Материалдар / Жиынтык тапсырма жоспары

Жиынтык тапсырма жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
396
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

« Бекітемін»

.................................. Н.Ы.Қойайдаров.

Мектеп директоры


«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі

Жиынтық бағалауды өткізу жоспары

2017-2018 оқу жылы

2 «Б» сынып Пәні: Математика

Тоқсан

Тоқсандағы апталар

Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/

Мақсаттар саны

Апта

Бағалауды өткізу формасы

Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы










Мерзімі

Өткізілу кезеңі

ескерту


құрастыру







Сараптама жасау




Баспаға шығару

1

8

«Екітаңбалы сандар» бөлім бойынша жиынтық бағалау

3

2

сынақ

15 мин

ӘҰ

12.09

13.09

15.09




«Сандармен амалдар орындау.Есептер»

3

4


10 мин

ӘҰ

24.09

25.09

29.09




«Шамалар және олардың өлшем бірліктері»

2

6


20 мин

ӘҰ

11.10

12.10

13.10




1-тоқсан жб специфика\ы

4

8

сынақ

45 мин

ӘҰ

25.10

26.10

27.10


2

7

«Екітаңбалы сандарды қосу және азйту.Жүздіктер.Есептер»

3

10


15.мин

ӘҰ

15.11

16.11

17.11




«Шамалар және өлшем бірліктері»

2

12


20мин

ӘҰ

26.11

27.11

28.11




«Жиын және оның элементін белгілеу.

2

14


10мин

ӘҰ

6.12

7.12

8.12




2-тоқсан жб специфика\ы

4

16

сынақ

45мин

ӘҰ

20.12

21.12

22.12


3

10

«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы»

2

20


15мин

ӘҰ

17.01

18.01

19.01




«Көбейту және бөлу.Есептер»

2

21


15мин

ӘҰ

7.02

8.02

9.02




«Санды және әріпті өрнектер.Теңдеулер.Есептер»

3

24

сынақ

15мин

ӘҰ

28.02

1.03

2.03




3-тоқсан жб спецефика\ы

5

26


15мин

ӘҰ

13.03

14.03

15.03


4

8

«Тиімді есептеу тәсілдері»

2

29


15мин

ӘҰ

11.04

12.04

13.04




«Есептерді шешу тәсілдері»

1

31

сынақ

15мин

ӘҰ

25.04

26.04

27.04




«Геометриялық фигуралар.Периметр.Аудан»

2

33


15мин

ӘҰ

9.05

10.05

11.05




4-тоқсан жб специфика\ы

5

34


15мин

ӘҰ

16.05

17.05

18.05


Пән мұғалімі: С.Султанова































« Бекітемін»

...........................Н.Ы.Қойайдаров.

Мектеп директоры


«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі

Жиынтық бағалауды өткізу жоспары

2017-2018 оқу жылы

2 «Б» сынып

Пәні: әдебиеттік оқу

Тоқсан

Тоқсандағы апталар

Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/

Мақсаттар саны

Апта

Бағалауды өткізу формасы

Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы










Мерзімі

Өткізілу кезеңі

ескерту

құрастыру







Сараптама жасау




Баспаға шығару

1

8

«Өзім туралы»

2

3


25мин

ӘҰ

25.09

26.09

27.09




«Менің отбасым және достарым»

3

5

сынақ

25мин

ӘҰ

08.10

09.10

10.10




1-тоқсан бойынша жб специфика\ы

4

7


40мин

ӘҰ

21.10

22.10

23.10


2

7

«Менің мектебі

2

9


25мин

ӘҰ

22.11

23.11

24.11




«Менің туған өлкем»

2

12


25мин

ӘҰ

11.12

12.12

13.12




2-тоқсан бойынша жб специфика\ы

4

13

сынақ

40мин

ӘҰ

17.12

18.12

19.12


3

10

«Дені саудың-жаны сау»

2

16


25мин

ӘҰ

21.01

22.01

23.01




«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

2

19


25мин

ӘҰ

11.02

12.02

13.02




3-тоқсан бойынша жб специфика\ы

2

23


40мин

ӘҰ

10.03

11.03

12.03


4

8

«Қоршаған орта»

1

29

сынақ

25мин

ӘҰ

22.04

23.04

24.04




«Саяхат»

2

32


25мин

ӘҰ

12.05

13.05

14.05




4-тоқсан жб специфика\ы

3

34

сынақ

25мин

ӘҰ

19.05

20.05

21.05




Пән мұғалімі:С.Султанова































« Бекітемін»

...............................Н.Ы.Қойайдаров.

Мектеп директоры


«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі

Жиынтық бағалауды өткізу жоспары

2017-2018 оқу жылы

2 Б сынып

Пәні: Дүниетану

Тоқсан

Тоқсандағы апталар

Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/

Мақсаттар саны

Апта

Бағалауды өткізу формасы

Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы










Мерзімі

Өткізілу кезеңі

ескерту

құрастыру







Сараптама жасау




Баспаға шығару

1

8

«Өзім туралы»

3

3

сынақ

20 мин


20.09

21.09

22.09




«Менің отбасым және достарым»

3

6


20 мин


10.10

11.10

12.10




1-тоқсан бойынша жб специфика\ы

6

8


45 мин


22.10

23.10

24.10


2

7

«Менің мектебім»

2

12


20 мин


20.11

22.11

23.11




«Туған өлкем»

2

15

сынақ

20 мин


10.12

11.12

12.12




2-тоқсан жб специфика\ы

5

16


45 мин


16.12

17.12

18.12


3

10

«Дені саудың-жаны сау»

2

21


20 мин


24.01

25.01

26.01




«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

3

24


20 мин


14.02

15.02

16.02




3-тоқсан жб спецефика\ы

6

28

сынақ

45 мин


12.03

13.03

14.03


4

8

«Қоршаған орта»

3

30


20 мин


17.04

18.04

19.04




«Саяхат»

2

33

сынақ

20 мин


15.05

16.05

17.05




4-тоқсан жб специфика\ы

6

34

сынақ

45 мин


18.05

19.05

20.05




Пән мұғалімі: С.Султанова

































« Бекітемін»

................................Н.Ы.Қойайдаров.

Мектеп директоры


«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі

Жиынтық бағалауды өткізу жоспары

2017-2018 оқу жылы

2 Б сынып

Пәні: Жаратылыстану

Тоқсан

Тоқсандағы апталар

Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/

Мақсаттар саны

Апта

Бағалауды өткізу формасы

Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы










Мерзімі

Өткізілу кезеңі

ескерту

құрастыру







Сараптама жасау




Баспаға шығару

1

8

«Мен зерттеушімін»

2

3

сынақ

20 мин


18.09

19.09

20.09




«Тірі табиғат»

2

5


20 мин


7.10

8.10

9.10




1-тоқсан бойынша жб специфика\ы

4

8


45 мин


24.10

25.10

26.10


2

7

«Тірі табиғат»

2

12


20 мин


18.11

19.11

20.11




«Заттар және олардың қасиеттері»

2

15

сынақ

20 мин


9.12

10.12

11.12




2-тоқсан бойынша жб специфика\ы

7

19


45 мин


18.12

19.12

20.12


3

10

«Заттар және олардың қасиеттері»

3

22


20 мин


22.01

23.01

24.01




«Жер және Ғарыш»

2

25


20 мин


13.02

14.02

15.02




«Табиғат физикасы»

3

26

сынақ

45 мин


19.02

20.02

21.02




3-тоқсан бойынша жб специфика\ы

5

29


20 мин


14.03

15.03

16.03


4

8

«Табиғат физикасы»

3

31

сынақ

20 мин


15.04

16.04

17.04




4-тоқсан бойынша жб специфика\ы

4

34

сынақ

45 мин


14.05

15.05

16.05




Пән мұғалімі: С.Султанова

































« Бекітемін»

................................Н.Ы.Қойайдаров.

Мектеп директоры


«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі

Жиынтық бағалауды өткізу жоспары

2017-2018 оқу жылы

2 «Б» сынып

Пәні: Қазақ тілі

Тоқсан

Тоқсандағы апталар

Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/

Мақсаттар саны

Апта

Бағалауды өткізу формасы

Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы










Мерзімі

Өткізілу кезеңі

ескерту

құрастыру







Сараптама жасау




Баспаға шығару

1

8

«Өзім туралы»

2

3

сынақ

20 мин


18.09

19.09

19.09




«Менің отбасым және достарым»

2

5


20 мин


16.10

17.10

18.10




1-тоқсан бойынша жб специфика\ы

3

8


45 мин


23.10

24.10

25.10


2

7

« Менің мектебім»

2

12


20 мин


14.11

15.11

16.11




«Менің туған өлкем»

2

15

сынақ

20 мин


12.12

13.12

14.12




2-тоқсан жб специфика\ы

4

19


45 мин


19.12

20.12

21.12


3

10

«Дені саудың-жаны сау»

2

22


20 мин


16.01

17.01

18.01




«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

3

25


20 мин


12.02

13.02

14.02




3-тоқсан жб специфика\ы

3

26

сынақ

45 мин


11.03

12.03

13.03


4

8

«Қоршаған орта»

2

29


20 мин


02.04

03.04

04.04




«Саяхат»

2

31

сынақ

20 мин


13.05

14.05

15.05




4-тоқсан бойынша жб специфика\ы

2

34

сынақ

45 мин


20.05

21.05

22.05




Пән мұғалімі:С.Султанова































« Бекітемін»

.................................. Ы.Т.Салманов

Мектеп директоры


«О.Жандосов атындағы»КММ-сі

Жиынтық бағалауды өткізу жоспары

2016-2017 оқу жылы

1 Ә сынып

Пәні: Дене шынықтыру

Тоқсан

Тоқсандағы апталар

Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/

Мақсаттар саны

Апта

Бағалауды өткізу формасы

Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы










Мерзімі

Өткізілу кезеңі

ескерту

құрастыру







Сараптама жасау




Баспаға шығару

3

9

Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету

1

21


20


08.02

09.02

14.02




Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту

1

25


20


11.03

13.03

14.03




ЖБ спецификациясы

3

26


40


17.03

18.03

20.03


4

8

Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар

1

30


20


27.04

28.04

28.04




Салауатты өмір салтын қалыптастыру.

1

32


25


17.05

18.05

11.05




ЖБ спецификациясы

2

32


40


13.05

15.05

15.05


Пән мұғалімі: Баянгожаева Ж.М



Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Ерболұлы Аңсар

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


14


Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Исатаева Динара

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

0

Барлығы

14


13






Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Тауасар Карим

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

0

Барлығы

14


13


Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Хайдарқызы Аружан

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

0

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

0

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

0

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

0

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

0

Барлығы

14


7




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Сарбас Алижан

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


13




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Айсабаев Айқын

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

0

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


10




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Бейсенбек Арнур

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

0

Барлығы

14


12




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Амырхан Айым

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


14




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Ержан Алижан

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

0

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

0

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

0

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

0

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

0

Барлығы

14


6




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Майтелбай Адина

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


12






Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл


Сарсен Ильяс

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


13

Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Алтынгазынова Анель

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


0

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


12




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Айтымбет Олжас

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


12




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Желдыбаев Диас

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


12




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Темергалиев Дархан

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


13




Бағалау критерийі


Тапсырма


Дескриптор

Балл


Курманбай Амина

Білім алушы

20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.

1





біртаңбалы сандардысалыстырады;

1

0

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1

1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

0

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


11








Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Солтанбай Дамир

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


0

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

0

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


11




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Турганбекова Раяна

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


12




Бағалау критерийі


Тапсырма



Дескриптор


Балл



Еменахун Айсұлу

Білім алушы


20 көлеміндегібіртаңбалы және

екітаңбалы сандарды

салыстырады.



1







біртаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

екітаңбалы сандардысалыстырады;

1


1

біртаңбалы және екітаңбалы

сандарды салыстырады;

1


1

ондық пен бірлікті салыстырады

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз

Өрнектердегіамалдардың орындалу

ретін анықтайды.

2

екі амалды жақшасыз өрнектердегі

амалдардың орындалу ретін

жазады;

1

1

екі амалды жақшалы өрнектердегі

амалдардың орындалу ретінжазады;

1

1

Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін

табады.

3

екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады;

1

0

Қосудыңауыстырымдылық

қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады.

4

қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады;

1

1

өрнектің мәнін табады жәнежазады;

1

1

Есептеуде 1-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


5

қосу амалына берілген өрнекті

мәнімен сәйкестендіреді;

1

1

азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді;

1

1

Есептеуде 0-ді қосу

және азайтудың

қасиетін қолданады.


6

0-ге санды қосуға берілген өрнектің

мәнін табады;

1

1

саннан 0-ді азайтуға берілген

өрнектің мәнін табады.


1

1

Барлығы

14


12



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ