Материалдар / Жоба "Денің сау болсын десең"

Жоба "Денің сау болсын десең"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жоба мектепке дейінгі балаларынадене шынықтыру негіздерін қалыптастыру. Міндеттері: балалардың дене шынықтыру, спорт туралы түсініктерін кеңейту, сергек көтеріңкі көңіл күй жасау, қимыл қозғалыс қабілеттерін, ұсақ қол моторикасын дамыту, қимыл үйлестігін, қолды жазуға дайындауды жақсарту, тіл дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
536
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Целиноград ауданының білім бөлімінің МҚКК «Жұлдыз» балабақшасы









«Жоба»



Тақырыбы: « Денің сау болсын десең»



















Дене шынықтыру нұсқаушысы :Каркабатова Гульнара Алданиязовна



Дене шынықтыру жобасы «Денің сау болсын десең»Дене шынықтыру нұсқаушысы: Каркабатова Гульнара АлданиязовнаЖоба мақсаты: дене шынықтыру негіздерін қалыптастыру.Міндеттері: балалардың дене шынықтыру, спорт туралы түсініктерін кеңейту, сергек көтеріңкі көңіл күй жасау, қимыл қозғалыс қабілеттерін, ұсақ қол моторикасын дамыту, қимыл үйлестігін, қолды жазуға дайындауды жақсарту, тіл дамыту.

Дайындық кезеңі:-Балалар және педагогикалық әдебиетті таңдап алу.-Спорт құралдарын таңдап алу.-«Тиімді күн тәртібінің негіздері»тақырыбына ата-аналарға арналған кеңес.- Ата-аналарға арналған сауалнама.

Жобаның мазмұны:1. Денешынықтыру, спорт, гигиена туралы түсініктерін кеңейту үшін балалармен ҰОҚ топтамасын өткізу.2. Балалардың ой-өрісін, тілін, шыдамдылығын, байқағыштығын дамыту мақсатында ата-аналарға орманға саяхат жасауды ұсыну.3. Жобаны іске асыру.4. Қорытынды.Жобаны іске асыру Танымдық топтамадағы ҰОҚ.1. Тақырыбы: «Мойдодыр сабақтары»К.Чуковскийдің «Мойдодыр» ертегісін оқуБағдарламалық мазмұны. Балаларды Чуковскийдің шығармасымен таныстыру, ертегінің мазмұны мен тақырыбын түсінуге үйрету, салыстыруды пайдалануға жаттықтыру, балаларға гигиеналық дағдыларды ұластыру. 2. Су – тіршілік негізіОнсыз өмір сүрмейсіңГигиена егізіСу деп және білгейсіңСу сергітер бойыңдыОнымен дос болғайсыңСудан кейін сен ендіІсіңді оңай жалғайсыңСу туралы тақпақты жаттауБағд.мазмұны. Тақпақтың мазмұны мен мағынасын түсінуді қалыптастыру, денелерін таза ұстауға баулу, сөздерді анық айтуды бекіту. Дене шынықтыру бойынша ҰОҚ топтамасы:1.Таңғы жаттығу «Кішкентай доп туралы ертегі»2. Музыкалық-ырғақты көрініс «Үйшік»3. «Орманға саяхат» ҰОҚ4. Саусақтар гимнастикасы «Кірпі тәріздес доппен жаттығу» 5. Ойын массажы «Мұрынмен ойнайық»6. Дене шынықтыру сауығы «Біз деніміз сау болып өсеміз»7. Дене шынықтыру сауығы «Менің көңілді добым»8. Қорытынды.Орманға саяхат .Мақсаты. Балалар шыдамдылыққа, шынайы кедергілерден өтіп, алыс қашықтыққа жүруге үйренеді, оларда назар, ой-өрістері, тілдері дамиды.ТАҢҒЫ ЖАТТЫҒУ«Кішкентай доп туралы ертегі»Екінші кіші топ «Бәйтерек»МақсатыБалаларды теннис добы және оның қасиеттерімен таныстыру (секіреді, жеңіл, дұрыс қолданбаса сынады), қимыл жасау келісімділігін дамыту, доппен ойнау кезінде белсенділік көрсетуге жағдай жасау.Құралдар: балалар саны бойынша теннис доптары, резеңке добы.Мазмұны:1. «Кішкентай доп туралы ертегі». Педагог теннис добының қасиеттері туралы айтады {1 минут) .2. Еңбектеу«Балалар, сендер ойнайтын кішкентай доптар жоқ болып кетті. Оларды іздеп көрейік» {1, 5 минут, біркелкі қарқынмен) .3. Теннис доптарымен билеу . «Біздің доптарымыз көңілсіз, себебі олар көп уақыт қорапта жатты, олармен ешкім ойнамады. Оларды көңілдендіру үшін би билеп береміз».• «Міне доп». Б. қ. – тік тұру, аяқтар бірге, допты кеудегі қысу. Допты алға, көрсетеміз, кеудеге қысу және жасырып қою.{біркелкі қарқынмен, 6 рет) .• «Домалатамыз». Б. қ. – тік тұру, аяқтар иық көлемінде, доп бүгілген қолда кеуденің алдында. Допты алақанда домалату.{ біркелкі қарқынмен, 1 минут) .• «Кішкене және үлкен доптар». Б. қ. – бір аяқ сәл алда, екіншісі артта, қолдар төменде. Допты қолмен және қолдың ұшымен айналдыру { біркелкі қарқынмен, 5 рет) .• «Тізені бүгеміз». Б. қ. – тік тұру, аяқтар алшақ, қолдар кеудегі жақын. Доппен тізені бүгіп, қайтадан тұру.{тез қарқынмен, 5 рет) .«Секіреміз». Б. қ. – аяқтар бірге, қолымыз дене бойында. Доппен екі аяқтап секіру{тез қарқынмен, 2 минут) .4. «Кішкене шарлар жарысы». Балалар өз еркімен залда орналасады.Белгі бойынша допты әр бағытта домалатады, келесі белгімен допты тоқтатып оны аттайды, бұрылып қайта аттайды және екінші қолмен домалатады.(тез қарқынмен, әр қолмен 5 рет) .

5. «Жоғары-жоғары». Балалар шеңбер болып тұрады, белгі бойынша бір қолмен допты жоғары лақтырады, оны ұстап өз орындарына оралады { біркелкі қарқын, 5 рет) .

6. «Жел». Балалар тізелеп тұрады. Допқа үрлеп, қарама қарсы жаққа еңбектеп барады, артқа аяқтап оралады. ез қарқынмен, 3рет) .

МУЗЫКАЛЫҚ ЫРҒАҚТЫ КӨРІНІС «ҮЙШІК»Міндеттері: ырғақты жүруді қалыптастыру, әуенмен қимыл жасау; «Үйшік» ертегісімен таныстыру; кейіпкерлер қимылын мәнерлеп орындау.Құралдар: магнитофон таспа, үйшік, ойыншықтар маскалар- костюмдар.Барысы:1. Әуенмен шеңбер бойы аяқ ұшымен, өкшесімен жүру.

Тәрбиеші Қыс келді далаға Шақырады орманға.Біз бүгін жай емес, ертегідегі орманға барамыз. Оған атпен барамыз.Музыкалық-ырғақты композиция «Кішкентай ат».Тәрбиеші: Міне орманға да жеттік. Айнала қандай тамаша! Қараңдаршы, әдемі қар бүршіктері, олар ұлпалар болып жауып тұр.Музыкалық-ырғақты композиция «Қар вальсы» .Тәрбиеші: қыста өте суық, аяз болады, аңдар өз үйлеріне, іңдеріне жасырынады.Ашық алаңқайда кіп-кішкентай үйшік тұрған. – Сүп-сүйкімді, кіп-кішкентай бұл үйшікте кім бар? -Мынау тышқан (ойыншықты көрсетеді).Музыкалық-ырғақты қимыл «Тышқан» (аяқ ұшымен ақырындап жүгіру) ТәрбиешіТағы үйшікте кім тұрады?Бұл бақа-бақа балпақ,Ойнайды ол сылдырмақ.

Музыкалық-ырғақты қимыл «Кішкентай бақалар» (сылдырмақтармен билеу) .ТәрбиешіАл мынау қоян.



Музыкалық-ырғақты қимыл «Қоян» (секіру) .Тәрбиеші: Ал үйшікте тағы кім тұрады? Жұмбақты шешіңдер:Үстінде сұр жейдесі бар.Жейдесінде инесі бар.Бұл не? (кірпі) «Марш» С. Прокофьев (Стрельникова бойынша тыныс алу жаттығулары).ТәрбиешіТүн болды, барлық аңдар ұйқыға жатады.«Бесік жыры» (қолдармен баяу қалыпты қимылдар жасау).

Тәрбиеші. Әтеш ерте тұрады,Ку-ка ре-ку! деп шақырады.Аңдарды ұйқыдан тұрғызады.

Музыкалық-ырғақты композиция «Әтеш»ТәрбиешіАл міне сұлу түлкі де жетіп қалды.Музыкалық-ырғақты қимыл «Түлкі».ТәрбиешіТыныш, тыныш, Өз үйінде қасқыр отыр.Кейіпкерлік қимыл «Қасқыр».ТәрбиешіМына келе жатқан аю болар.Кейіпкерлік қимыл «Аю».Балалар. Аю үйшікке барма,Аю үйшікті баспа.Аю бізді қорқытпа,Аю бізбен сен ойна.Ойын «Қуыспақ» - балалар орындықтарға жүгіріп кетеді.Тәрбиеші. Үйшіктегі аңдармен қоштасып, балабақшаға ораламыз.Музыкалық-ырғақты қимыл «Кішкентай ат».

ҰОӘ «ОРМАНҒА САЯХАТ».Мақсаты: үлкеннің сөйлеуін қабылдауды дамыту; тәрбиешінің сөздеріне сәйкес қимылдарды еліктеу; кеңістікте бағдарлауды, қимылдарды үйлестіруді дамыту; балаларды сауықтыру, Стрельникова бойынша

тыныс алу жаттығуларын жасау; тәрбиешімен бірге өлеңдерді, тақпақтарды айту.Әдістемелік тәсіл: балалардың әрекетіне көңілі толатын ересектің сюжеттік әңгімесі.Материал:  шыршалар мен ағаштар, ойыншықтар: қонжық, қояндар, балапандар, матадан жасалған бұлақ, қағаздан жасалған сары және көк гүлдер. Сабақ барысында таспаға жазылған табиғат, құстар дыбысы қосылады. Ойын барысы:Паровоз дыбысы 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ