«Мадақтау» әдісі: «Жарайсың!» «Керемет!» «Өте жақсы!»

    Смайликтер, стикерлер

    үлестірме тапсырмалар, постерлер.







    Сабақтың ортасы

    1 мин


















    8 мин
















































    Жаңа материалды меңгерту.

    І. Бүкіл топ орындайтын жұмыс

    Белсенді оқыту. «Зерттеушілік конференциясы» әдісі.

    Бағалау парағы әрбір оқушыға үлестіріледі. Сабақтың әрбір кезенінде белгі қойып толтырып отыру сұралады.

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі.

    Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру маңызды рөл атқарады. Сыныпта оқушыларға тәжірибе беріледі және олардың нәтижелерін талдайды. Әрбір топ кітапты немесе тірек мәтінді басшылыққа алады. Мұғалім қажеттілігіне қарай көмек бере алады.


    Оқушының ТАӘ: _______________________


    Сабақтың кезеңдері:

    Жетістігі +

    Жетілдіру қажет -

    Белсенді оқыту. «Зерттеушілік конференциясы» әдісіндегі 1 тапсырма



    Белсенді оқыту. «Зерттеушілік конференциясы» әдісіндегі 2 тапсырма




    Тапсырма – 1:

    Тиынды 20 рет лақтырып, сынаудың қорытындысын жазыңдар.

    Мұғалімнің нұсқауы әрбір топқа үлестіріледі:

    1. Мұнда келтірілген деректер саны 20-ға тең. Яғни таңдама көлемі n=20

    2. Көрсеткіштердің ең кіші, ең үлкен мәндерін табыңыз.

    Ең үлкен мәннен ең кіші мәнді азайтыңыз. Бұл таңдама құлашы.

    3. Енді келтірілген мәліметтерді әртүрлі қандай мәндер барын өсу ретімен жазыңыз.

    Бұл тізбекті ығыспалы қатар деп атайды. Ығыспалы қатардың әрбір элементі нұсқалық болып табылады. Берілген деректерді оқып үйрену үшін әрбір нұсқалықтың жиілігін анықтау қажет. Нұсқалықтың жиілігі – таңдама құраманда неше рет кездесетінін санын айтады.

    4. Жоғарыда мәліметтер нәтижесінде ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін анықтаңыз.

    xi (нұсқалық)




    ni ( жиілігі)





    Дескриптор: Білім алушы

    • Таңдаманың ең үлкен, ең кіші мәнін табады;

    • Алынған аралықты интервалдарға бөліп, өсу

    ретімен орналастырады;

    • Әрбір аралықтың жиілігін есептейді;

    Тапсырма – 2:

    1. Салыстырмалы жиілігін табу үшін нұсқалықтың жиілігін таңдама көлеміне бөліңіз.

    Ығыспалы қатардың салыстырмалы жиіліктер кестесін құрыңыз.

    xi (нұсқалық)




    Wi (салыстырмалы жиілігі)




    2. Таңдаманың орта мәнін табу үшін таңдама мәндер қосындысын таңдама көлеміне бөліңіз.

    3. Таңдама жиілігі ең көп мәнін оның модасы деп аталады. Өзіңіздің мәлеметтен моданы табыңыз.

    4. Таңдама мәнін өсу ретімен жазып, медианасын табыңыз. Егер таңдама медиана тақ болса ортаңғы элементін, жұп болса ортаңғы екі элементтің арифметикалық ортасын табыңыз. Оны есептеу үшін оқулықтағы (131 бет) кестені пайдалаңыз.

    5. Кездейсоқ таңдаманың графиктік бейнесін салу үшін оқулықтағы 4.1 суретті басшылыққа алып жиілік алқабын тұрғызыңыз.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Ығыспалы қатардың салыстырмалы жиіліктер кестесін толтырады;

    • Таңдаманың модасы, медианасын табады;

    • алынған аралықты интервалдарға бөліп, өсу

    • ретімен орналастырады;

    • әрбір аралықтың жиілігін есептейді;

    • координаталық осьтерді таңдайды;

    • жиілік алқабын тұрғызады.

    ҚБ: Әрбір оқушы «Бағалау парағы» бойынша сабақта «+», «-» бойынша өзін – өзі бағалайды.

    «+» - жеткіліті, «–» - жетілдіруді қажет етеді


    ІІ. Саралаудың «дереккөздер» тәсілі.

    Bilimland.kz сайтындағы видеоресурспен таныстыру:

    Белсенді оқу әдісі: «Стоп кадр»

    Материалды таңдап, кез келген жерінен тоқтатып, оқушылардан сұрақтар қою арқылы тақырыпты жаңа материалды меңгереді.

    Жеке жұмыс тәсілін қолдана отырып, оқушылардың материалды меңгеру деңгейі тексеріледі. Мұғалім және топ мүшелері тарапынан төменде көрсетілген кезеңде көмек (жетілдіру) қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді.



    ҚБ «Кувёртка» әдісі. Йен Майлс бойынша диалогтық оқыту. А-4 парақ екі бүктелініп, топта кезек-кезек алған идеялары жазылып, ой бөліседі.

    ІІІ. Белсенді оқу әдісі: «Түсіндіру және талқылау»

    Тапсырма

    «MicrosoftExcel» бағдарламасында практикалық жұмыс.

    Маршруттық карта

    1. Өзіңе қажетті нәрсенің бәрі бар ма?

    • Ноутбук, компьютер, қажетті бағдарлама.

    • Жетіспесе көршіңмен бірге жұмыстан.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нургалиева Жанаргуль Ханатовна
    20 Ақпан 2019
    9751
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жиілік алқабы,жиілік гистограммасы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жиілік алқабы,жиілік гистограммасы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл қысқа мерзімді сабақ жоспары өзм іс-тәжірибеммен бөлісу мақсатында жіберілді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Алгебра – 8 сынып

    Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы.

    Нургалиева Жанаргуль Ханатова. Математика пәінің мұғалімі.


    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : Статистика элементтері

    Сабақ тақырыбы

    Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы. (1 сабақ)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.3.3.1

    таңдама нәтижелерін жиіліктердің интервалдық кестесі арқылы беру;

    8.3.3.2

    жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру;

    Сабақ мақсаттары

    • Кездейсоқ таңдаманың көлемі, құлашы, ығыспалы қатар, жиілігі, салыстырмалы жиілігі, модасы, медианасын, ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін құруды біледі, түсінеді;

    • Жиіліктер алқабын ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін құру арқылы бере алады;

    • Жиіліктер гистограммасын интервалдық жиіліктер кестесін құру бойынша береді.

    Бағалау критерийі

    • Кездейсоқ таңдаманың көлемі, құлашы, ығыспалы қатар, жиілігі, салыстырмалы жиілігі, модасы, медианасын табады және ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін құрады;

    • Ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін құрады және оның көмегімен жиіліктер алқабын тұрғызады;

    • Таңдама нәтижесі бойынша интервалдық кестені қолданады және оның көмегімен жиіліктер гистограммасын тұрғызады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    - салыстырмалы жиіліктер және жинақтық жиіліктерді анықтау жолдарын талқылайды және түсініктеме береді;

    - жиілік кестесі, жиілік алқабы түрінде берілген жиналған мәліметтерді барлық сыныпқа презентациялайды және берілгендерді жинақтау, жөндеу бойынша ұсыныс жасайды

    Пәндік лексика және терминология:

    • Таңдама көлемі;

    • жиілік;

    • салыстырмалы жиілік;

    • статистикалық кестесі;

    • жинақтық жиіліктер кестесі;

    • берілгендерді жинақтау;

    • жиілік алқабы

    Жазуға /диалогқа қажетті сөзтіркес:

    • мәліметтерді бөлу кестесін құрастыру;

    • салыстырмалы жиілік кестеде мәліметтерді ұсыну;

    • жинақтық жиілік кестеде мәліметтерді ұсыну;

    • салыстырмалы жиілікті есептеу үшін, ... санына ...бөлу қажет

    • таңдаманың орта мәнін есептеу үшін...... бөлу қажет

    • жиіліктер алқабын тұрғызу үшін.....

    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек, шығармашылық, ынтымақтастық және өмір бойы білім алу.

    Пәнаралық байланыс

    Информатика, қазақ тілі

    Алдыңғы білім

    Сандар қатарының модасын, медианасын және арифметикалық ортасын табуды, ығыспалы қатардың жиіліктері алқабын тұрғыза, оқи біледі. Диаграммаларды салу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы



















    Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың мақсаттарымен, барысымен таныстыру, жетістік критерийлерін талқылау.

    1.«Көңіл-күйді смайликтермен жеткізу» психологиялық ахуалды жақсарту.


    1. Сыныпты топқа бөлу.

    Саралау тәсілі: «Жіктеу»/ талаптары әртүрлі оқушылар / Белсенді әдіс : Стикер. Қағаз қиындыларындағы берілген тапсырмаларды орындау арқылы (арифметикалық орта, өзгеріс ауқымы, медиана, мода) төрт топқа бөлінеді.

    1 топ: Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар:

    1,3; 0,6; 2,4; 0,5.

    2 топ: Сандардың өзгеріс ауқымын табыңдар:

    3,5; 0,8; 4,9; 0,6; 5,7

    3 топ: Сандардың модасын табыңдар:

    1,3; 1,2; 1,5; 1,3; 1,5; 1,4

    4 топ: Сандардың медианасын табыңдар:

    1,3; 0,6; 2,4; 0,5.


    ҚБ:«Мадақтау» әдісі: «Жарайсың!» «Керемет!» «Өте жақсы!»

    Смайликтер, стикерлер

    үлестірме тапсырмалар, постерлер.







    Сабақтың ортасы

    1 мин


















    8 мин
















































    Жаңа материалды меңгерту.

    І. Бүкіл топ орындайтын жұмыс

    Белсенді оқыту. «Зерттеушілік конференциясы» әдісі.

    Бағалау парағы әрбір оқушыға үлестіріледі. Сабақтың әрбір кезенінде белгі қойып толтырып отыру сұралады.

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі.

    Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру маңызды рөл атқарады. Сыныпта оқушыларға тәжірибе беріледі және олардың нәтижелерін талдайды. Әрбір топ кітапты немесе тірек мәтінді басшылыққа алады. Мұғалім қажеттілігіне қарай көмек бере алады.


    Оқушының ТАӘ: _______________________


    Сабақтың кезеңдері:

    Жетістігі +

    Жетілдіру қажет -

    Белсенді оқыту. «Зерттеушілік конференциясы» әдісіндегі 1 тапсырма



    Белсенді оқыту. «Зерттеушілік конференциясы» әдісіндегі 2 тапсырма




    Тапсырма – 1:

    Тиынды 20 рет лақтырып, сынаудың қорытындысын жазыңдар.

    Мұғалімнің нұсқауы әрбір топқа үлестіріледі:

    1. Мұнда келтірілген деректер саны 20-ға тең. Яғни таңдама көлемі n=20

    2. Көрсеткіштердің ең кіші, ең үлкен мәндерін табыңыз.

    Ең үлкен мәннен ең кіші мәнді азайтыңыз. Бұл таңдама құлашы.

    3. Енді келтірілген мәліметтерді әртүрлі қандай мәндер барын өсу ретімен жазыңыз.

    Бұл тізбекті ығыспалы қатар деп атайды. Ығыспалы қатардың әрбір элементі нұсқалық болып табылады. Берілген деректерді оқып үйрену үшін әрбір нұсқалықтың жиілігін анықтау қажет. Нұсқалықтың жиілігі – таңдама құраманда неше рет кездесетінін санын айтады.

    4. Жоғарыда мәліметтер нәтижесінде ығыспалы қатардың жиіліктер кестесін анықтаңыз.

    xi (нұсқалық)




    ni ( жиілігі)





    Дескриптор: Білім алушы

    • Таңдаманың ең үлкен, ең кіші мәнін табады;

    • Алынған аралықты интервалдарға бөліп, өсу

    ретімен орналастырады;

    • Әрбір аралықтың жиілігін есептейді;

    Тапсырма – 2:

    1. Салыстырмалы жиілігін табу үшін нұсқалықтың жиілігін таңдама көлеміне бөліңіз.

    Ығыспалы қатардың салыстырмалы жиіліктер кестесін құрыңыз.

    xi (нұсқалық)




    Wi (салыстырмалы жиілігі)




    2. Таңдаманың орта мәнін табу үшін таңдама мәндер қосындысын таңдама көлеміне бөліңіз.

    3. Таңдама жиілігі ең көп мәнін оның модасы деп аталады. Өзіңіздің мәлеметтен моданы табыңыз.

    4. Таңдама мәнін өсу ретімен жазып, медианасын табыңыз. Егер таңдама медиана тақ болса ортаңғы элементін, жұп болса ортаңғы екі элементтің арифметикалық ортасын табыңыз. Оны есептеу үшін оқулықтағы (131 бет) кестені пайдалаңыз.

    5. Кездейсоқ таңдаманың графиктік бейнесін салу үшін оқулықтағы 4.1 суретті басшылыққа алып жиілік алқабын тұрғызыңыз.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Ығыспалы қатардың салыстырмалы жиіліктер кестесін толтырады;

    • Таңдаманың модасы, медианасын табады;

    • алынған аралықты интервалдарға бөліп, өсу

    • ретімен орналастырады;

    • әрбір аралықтың жиілігін есептейді;

    • координаталық осьтерді таңдайды;

    • жиілік алқабын тұрғызады.

    ҚБ: Әрбір оқушы «Бағалау парағы» бойынша сабақта «+», «-» бойынша өзін – өзі бағалайды.

    «+» - жеткіліті, «–» - жетілдіруді қажет етеді


    ІІ. Саралаудың «дереккөздер» тәсілі.

    Bilimland.kz сайтындағы видеоресурспен таныстыру:

    Белсенді оқу әдісі: «Стоп кадр»

    Материалды таңдап, кез келген жерінен тоқтатып, оқушылардан сұрақтар қою арқылы тақырыпты жаңа материалды меңгереді.

    Жеке жұмыс тәсілін қолдана отырып, оқушылардың материалды меңгеру деңгейі тексеріледі. Мұғалім және топ мүшелері тарапынан төменде көрсетілген кезеңде көмек (жетілдіру) қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді.



    ҚБ «Кувёртка» әдісі. Йен Майлс бойынша диалогтық оқыту. А-4 парақ екі бүктелініп, топта кезек-кезек алған идеялары жазылып, ой бөліседі.

    ІІІ. Белсенді оқу әдісі: «Түсіндіру және талқылау»

    Тапсырма

    «MicrosoftExcel» бағдарламасында практикалық жұмыс.

    Маршруттық карта

    1. Өзіңе қажетті нәрсенің бәрі бар ма?

    • Ноутбук, компьютер, қажетті бағдарлама.

    • Жетіспесе көршіңмен бірге жұмыстан.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Алгебра Сабақ жоспары 8 сынып
    20.02.2019
    9751
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нургалиева Жанаргуль Ханатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации