Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жиынтык тапсырма жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
« Бекітемін»
.................................. Н.Ы.Қойайдаров.
Мектеп директоры
«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі
Жиынтық бағалауды өткізу жоспары
2017-2018 оқу жылы
2 «Б» сынып Пәні: Математика
Тоқсан |
Тоқсандағы апталар |
Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/ |
Мақсаттар саны |
Апта |
Бағалауды өткізу формасы |
Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы |
Мерзімі |
Өткізілу кезеңі |
ескерту |
||
құрастыру
|
Сараптама жасау
|
Баспаға шығару |
|||||||||
1 |
8 |
«Екітаңбалы сандар» бөлім бойынша жиынтық бағалау |
3 |
2 |
сынақ |
15 мин |
ӘҰ |
12.09 |
13.09 |
15.09 |
|
|
|
«Сандармен амалдар орындау.Есептер» |
3 |
4 |
|
10 мин |
ӘҰ |
24.09 |
25.09 |
29.09 |
|
|
|
«Шамалар және олардың өлшем бірліктері» |
2 |
6 |
|
20 мин |
ӘҰ |
11.10 |
12.10 |
13.10 |
|
|
|
1-тоқсан жб специфика\ы |
4 |
8 |
сынақ |
45 мин |
ӘҰ |
25.10 |
26.10 |
27.10 |
|
2 |
7 |
«Екітаңбалы сандарды қосу және азйту.Жүздіктер.Есептер» |
3 |
10 |
|
15.мин |
ӘҰ |
15.11 |
16.11 |
17.11 |
|
|
|
«Шамалар және өлшем бірліктері» |
2 |
12 |
|
20мин |
ӘҰ |
26.11 |
27.11 |
28.11 |
|
|
|
«Жиын және оның элементін белгілеу. |
2 |
14 |
|
10мин |
ӘҰ |
6.12 |
7.12 |
8.12 |
|
|
|
2-тоқсан жб специфика\ы |
4 |
16 |
сынақ |
45мин |
ӘҰ |
20.12 |
21.12 |
22.12 |
|
3 |
10 |
«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» |
2 |
20 |
|
15мин |
ӘҰ |
17.01 |
18.01 |
19.01 |
|
|
|
«Көбейту және бөлу.Есептер» |
2 |
21 |
|
15мин |
ӘҰ |
7.02 |
8.02 |
9.02 |
|
|
|
«Санды және әріпті өрнектер.Теңдеулер.Есептер» |
3 |
24 |
сынақ |
15мин |
ӘҰ |
28.02 |
1.03 |
2.03 |
|
|
|
3-тоқсан жб спецефика\ы |
5 |
26 |
|
15мин |
ӘҰ |
13.03 |
14.03 |
15.03 |
|
4 |
8 |
«Тиімді есептеу тәсілдері» |
2 |
29 |
|
15мин |
ӘҰ |
11.04 |
12.04 |
13.04 |
|
|
|
«Есептерді шешу тәсілдері» |
1 |
31 |
сынақ |
15мин |
ӘҰ |
25.04 |
26.04 |
27.04 |
|
|
|
«Геометриялық фигуралар.Периметр.Аудан» |
2 |
33 |
|
15мин |
ӘҰ |
9.05 |
10.05 |
11.05 |
|
|
|
4-тоқсан жб специфика\ы |
5 |
34 |
|
15мин |
ӘҰ |
16.05 |
17.05 |
18.05 |
|
Пән мұғалімі: С.Султанова
« Бекітемін»
...........................Н.Ы.Қойайдаров.
Мектеп директоры
«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі
Жиынтық бағалауды өткізу жоспары
2017-2018 оқу жылы
2 «Б» сынып
Пәні: әдебиеттік оқу
Тоқсан |
Тоқсандағы апталар |
Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/ |
Мақсаттар саны |
Апта |
Бағалауды өткізу формасы |
Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы |
Мерзімі |
Өткізілу кезеңі |
ескерту |
||
құрастыру
|
Сараптама жасау
|
Баспаға шығару |
|||||||||
1 |
8 |
«Өзім туралы» |
2 |
3 |
|
25мин |
ӘҰ |
25.09 |
26.09 |
27.09 |
|
|
|
«Менің отбасым және достарым» |
3 |
5 |
сынақ |
25мин |
ӘҰ |
08.10 |
09.10 |
10.10 |
|
|
|
1-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
4 |
7 |
|
40мин |
ӘҰ |
21.10 |
22.10 |
23.10 |
|
2 |
7 |
«Менің мектебі |
2 |
9 |
|
25мин |
ӘҰ |
22.11 |
23.11 |
24.11 |
|
|
|
«Менің туған өлкем» |
2 |
12 |
|
25мин |
ӘҰ |
11.12 |
12.12 |
13.12 |
|
|
|
2-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
4 |
13 |
сынақ |
40мин |
ӘҰ |
17.12 |
18.12 |
19.12 |
|
3 |
10 |
«Дені саудың-жаны сау» |
2 |
16 |
|
25мин |
ӘҰ |
21.01 |
22.01 |
23.01 |
|
|
|
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» |
2 |
19 |
|
25мин |
ӘҰ |
11.02 |
12.02 |
13.02 |
|
|
|
3-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
2 |
23 |
|
40мин |
ӘҰ |
10.03 |
11.03 |
12.03 |
|
4 |
8 |
«Қоршаған орта» |
1 |
29 |
сынақ |
25мин |
ӘҰ |
22.04 |
23.04 |
24.04 |
|
|
|
«Саяхат» |
2 |
32 |
|
25мин |
ӘҰ |
12.05 |
13.05 |
14.05 |
|
|
|
4-тоқсан жб специфика\ы |
3 |
34 |
сынақ |
25мин |
ӘҰ |
19.05 |
20.05 |
21.05 |
|
Пән мұғалімі:С.Султанова
« Бекітемін»
...............................Н.Ы.Қойайдаров.
Мектеп директоры
«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі
Жиынтық бағалауды өткізу жоспары
2017-2018 оқу жылы
2 Б сынып
Пәні: Дүниетану
Тоқсан |
Тоқсандағы апталар |
Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/ |
Мақсаттар саны |
Апта |
Бағалауды өткізу формасы |
Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы |
Мерзімі |
Өткізілу кезеңі |
ескерту |
||
құрастыру
|
Сараптама жасау
|
Баспаға шығару |
|||||||||
1 |
8 |
«Өзім туралы» |
3 |
3 |
сынақ |
20 мин |
|
20.09 |
21.09 |
22.09 |
|
|
|
«Менің отбасым және достарым» |
3 |
6 |
|
20 мин |
|
10.10 |
11.10 |
12.10 |
|
|
|
1-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
6 |
8 |
|
45 мин |
|
22.10 |
23.10 |
24.10 |
|
2 |
7 |
«Менің мектебім» |
2 |
12 |
|
20 мин |
|
20.11 |
22.11 |
23.11 |
|
|
|
«Туған өлкем» |
2 |
15 |
сынақ |
20 мин |
|
10.12 |
11.12 |
12.12 |
|
|
|
2-тоқсан жб специфика\ы |
5 |
16 |
|
45 мин |
|
16.12 |
17.12 |
18.12 |
|
3 |
10 |
«Дені саудың-жаны сау» |
2 |
21 |
|
20 мин |
|
24.01 |
25.01 |
26.01 |
|
|
|
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» |
3 |
24 |
|
20 мин |
|
14.02 |
15.02 |
16.02 |
|
|
|
3-тоқсан жб спецефика\ы |
6 |
28 |
сынақ |
45 мин |
|
12.03 |
13.03 |
14.03 |
|
4 |
8 |
«Қоршаған орта» |
3 |
30 |
|
20 мин |
|
17.04 |
18.04 |
19.04 |
|
|
|
«Саяхат» |
2 |
33 |
сынақ |
20 мин |
|
15.05 |
16.05 |
17.05 |
|
|
|
4-тоқсан жб специфика\ы |
6 |
34 |
сынақ |
45 мин |
|
18.05 |
19.05 |
20.05 |
|
Пән мұғалімі: С.Султанова
« Бекітемін»
................................Н.Ы.Қойайдаров.
Мектеп директоры
«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі
Жиынтық бағалауды өткізу жоспары
2017-2018 оқу жылы
2 Б сынып
Пәні: Жаратылыстану
Тоқсан |
Тоқсандағы апталар |
Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/ |
Мақсаттар саны |
Апта |
Бағалауды өткізу формасы |
Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы |
Мерзімі |
Өткізілу кезеңі |
ескерту |
||
құрастыру
|
Сараптама жасау
|
Баспаға шығару |
|||||||||
1 |
8 |
«Мен зерттеушімін» |
2 |
3 |
сынақ |
20 мин |
|
18.09 |
19.09 |
20.09 |
|
|
|
«Тірі табиғат» |
2 |
5 |
|
20 мин |
|
7.10 |
8.10 |
9.10 |
|
|
|
1-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
4 |
8 |
|
45 мин |
|
24.10 |
25.10 |
26.10 |
|
2 |
7 |
«Тірі табиғат» |
2 |
12 |
|
20 мин |
|
18.11 |
19.11 |
20.11 |
|
|
|
«Заттар және олардың қасиеттері» |
2 |
15 |
сынақ |
20 мин |
|
9.12 |
10.12 |
11.12 |
|
|
|
2-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
7 |
19 |
|
45 мин |
|
18.12 |
19.12 |
20.12 |
|
3 |
10 |
«Заттар және олардың қасиеттері» |
3 |
22 |
|
20 мин |
|
22.01 |
23.01 |
24.01 |
|
|
|
«Жер және Ғарыш» |
2 |
25 |
|
20 мин |
|
13.02 |
14.02 |
15.02 |
|
|
|
«Табиғат физикасы» |
3 |
26 |
сынақ |
45 мин |
|
19.02 |
20.02 |
21.02 |
|
|
|
3-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
5 |
29 |
|
20 мин |
|
14.03 |
15.03 |
16.03 |
|
4 |
8 |
«Табиғат физикасы» |
3 |
31 |
сынақ |
20 мин |
|
15.04 |
16.04 |
17.04 |
|
|
|
4-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
4 |
34 |
сынақ |
45 мин |
|
14.05 |
15.05 |
16.05 |
|
Пән мұғалімі: С.Султанова
« Бекітемін»
................................Н.Ы.Қойайдаров.
Мектеп директоры
«Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ-сі
Жиынтық бағалауды өткізу жоспары
2017-2018 оқу жылы
2 «Б» сынып
Пәні: Қазақ тілі
Тоқсан |
Тоқсандағы апталар |
Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/ |
Мақсаттар саны |
Апта |
Бағалауды өткізу формасы |
Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы |
Мерзімі |
Өткізілу кезеңі |
ескерту |
||
құрастыру
|
Сараптама жасау
|
Баспаға шығару |
|||||||||
1 |
8 |
«Өзім туралы» |
2 |
3 |
сынақ |
20 мин |
|
18.09 |
19.09 |
19.09 |
|
|
|
«Менің отбасым және достарым» |
2 |
5 |
|
20 мин |
|
16.10 |
17.10 |
18.10 |
|
|
|
1-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
3 |
8 |
|
45 мин |
|
23.10 |
24.10 |
25.10 |
|
2 |
7 |
« Менің мектебім» |
2 |
12 |
|
20 мин |
|
14.11 |
15.11 |
16.11 |
|
|
|
«Менің туған өлкем» |
2 |
15 |
сынақ |
20 мин |
|
12.12 |
13.12 |
14.12 |
|
|
|
2-тоқсан жб специфика\ы |
4 |
19 |
|
45 мин |
|
19.12 |
20.12 |
21.12 |
|
3 |
10 |
«Дені саудың-жаны сау» |
2 |
22 |
|
20 мин |
|
16.01 |
17.01 |
18.01 |
|
|
|
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» |
3 |
25 |
|
20 мин |
|
12.02 |
13.02 |
14.02 |
|
|
|
3-тоқсан жб специфика\ы |
3 |
26 |
сынақ |
45 мин |
|
11.03 |
12.03 |
13.03 |
|
4 |
8 |
«Қоршаған орта» |
2 |
29 |
|
20 мин |
|
02.04 |
03.04 |
04.04 |
|
|
|
«Саяхат» |
2 |
31 |
сынақ |
20 мин |
|
13.05 |
14.05 |
15.05 |
|
|
|
4-тоқсан бойынша жб специфика\ы |
2 |
34 |
сынақ |
45 мин |
|
20.05 |
21.05 |
22.05 |
|
« Бекітемін»
.................................. Ы.Т.Салманов
Мектеп директоры
«О.Жандосов атындағы»КММ-сі
Жиынтық бағалауды өткізу жоспары
2016-2017 оқу жылы
1 Ә сынып
Пәні: Дене шынықтыру
Тоқсан |
Тоқсандағы апталар |
Жиынтық бағалау рәсімдерінің атауы /бөлім бойынша жиынтықбағалаудың тақырыптары/ |
Мақсаттар саны |
Апта |
Бағалауды өткізу формасы |
Жиынтық бағалау рәсімдерін орындау ұзақтығы |
Мерзімі |
Өткізілу кезеңі |
ескерту |
||
құрастыру
|
Сараптама жасау
|
Баспаға шығару |
|||||||||
3 |
9 |
Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету |
1 |
21 |
|
20 |
|
08.02 |
09.02 |
14.02 |
|
|
|
Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту |
1 |
25 |
|
20 |
|
11.03 |
13.03 |
14.03 |
|
|
|
ЖБ спецификациясы |
3 |
26 |
|
40 |
|
17.03 |
18.03 |
20.03 |
|
4 |
8 |
Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар |
1 |
30 |
|
20 |
|
27.04 |
28.04 |
28.04 |
|
|
|
Салауатты өмір салтын қалыптастыру. |
1 |
32 |
|
25 |
|
17.05 |
18.05 |
11.05 |
|
|
|
ЖБ спецификациясы |
2 |
32 |
|
40 |
|
13.05 |
15.05 |
15.05 |
|
Пән мұғалімі: Баянгожаева Ж.М
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Ерболұлы Аңсар |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
14 |
|||
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Исатаева Динара |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
0 |
|||
Барлығы |
14 |
13 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Тауасар Карим |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
0 |
|||
Барлығы |
14 |
13 |
|||
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Хайдарқызы Аружан |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
0 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
0 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
0 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
0 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
0 |
|||
Барлығы |
14 |
7 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Сарбас Алижан |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
13 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Айсабаев Айқын |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
0 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
10 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Бейсенбек Арнур |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
0 |
|||
Барлығы |
14 |
12 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Амырхан Айым |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
14 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Ержан Алижан |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
0 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
0 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
0 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
0 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
0 |
|||
Барлығы |
14 |
6 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Майтелбай Адина |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
12 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Сарсен Ильяс |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
13 |
|||
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Алтынгазынова Анель |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
0 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
12 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Айтымбет Олжас |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
12 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Желдыбаев Диас |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
12 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Темергалиев Дархан |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
13 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Курманбай Амина |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады. |
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
0 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
0 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
11 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Солтанбай Дамир |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
0 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
0 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
11 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Турганбекова Раяна |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
12 |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Еменахун Айсұлу |
|
Білім алушы |
|||||
20 көлеміндегібіртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады.
|
1 |
біртаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|
екітаңбалы сандардысалыстырады; |
1 |
1 |
|||
біртаңбалы және екітаңбалы сандарды салыстырады; |
1 |
1 |
|||
ондық пен бірлікті салыстырады |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасыз Өрнектердегіамалдардың орындалу ретін анықтайды. |
2 |
екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін жазады; |
1 |
1 |
|
екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретінжазады; |
1 |
1 |
|||
Екі амалды жақшалыжәне жақшасызөрнектердің мәнін табады. |
3 |
екі амалды жақшасыз өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|
екі амалды жақшалы өрнектіңмәнін табады және жазады; |
1 |
0 |
|||
Қосудыңауыстырымдылық қасиетін қолданып,өрнектің мәнін табады. |
4 |
қосудың ауыстырымдылыққасиетін қолданып, өрнек жазады; |
1 |
1 |
|
өрнектің мәнін табады жәнежазады; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 1-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
5 |
қосу амалына берілген өрнекті мәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|
азайту амалына берілген өрнектімәнімен сәйкестендіреді; |
1 |
1 |
|||
Есептеуде 0-ді қосу және азайтудың қасиетін қолданады. |
6 |
0-ге санды қосуға берілген өрнектің мәнін табады; |
1 |
1 |
|
саннан 0-ді азайтуға берілген өрнектің мәнін табады. |
1 |
1 |
|||
Барлығы |
14 |
12 |