Материалдар / Жоба :Бөлме өсімдіктері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жоба :Бөлме өсімдіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге арналған жоба
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2020
893
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Начало формы



Конец формы

Бөлме өсімдіктер-біздің достар " экологиялық жобасы" Жобаның ақпараттық картасы Жобаның атауы "Бөлме өсімдіктер-біздің достарымыз". Жоба авторы: Рамазанова Айгерим Аскеровна . Жоба түрі: Ақпараттық-зерттеу Жобаның ұзақтығы: қысқа мерзімді. Жоба қатысушылары: 9топ балалары, ата-аналар және тәрбиеші. Балалардың жасы: 5-6 жас Жобаның өзектілігі. Үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық білім беруінде практикалық және зерттеу қызметі үлкен рөл атқарады. Өз зерттеулеріңізді, бақылауларыңызды жүргізу экологиялық сауатты, табиғат пен өз денсаулығыңыз үшін қауіпсіз мінез-құлықты қорытындылауға, талдауға және ықпал етуге мүмкіндік береді. Педагогикалық бақылау кезінде біз мектеп жасына дейінгі балаларда бөлме өсімдіктерге күтім жасауда айтарлықтай қиындықтарды анықтадық. Әңгіме барысында балалардың бөлме өсімдіктер мен оларға күтім жасау ережелері туралы білім деңгейі жеткіліксіз екендігі белгілі болды.

Жоба әдісі мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда ең тиімді болғандықтан №9 тобының балаларымен"Бөлме өсімдіктер - біздің достар" жобасын жасап, жүзеге асырдым» Бұл жоба балаларға бөлме өсімдіктер мысалында олардың айналасындағы өсімдіктер әлемін көбірек білуге, олардың шығармашылық белсенділігін көрсетуге, шағын жұмыс топтарында тұлғааралық қатынастарды құруға, эмоционалды қанағаттану мен өзін-өзі тану сезімін сезінуге көмектеседі. Жобаны іске асыру барысында шешілетін мәселе жаңа емес, бірақ өзекті және маңызды. Топтық бұрышты көгалдандыру бұл жұмысқа көптеген балалар мен ата-аналарды тартуға мүмкіндік береді. Өсімдіктердің көпшілігінде жасыл түс басым болады, ол адам психикасына жағымды әсер етеді, тыныштандырады және сенімділік береді. Үй өсімдіктерінің тағы бір пайдалы қасиеті-биоэнергетика. Биоэнергетика-бұл қоршаған әлемге әсер ететін табиғаттағы табиғи процестер.

Жобаның міндеттері: Білім беру: -үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың жабық гүлдерімен танысу мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық және арнайы әдебиеттерді зерттеу. - жоба барысында ата-аналармен белсенді ынтымақтастықты жүзеге асыру, ата-аналарды мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу процесіне қосу. - бөлме өсімдіктер туралы балалардың білімін және олардың адам өміріндегі маңыздылығын кеңейтуге ықпал ету. - балаларды өсімдіктің құрылымымен, оның бөліктерінің ерекшелігі мен мақсатымен таныстыруды жалғастырыңыз. Дамыта оқыту: - бөлме өсімдіктерге күтім жасаудың практикалық дағдыларын дамыту. - танымдық қызығушылық пен зерттеу дағдыларын дамыту(салыстыру, талдау, қорытынды жасау). - үйлесімді сөйлеуді дамыту, мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорын жандандыру. - топтың экологиялық ортасын кеңейту, топты абаттандыру мен көгалдандыруға бағытталған тәрбиешінің, балалар мен ата-аналардың күш-жігерін біріктіру. - мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық процестерін дамыту (назар, есте сақтау, ойлау, қиял). -

Тәрбиелік: - өсімдіктерге деген қызығушылық пен сүйіспеншілікті арттыру, оларды ұзақ уақыт бақылап, оларға қамқорлық жасау, өсімдіктер үшін өсу мен дамудың жақсы жағдайларын жасау. - жабық өсімдіктерге деген сүйіспеншілік пен сүйіспеншілікті, оларға қамқорлық жасауды дамыту - қоршаған орта жағдайы үшін жауапкершілік сезімін тәрбиелеу. Күтілетін нәтижелер (жоба өнімі). Балалар жабайы табиғатқа қызығушылық танытады. Олар бөлме өсімдіктерді ажырата және атай білуді үйренеді. Балалар табиғатқа адам үшін адамгершілік-эстетикалық және практикалық маңыздылығына негізделген ұқыпты және қамқор қарым-қатынас қажеттілігін түсінеді. Табиғи ортада мінез-құлық нормаларын меңгеру және оларды практикалық іс-әрекетте және тұрмыста сақтау. Балалардың ақпаратқа ие болуы: өсімдіктің өсуі үшін не қажет, өсімдіктің бір бөлігі, өсімдіктердің бір-бірінен қалай ерекшеленетіні, өсімдіктің жағдайы адамның күтіміне байланысты. Осы тақырып бойынша балалардың сөздік қорын байыту. Практикалық дағдыларды игеру.

Балалардың, ата-аналардың танымдық және шығармашылық белсенділігі артады, педагогтардың құзыреттілігі артады. Ата-аналардың топтың педагогикалық процесіне қатысу белсенділігін арттыру. Жобалау қызметінің өнімі: - топта жасыл бұрыш жасау; - жабық өсімдіктермен таныстыру бойынша дидактикалық ойындардың картотекасын жасау Жобаның кезеңдері. 1.Дайындық: - жоба тақырыбын таңдау және оны қорғау үшін форманы таңдау; - жобаны іске асыру үшін материалдарды іріктеу: иллюстрациялар, сабақтарға, ойындарға және балалармен әңгімелесуге арналған жабдықтар; дидактикалық, қозғалмалы, сөздік ойындарды таңдау; - осы тақырып бойынша әдістемелік материалдармен, әдебиеттермен жұмыс; - білім беру қызметінің конспектілерін әзірлеу; - ата-аналармен әңгімелесу, сауалнама; - Осы жобаны өткізуге көмек көрсету үшін ата-аналарды ұйымдастыру. - жобаның бастапқы (соңғы) кезеңінде балаларды бақылау. Жобаның басында балаларға осы жобаның тақырыбы бойынша білімдерін анықтау үшін диагностика жүргізілді, оның нәтижесі жеткіліксіз деңгейде көрсетті:

2.Негізгі (практикалық). Жобаны іске асыру жоспары. Білім беру салалары бойынша қызметтің мазмұны: Танымдық даму. НОД: "Бөлме өсімдіктер» Бақылау: Бөлме өсімдіктерді суару, өскіндер отырғызу, жапырақтарды сүрту, құмыралардағы жерді қопсыту Әңгімелер: "Бөлме өсімдіктер адам өмірінде қандай рөл атқарады?». "Егер зауытта су жетіспесе не болады?». "Бөлме өсімдіктерге қалай күтім жасау керек» Д / о: "Қандай өсімдік екенін біліңіз» "Бөлме сипаттамасынан біліңіз. өсімдік» Зерттеу қызметі – өсімдіктердегі жапырақтарды салыстыру: фикус пен күлгін, егер сіз күлгін жапырақты суға біраз уақыт салсаңыз не болады.

Сөйлеуді дамыту. НОД: Сюжеттік сурет бойынша жұмыс Д / ойындар: "Зауытты дұрыс дыбыспен атаңыз» "Гүлді сипаттаңыз» Жұмбақтар Бөлме гүлдері туралы әңгімелер мен сипаттамаларды құрастыру Бөлме гүлі туралы ертегі ойлап табу. Әлеуметтік-коммуникативтік даму. Әңгімелер: "Бөлме өсімдіктер-біздің өміріміздің серігі» "Өсімдік-тірі организм» Сюжеттік-рөлдік ойындар: "Гүл дүкені» Еңбек қызметі: Гүлдерді суару .Бөлме гүл өскіндерін отырғызу Гүлдердің тегіс жапырақтарын сүрту. Кәстрөлдердегі жерді қопсыту Көркемдік-эстетикалық даму. НОД: Сурет салу "Табиғаттан сурет салу. "Бөлме өсімдік» Табиғаттан сурет салу - " бұтақтары бар Ваза»

Сергіту сәті ойындар: "Гүл фигурасын жасаңыз» "Гүлді тезірек кім береді» Саусақ гимнастикасы: "Гүл» Сергіту сәті: "Көбелек» "Біздің қызыл гүлдер» Ата-аналармен өзара әрекеттесу. Табиғат бұрышын бөлме өсімдіктермен жабдықтау Ата-аналарға кеңес " Бөлме өсімдіктер» Сауалнама " Бөлме өсімдіктер туралы не білесіз?» Балабақшадағы бөлме өсімдіктер "жылжымалы Папка»

3. Қорытынды.

Жобалау қызметінің өнімі:

Менің сүйікті үйім " балалар мүсіндеу жұмыстарының көрмесі»

- "Бөлме өсімдіктер-біздің достарымыз" жобасының тұсаукесері»

- жоба тақырыбы бойынша балалардың білімін қорытынды диагностикалау

- жобаны қорытындылау, пед кеңес

Даму ортасының қалыптасуы.

- Жасыл бұрыш

Жобаны шығару

Жобаның нәтижелері:

Кезінде әңгімелесу балалар жан-жақты біліп шығу тегі мен өмір сүру бөлме өсімдіктер туралы, оларды күту және қажетті жағдайларда оларды өсу және даму, гүлдеу және көбею.

Балалар тобымен өткізілген практикалық сабақтардан кейін табиғат бұрышындағы кезекшілік бойынша жеке тапсырмалар әр түрлі тапсырмаларға үлкен жауапкершілікпен қарайды. Гүлдерге күтім жасау кезінде балалар көбінесе өз әсерлерімен мұғаліммен, бір-бірімен бөліседі, ата-аналарына үй гүлдеріне күтім жасауға қалай көмектесетіні туралы айтады.Оқушылар қоршаған табиғи әлемге қызығушылық танытады.Балалар жабайы табиғатқа қызығушылық танытты. Балалар жабық өсімдіктерді атауға және ажыратуға үйренді.Табиғатқа ұқыпты және қамқор қарым-қатынас қажеттілігі, оның адам үшін моральдық-эстетикалық және практикалық маңыздылығына негізделген идея қалыптасты.Табиғи ортадағы мінез-құлық нормалары және олардың практикалық іс-әрекетте және күнделікті өмірде сақталуы игерілді.Балалар өсімдіктің өсуі үшін не қажет екенін, өсімдіктердің бір-бірінен қалай ерекшеленетінін, өсімдіктің жағдайы адамның күтіміне байланысты екенін білді.Осы тақырып бойынша балалардың сөздік қоры байытылды.Топтың экологиялық ортасы кеңейді.Топтағы дамушы орта байытылды.Балалардың, ата-аналардың танымдық және шығармашылық белсенділігі күшейе түсті, мұғалімдердің құзыреттілігі артты.Шығармашылық қабілеттер дамыды. Жоба аяқталғаннан кейін балаларды қайта диагностикалау жүргізілді, онда балалар алған білімдерінің нәтижелерін, идеялар мен дағдыларды игеру деңгейін көрсетті: жоғары деңгей - 33%; орташа деңгей (норма) - 48%; төмен деңгей – 19%.







Пайдаланылған әдебиеттер

1. Н. Е. Веракса, О. Р. Галимов. "Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық-зерттеу қызметі". "Мозаика-Синтез", 2014

2. Гербова в. в."балабақшадағы сөйлеуді дамыту". Үлкен топ. "Мозаика-Синтез", 2014.

3. Гербова в. в."балабақшадағы сөйлеуді дамыту". Дайындық тобы. "Мозаика-Синтез", 2014.

4. Гербова В.В., Л.в. Губанова Н. Ф., Дыбина О. в., ГЭФ "туғаннан мектепке дейін"бағдарламасына үлгілі кешенді-тақырыптық жоспарлау. "Мозаика-Синтез", 2015.

5. Губанова Н. Ф. "ойын іс-әрекетін дамыту". "Мозаика-Синтез", 2015.

6. Дыбина О.в., "пәндік және әлеуметтік ортамен танысу". Дайындық тобы. "Мозаика-Синтез", 2014.

7. Дыбина О.в., "пәндік және әлеуметтік ортамен танысу". Үлкен топ. "Мозаика-Синтез", 2014.

8. Колдина Д. Н. "балалармен модельдеу". "Мозаика-Синтез", 2016.

9. Колдина Д. Н. "балалармен сурет салу". "Мозаика-Синтез", 2016.

10. Комарова Т. с. "балабақшадағы Бейнелеу өнері". Дайындық тобы. "Мозаика-Синтез", 2014.

11. Комарова Т. с. "балабақшадағы Бейнелеу өнері". Үлкен топ. "Мозаика-Синтез", 2014.

12. Мектепке дейінгі білім берудің н.е. Вераксы, Т. с. Комарова, М. А. Васильева, 2015 ж. ред. "туғаннан мектепке дейін" шамамен негізгі білім беру бағдарламасы

13. Қырым Республикасындағы мектеп жасына дейінгі балаларды азаматтық-патриоттық тәрбиелеуге арналған "Қырым гүл шоқтары"аймақтық ішінара бағдарламасы. Қырым Республикасы Білім, ғылым және жастар министрлігінің алқасы 01.03.2017 ж.№1/7 мақұлдады.

14. Соломенкова О. А."балабақшадағы табиғатпен танысу". "Мозаика-Синтез", 2016.

15. Степанкова Э. я. "ашық ойындар жинағы". "Мозаика-Синтез", 2015.

16. Ушакова о.с. "5-7 жастағы балалардың сөйлеуін дамыту", 2015.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!